Miehen kaljuuntuminen. HELP!
Mitkä asiat on oikeasti toiminut miehen kaljuuntumiseen? Öljyt, pillerit, shampoot yms? Onko kellään kokemuksia miesten kaljuuntumisesta T. M30 jolla alkaa näkyä jo ensimmäisiä merkkejä
Kommentit (449)
Kaljuuntumiseen ei auta yhtään mikään. Kyseessä on geneettinen juttu, eli mikään määrä öljyä ei siihen auta. Itse sanoin vaimolle että sillä sekunnilla kun alan kaljuuntumaan, vedän suosiolla klaniksi koska kaikki muu näyttää tyhmältä.
Vierailija kirjoitti:
Kaljuuntumiseen ei auta yhtään mikään. Kyseessä on geneettinen juttu, eli mikään määrä öljyä ei siihen auta. Itse sanoin vaimolle että sillä sekunnilla kun alan kaljuuntumaan, vedän suosiolla klaniksi koska kaikki muu näyttää tyhmältä.
Itse en myöskään yrittänyt mitään poppaskonstia. Päälaelta lähtivät hiukset jo noin 25-vuotiaana, joten vaikka jostain napista olisikin ollut jonkinlaista apua, niin sitä olisi sitten todennäköisesti popsittu loppuelämä. Ei kiinnostanut käyttää rahaa moiseen, vaan hankin trimmerin. Tuon nvestoinnin jälkeen hiustenhoitoon on kulunut rahaa trimmerin kuluttaman sähkön verran viimeiset 20 vuotta.
Mikäli mun kaljuuntuminen jotain sivullista häiritsee se on hänen ongelmansa, ei mun ongelma.
Huvittaa kun eräät häpee kaljuuntumistaan että ovat aina lakki tai pipo päässä.
Aloittajalle vinkki. Älä etsi lääkettä kaljuuntumiseen. Peli on jo menetetty. Etsi ennemmin lääke heikkoon itsetuntoosi.
Ymmärrän että hiustenlähtö harmittaa, mutta tällä hetkellä on useampikin lääkekokeilu jo loppusuoralla lupaavin tuloksin. Veikkaan, että toimiva ratkaisu kaljuuntumiseen saapuu markkinoille ihan lähivuosina, joten ei auta kuin odottaa hetki.
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeet. Finasteridi, minoksidiili ja ketokonatsoli.
Ei kaljuuntumiseen mitään ihmelääkkeitä ole. Eihän Englannin kuunnikkaaliset uroot olisi kaljuja jos noi auttais... Hiussirteet ainoa tehokas apu tyyliin Elton John.
👴🏻 👨🏻🦲 👩🏻🦲 vasu pois.
Arvatkaa kumpi saa enemmän pillua?
A
B