Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivi Räsänen ei tekisi aborttia raiskatulle, TEKISITKÖ SINÄ?

Vierailija
09.03.2007 |

Aamu pilalla, piti mennä näkemään Päivi " Puusilmä" Räsänen telkussa. Onko täällä ketään, joka (jos olisi lääkäri siis) ei suostuisi tekemään raiskatulle naiselle aborttia? Miksi?

Kommentit (126)

Vierailija
81/126 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kattaisi esim. raskausajan taloudellisia menetyksiä ja sairaalakuluja? On paljon puhuttu että Suomi tarvitsee paljon tulevia veronmaksajia ja tulevaisuudessa uhkaa työvoimapula. Entä jos mediassa alettaisiin puhua kuinka hieno ja arvokas teko olisi aborttia miettivältä äidiltä antaa vauva adoptoitavaksi?

Vierailija
82/126 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tästä syystä Suomessa ei makseta verenluovutuksesta tai sukusolujen luovutuksesta kuin ihan minimaaliset kulukorvaukset. Siis miettikää mikä porukka naida napsauttelisi nurkan takana saadakseen leivän päälle paksummin juustoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/126 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja synnytän vammaisen lapset ja annan adoptoitavaksi, niin kuinka monen luulette olevan valmis adoptoimaan vammaisen lapsen?? Kysyn vaan....

Vierailija
84/126 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestänne naisella ei siis ole oikeutta omaan kehoonsa? Nainen on tuotantoeläin, joka ei saa ajatella itseään, vaan aina kaikkia muita. Lapsi on synnytettävä, koska jollekin lapsettomalle saattaisi muuten tulla paha mieli. Ei väliä, vaikka itse vihaisivihaisivihaisi sisällään kasvavaa sikiötä.'

Itse voin sanoa aivan suoraan, että jos nyt tulisin raskaaksi, niin tekisin mitä tahansa päästäkseni sikiöstä eroon. En todellakaan suostuisi kitumaan ja kärsimään ja pilaamaan elämääni vahingon takia. Jos aborttia ei saisi, niin taatusti menisin puoskarille, ryyppäisin, vetäisin lääkkeitä, heittäytyisin portaista alas, ihan mitä vain, jotta saisin keskenmenon. Ja jos siitä lapsesta olisi vielä itse huolehdittava, niin en tiedä uskaltaisinko sitä tappaa, mutta hyvää elämää ei kakara saisi.

Onhan se helppo sanoa, että älä harrasta seksiä, jos et halua lasta. No siinä tapauksessa joutuisin elämään koko elämäni ilman seksiä. Sori vaan, mutta ihminen ei ole rationaalinen olento. Itse käytän ehkäisyä ja tarpeen tullessa olen ottanut jälkiehkäisypillerit ja joka kuukausi tunnen suurta helpotusta kun kuukautiset alkavat. Ja vahingon tapahtuessa en edes harkitsisi muuta vaihtoehtoa kuin aborttia. Minä en ole mikään nauta, jonka voi pistää karsinaan poikimaan vasikoita toisille. Lapsi olisi minulle katastrofi, jos se olisi pakko synnyttää, niin luultavasti todellakin tappaisin sen ja/tai itseni.

Ja minua ei edes ole raiskattu, vaan ihan normiparisuhteessa elelen. Minä vaan en koskaan halua synnyttää yhtään lasta. Helppohan se teidän on sanoa, että no sehän olisi vaan kiva saada lapsia, kun itse suhtaudutte lapsiin positiivisesti ja aiotte niitä joka tapauksessa joskus synnyttää. Mutta minulle lapsi olisi katastrofi, mieluummiin ottaisin kunnolla selkääni niin että kasvoni turmeltuisivat kuin synnyttäisin lapsen. Sori vaan taas kaikille, ketkä nyt menevät tästä ihan tolaltaan.

Vierailija
85/126 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai toiselta oululaiselta naiselta jota silvottiin raiskauksen yhteydessä saksilla? (jos nämä siis olisivat tulleet raskaaksi) Päivikö julistaisi näille syvästi järkyttyneille uskomattoman julmuuden kohteeksi (ilman syytään) joutuneille naisille " rakkauden ilosanomaa" ja syyllistäisi halusta tehdä abortti. Sellainen ihminen ei ole lähimäistään rakastava vaan hirviö!!!

Kunpa Päivi paneutuisi samalla tarmolla vaikka raiskaustuomioiden koventamiseen, niin voisi puhua maailmaparantamisesta...

Vierailija
86/126 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en missään nimessä kieltäisi aborttia raiskatulta. tekisin sen vaikka miten päin, jos lääkäri olisin, mutten lisäisi uhrin tuskaa käskemällä häntä kantamaan tuon raskauden loppuun.

Vierailija
87/126 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis henkilökohtaisesti. Ehkä Räsäsellä on sama juttu? Ei kai hän ollut kieltämässä aborttia keneltäkän, ajaa vain lääkärien omantunnonoikeutta kieltäytyä tekemästä sitä.

Terv ateisti, joka sallisi abortin kaikille ilman perusteltavia syitä ennen sanotaan viikkoa 16.

Vierailija
88/126 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kieltänyt kollegaa tekemästä?

Vierailija
89/126 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

en missään nimessä kieltäisi aborttia raiskatulta. tekisin sen vaikka miten päin, jos lääkäri olisin, mutten lisäisi uhrin tuskaa käskemällä häntä kantamaan tuon raskauden loppuun.

Vierailija
90/126 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis käytännössä hän estää raiskattua saamasta aborttia, koska hän tarvitsisi tuon lähetteen toiselle lääkärille. Hän myös viivyttää prosessia niin, että vaikka raiskattu traumastaan huolimatta jaksaisi aktiivisesti itse etsiä toista lääkäriä ja vaatia vastaanotolle pääsyä, voi olla jo liian myöhäistä.

Ja kyllä, jos minä olisin lääkäri, tekisin kaikkeni inhimillisen kärsimyksen vähentämiseksi suorittamalla abortin raiskatulle, jos hän neuvonnan jälkeen sitä vielä haluaa eikä raskaus ole liian pitkällä.

Vierailija
91/126 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos minut raiskattaisiin ja tulisin raskaaksi, tekisin abortin silmää räpäyttämättä, en haluaisi muistaa joka ikinen päivä elämässäni sitä taphtumaa vaikkei se lapsen vika olekkaan. Eikä raiskaajan värillä olisi siinä tapauksessa mitään väliä.

Vierailija
92/126 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta raskauden loppuvaiheilla...

Vierailija
93/126 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt muutenkin on ääliö,eihän se osaa perustella yhtään mielipidettään. muija edes tiedä maitolitran hintaa....

Vierailija
94/126 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on helppo puhua sillon jos itseään ei ole raiskattu saatika raiskauksesta tullut raskaaksi. Silti nää samat ihmiset puhuu lapsen oikeudesta olla aina toivottu .. hmmm

Vierailija
95/126 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka muuten en tekisi.

Vierailija
96/126 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ehdottomasti sallisin! Maailmassa on ihan liikaa onnettomia kohtaloita muutenkin.

Vierailija
97/126 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ainakin opetetaan.

Vierailija
98/126 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös sitä mieltä,että perheiden pitäis tehdä vähintään neljä lasta.

Itse puhui hienon omakotitalon pihassa ja kertoi ettei ole kuin sunnuntaisin kotona. muutais lähiöön puoleksivuodeksi tökäreillä viiden mukulansa kanssa ja puhuis sitte.

Vierailija
99/126 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan helppoa neuvoa muitakin elämään oikein kun kaksi erittäin hyvin toimeen tulevaa vanhempaa perheessä.

Vierailija
100/126 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli taas niin pohjanoteeraus räsäseltä. Se nainen puhuu itsensä aina pussiin olkoon asia mikä vaan. jos sitä lässytystä puheeksi voi kutsua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi