Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyypillinen Tinder-keskustelu (esimerkki)

Vierailija
26.02.2025 |

Minä: Hei! Sinulla onkin kivanoloinen profiiliteksti ja hienoja kuvia! Sä kyllä erotut eduksesi täällä Tinder-massassa 👍

Onko tuo kuvassa oleva koira sinun oma? Onko se sheltti?

Mies: joo on oma sheltti. Nipsu.

Minä: ilmeisesti nimi tullut Muumeista? 😃

Mies: joo. Muumeja oli koko pentue.

Minä: Hauska idea kasvattajalta nimetä kaikki pennut Muumien mukaan! 

Mies: Kyllä.

Siinä kaikki. Ja kyseessä oli hyvässä työssä oleva nelikymppinen mies. Tiedän ammatin varmasti, sillä sattumalta mies on mun naispuolisen kaverin entinen työkaveri.

No hän ei ilmeisesti edes etsi treffiseuraa tosissaan. Mutta hyvä esimerkki siitä, että suoraan sanottuna Tinderin on paljon tällaisia tyyppejä, jotka ovat vain "ikkunaostoksilla"

Kommentit (647)

Vierailija
181/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisia vainoharhaisia lumihiutaleita miehet näköjään kun jo ammatin kysyminen otetaan arvosteluna.

Vierailija
182/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoisia vainoharhaisia lumihiutaleita miehet näköjään kun jo ammatin kysyminen otetaan arvosteluna.

Ei mulla ainakaan haittaa että ammattia kysytään. Olen palkallani ylimmässä 3% mutta yleensä työni sisältö koetaan liian tylsäksi.

Deittaillessa kaikki kysymykset miehelle on arvostelun aiheiden etsimistä kun taas kysymykset naiselle on kiinnostusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap sulla on ihan liian päälletunkeva tyyli. Menet henkilökohtaisuuksiin ekoissa lauseissa. Automaattinen turn off. Tungettelet toisen ihmisen yksityisasioihin,liian nenäkkäästi. Ei kukaan jotain ihme salapoliisia halua penkomaan koiriensa nimiä yms. ekoissa viesteissä, ennen kun hän edes tietää , haluaako hän edes tutustua suhun. Tuskin se mies on siellä koiriensa nimistä puhumassa. Susta tuoli kuva että oot joku stalkkeri joka urkkii vaan koiriennimiä tai jotain muuta friikkiä.

Jos haluat tutustua, KYSYT ensin, HALUAISITKO tutustua, tai kiinnostaisiko miestä edes tuneta sinut. Toki hän sen osoittaa käytöksellään, mutta se on kohteliasta. Eikä syöksyä utelemaan koiriensa nimiä.

Vierailija
184/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies: Mitäs sun iltaan?

Minä: Salilla kävin ja nyt tässä sohvalla. Kerropa itsestäsi vähän lisää, kun sun profiilissa ei paljoa ole. Lapsia? Harrastuksia? Entä mitäs teet työksesi? (Mulla nuo mainittu profiilissa)

Mies: -

Tuo työn kysyminen ensimmäisenä on yksi isoimmista ärsytyksen aiheista miehille. Tältä palstalta opittua. 

No tuskin on edes etäisesti normaaleille miehille. Palstan syrjäytyneille ul eille varmaan, kun eivät halua sanoa etteivät ikinä ole töissä käväisseetkään.

Jos joku kysyy ekassa viestissä mun työtä, sanon, en ole täällä työnhaussa enkä sulle CVtä selosta. Oon ihmistä hakemasa vapaa-ajalle. Naiset jotka kysyy työtä, hakee omalle tyssähtäneelle urahaaveille täydentäjää.

-nainen

Vierailija
185/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen: Kiva profiili sinulla. Onko tuo kuvassa näkyvä pyörä sinun?

Mies: Joo.

Nainen: Harrastat siis pyöräilyä? 

Nainen: Minä sen sijaan en erityisemmin välitä pyöräilystä enkä lenkkeilystä. Olen kuitenkin mielestäni hyväkuntoinen. Olen erikoistunut hyötyliikuntaan. Tykkään tehdä halko-, lumi- yms. -töitä. Viihdyn mökillä. Mökkini on Saimaan rannalla. Olen viettänyt kesät siellä jo kymmenen vuoden ajan. 

Mies: Ok. 

Nainen: Kerroit että viihdyt mökillä, joten meillä on jotain yhteistä. Missä sinun mökkisi on? 

Mies: Maaseudulla. 

Naisella kumma puheripuli. Ja urkintatyyli. Ja outo tyyli kirjoittaa lyhyitä lauseita. Mikä syy on sanoa että mökki on saimaan rannalla? Mitä ihmeen hyötyä sillä tiedolla on miehelle, tulee olo että yrität myydä itseesi mökkisi avulla. Ja, kenenkähän pyörä se voisi olla, naapurinko? Pistääkö miehet yleensäkin naapurin pyöriä kuviinsa? Kysyt itsestäänselvyyksiä, ei kovin korkea Äo. Taas mennään liian nopeasti yksityisasioihin mitkä ei kuulu sulle, eikä pitäisi olla merkitystä parinvalinnalle.

Vierailija
186/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On näitä tuppisuita naisissakin vaikka kuinka paljon. Yhtään vastakysymystä eivät kysy. Jatka siinä sitten keskustelua. 

Vierailija
187/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, on vain naisten kanssa oltu tekemisissä ja ymmärretään naisia nykyään paremmin. Siksi emme etsi lumihiutaleita omaan elämään vaan rauhaa ja arvostusta jota kaltaisiltasi ei yleensä saa.

Vierailija
188/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä: Salilla kävin ja nyt tässä sohvalla. Kerropa itsestäsi vähän lisää, kun sun profiilissa ei paljoa ole. Lapsia? Harrastuksia? Entä mitäs teet työksesi? (Mulla nuo mainittu profiilissa)

Tuo työn kysyminen ensimmäisenä on yksi isoimmista ärsytyksen aiheista miehille. Tältä palstalta opittua. 

No karsiutuups työttömät pois. Muut voi vastata miten parhaaksi näkee. Eräs kertoi olevansa ulkomaankaupan alalla. Treffeillä selvisi tarkennus, että on ahtaaja

voi voi, tuliko sulle turhat treffit kun et päässytkään naimisiin businessmiehen kanssa

Vierailija
189/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ammatti kertoo ihmisestä niin paljon, että on outoa jos siitä EI jutella. Kyllä se kertoo naisestakin, että jos on hoitaja tai piirimyyjä. Ihan eri persoonat noihin töihin hakeutuu. Ammatista ei halua puhua ne ketkä sitä häpeää. Niin yksinkertaista se on. 

Vierailija
190/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se deittailu vakavaa, pitää olla pipo tosi kireällä :D

Vierailija
191/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ammatti kertoo ihmisestä niin paljon, että on outoa jos siitä EI jutella. Kyllä se kertoo naisestakin, että jos on hoitaja tai piirimyyjä. Ihan eri persoonat noihin töihin hakeutuu. Ammatista ei halua puhua ne ketkä sitä häpeää. Niin yksinkertaista se on. 

ei vaan ensin tsekataan ihminen, että haluaako sen kanssa edes edetä syvemmälle puhumaan yksityisasioista. En itekään kerro työtä tai ammattia heti, voi olla joku stalkkeri mistä ei pääse eroon.

-nainen

Vierailija
192/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin sama profiili, samat kuvat. Ja vastaukset kysymykseen, mitä teet työksesi. 

V, olen varastolla trukkikuskina

N: ........... 

V, Olen lääkäri, traumatologian erikoislääkäri

N: Ahaa no kiva, hei mitä teet huomenna illalla? Nähtäiskö, tulisitko mun luo kahville? 

V, ..............

Tämä menee kyllä just toisinpäin, mikään ei ole niin epäilyttävä tyyppi kuin lääkäri Tinderissä! Pakko olla jotenkin sekopäinen, jos ei löydä kumppania terveydenhuoltoalalta. Ainakin yksi ortopedian ja traumatologian erikoislääkärikin on tullut vastaan ja hän meni myös suoraan poistoon vaikka oli tykännyt mun profiilista. Toinen vältettävä ryhmä on fysioterapeutit.

Trukki- ja rekkakuskeista sen sijaan on pelkkiä hyviä kokemuksia.

just just...lol. Monikaan lääkäri ei halua hoitajaa kumppanikseen, koska ÄO on niin eri tasolla, ja piirit. 

Vierailija
193/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta mikä tahansa asia mitä nainen kysyy on pelkästään plussaa, siitä voi aina ruveta veistämään jotakin vitsiä jos ei muuta.

t: setämies

Vierailija
194/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn kysyminen muutenkin ei vain Tinder vaan ihan livenä jos joku nainen kysyy sitä melkeen heti, Se on melkeen sama kun pitäisi antaa CV naiselle että katso siitä " mikä on arvoni "  ja tulee aina tunne että ei ole riittävän kiinnosta enää sen jälkeen.

Vai onko tässä siitä kyse että pitäisi olla hienommassa toimistotyössä joku manager nimellä? ja keskutelussa kertoa " minulla on  ihan uusi Tesla " 

M44

Vierailija
195/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap sulla on ihan liian päälletunkeva tyyli. Menet henkilökohtaisuuksiin ekoissa lauseissa. Automaattinen turn off. Tungettelet toisen ihmisen yksityisasioihin,liian nenäkkäästi. Ei kukaan jotain ihme salapoliisia halua penkomaan koiriensa nimiä yms. ekoissa viesteissä, ennen kun hän edes tietää , haluaako hän edes tutustua suhun. Tuskin se mies on siellä koiriensa nimistä puhumassa. Susta tuoli kuva että oot joku stalkkeri joka urkkii vaan koiriennimiä tai jotain muuta friikkiä.

Jos haluat tutustua, KYSYT ensin, HALUAISITKO tutustua, tai kiinnostaisiko miestä edes tuneta sinut. Toki hän sen osoittaa käytöksellään, mutta se on kohteliasta. Eikä syöksyä utelemaan koiriensa nimiä.

Eiköhän Tinderissä se match ole sitä varten että ollaan toisesta jollain tapaa kiinnostuneita. Se on merkki siitä että halutaan tutustua.

Vierailija
196/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen: Minä sen sijaan en erityisemmin välitä pyöräilystä enkä lenkkeilystä. Olen kuitenkin mielestäni hyväkuntoinen. Olen erikoistunut hyötyliikuntaan. Tykkään tehdä halko-, lumi- yms. -töitä. Viihdyn mökillä. Mökkini on Saimaan rannalla. Olen viettänyt kesät siellä jo kymmenen vuoden ajan. 

Nainen: Kerroit että viihdyt mökillä, joten meillä on jotain yhteistä. Missä sinun mökkisi on? 

Naisella kumma puheripuli. Ja urkintatyyli. Ja outo tyyli kirjoittaa lyhyitä lauseita. Mikä syy on sanoa että mökki on saimaan rannalla? Mitä ihmeen hyötyä

Ohis, mutta minusta nuo ovat ihan hyviä kysymyksiä. Jos leikitään että molemmat hakevat parisuhdetta, sen mökin olemassaololla ja sijainnilla tosiaan on väliä. Jos toinen viettää kaiken liikenevän vapaa-aikansa Saimaalla ja toinen inhoaa mökkeilyä, kannattaa ehkä jo alussa miettiä että kannattaako hynttyitä lyödä yhteen. Ja fillari kuvassa ei tarkoita mitään. Sellainen otos voi olla profiilissa koska naama näyttää siinä kivalta. Kyseessä voi olla vaikka vuokrapyörä kotimaan kaupunkilomalla.

Vierailija
197/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti mikä kuulustelu. Ghostaisin välittömästi.

Tuli mieleen, kuinka paljon näki niitä profiileja, joissa oli vain teksti "Kysymällä selviää".

Sitten näin tehdessä reaktiona olisi tuo, että hitto mikä kuulustelu :D

Vierailija
198/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei ole oikein hyvää täkyä mistä jatkaa juttua. Sen sijaan aloituksessa olisi kyllä normaali mies viimeistään kolmannessa viestissä kysynyt olisiko daami halunnut tulla rapsuttelemaan selttiä.

Vierailija
199/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen "toimistonainen" ja se mies duunari. Jokin muu on vialla kuin ammatti, jos ei toimi. 

Me miehet ollaan joskus porukassa keskusteltu tästä, että paremmissa töissä naiset eivät koske duunareihin, jos nyt ajatellaan näitä vuokravälitysfirmojen naisia Konsultti niin juuri nämä siitä ylöspäin haluaa vaan omia kolleegoja samasta työpaikasta tai samoista töistä kun koetaan ne paremmiksi työn siisteyden takia ja palkan. 

me miehet ollaan näin sanottu kun ollaan joskus teistä puhuttu että naiset on kauniita ja laittautuu paljon että on hyvänäkösiä jne.. mutta se keskustelu päättyi siihen että koska ne naiset meijän perässä on alkanut juosta?? en usko tuota. kuka konsultti nainen nyt jotain likaisempaa duunari kattelee vaikka olisi miten mukava ja hyväkäytöksinen kunnon mies

M44

Vierailija
200/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin tunteisiin menee kun et saisi udella, kertoo enemmänkin sinusta. Kerro paljon painat, vai oletko sinäkin lumihiutale?