Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumies kirjoitteli kanssani yöllä. Sitten sanoi, että mennään nukkumaan. Kuitenkin hän on ollut online tuon jälkeen

Vierailija
02.03.2025 |

Mitä mieltä ootte?

Kirjoiteltiin klo 2 aikaan yöllä. Sitten oli aika käydä nukkumaan, hän sitä ehdotti. Toivoteltiin hyvät yöt. 

Aamulla katsoin puhelinta, hän on ollut viimeisimmän kerran online siellä 40 minsaa sen jälkeen, kun me lopetimme kirjoittelun ja mä menin offline ja oikeasti menin nukkumaan.

Jäikö hän kirjoittelemaan sinne jonkun toisen kanssa? Hän käyttää telegramia ja on monissa uutisryhmissäkin siellä ja sanoo lukevansa paljon ryhmien uutisia, mutta hänellä on paljon kavereitakin.

Olenko vainoharhainen stalkkeri? Eikö hänenkin olisi pitänyt mennä hyvän yön toivotusten jälkeen nukkumaan, niin kuin sanoi?

Ollaan siis kirjoiteltu jo vuosikausia, ei oo mikään lyhyt tuttavuus.

Kommentit (116)

Vierailija
61/116 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä syyllistät itseäsi siitä, että mies puhuu ja käyttäytyy ristiriitaisesti? Ei se ole sun vika, vaan miehen, jonka kuuluisi osoittaa olevansa luottamuksen arvoinen.

Vierailija
62/116 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua on aiemmin petetty törkeästi suhteissa, menty ihan vierasta panemaan ja ollut myös selkäni takana romanttisia sivusuhteita. En kykene luottamaan. Siitä kumpuaa tämä, että epäilen enkä luota.

Silloin ei voi yksikään suhde toimia eikä onnistua. Sinun pitää ehkä ensin työstää tuo asia mielessäsi ennen kuin edes harkitset suhteita. Muutenhan pilaat kaikki hyvätkin jutut epäilemällä toista aiheettomasti.

Tiedän. Olen saanut kymmenittäin näitä mustasukkaisuuskohtauksia hänelle jo. Nyt en aio sanoa tästä yöllisesti online olosta hänelle.

Hän itse näki tietenkin aamulla, että mä olen jo ollut paikalla aamutuimaan. Ja ymmärtää, että jos menin keskusteluketjuumme, että minä näin hänen olleen pitkään online meidän keskustelun jälkeen, vaikka väitti menevänsä nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/116 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olenko nyt vain hullu stalkkeri? Niinkö?

Huoh ja hohhoijaa. Tuskinpa olet hullu tai stalkkerikaan, mutta jo tämä kysymyksesi kertoo, että sinulla taitaa olla taipumusta liioitteluun ja ylitulkintoihin. 40 min ei lopulta edes ole pitkä aika. Itse listasin sulle tuonne mahdollisia syitä, mutta lisään siihen vielä yhden:

Teidän viestitellessänne hänelle oli tullut muitakin viestejä, joita ei silloin lukenut. Teidän lopetettua viestittelyn, hän meni sitten vessaan, harjasi hampaat ja teki muut iltatoimet. Sitten hän tsekkasi nopeasti vielä Facebookin ja lopuksi luki ne tulleet viestit, ehkä vastasi niihin ja meni sitten nukkumaan.

Tai sitten on toki se vaihtoehto, että oli joku kuuma viestittely jonkun naisen kanssa. Sinun täytyy nyt vaan ehkä päättää, kuinka vahvasti haluat uskoa juuri sen vaihtoehdon olevan totta. Mutta neuvoisin kuitenkin, että ei kannata ets

Mitä v I t u n väliä sillä on mitä se mies teki 40 minuuttia? Pointti on se että tuo hullu ä m m ä haluaa kontrolloida sen miehen elämää aivan kuin olisi joku keskitysleirin vanginvartija. Toivottavasti mies myös tajuaa sen mahdollisimman pian. 

Vierailija
64/116 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko asia ja jatka niin kuin et tietäisi siitä mitään. Ei aina kannata olla liian epäluuloinen ja pelätä pahinta.

Vierailija
65/116 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että sä olet kuitenkin vain kirjekaveri, et muuta! Luuletko oikeasti että mies olisi p...tta oikeasti kun vaan samalla kirjoittelee sun kanssa. Unohda koko juttu!

Vierailija
66/116 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen esimerkki täysin turhasta nuoresta h u o r a sta jolla ei ole mitään sisältöä elämässään. 

Vierailija
67/116 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua on aiemmin petetty törkeästi suhteissa, menty ihan vierasta panemaan ja ollut myös selkäni takana romanttisia sivusuhteita. En kykene luottamaan. Siitä kumpuaa tämä, että epäilen enkä luota.

Silloin ei voi yksikään suhde toimia eikä onnistua. Sinun pitää ehkä ensin työstää tuo asia mielessäsi ennen kuin edes harkitset suhteita. Muutenhan pilaat kaikki hyvätkin jutut epäilemällä toista aiheettomasti.

Tiedän. Olen saanut kymmenittäin näitä mustasukkaisuuskohtauksia hänelle jo. Nyt en aio sanoa tästä yöllisesti online olosta hänelle.

Hän itse näki tietenkin aamulla, että mä olen jo ollut paikalla aamutuimaan. Ja ymmärtää, että jos menin keskusteluketjuumme, että minä näin hänen olleen pitkään online meidän keskustelun jälkeen, vaikka väitti menevänsä nukkumaan.

Enpä usko, että häntä edes kiinnostaa, mihin aikaan olet ollut online.

Vierailija
68/116 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettava ihminen on luotettava. Sanat ja teot menevät yksiin. Moni turhaan syyllistää siitä, että mustadukkaisuus ristiriitaisesta käytöksestä syntyy. Tunne siinä missä muutkin ja se on ok, jos on hallittu. Löytyy niitäkin, jotka tekee mitä sanoo👍

Vierailija
69/116 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se voi olla tapailumies, kun ette ole edes tavanneet 😄

Vierailija
70/116 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottamatta nyt kantaa ap:n mielenterveyteen, minkäköhän takia annatte toisen osapuolen ylipäätään saada tuollaista metatietoa?

Nimenomaan. Viestinnässäni ajattelen viestiä muodostaessani koko ajan, mitä käsityksiä, merkityksiä, tietoja ja jopa aseita toinen osapuoli voi saada ja muokkaan sanomiseni muotoa sen mukaan, että se vastaa strategisia etujani, sortumatta kuitenkaan valehteluun.

Insinöörin pieteetillä pidän myös huolen, ettei metadata ja muu tekninen evidenssi paljasta mitään, mikä ei ole järkevää. Tai sitten paljastaa asioita, joita näen tarpeelliseksi. Kokemukseni mukaan kuitenkin lähes aina turhaa työtä, koska hyvin harva tuntuu/ pystyy oikeasti kovinkaan tarkasti tekniikkaa analysoimaan.

Vierailija
71/116 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kirjoittelin viime yönä rakastamani naisen kanssa. Olin ollut jo jonkin aikaa peitoissa, kun minun piti palata vielä tarkistamaan, että mitä hän minulle oikein sanoikaan. Hän on minulle rakas ja tärkeä ja siksi alati mielessä. 

M

Sama juttu täällä. Vaikka ollaankin toivotettu jo hyvät yöt, käyn yleensä vielä iltatoimista palattuani ja vuoteeseen käytyäni vielä herkuttelemassa sen päiväisen viesteilymme parhailla paloilla. Ihan vain siksi, koska tämä mies on minulle kovin rakas. Sitten vedän peiton korviin ja nukahdan hymyssä suin kun hykertelen itsekseni, miten onnellinen olen hänestä.

N

Vierailija
72/116 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti mies tajuaa nopeasti millainen stalkkeri olet ja tajuaa siirtyä kunnolliseen ja arvostavaan naiseen joka ei ole tapailuasteella noin mustasukkainen

Ovat tapailleet jo monta vuotta. Ei ole nopeaa tajuntaa.

Vierailija
73/116 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko vainoharhainen stalkkeri? Eikö hänenkin olisi pitänyt mennä hyvän yön toivotusten jälkeen nukkumaan, niin kuin sanoi?

- olet !! 

Vierailija
74/116 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sort your shit out, man!

Vierailija
75/116 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se harrasti seksiä siinä välissä.. 

Vierailija
76/116 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku nuori lehmä oikeasti olla noin sekaisin? 

Vierailija
77/116 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sort your shit out, man!

Eat your shorts, man!

Vierailija
78/116 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja. Ehkä hänelle soitettiin jostain tärkeästä? Tai luki vaikka uutisia jos ei saanut unta. Ylipäänsä, yleensä aikuisella ihmisellä on elämä, eli myös muuta piiriä kuin tapailunainen.

Vierailija
79/116 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen esimerkki täysin turhasta nuoresta h u o r a sta jolla ei ole mitään sisältöä elämässään. 

Sua taitaa vain harmittaa, että joku nainen on noin sitoutunut johonkin mieheen.

Vierailija
80/116 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se voi olla tapailumies, kun ette ole edes tavanneet 😄

Kun tapaillaan online, videopuhelut ym. Venäjältä myös hankala tulla tai mennä sinne. Siksi ei olla tavattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän