Päivi Räsänen ei tekisi aborttia raiskatulle, TEKISITKÖ SINÄ?
Aamu pilalla, piti mennä näkemään Päivi " Puusilmä" Räsänen telkussa. Onko täällä ketään, joka (jos olisi lääkäri siis) ei suostuisi tekemään raiskatulle naiselle aborttia? Miksi?
Kommentit (126)
haastattelun. Toimittaja kysyi lopussa jonkun katsojan lähettämän kysymyksen (salliiko Päivi Räsänen raiskatulle abortin). Päivi sanoi jotenkin näin että jos ajatellaan elämän alkavan hedelmöityksessä niin hän ei tekisi aborttia, mainitsi adoption ja sanoi kuinka monesti on niin toimittu näissä hyvin vaikeissa tilanteissa. Lopuksi sanoi että hyväksyy abortin jos äiti on hengenvaarassa ja silloin on hänen mielestä tehtävä valinta kahden samanarvoisen elämän kesken. Korostan vielä että en muista ihan tarkkoja sanamuotoja mutta suurinpiirtein näin Päivi Räsänen sanoi.
Miettikääpä nyt hyvät Räsäsen äänestäjät vielä kerran, haluatteko antaa äänen ja valtakirjan tällaiselle ihmishirviölle.
Kysehän on hedelmöittyneestä munasolusta jolla sitten ilmeisesti on " sielu" heti hedelmöittymishetkestä lähtien. Vai mitenkäs raamattu, tuo luonnontieteiden luotettava oppikirja asian määritteleekään?
isin nyt tietää että olen raiskauksessa alkuni saanut, en minä itsemurhaa tekisi vaaan kiittäisin luojaa että olen saanut silti elää. Ja ei tarvitse haukkua hulluksi, tiedän että olette eri mieltä.
että tekisinkö minä abortin jollekin, niin vastaus on, että en tekisi.
Mutta sitten taas jos joku on tehnyt abortin tai menee tekemään, niin ei se minulle kuulu, mutta en myöskään siinä auta.
On ihan eri asia sanoa, ettei ikinä edesauttaisi kenenkään aborttia, kuin se, että tuomitsee jokaisen joka abortin on tehnyt/aikoo tehdä.
Joka muuta väittää, voi luodata itseään syvään ja huomata siellä ajattelua, jossa äiti on kone jonka pyhä tehtävä on tuottaa uutta elämää hinnalla millä hyvänsä, hänellä ei itsellään ole ihmisarvoa.
Siis ei haluta tappaa/panna lääkäriä tappamaan edes toisen ihmisen hengen pelastamiseksi, mutta toisaalta halutaan pitää yllä ammattikuntaa, joka yhteiskunnan puolesta tappaa niitä, jotka nyt sitten kulloinkin jollain perusteella on katsottu sen antaitsevan.
Sama mekanismi kierukassa (eihän teillä uskovaiset ole vaan moista aborttivehjettä sisällänne?)
ee kunnon kansalainen. Miksi hylkiötä suojeltiin ja kunnon kansalainen tapettiin. Ei nämä asiat ole niin mustavalkoisia. Ymmärrän kantanne että puolustatte äidin oikeuksia mutta en ymmärrä miksi te ette ymmärrä että joku haluaa (Räsänen) puolustaa lasta. Eihän teidän ole pakko häntä äänestää.
Nykyrealiteettien vallitessan perheet/naiset eivät tuota niitä tarpeeksi.
Otetaan kasa vajaakykyisiä ja -valtaisia naisia, tehdään heidät jollain tavalla raskaaksi. Jos ovat periytyvällä tavalla vammaisia, käytetään jonkun toisen priimamunasoluja. Otetaan lapset huostaan ja annetaan adoptioon hyviin perheisiin, että saavat hyvän elämän. Näin on viattomien lasten oikeus elämään toteutunut.
silloin jos omalle lapselle käy niin että hänet raiskataan. Onko hän vielä ehdottomasti sitä mieltä että aborttia ei saa tehdä?
Entäs jos tämä syntyvä lapsi onkin vaikeavammainen eikä tuottava " kunnon kansalainen" tai hänestä sitten tulee vaikka samanlainen narkomaani kuin äidistä, jolla ei sinun näkemyksesi mukaan ole päätäntävaltaa omasta kehostaan eikä siten ihmisarvoa?
Taitaa vaan olla niin, että Räsäsen lapset ovat poikia, eli kätevästi hänen ei tarvitse näitä asioita miettiä.
Bosniassa ei varmaan päästä lähellekään.
Kuule kyllä ne seuraukset jää 99,9 prosenttisesti naisen harteille näissä asioissa.
todennäköisesti Räsäsen lapsen abortoisi joku muu
(jotain törkeyksien huutelua tms.) eli luulisi asian mietityttävän omakohtaisestikin.
Se olisi yksi prosentti, jos ajatellaan, että sinä vuonna olisi tapahtunut 2 300 raiskausta. 2 300 on alakanttia niissä arvioissa, joissa haarukoidaan ilmoittamatta jääneiden raiskausten määrää. Ilmoituksia tehdään vuositasolla muutama sata.
Vierailija:
Sama mekanismi kierukassa (eihän teillä uskovaiset ole vaan moista aborttivehjettä sisällänne?)
mä olen ollut luulossa, että kierukka estää raskaaksi tulemisen
Se on vastoin minun vakaumustani. Abortti on murha.