Mitä mieltä olet unisex-vessoista julkisissa tiloissa?
Ei minua muuten haittaa mutta epämiellyttävää se on rapistella kuukautissuojien kanssa kun paikka on täynnä miehiä
Kommentit (105)
Mustasukkaisuusdraamat ja erot lisääntyy. Ja unisex vessaisten paikkojen välttely. Mutta ei se minnuu haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Huoltamolla juuri mietin tuota, kun oli aika kiusallista rapistella kuukautissuojia, päästellä paskoja korotuksia ja pieruja ja samalla miettiä, että miten pahasti mahtaa viereiseen koppiin tai lavuaareille hajut ulottua. Vaikka samaa sukupuolta ollaan. Olen ehkä syönyt ja juonut silleen vähän huonosti,että tuotan kitkeriä hajuja.
Jos viereisessä kopissa olisi mies, kiinnittäisikö se huomiota kuukautishajuihin? Tai johonkin muihin naushormonihajuihin? Kuuntelisi vulvani tuottamaa suihkeääntä ja miten käsisuihku sitä hyväilee, lopulta ne miljoonat paperit jotka tukkii vessanpytyn? Miten vedän housut jalkaan, ähkin sukkahousujen kanssa, asettele siteen pikkareihin. Näkisi nilkoissa olevat housuni oven alta?
EI KIITOS.
Kuinka paljon noin yleensä sä haistelet naapurikoppien juttuja jos ajattelet että susta lähtee moinen hajusoppa joka ulottuu sinne lavuaareille asti?
Nyt sitä joutuu kuuntelemaan nuortenkin naisten ripulin rutinaa. Herranen aika, mihin tämä maailma on menossa, kun sukupuolia on 71 kpl, mutta vain yksi vessa kaikille sukupuolille!?
Tiäkkö kuule, yli 12 vuotiaat tietää kaikki että naisilla on noin kuukauden välein kuukautiset. Eikä se kiinnosta ketään yhtään minkään vertaa kellä ne on mihinkäkin aikaan. Rapisee tai ei.
Ymmärrän joissain tosi pienissä kahviloissa missä ei ole tilaa kahdelle vessalle. Muuten ei missään nimessä.
+ lyhyemmät jonot, vituttaa naistenvessojen kilometrijonot
- kiusalliset tilanteet, jotenkin outoa että miehiä pyörii siellä
-- erittäin iso miinus baareissa, joissa naiset haluaa vaikka laittautua, kohentaa vaatteita, piileskellä epätoivottua takiaista jne
Sex-vessat tuntuvat luonnollisemmilta.
Olen myös ollut unisex-vessassa remontin takia ja ihan normaalisti osasin asioida, vaikka IIK, miehiä oli samassa tilassa. Mikään ei estä r@is-Karia tulemasta naisten puolelle muutenkaan.
Mutta kai nuo sex-vessat ovat kuitenkin parempi juttu. Tuntuu luonnollisemmalta. Siihen on totuttu ja sitä rataa.
Mutta onneksi ei ole seksuaalista häirintää ...
Ehdoton EI! Invawc:t ovat unisex-vessoja, on väärin viedä naisten oikeuksia poistamalla heiltä omat vessat. Kehitysmaissa TAISTELLAAN naisten omista wc-tiloista, niin tarviiko täällä mennä kehitysmaatasolle ja poistaa naisten wc:t?
Ei mitään väliä. Onko teillä muka työpaikoillakin naisille ja miehille omat vessat?
"Huoltamolla juuri mietin tuota, kun oli aika kiusallista rapistella kuukautissuojia, päästellä paskoja korotuksia ja pieruja ja samalla miettiä, että miten pahasti mahtaa viereiseen koppiin tai lavuaareille hajut ulottua. Vaikka samaa sukupuolta ollaan. Olen ehkä syönyt ja juonut silleen vähän huonosti,että tuotan kitkeriä hajuja. "
Öööö, paskoja korotuksia????????
Minä en ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka menevät piereskelemään yleiseen vessaan antaumuksella. Jos vahingossa pääsee pieru, niin harvempi sitä niin kauhistuu, kun ollaan vessassa, mutta tarkoituksellinen piereminen on kyllä omituista käytöstä julkisessa tilassa. Siellä on muitakin. Oksettavaa kuunnella muiden suolistokaasuääniä🤢 ja muutenkin se estottomuus on omituista. Kun vessan ovi menee kiinni perässäsi, olet yhtäkkiä niin sivistynyttä, niin sivistynyttä, mutta vessan suljettujen ovien takana päästät kaasut äänineen ulos? Hyi.
Minä olen jo pidemmän aikaa muokannut ruokavaliotani aina vain laktoosittomampaan ja laktoosittomampaan suuntaan, ja enää hyvin harvat tuotteet syön/juon laktoosin kera. Hiilihappojuomia välttelen julkisella paikalla, samoin kahvin mahdollisen juomisen sijoitan aina niin, että pääsen esim. tunnin sisään/päästä kotiin. Muuten alkaa kiertämään mahassa ja tulee aivan hirveän kivulias paskahätä. En ikinä pasko julkisella paikalla.
Kotona taas on aivan eri asia. Esimerkiksi siskoni omakotitalossa on kaksi kerrosta. Kyllä minä voin mennä alakerran vessaan, kun muut ovat yläkerrassa, ja pieraista normaalisti. Ikinä en menisi yläkerran vessaan, kun muut ovat samassa kerroksessa, ja pieraisisi normaalisti vain siksi, että olen vessassa. Siskoni ei asu yksin, vaan miehensä kanssa, siksi olen aina hänen luonaan aavistuksen estollisempi kuin muuten olisin.
Kaksijakoiset fiilikset. Tässä uudistuksessa on jätetty huomiotta suuri joukko ihmisiä, joilta yksikertaisesti ei pissi irtoa, saati se isompi tarve, kun tietää, että samoissa tiloissa on toista sukupuolta edustavia henkilöitä. Pienemmissä putiikeissa, joissa WC-jonoja ei edes ole, tämä on toisaalta hyvä uudistus jo siksi, että useaa erillistä WC-tilaa ei ole edes pikkufirmojen järkevää rakentaa, siivota ja ylläpitää.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään väliä. Onko teillä muka työpaikoillakin naisille ja miehille omat vessat?
On.
T. Korkeakoulussa töissä
Kotonakin on unisex-vessa. Oven saa lukkoon, joten ei ole ongelmaa. Mieluummin käym silti naisten vessassa, mutta niihin on karmeat jonot usein.
Unisex-vessat toimivat hyvin muuten, mutta miehille voisi silti olla vessoissa omat pisuaarit näkösuojalla. Naisten ei silloin tarvitsisi istua kuseksituille pöntöille.
Eli unisex vessassa tavalliselle pöntölle aina istuen. Eikä kusta myöskään pöntön ohi.
Mua ei haittaa istua eriössä vaikka viereisessä eriössä olisi mies. Pystyn myös pestä käteni miehen vieressä. Ei myöskään haittaa muunsukupuoliset, joista ei tiedä ovatko miehiä vai naisia. Ihmisiä olemme kaikki. Ei koiria vessaan. 😆
N64
Vierailija kirjoitti:
Ehdoton EI! Invawc:t ovat unisex-vessoja, on väärin viedä naisten oikeuksia poistamalla heiltä omat vessat. Kehitysmaissa TAISTELLAAN naisten omista wc-tiloista, niin tarviiko täällä mennä kehitysmaatasolle ja poistaa naisten wc:t?
Annamme vähemmistöjen määrätä. Niin munattomia olemme jo. Taannumme kehitysmaatasille, vaikka annamme avustuksia joilla kehitysmaita kehitetään. Kohta ne ja robotit ohittaa meidät kaikessa.
Ja ei kukaan sitten mieti unisex-vessassa sexiä? Tuskin kukaan, kun ei muutenkaan enää lisäännytä? Raiskausluvutkin siivoontuu, kun jäävät unisex-vessojen ovien taakse, vessanpönttöjen viemäreihin?
Likaisia, likaisia
Miehet eivät laita pöntön istuinta alas!
En minä halua prinsessa aineista tehtyjä sormiani käyttää sen alas laittamiseen!!
Sitäpaitsi tämä on hullu maailma ja pervoja on joka nurkan takana piileksimässä ja jne jne one ..
Vierailija kirjoitti:
No yksilövessat on vähän eri asia, kuin monen pytyn vessakopperovessat?
Onko OK jos mies tekee samoin jos sattuisi olemasn toisinpäin vaikka onkin harvinainen tilanne?