Sellaset about 500e lisät tulee bruttona pääsiäisen työvuoroista.
Että kannatti olla pääsiäinen töissä. Vaikka olin puolikipeä. Buranaa ja maski naamalla niin jakso jotenkuten. Tehty mikä tehty. Palkkaa odotellessa.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Jaa, aika surkea liksa pääsiäisestä. Itse tienaan yli tuon normipäivänä.
Ei se siivoustyöstä surkea ole. Ap
Mulle tulee 500€/kk pelkistä sijoituksista.
Nautitko siivoustyöstä? Miten päädyit valitsemaan juuri sen alan?
Vierailija kirjoitti:
Tiesin jo teininä et musta tulee siivooja. 🤭 Toiset vaihtoehdot oli kampaaja tai lemmikkieläinkauppias. En kadu. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesin jo teininä et musta tulee siivooja. 🤭 Toiset vaihtoehdot oli kampaaja tai lemmikkieläinkauppias. En kadu. Ap
Hienoa! Olenkin miettinyt, että siivoojat tykkäävät varmasti todella paljon työstään, kun ovat valinneet niin pienipalkkaisen ammatin. Työn hauskuus kompensoi pienen palkan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa! Olenkin miettinyt, että siivoojat tykkäävät varmasti todella paljon työstään, kun ovat valinneet niin pienipalkkaisen ammatin. Työn hauskuus kompensoi pienen palkan.
Pienihän se alussa oli. Mutta on ollu puoliso jakamassa kuluja,tukia ei ole tarvinnut,eikä mulla tulot enää mitkään pienet ole. Ap
Vierailija kirjoitti:
Entä verotus? 50%?
18% verotus. Ap
Sairaala? Mä olin lauantaina hälykeikalla, 360 euroa. Soten lisät <3
Vierailija kirjoitti:
Jep sairaalassa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep sairaalassa. Ap
Kollega :) mä teen enää puolikasta, ja työ on kyllä kivaa kun siellä ei tarvitse olla aina. En vaihtaisi muuhun. Kesät omilla lomilla.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuo olisi reilu 20 tunnin palkka.
Mä saan kilsakorvauksia viikossa ton verran ku ajelen asiakkaille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se palkka sen huonompi ole kuin kaupassa. Teollisuudesta löytyy yhtä pienipalkkaisia mutta paljon raskaampia ja likaisempia töitä. Pyhä ja vuorolisät ovat monells alalla ainut mahdollisuus saada välillä vähän enemmän rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä saan kilsakorvauksia viikossa ton verran ku ajelen asiakkaille
Jos ajelet omallasi niin ne ei riitä korvaamaan autosi kulumista.