Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyypillinen Tinder-keskustelu (esimerkki)

Vierailija
26.02.2025 |

Minä: Hei! Sinulla onkin kivanoloinen profiiliteksti ja hienoja kuvia! Sä kyllä erotut eduksesi täällä Tinder-massassa 👍

Onko tuo kuvassa oleva koira sinun oma? Onko se sheltti?

Mies: joo on oma sheltti. Nipsu.

Minä: ilmeisesti nimi tullut Muumeista? 😃

Mies: joo. Muumeja oli koko pentue.

Minä: Hauska idea kasvattajalta nimetä kaikki pennut Muumien mukaan! 

Mies: Kyllä.

Siinä kaikki. Ja kyseessä oli hyvässä työssä oleva nelikymppinen mies. Tiedän ammatin varmasti, sillä sattumalta mies on mun naispuolisen kaverin entinen työkaveri.

No hän ei ilmeisesti edes etsi treffiseuraa tosissaan. Mutta hyvä esimerkki siitä, että suoraan sanottuna Tinderin on paljon tällaisia tyyppejä, jotka ovat vain "ikkunaostoksilla"

Kommentit (647)

Vierailija
141/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies: Mitäs sun iltaan?

Minä: Salilla kävin ja nyt tässä sohvalla. Kerropa itsestäsi vähän lisää, kun sun profiilissa ei paljoa ole. Lapsia? Harrastuksia? Entä mitäs teet työksesi? (Mulla nuo mainittu profiilissa)

Mies: -

Vaikka moni sanoo, että työnkysyminen on virhe, niin onhan tuo aika raskas tapa kommunikoida. Heti kaikki kysymykset putkeen.  Ymmärrän,  että harva jaksaa vastata.

Vierailija
142/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sinä et jatka keskustelua, vaan lopetat, kun mies vastaa lyhyesti. Ei ihme, että ei löydy seuraa. Sinä olet kiinnostunut koirasta eikä mies nähtävästi aio sitä myydä.

Keskustelun täytyy olla molemminpuolista, että sitä viitsii jatkaa. Yksinpuhelu tuntuu siltä, että häiritsee vain toista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä: Salilla kävin ja nyt tässä sohvalla. Kerropa itsestäsi vähän lisää, kun sun profiilissa ei paljoa ole. Lapsia? Harrastuksia? Entä mitäs teet työksesi? (Mulla nuo mainittu profiilissa)

Tuo työn kysyminen ensimmäisenä on yksi isoimmista ärsytyksen aiheista miehille. Tältä palstalta opittua. 

No tuskin on edes etäisesti normaaleille miehille. Palstan syrjäytyneille ul eille varmaan, kun eivät halua sanoa etteivät ikinä ole töissä käväisseetkään.

Osoittaa kyllä aika tavalla mammojen arvomaailmaa. Normaali tutustuminen ei tule kyseeseen.  Ekaan viestiin monta kysymystä ja sitten aletaan haukkua miestä,  jos ei tule vastauksia. 

Vierailija
144/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo työn kysyminen ensimmäisenä on yksi isoimmista ärsytyksen aiheista miehille. Tältä palstalta opittua. 

Mikä siinä ärsyttää? Eikös tuo ole ihan tavallinen kysymys?

Se ärsyttää, jos miehellä on omasta mielestään huono työ, tai huonosti palkattu. Jos joku on ylpeä työstään, puhuu hän siitä mieluusti.

Sanon näin miehenä. Ei ole oikeasti tylsempää

Työstä ja työympyröistä tulee identiteettiin ainakin osa.  Sitä varten on opiskeltu, se vie aikaa, siitä palkitaan eri tavoin. Muun voi katsoa tätä taustaa vasten. 

Vierailija
145/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisenä? Ei. Onko kaikki mammat autisteja. 

Vierailija
146/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no on se mulle naisena kans. Olen aikaisemmin ollut hyväpalkkaisessa työssä. En halunnut kertoa sitä. Mutta silti vaan udeltiin ja jankutettiin. Lopetan keskustelun, jos tuo kysymys tulee liian varhain. Miehen työ ei minua kiinnosta.

Vierailija
147/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sinä et jatka keskustelua, vaan lopetat, kun mies vastaa lyhyesti. Ei ihme, että ei löydy seuraa. Sinä olet kiinnostunut koirasta eikä mies nähtävästi aio sitä myydä.

Keskustelun täytyy olla molemminpuolista, että sitä viitsii jatkaa. Yksinpuhelu tuntuu siltä, että häiritsee vain toista.

Mies ei tainnut kiinnostua sun jutuista. 

Vierailija
148/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkin kokeneempi Tinderöijä ei jaksa enää edes teeskennellä kiinnostunutta, eikä innostu juuri edes kommentoimaan mitään, ellei ole heti 100% kiinnostunut toisesta. Samaa sekä naisilla että miehillä veikkaisin.

Vierailija
149/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähänkin kokeneempi Tinderöijä ei jaksa enää edes teeskennellä kiinnostunutta, eikä innostu juuri edes kommentoimaan mitään, ellei ole heti 100% kiinnostunut toisesta. Samaa sekä naisilla että miehillä veikkaisin.

Miten voi kiinnostua toisesta 100% jos ei edes juttele?

Vierailija
150/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

saako tinderin naisilta yleensä vetää paljaana? vai tarviiko kumia?

Vierailija
151/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi, oot kaunis, missäpäin vaikutat, lähetkö sufeelle, meikämanne täältä vantaalta kirjottaa

Tuo on mielestäni hyvä. Selkeä lyhyt kiinnostuksen osoitus ja ehdotus tapaamiseen. Kaikki kerralla.

Ei turhia soidinmenoja ja jaaritteluita jostain tyhjänpäiväisestä, joka menettää välittömästi merkityksensä, jos lopulta ensitapaamisella tajuaa, ettei ole kiinnostunut toisesta ollenkaan.

Vierailija
152/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on se ensivaikutelma. Jos toinen vaikuttaa vaan ihan semi-ok:lta, niin näin siinä vain käy.

Vierailija
153/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on se ensivaikutelma. Jos toinen vaikuttaa vaan ihan semi-ok:lta, niin näin siinä vain käy.

Kannattaako semi-ok:ita matchata? Vai onko se vain jokin kohteliaisuuskysymys?

Vierailija
154/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia molemminpuolista keskustelua että vastataan toiselle, vaikka sitten lyhyesti ilman kummempaa aloitteellisuutta. Hirveä ylianalysointi jonkin muutaman viestinvaihdon perusteella.

Vierailija
155/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ärsyttää, jos miehellä on omasta mielestään huono työ, tai huonosti palkattu. Jos joku on ylpeä työstään, puhuu hän siitä mieluusti.

Luiskaan meni että heilahti

Vierailija
156/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia molemminpuolista keskustelua että vastataan toiselle, vaikka sitten lyhyesti ilman kummempaa aloitteellisuutta. Hirveä ylianalysointi jonkin muutaman viestinvaihdon perusteella.

Mitä se lyhyesti vastaava sitten odottaa? Että toinen juttelee siinä vähän aikaa mukavia ja tulee hetken päästä hakemaan kotoa, eikä tarvitse itse vastailla kuin OK?

Vierailija
157/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuskin on edes etäisesti normaaleille miehille. Palstan syrjäytyneille ul eille varmaan, kun eivät halua sanoa etteivät ikinä ole töissä käväisseetkään.

Minä taas en ymmärrä miksi se pitää heti kysyä? Ilmeisesti naiset arvioi työpaikan perusteella onko mies tarpeeksi hyvä ja kiinnostava, ja sellaisen naisen kanssa mul

Mitä se työ kertoo? Valaise ihmeessä

Vierailija
158/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako semi-ok:ita matchata? Vai onko se vain jokin kohteliaisuuskysymys?

Ei kannata. Matchaaminen ei kuitenkaan maksa mitään, niin olen käsittänyt, että jotkut matchaavat suurimman osan vastaan tulevista. Ei ole mielestäni järkeä.

Vierailija
159/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

saako tinderin naisilta yleensä vetää paljaana? vai tarviiko kumia?

Tuo on hyvä ja asiallinen aloitus mieheltä.  Muu on toisarvoista jaarittelua. 

Vierailija
160/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin menee luiskaan nämä työpaikkakyselijät. Niillä on jäänyt levy päälle eikä muusta juttele.