Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täällä bi utelias.

Vierailija
04.03.2025 |

Olen 35v ja sopusuhtainen. Minulle ei ole kokemuksia miehistä. Mutta naisista kyllä löytyy kokemusta vaikka kuinka. Olen sins ollut todella seksuaalinen ja nyt olen alkanut haaveilla että saisin ratsastaa isolla kullilla. Myöskin ajatus kolmen kimpasta kiinnostaa jossa jaan pyllyäni ja suutani. Olisi mahtavaa saada iso kulli pyllyyn ja normi kokoinen suuhun saman aikaisesti. Tohtis vain lähtee kokeileen... ja olishan sellanenki kivaa että joku nainen toimisi opettajana miten kullia imetään ja miten pitää ratsastaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaltaisiasi on paljon, mutta panomiehiä vähempi.  En tiedä mistä johtuu, pannut olen monesti, mutta itse en ole kullia pyllyyn saanut.  Niillä pantavilla harvoin edes seisoo 

Vierailija
2/5 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä ap, mutta sä et ole edes nähnyt bi:tä, olet 100% hinaaja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuleppas nyt herra valoton. Kuten kirjoitin minulla ei ole kokemusta miehistä mutta haluan kokeilla. Siksi olen bi utelias. Mutta ei taida sinun älykkyys riittää ymmärtämään homon ja biin eroa. Huomaan ulosannistasi myös sen että taidat olla kade niille jotka uskaltavat olla erilaisia. Harmi että olet nuin lukossa itsesi kanssasi. Mutta voimia sinulle ja sinun agressioillesi.

T.bi-utelias

Vierailija
4/5 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuleppas nyt herra valoton. Kuten kirjoitin minulla ei ole kokemusta miehistä mutta haluan kokeilla. Siksi olen bi utelias. Mutta ei taida sinun älykkyys riittää ymmärtämään homon ja biin eroa. Huomaan ulosannistasi myös sen että taidat olla kade niille jotka uskaltavat olla erilaisia. Harmi että olet nuin lukossa itsesi kanssasi. Mutta voimia sinulle ja sinun agressioillesi.

T.bi-utelias

Nuin jaksuhaleja vaan sullekkin.

Vierailija
5/5 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseopiskelut menossa

-tyttis