Sinkuilla vähemmän huolia kuin parisuhteisilla
Sivusta ainakin näyttää siltä. Ehkä ovat vähän itsekkäitä mutta heillähän ei ole muuta huolehdittavaa kuin itsensä, jolloin se onkin ok.
Puolisoissa ja perhe-elämässä on taas vaikeutta jos mitä, etenkin jos on exiä ja ja nyxän lapsia omien lisäksi.
Kommentit (16)
No tässä yksin lisääntymään itsekkäästi itsellisenä naisena inseminaation avulla kun ei sitoutumiskykyistä kumppania koskaan löytynyt. Veroja oon maksanut aina & töissä käynyt ja huolehtinut lähimmäisistäni ja itsestäni itsekkäästi.
Itsekkäästi tulen yksin hoitamaan jälkikasvuni ja säästyn näin avioerolta ja muilta miesten valheilta.
Luojan kiitos ei tarvitse huolehtia itseni lisäksi vielä jostain mieslapsestakin.
Vierailija kirjoitti:
No tässä yksin lisääntymään itsekkäästi itsellisenä naisena inseminaation avulla kun ei sitoutumiskykyistä kumppania koskaan löytynyt. Veroja oon maksanut aina & töissä käynyt ja huolehtinut lähimmäisistäni ja itsestäni itsekkäästi.
Itsekkäästi tulen yksin hoitamaan jälkikasvuni ja säästyn näin avioerolta ja muilta miesten valheilta.
Puolasta työtönki nainen saa klinikalta lahjoitettua spermaa 500 euroon.
Totta mutta toisaalta ei ole myöskään välttämättä ketään erityistä, jonka kanssa jakaa ja puolittaa surut ja murheet. Mutta tätä palstaa kun lukee, niin ihan liiaa moni vaikuttaa elävän parisuhteessa, jossa ei saa kumppaniltaan tukea murheiden ja surujen nujertamsieen. Miks näin, onkin jo monimutkaisempi vastattava.
Sinkkumies
No ala sinkuksi, niin saatpa nähdä!
Tervetuloa muiden vähättelyyn, halveksuntaan jne.jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekkäästi tulen yksin hoitamaan jälkikasvuni ja säästyn näin avioerolta ja muilta miesten valheilta.Puolasta työtönki nainen saa klinikalta lahjoitettua spermaa 500 euroon.
Kiitos vinkistä, saa suomen klinikoille tilattua ulkomailtakin. Maksaa hieman enemmän kuin kotimainen mutta sitä voi pakastaa säilöön sisaruksia ajatellen
Itse olen tyytyväinen sinkku ja vela. Saan elää juuri niin itsekkäästi kuin haluan eikä tarvitse paapoa ketään muuta.
Kun jotain toistellaan kovasti, se on koska toistelija yrittää vakuuttaa itseään.
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos ei tarvitse huolehtia itseni lisäksi vielä jostain mieslapsestakin.
Joo, onneksi ei.
T. 23 vuotta naimisissa miehen kanssa joka osaa huolehtia ihan itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Mies on onnellisin sinkkuna.
Tutkimukset osoittavat päin vastaista.
Maailma vain tykkää tarjota haasteita vaikka kuinka yrittäisi vetää elämänsä helpoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on onnellisin sinkkuna.
Tutkimukset osoittavat päin vastaista.
Se nyt on kuitenkin monilla miehillä pakkorako elää sinkkuna, ja silloin onnellisuuden lähteitä täytyy etsiä jostain muualta, kuin kumppanista.
Nojuu, sinkkuna ei ole monia niistä murheista, joita parisuhteessa on. Viihdyn lapsettomana sinkkuna. Huolehdin vanhemmistani, hoidan lähisuvun lapsia ja teen useampaa vapaaehtoistyötä, joten kannan niin sanotusti kortta kekoon. Ja maksan tietysti hyvästä liksasta mukavan siivun veroja...
Joutavaa roskaa.