Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumies kirjoitteli kanssani yöllä. Sitten sanoi, että mennään nukkumaan. Kuitenkin hän on ollut online tuon jälkeen

Vierailija
02.03.2025 |

Mitä mieltä ootte?

Kirjoiteltiin klo 2 aikaan yöllä. Sitten oli aika käydä nukkumaan, hän sitä ehdotti. Toivoteltiin hyvät yöt. 

Aamulla katsoin puhelinta, hän on ollut viimeisimmän kerran online siellä 40 minsaa sen jälkeen, kun me lopetimme kirjoittelun ja mä menin offline ja oikeasti menin nukkumaan.

Jäikö hän kirjoittelemaan sinne jonkun toisen kanssa? Hän käyttää telegramia ja on monissa uutisryhmissäkin siellä ja sanoo lukevansa paljon ryhmien uutisia, mutta hänellä on paljon kavereitakin.

Olenko vainoharhainen stalkkeri? Eikö hänenkin olisi pitänyt mennä hyvän yön toivotusten jälkeen nukkumaan, niin kuin sanoi?

Ollaan siis kirjoiteltu jo vuosikausia, ei oo mikään lyhyt tuttavuus.

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans yksi mies toivotteli snäpissä hyviä öitä noin kello yhdeksän aikoihin. Kuitenkin hänen snapscore nousi vielä myöhemmin illalla. 

Tuo score siis nousee kun joku lähettää kuvan ja saaja avaa sen. Toki voihan jotku lähettää yölläkin snäppejä välittämättä nukkuuko toinen.

Vierailija
22/116 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti mies tajuaa nopeasti millainen stalkkeri olet ja tajuaa siirtyä kunnolliseen ja arvostavaan naiseen joka ei ole tapailuasteella noin mustasukkainen

No mikä syy miehellä on olla online puoli kolmeen asti yöllä, kun on eka hätistellyt mut linjoilta pois "mennään nukkumaan".

40 min ei kyllä ole kovin pitkä aika. Kuinka todennäköisenä pidät sitä, että juuri tuo mies pyörittäisi samaan aikaan kahta suhdetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap mikset itse penää selitystä itseltäsi? Olithan itsekin aamutuimaan kirjautuneena. Kakista ulos, kenen kanssa chattailit. Ethän ole voinut olla kirjautuneena, jos et sekstaillut muiden kanssa.

Minä menin aamutuimaan stalkkaamaan, että onko hänen viimeisin online aikansa silloin, kun toivotimme toisillemme hyvät yöt, että mennään nukkumaan. Eipä ollut. Vaan 40 minsaa myöhemmin oli hänen viimeisin online aika.

Vierailija
24/116 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onneksi naiset ei tätä harrasta ollenkaan . Arviolta 100 eri miehen kaa kirjoitellaan yhtäaikaa.

Jotkut varmaan. Mä en.

Vierailija
25/116 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti mies tajuaa nopeasti millainen stalkkeri olet ja tajuaa siirtyä kunnolliseen ja arvostavaan naiseen joka ei ole tapailuasteella noin mustasukkainen

No mikä syy miehellä on olla online puoli kolmeen asti yöllä, kun on eka hätistellyt mut linjoilta pois "mennään nukkumaan".

40 min ei kyllä ole kovin pitkä aika. Kuinka todennäköisenä pidät sitä, että juuri tuo mies pyörittäisi samaan aikaan kahta suhdetta?

Pidän todennäköisenä. Sillä hänellä on paljon naispuolisia kavereita. En luota yhtään, etteikö menisi flirtiksi. Varmaan pitää koko tää suhde lopettaa, en kestä tätä epävarmuutta. 

Vierailija
26/116 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailumies? Taas näitä tapailumies-juttuja. Ja olette kirjoitelleet jo vuosikausia?

Kyllä. Ns. kaukosuhde. Mutta tää kyllä riivaa mua. En suosittele kaukosuhdetta yhdellekään. Kun tässä ei tiedä, onko itse stalkkeri vai vainoharhainen vai enkö ole.

Nytkin olen saanut ristiriitaisia vastauksia tähän.

Onko tämä "Ns kaukosuhde" sellainen että ette itse asiassa ole tavanneet kertaakaan?

Vierailija
27/116 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta nyt kantaa ap:n mielenterveyteen, minkäköhän takia annatte toisen osapuolen ylipäätään saada tuollaista metatietoa?

Vierailija
28/116 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onneksi naiset ei tätä harrasta ollenkaan . Arviolta 100 eri miehen kaa kirjoitellaan yhtäaikaa.

Se on ihan eriasia naisen tekemänä kuin miehen tekemänä!!! Ei naisilta saa kieltää muille miehille puhumista mutta miehiltä pitää kieltää kaikki kanssakäyminen muiden naisten kanssa!!! Kyllä miehen pitää kääntää selkäsärky kaikille muille naisille mukaan lukien sisarukset ja äiti

Vierailija
29/116 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano ohimennen, että heräsit jossain vaiheessa 40 minuutin päästä ja siinä sitten avasin puhelimen ja huomasin, että olitkin online. Että mikäs juttu? Eikö nukuttanutkaan, vaikka kello oli niin paljon ja sovittiin, että molemmat menee nukkumaan? Sano, niin kuin huumorilla, niin ei jää kuvaa, että stalkkasit.

Ei ole olemassa mitään tapaa jolla tuollaista voisi sanoa "kevyesti" ja "huumorilla" ilman että toinen osapuoli tajuaa joutuneensa kahjon kanssa tekemisiin. 

Vierailija
30/116 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä tunne, että hän jäi sinne online kirjiottelemaan jonkun toisen kanssa, kun sai hätisteltyä mut pois offline teeskentelemällä, että käydään nyt nukkumaan ja lopetetaan kirjoittelu.

Kun tosissaan oli vielä 40 minsaa siellä tuon jälkeen näköjään. 

Onhan sekin mahdollisuus, että hän oli jonkun aikaa offline, mutta tuli uudelleen online syystä x (toinen nainen tai uutiset). Että ei ole tuota koko 40 minsaa ollut kirjoittelemassa toiselle naiselle siellä.

Tai onhan hänkin voinut stalkata, että meninkö mä nukkumaan ja olen offline ja tuli sitä katsomaan. En tiedä. Sen tiedän, että hänellä on paljon naisia myös ns. kavereina. Äkkiäkös siinä sitten keskustelut lipsahtaa flirtiksi.

Mistä teitä sikiää?

Vierailija
31/116 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te nuoret h u o r a t todella noin sekaisin? Se mies saa valvoa ihan milloin haluaa ilman teidän lupaanne. 

Vierailija
32/116 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailumies? Taas näitä tapailumies-juttuja. Ja olette kirjoitelleet jo vuosikausia?

Kyllä. Ns. kaukosuhde. Mutta tää kyllä riivaa mua. En suosittele kaukosuhdetta yhdellekään. Kun tässä ei tiedä, onko itse stalkkeri vai vainoharhainen vai enkö ole.

Onko tämä "Ns kaukosuhde" sellainen että ette itse asiassa ole tavanneet kertaakaan?

Ei olla livenä tavattu, yli 4 vuoden kirjoittelusuhde on. Niinku tämmöinen romanttinen. Ja vitsaillaan paljon. Nauretaan ja heitetään vitsiä, eli huumorintaju menee yksiin myös.

Vierailija
33/116 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Ja jos ei ap kommentit provoja, niin joidenkin naisten rima miesten suhteen on helvetissä, jopa alempana. 

Vierailija
34/116 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano ohimennen, että heräsit jossain vaiheessa 40 minuutin päästä ja siinä sitten avasin puhelimen ja huomasin, että olitkin online. Että mikäs juttu? Eikö nukuttanutkaan, vaikka kello oli niin paljon ja sovittiin, että molemmat menee nukkumaan? Sano, niin kuin huumorilla, niin ei jää kuvaa, että stalkkasit.

Ei ole olemassa mitään tapaa jolla tuollaista voisi sanoa "kevyesti" ja "huumorilla" ilman että toinen osapuoli tajuaa joutuneensa kahjon kanssa tekemisiin. 

Tämä! 

Vierailija
35/116 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kannattaa tehdä noin, jos haluaa antaa itsestään vaikutelman rasittavana ihmisenä, joka etsii ongelmia, ylitulkitsee, kyttää ja kuvittelee kaikesta jotain vainoharhaista. Yhden tällaisen kanssa olin jonkin aikaa suhteessa, ja minua alkoi ahdistaa, kun tuli hirveä keskustelu ja selvittely, jos unohdin reagoida tai vastata sydän-emojilla johonkin. Vastaavanlaista ongelmanhakua tapahtui muidenkin asioiden yhteydessä. Oli ahdistavaa ja inhottavaa, ja tunsin itseni todella typeräksi, kun selittelin, että oli vaan epähuomiossa emoji unohtunut. Tällaisten asioiden takia suhde sitten päättyikin.

Vierailija
36/116 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän todennäköisenä. Sillä hänellä on paljon naispuolisia kavereita. En luota yhtään, etteikö menisi flirtiksi. Varmaan pitää koko tää suhde lopettaa, en kestä tätä epävarmuutta. 

Tee niin, koska käytöksesi ei ole tervettä

Vierailija
37/116 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin just. Mä en voi sanoa tuolle miehelle nyt, että mitä ihmettä. Meidän piti mennä nukkumaan ja itse sitä ehdotit. Mutta kuitenkin jäit online sinne 40 minsaksi sen jälkeen, kun mä olin menny offline. Että kirjoittelitko siellä flirttaavia viestejä toisille naisille rauhassa, kun sait mut pois hätisteltyä? Enhän mä noin voi sanoa sille. Eli olenko hullu stalkkaaja vain? Vai onko miehen käytöksessä epäilyttävää?

Vierailija
38/116 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olla livenä tavattu, yli 4 vuoden kirjoittelusuhde on. Niinku tämmöinen romanttinen. Ja vitsaillaan paljon. Nauretaan ja heitetään vitsiä, eli huumorintaju menee yksiin myös.

Tuota, "tapailumies" tarkoittaa miestä jonka olet TAVANNUT. Miestä jota TAPAILET suht. säänöllisesti. "Tapaaminen" puolestaan tarkoittaa sitä että olette fyysisesti samassa tilassa samaan aikaan.

Voi herranjumala tätä umpisekoa nykyaikaa! 

Vierailija
39/116 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kirjoittelin viime yönä rakastamani naisen kanssa. Olin ollut jo jonkin aikaa peitoissa, kun minun piti palata vielä tarkistamaan, että mitä hän minulle oikein sanoikaan. Hän on minulle rakas ja tärkeä ja siksi alati mielessä. 

M

Vierailija
40/116 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittelusuhde? Mies saa kirjoitella vaikka sadalle naiselle, tuo ei ole minkäänlainen suhde. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi