Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nainen hankkii hoikan Fitness kropan, niin miehistä ei ole pulaa

Vierailija
01.03.2025 |

Naiset itkevät sinkkuuttaan. Kannattaisi alkaa käydä salilla ja laihduttaa niin miehiä riittäisi. 99% miehistä katselee isotissisiä fitness misukoita. 

Kommentit (328)

Vierailija
21/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun luovuus kärsii, jos olen esine jollekin. I cant breath. 

Joten iso EI. 

Tämäkin oli varmaan syy, miksi olen tiedostamatta vältellyt ansoja. Joku ihminen, tilanne tai asia ei ole tuntunut oikealta. Olen halunnut pitää sen liekin yllä itsessäni, joka on. Helposti väärä ihminen imee liekin pois. 

Vierailija
22/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitness kroppa ei ole hoikka kroppa. Fitness kropassa ei ole mitään luonnollista, kaiken lisäksi monet noista fitness muijista omaavat syömishäiriön ja muoviperceen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tietää millä saan nuoret miehet kiinnostumaan, kohta olen eläkkeellä niin on aikaa salillekin. Ja ilmeisesti ap sitten tulee heti iskemään, kun vilautan hauista?

Vierailija
24/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja rumat ja lihavat naiset heti triggeröityvät vaikka AP puhuu vain totta. Näin se vain on, että miehet pitävät urheilullisesta ja muodokkaasta naisesta vaikka miten ulisette asiaa vastaan

Vierailija
25/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja taitaa olla aika yksinkertainen ihminen.

Se on mies, ei niinkään ihminen. 

Vierailija
26/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommosen kropan säilyttäminen on aika hankalaa. Ei oo riittäviä kylmätiloja, ja luulen, naapurit alkavat aika herkästi valittaa hajuhaitoista, ellei kylmäsäilytys onnistu.

Vierailija
27/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tissit ei kasva kuntosalilla. Tämä tiedoksi aloittajalle.

Vierailija
28/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ollut pulaa. Mitäpä jos ap hankit aivot, niin on naisia jonossa.

T. N 100 kg.

Vierailija
29/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja rumat ja lihavat naiset heti triggeröityvät vaikka AP puhuu vain totta. Näin se vain on, että miehet pitävät urheilullisesta ja muodokkaasta naisesta vaikka miten ulisette asiaa vastaan

Noloa kompata omaa aloitustaan.

Vierailija
30/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fitness kroppa ei ole hoikka kroppa. Fitness kropassa ei ole mitään luonnollista, kaiken lisäksi monet noista fitness muijista omaavat syömishäiriön ja muoviperceen. 

Minustakin on vääristynyttä, että puhutaan hyvinvoinnista. Tuntemani fitnesihmiset ovat pahoinvoivia. Sairaalloinen kontrolli omaa kroppaa kohtaan. Sairaat rutiinit, ei voi nauttia ruuasta, juomasta ja spontaaniudesta. Lähteä vaikka matkalle yhtäkkiä miettimättä, missä voi treenata. 

Kauniilta toki näyttävät ajoittain äärimmäisessä laihuudessaan. 

Vierailija
31/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monestikonolet päässyt edes lihavaa naista panemaan, ap?

Hanki aivot.

T. Lihava nainen joka ei tyhmiä nai

Vierailija
32/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenhäiriöitä on monenlaisia. Tämä on niistä yksi. 

Elämässä on tosi kivaa olla aika tavallinen. 

Vierailija
33/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen laihduttanut paljon ja käyn säännöllisesti salilla. Saan kyllä huomiota paljon enemmän nyt, kun aiemmin. Minua ei kyllä ollenkaan kiinnosta ne kuolaajat. 

Deittiäppiin laitoin kuvan ilman meikkiä ja vanhan kroppakuvan. Karsii sitä vääränlaista porukkaa pois. 

Vierailija
34/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää sen kropan olla myös luustoltaam hyvä (pitkät jalat, ei leveä rintakehä esim) , kasvojen kauniit ja ikää max 35. Testattu on, pelkkä timmiys ja hoikkuus ei riitä mihinkään. 

Vierailija
35/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Saahan ne tykätä ja varmaan tykkäävätkin. Miten se liikuttaa minua, joka en pidä fitness-touhuja kovin suuressa arvossa? Ottakoon 99 prossaa miehistä salikissan, minua kiinnostaa se prossa miehistä, joka haluaa kirjanörtin kotikissan. Niin ollaan kaikki tyytyväisiä.

Vierailija
36/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole tuo kroppa paljon auttanut, naapuritkin valittaa hajusta. Kohta varmaan poliisitkin tulee käymään.

Mitenpä tuon hävittäisi?

-

En ole tosissani. Makaaberilla huumorilla yritän piristää itseäni, ettei aamu tuntuisi niin helevetin masentavalta.

Extremeporvoolla aloitettiin maaliskuu.

Naapurini, sinäkö siellä? Todella ilkeää ja äärimmäisen kademielistä kirjoittelua.

Hyvää huomenta joka tapauksessa. 🙄

Vierailija
37/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta mies joka tuijottaa vain kroppaani tai ulkoisia avuja. 

Vierailija
38/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehetkö oikeasti haluaa nykyään alle 18% rasvaprosentin omaavia naisia? Itse en naisena pidä bodari naisia kovin viehättävänä, mutta ap voi toki olla eri mieltä. Onko tämä yleistäkin?

Vierailija
39/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs kun minua eivät sellaiset miehet kiinnosta?

Sitten voit unohtaa miehet. 

Vierailija
40/328 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhut monikossa miehistä, onko tarvoitteena saada mahdollisimman paljon miehiä? Eikö yksi riitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi