Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olet unisex-vessoista julkisissa tiloissa?

Vierailija
04.03.2025 |

Ei minua muuten haittaa mutta epämiellyttävää se on rapistella kuukautissuojien kanssa kun paikka on täynnä miehiä

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin käymässä vanhalla ylioppilastalolla ja ihan hirveä vessa. Piti pujotella pisoaarilla seisovien miesten ohi vessakoppiin. Hyi saatana. Ei tuon luulisi olevan mukavaa kenellekään. 

Vierailija
82/105 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin käymässä vanhalla ylioppilastalolla ja ihan hirveä vessa. Piti pujotella pisoaarilla seisovien miesten ohi vessakoppiin. Hyi saatana. Ei tuon luulisi olevan mukavaa kenellekään. 

Moni mies nauttii siitä kun pääsee esittelemään sukukalleuksiaan nuorille neitokaisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni mies nauttii siitä kun pääsee esittelemään sukukalleuksiaan nuorille neitokaisille.

Nuoret kauniit naiset tervetuloa! Mutta eikö unisex-vessoja voisi kieltää vanhoilta rupsahtaneilta ämmiltä?

T. Pasi69

Vierailija
84/105 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ekaa kertaa viime viikonloppuna, niin miehet kuin naisetkin vaikuttivat melko kiusaantuneilta.

Kuinka suuri osa porukasta on näitä joiden vuoksi tällaisia muutoksia tehdään..? 

Invavessat ovat unisex-vessoja, miksi pitäisi olla sen enempää unisex-vessoja? Niitä sukupuoli-ahdistuneita ei taatusti ole niin paljoa, että olisi pakko viedä normaaleilta naisilta omat vessat. 

He, joilla on ongelma itsensä kanssa, menköön invavessaan. Ne ovat unisex-vessoja, ei tarvitse olla enempää niitä. Ei tarvisi kuitenkaan muiden elämää pilata omilla ongelmillaan, joten on väärin, että muut joutuu kärsimään, ja käymään unisex-vessoissa.

Enemmistöä pitää kuunnella, ei minimaalista vähemmistöä. Miksi pitää pilata normaalien ihmisten elämää pakottamalla muut unisex-vessoihin?

Vierailija
85/105 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammoan unisex-vessoja ja siitä syystä, että vessat haisevat virtsalle. Miehillä on ilmeisen vaikeaa osalla osua pönttöön. 

Vierailija
86/105 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää taantua kehitysmaatasolle ja viedä naisilta omat wc-tilat? Ihan kehitysmaameininkiä tällainen.

Vierailija
87/105 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään väliä. Onko teillä muka työpaikoillakin naisille ja miehille omat vessat?

No meillä oli pitkään, kunnes kaksi yleisimmin käytettyä vessaa muutettiin unisex vessoiksi. Sen seurauksena kummassakaan ei ole sideroskista, joten jos on kuukautiset niin pitää etsiä vessa jostain syrjästä mistä vielä löytyy sukupuolitettu vessa. Tämä ei ole minusta sukupuolten tasa-arvoa. Tai sitten voi tietty laittaa käytetyn siteen käsipaperiroskikseen päällimmäiseksi. 

Tilaa netistä naisten wc:n merkki ja liimaa se jompaan kumpaan vessan oveen.

Vierailija
88/105 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli tilata netistä naisten wc-merkkejä ja liimata niitä vessatilan ovelle.

Vierailija
89/105 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meillä oli pitkään, kunnes kaksi yleisimmin käytettyä vessaa muutettiin unisex vessoiksi. Sen seurauksena kummassakaan ei ole sideroskista, joten jos on kuukautiset niin pitää etsiä vessa jostain syrjästä mistä vielä löytyy sukupuolitettu vessa. Tämä ei ole minusta sukupuolten tasa-arvoa. Tai sitten voi tietty laittaa käytetyn siteen käsipaperiroskikseen päällimmäiseksi.

Käytetyn siteen voi myös jättää vessan lattialle. Ehkä joku tajuaa vinkin ja hankkii vessaan roskiksen.

Vierailija
90/105 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehdä valituksia näistä. Perusteena naisten oikeudet ja historia. 

Vierailija
91/105 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella epämiellyttävää. 

Vierailija
92/105 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan pääsen vessaan kun on tarve, se riittää. Ei haittaa kuka siellä on. 

Kyllä mua haittaa jos siellä kopissa, mihin olen menossa, on jo joku. Eikö sinua?

Vierailija
93/105 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan pääsen vessaan kun on tarve, se riittää. Ei haittaa kuka siellä on. 

Kyllä mua haittaa jos siellä kopissa, mihin olen menossa, on jo joku. Eikö sinua?

Se ei siis haittaa jos sielä samassa kopissa on jo joku kunhan se ei näytä väärältä sukupuolelta?

Vierailija
94/105 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne oo vähän liian hyviä tilaisuuksia raiskareille? Ei oo muita vessassa, niin käsi vaan suun eteen ja puukko toiseen käteen ja kopperoon ovi lukkoon. Sitten vähän ääntä pytyn vetämisellä ja hana auki. Uhkauksia, jos kertoo kellekään. Kuinka moni on valmis kertomaan, kuinka moni vajoaisi mieluummin maanrakoon tunnistamattomana ikuisiksi ajoiksi

Heti menisin sairaalaan ja pyytäisin päästä raiskaustutkimuksiin. Eiköhän sinne sitten saapuisi poliisitkin perässä. Ei se ole raiskatun vaan raiskaajan häpeä. 

Vierailija
95/105 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe turvallisiksi. N19

Vierailija
96/105 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille OMA turvallinen paikka ja  rauha asioida tarpeillaan vessassa! Heti pois nämä unisex sekoilut!!!!

Vierailija
97/105 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, minä kusen aina laidoille ja osan lattialle. Haittaaks se? Naisillahan on korkkarit.

Vierailija
98/105 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on miesvihaajat vinkumassa täällä, no eipä ne naisetkaan aina ole kovin hienoja. Festareilla jonotin bajamajaan ja nuori eukko tuli pois ja menin sisään niin kappas vaan, oli sitten vääntänyt pökäleen istuimen kannen päälle että sillai.. 

Vierailija
99/105 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos. Jätän väliin.

Vierailija
100/105 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ja naisten vessat pitää olla erikseen ihan jo hygieniankin kannalta. Ja muutenkin pitää olla oma kummallekin sukupuolelle.