Miehen kaljuuntuminen. HELP!
Mitkä asiat on oikeasti toiminut miehen kaljuuntumiseen? Öljyt, pillerit, shampoot yms? Onko kellään kokemuksia miesten kaljuuntumisesta T. M30 jolla alkaa näkyä jo ensimmäisiä merkkejä
Kommentit (449)
mä koetan olla hyvä tyyppi.. ja mulla on työpaikka ja kämppä ja auto..silti ei kelpaa
Nykyään siirrytään nahkatukkaan, kun alkaa pahemmin kaljuuntua. Koska kokokalju on nuorekkaamman näköinen kuin se, jos on vain päältä kaljuuntunut.
mene ihotautilääkärille: jos siihen joku auttaa, niin ihotautilääkäri tietää ja neuvoo.
muuten voit opetella sitten olemaan tyytyväinen myös klajuna. monet naiset pitävät kaljuja miehiä seksikkäinä - toisin kuin väitetään.
Muistat vaan stressata asiasta mahdollisimman paljon ja päivittäin. Toimii.
T. ei laikun laikkua
Mitä sitte...kalju on seksikäs. Eihän kaikki tykkää mutta et sinä kaikkia naisia tarvikaan. Sen vaan joka susta tykkää.
Pää ylpeästi pystyyn vaan. Kivat vaatteet ja kengät ja hymy naamalle. Kalju ei ole mikään häpeä.
Hiusmalli periytyy muuten äidin puolelta. Millaiset hiukset on enoillasi tai vaarillasi...sellainen tulee tod.näk sinullekin.
Itse valitsin olla vaan välittämättä. Siisteyden vuoksi ajan millin sängelle säännöllisesti.
Itse päätin kompensoida hankkimalla treenatun kropan, merkittävästi maallista mammonaa ja tyylikkäät vaatteet. On ihan totta että nuorempien naisten kiinnostus on hävinnyt, mutta kaikkea ei voi elämässä saada. Oman ikäisten kesken on edelleen kiinnostusta.
Olisko palstalaisilla jotain vinkkiä