Tapailumies kirjoitteli kanssani yöllä. Sitten sanoi, että mennään nukkumaan. Kuitenkin hän on ollut online tuon jälkeen
Mitä mieltä ootte?
Kirjoiteltiin klo 2 aikaan yöllä. Sitten oli aika käydä nukkumaan, hän sitä ehdotti. Toivoteltiin hyvät yöt.
Aamulla katsoin puhelinta, hän on ollut viimeisimmän kerran online siellä 40 minsaa sen jälkeen, kun me lopetimme kirjoittelun ja mä menin offline ja oikeasti menin nukkumaan.
Jäikö hän kirjoittelemaan sinne jonkun toisen kanssa? Hän käyttää telegramia ja on monissa uutisryhmissäkin siellä ja sanoo lukevansa paljon ryhmien uutisia, mutta hänellä on paljon kavereitakin.
Olenko vainoharhainen stalkkeri? Eikö hänenkin olisi pitänyt mennä hyvän yön toivotusten jälkeen nukkumaan, niin kuin sanoi?
Ollaan siis kirjoiteltu jo vuosikausia, ei oo mikään lyhyt tuttavuus.
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailumies? Taas näitä tapailumies-juttuja. Ja olette kirjoitelleet jo vuosikausia?
Kyllä. Ns. kaukosuhde. Mutta tää kyllä riivaa mua. En suosittele kaukosuhdetta yhdellekään. Kun tässä ei tiedä, onko itse stalkkeri vai vainoharhainen vai enkö ole.
Nytkin olen saanut ristiriitaisia vastauksia tähän.
Onko tämä "Ns kaukosuhde" sellainen että ette itse asiassa ole tavanneet kertaakaan?
Ei olla livenä tavattu, yli 4 vuoden kirjoittelusuhde on. Niinku tämmöinen romanttinen. Ja vitsaillaan paljon. Nauretaan ja heitetään vitsiä, eli huumorintaju menee yksiin myös.
Oletteko te kaikki nuoret h u o r a t yhtä sekaisin kuin tämä yksi 💩?
Vierailija kirjoitti:
Oletteko te nuoret h u o r a t todella noin sekaisin? Se mies saa valvoa ihan milloin haluaa ilman teidän lupaanne.
Me juttelimme yöllä pitkään reaaliajassa online. Mies ehdotti sitten, että mennään nyt nukkumaan ja hyvää yötä. Minä menin offline ja hän ei. Miksei sitten sanonut suoraan, että jatkaapa tästä nyt muiden kanssa kirjoittelua tai uutisten lukua 40 minsaa, ettei nyt enää jaksa kirjoittaa mun kaa? Miksi kusetti, että menee muka nukkuu ku ei menny.
Eli olenko nyt vain hullu stalkkeri? Niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Oletteko te nuoret h u o r a t todella noin sekaisin? Se mies saa valvoa ihan milloin haluaa ilman teidän lupaanne.
Siis kukahan se tässä huoraon?
Nainen toivoisi olevansa ainoa jonka kanssa mies viestittelisi iltaisin, mutta miehellepä voi ollakin muita kirjekavereita.
Ei saanut unta ja vilkaisi puhelinta sängyssä?
Ehkä luki teidän keskustelua uudelleen ja tunsi onnea sydämessään.
Mua on aiemmin petetty törkeästi suhteissa, menty ihan vierasta panemaan ja ollut myös selkäni takana romanttisia sivusuhteita. En kykene luottamaan. Siitä kumpuaa tämä, että epäilen enkä luota.
Vierailija kirjoitti:
Ei saanut unta ja vilkaisi puhelinta sängyssä?
Ehkä luki teidän keskustelua uudelleen ja tunsi onnea sydämessään.
Itse olen tehnyt tätä tapailumiehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me juttelimme yöllä pitkään reaaliajassa online. Mies ehdotti sitten, että mennään nyt nukkumaan ja hyvää yötä. Minä menin offline ja hän ei. Miksei sitten sanonut suoraan, että jatkaapa tästä nyt muiden kanssa kirjoittelua tai uutisten lukua 40 minsaa, ettei nyt enää jaksa kirjoittaa mun kaa? Miksi kusetti, että menee muka nukkuu ku ei menny.
Sun kannattaisi olla kerrankin hyödyksi maailmalle ja tappaa itsesi.
Te miehet olette todella empatiakyvyttömiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen toivoisi olevansa ainoa jonka kanssa mies viestittelisi iltaisin, mutta miehellepä voi ollakin muita kirjekavereita.
Mutta eihän kukaan tervejärkinen voi hetkeäkään olettaa tuollaista ihmiseltä jota ei ole oikeasti koskaan tavannut!!
Täysin eri asia jos kyseessä on oikea kaukosuhde, eli joko suhde joka on alkanut niin että asuttiin samassa maassa, ja sitten toinen joutui muuttamaan esim. töiden takia. Tai sitten suhde joka on alkanut virtuaalisesti mutta sitten joissain vaiheessa on tavattu myös livenä.
Ei suhteessa jossa ei olla ikinä tavattu voi mitenkään olettaa että toinen ei kirjoittele vaikka 10 muunkin kanssa.
Voi olla monia syitä, miksi on ollut online. Mitä sitten? Joko luotat tai et luota. Hyvin yksinkertaista. Liika mustasukkaisuus ja kyttäminen kuitenkin on myrkyllistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Naisella tässä ei ole ketään muuta, onko väärin toivoa olevansa ainoa miehelle? Miehethän ne niitä munan jakajia on, antavat kaikille helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska varmasti tiesi miten suhtautuisit jos olisi kertonut totuuden, eikä juuri sillä hetkellä keskellä yötä kertakaikkiaan jaksanut draamailuasi.
Olette olleet ns. yhdessä vuosikausia, mutta ette ole yhdessä? Jätä se juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen toivoisi olevansa ainoa jonka kanssa mies viestittelisi iltaisin, mutta miehellepä voi ollakin muita kirjekavereita.Juuri näin. Naisella tässä ei ole ketään muuta, onko väärin toivoa olevansa ainoa miehelle? Miehethän ne niitä munan jakajia on, antavat kaikille helposti.
No eihän tuo mies ole edes antanut tuolle naiselle, joten ei naisella kyllä ole mitään sanomista siihen kenen muun kanssa mies viestittelee ja jopa kenelle antaa.
Vierailija kirjoitti:
Huoh ja hohhoijaa. Tuskinpa olet hullu tai stalkkerikaan, mutta jo tämä kysymyksesi kertoo, että sinulla taitaa olla taipumusta liioitteluun ja ylitulkintoihin. 40 min ei lopulta edes ole pitkä aika. Itse listasin sulle tuonne mahdollisia syitä, mutta lisään siihen vielä yhden:
Teidän viestitellessänne hänelle oli tullut muitakin viestejä, joita ei silloin lukenut. Teidän lopetettua viestittelyn, hän meni sitten vessaan, harjasi hampaat ja teki muut iltatoimet. Sitten hän tsekkasi nopeasti vielä Facebookin ja lopuksi luki ne tulleet viestit, ehkä vastasi niihin ja meni sitten nukkumaan.
Tai sitten on toki se vaihtoehto, että oli joku kuuma viestittely jonkun naisen kanssa. Sinun täytyy nyt vaan ehkä päättää, kuinka vahvasti haluat uskoa juuri sen vaihtoehdon olevan totta. Mutta neuvoisin kuitenkin, että ei kannata etsimällä etsiä signaaleja tällaisesta, koska niitä löytää halutessaan kenestä tahansa, oli syytä tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Mua on aiemmin petetty törkeästi suhteissa, menty ihan vierasta panemaan ja ollut myös selkäni takana romanttisia sivusuhteita. En kykene luottamaan. Siitä kumpuaa tämä, että epäilen enkä luota.
Silloin ei voi yksikään suhde toimia eikä onnistua. Sinun pitää ehkä ensin työstää tuo asia mielessäsi ennen kuin edes harkitset suhteita. Muutenhan pilaat kaikki hyvätkin jutut epäilemällä toista aiheettomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti mies tajuaa nopeasti millainen stalkkeri olet ja tajuaa siirtyä kunnolliseen ja arvostavaan naiseen joka ei ole tapailuasteella noin mustasukkainen
No mikä syy miehellä on olla online puoli kolmeen asti yöllä, kun on eka hätistellyt mut linjoilta pois "mennään nukkumaan".
Aika selkeähän tuo on, halusi keskittyä keskustelemaan toisen naisen kanssa! Ehkä joku lähellä asuva, joka oli vaikka baarista tulossa ja flirttaili, jos tulisi yöseuraksi tms.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti mies tajuaa nopeasti millainen stalkkeri olet ja tajuaa siirtyä kunnolliseen ja arvostavaan naiseen joka ei ole tapailuasteella noin mustasukkainen
Ei se ole stalkkaamista, jos näkee milloin on ollut paikalla ja mustasukkaisuushan on ihan miehen itsensä aiheuttamaa ristiriitaisella toiminnalla ja puheilla.
Vierailija kirjoitti:
Et! Mies on valehteva petturi! Penää selitystä, jos ei kunnollista löydy, niin bänksit!
Miksi menisi flirtiksi? Eivät kaikki kiinnostu kavereistaan, vaikka joku kiinnostuisikin.