Tapailumies kirjoitteli kanssani yöllä. Sitten sanoi, että mennään nukkumaan. Kuitenkin hän on ollut online tuon jälkeen
Mitä mieltä ootte?
Kirjoiteltiin klo 2 aikaan yöllä. Sitten oli aika käydä nukkumaan, hän sitä ehdotti. Toivoteltiin hyvät yöt.
Aamulla katsoin puhelinta, hän on ollut viimeisimmän kerran online siellä 40 minsaa sen jälkeen, kun me lopetimme kirjoittelun ja mä menin offline ja oikeasti menin nukkumaan.
Jäikö hän kirjoittelemaan sinne jonkun toisen kanssa? Hän käyttää telegramia ja on monissa uutisryhmissäkin siellä ja sanoo lukevansa paljon ryhmien uutisia, mutta hänellä on paljon kavereitakin.
Olenko vainoharhainen stalkkeri? Eikö hänenkin olisi pitänyt mennä hyvän yön toivotusten jälkeen nukkumaan, niin kuin sanoi?
Ollaan siis kirjoiteltu jo vuosikausia, ei oo mikään lyhyt tuttavuus.
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti mies tajuaa nopeasti millainen stalkkeri olet ja tajuaa siirtyä kunnolliseen ja arvostavaan naiseen joka ei ole tapailuasteella noin mustasukkainen
Ei se ole stalkkaamista, jos näkee milloin on ollut paikalla ja mustasukkaisuushan on ihan miehen itsensä aiheuttamaa ristiriitaisella toiminnalla ja puheilla.
Niin, mustasukkaisuus pysyy aisoissa vain, jos toinen on koko ajan varuillaan, ettei vahingossakaan "anna aihetta" mustasukaisuuteen. Huh, onneksi pääsin eroon siitä yhdestä mustasukkaisesta ihmisestä. Hän todellakin löysi ristiriitaisuuksia ihan mistä halusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti mies tajuaa nopeasti millainen stalkkeri olet ja tajuaa siirtyä kunnolliseen ja arvostavaan naiseen joka ei ole tapailuasteella noin mustasukkainen
Ovat tapailleet jo monta vuotta. Ei ole nopeaa tajuntaa.
Ovat tavanneet nolla kertaa
Ei hän sinulle ole tilivelvollinen, olet naurettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se voi olla tapailumies, kun ette ole edes tavanneet 😄
Kun tapaillaan online, videopuhelut ym. Venäjältä myös hankala tulla tai mennä sinne. Siksi ei olla tavattu.
Ai se on joku Vladimir 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tapaillaan online, videopuhelut ym. Venäjältä myös hankala tulla tai mennä sinne. Siksi ei olla tavattu.
Ai se on joku Vladimir 😂
Niin? Ei tavallisissa Venäjän kansalaisissa mitään vikaa ole. Ihmisiä he ovat niinkuin muutkin. Syyttömiä he ovat siihen, mihin ovat sattuneet syntymään ja millaisia ihmisiä johdossa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat tapailleet jo monta vuotta. Ei ole nopeaa tajuntaa.
Ovat tavanneet nolla kertaa
Mutta tuhansia kertoja online.
Vierailija kirjoitti:
Mua on aiemmin petetty törkeästi suhteissa, menty ihan vierasta panemaan ja ollut myös selkäni takana romanttisia sivusuhteita. En kykene luottamaan. Siitä kumpuaa tämä, että epäilen enkä luota.
Silti olet "tapailusuhteessa" miehen kanssa, joka asuu eri maassa, missä hänen menemisiään ja tulemisiaan on mahdoton seurata. Ties vaikka olisi suhteessa/perhe yms. mistä sinä et tiedä mitään.
Ei vaan jaksanut jauhaa sun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua on aiemmin petetty törkeästi suhteissa, menty ihan vierasta panemaan ja ollut myös selkäni takana romanttisia sivusuhteita. En kykene luottamaan. Siitä kumpuaa tämä, että epäilen enkä luota.
Silti olet "tapailusuhteessa" miehen kanssa, joka asuu eri maassa, missä hänen menemisiään ja tulemisiaan on mahdoton seurata. Ties vaikka olisi suhteessa/perhe yms. mistä sinä et tiedä mitään.
Niin. Siksi mietinkin, pitäisikö tämä yli neljän vuoden kaukosuhde nyt sitten vain lopettaa. Hän olisi halunnut nähdä, mutta sitten syttyi sota. Olimme ennen sotaa jo kirjoitelleet yli vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen esimerkki täysin turhasta nuoresta h u o r a sta jolla ei ole mitään sisältöä elämässään.
Ja sä et taatusti ole saanut naisia tuolla asenteella. Sä vain tulet vinkumaan tähän ketjuun, kun huomaat, miten jotkut naiset antavatkaan huomiota miehille. Sä jäät ilman. Enkä yhtään ihmettele miksi.
Olen homoseksuaalinen eikä homeinen kraaterisi voisi vähempää kiinnostaa minua. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai se on joku Vladimir 😂
Niin? Ei tavallisissa Venäjän kansalaisissa mitään vikaa ole. Ihmisiä he ovat niinkuin muutkin. Syyttömiä he ovat siihen, mihin ovat sattuneet syntymään ja millaisia ihmisiä johdossa on.
Rumia, viinaan meneviä miehiä
Joskus kun jättää sulkematta viestisovelluksen niin saattaa näyttää olevan paikalla vielä pitkän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai se on joku Vladimir 😂
Rumia, viinaan meneviä miehiä
No ei kaikki ole rumia :D
Venäjällä on komeita miehiä myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, ja viime öinen oli pahinta, mitä ap saattaa kuvitella. Vuosikausia ollut uskollinen tätä ennen. :)
Ai että mua kyllästyttää tällaiset kyttääjädaamit. Jouduin kerran tällaisen sekopäisen mustasukkaisuuden kohteeksi sivullisena vaan koska olin kaveri hänen miehensä kanssa. Nainen kyttäsi juuri linjoilla olemista ja halusi tutkia viestit ja syytti pettämisestä. Kun oli nähnyt että olin kirjoitellut hänen miehensä kanssa (kaverina siis vaan) niin sain kauheat syyttelyt ja keksi ties mitä tarinoita miten häntä oltiin petetty vaikka todellisuudessa mulla ei edes ollut mitään intressiä mieheen muuta kuin kaverina. Jouduin laittamaan välit lopulta poikki kaveriini kun en halunnut sekaantua moiseen draamaan.
Eli täällä on ap:n ymmärtäjiä osa ja osa tuomitsee suoraan hulluksi stalkkeriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen esimerkki täysin turhasta nuoresta h u o r a sta jolla ei ole mitään sisältöä elämässään.
Sua taitaa vain harmittaa, että joku nainen on noin sitoutunut johonkin mieheen.
Sitoutunut? Todennäköisesti joku autistinen vihreän liiton kannattaja mielenterveyspotilas. Ne ovat 2 varsin eri asiaa.
Ja sä et taatusti ole saanut naisia tuolla asenteella. Sä vain tulet vinkumaan tähän ketjuun, kun huomaat, miten jotkut naiset antavatkaan huomiota miehille. Sä jäät ilman. Enkä yhtään ihmettele miksi.