Mitä mieltä olet unisex-vessoista julkisissa tiloissa?
Ei minua muuten haittaa mutta epämiellyttävää se on rapistella kuukautissuojien kanssa kun paikka on täynnä miehiä
Kommentit (105)
Mua ihan rehellisesti pelottaa nämä. Kerran reissussa yhdessä ostoskeskuksessa oli unisex vessa ja kyllä oli orpo olo olla yksin pienikokoisena naisena siellä miesten joukossa. Sen jälkeen olen aina pyytänyt puolisoni mukaan odottamaan unisex wctiloihin vaikka hänellä itsellä ei olisi hätä.
Ymmärrän että tarkoitus näissä on varmaan ihan hyvä mutta todellisuudessa käytäntö ei niinkään.
Ei naisia ja miehiä voi mitenkään laittaa samaan muottiin. Naisena joutuu enemmän etukäteen miettimään omaa turvallisuutta että missä voi kulkea ja mihin aikaan.
Miehenä pidän unisex vessoista. Naisten kehonhajut ovat mieleeni😋
Vesihanan, jos kopista löytyy, täysille laittaminen myös hyvä indikaattori sille mitä kohta alkaa tapahtumaan. Siinä vielä pieni hetki aikaa muilla poistua ellei halua kuulla molsketta ja pörinää
Yksittäiset vessat ok. Sen sijaan unisex-vessa missä koppirivistö yhteisellä käsienpesupaikalla ei minusta ole ok jos. Ihan monestakin syystä, mm. yksityisyys. Lisäksi aika kurja ajatus jos kävisi vessassa ja siellä olisi miesporukka ja ainoana naisena siellä itse. Turvattomuutta voisi aiheuttaa, ainakin joillekin. Työpaikalla yhteiset vessat ja kyllä sekin tietyllä tavalla aiheuttaa ikäviä tilanteita, vaikka oven saa lukkoon. Toiset jonossa oven takana kuulevat kaiken. Ei tee mieli paljon siteitä vaihdella tai 2.hädällä käydä..
Ainakin nuo genre-sekoilut unisexvessoineen ynnä muine pervoiluineen nykyisenä "tieteellisyyden" aikakautena osoittavat miten hauraalla tietämyksen pohjalla ihmiset nykyäänkin elävät ja järjestelevät asioita. - Tukee myös vahvasti sitä että kertomus keisarin uusista vaatteista perustuu jossain menneen ajan hovissa oikeasti koettuun ja elettyyn tapahtumaan.