Tyypillinen Tinder-keskustelu (esimerkki)
Minä: Hei! Sinulla onkin kivanoloinen profiiliteksti ja hienoja kuvia! Sä kyllä erotut eduksesi täällä Tinder-massassa 👍
Onko tuo kuvassa oleva koira sinun oma? Onko se sheltti?
Mies: joo on oma sheltti. Nipsu.
Minä: ilmeisesti nimi tullut Muumeista? 😃
Mies: joo. Muumeja oli koko pentue.
Minä: Hauska idea kasvattajalta nimetä kaikki pennut Muumien mukaan!
Mies: Kyllä.
Siinä kaikki. Ja kyseessä oli hyvässä työssä oleva nelikymppinen mies. Tiedän ammatin varmasti, sillä sattumalta mies on mun naispuolisen kaverin entinen työkaveri.
No hän ei ilmeisesti edes etsi treffiseuraa tosissaan. Mutta hyvä esimerkki siitä, että suoraan sanottuna Tinderin on paljon tällaisia tyyppejä, jotka ovat vain "ikkunaostoksilla"
Kommentit (647)
Pilluaaaa. Tositarkoituksella.
T. Mies ja aisa. Paalatan tunteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies: Mitäs sun iltaan?
Minä: Salilla kävin ja nyt tässä sohvalla. Kerropa itsestäsi vähän lisää, kun sun profiilissa ei paljoa ole. Lapsia? Harrastuksia? Entä mitäs teet työksesi? (Mulla nuo mainittu profiilissa)
Mies: -
Tuo työn kysyminen ensimmäisenä on yksi isoimmista ärsytyksen aiheista miehille. Tältä palstalta opittua.
Tämä työn kysyminen ärsyttää ihan helvetisti, onko se joku paremmuus mittari että mitä tekee? mitä siistimpi työ niin sen parempi mies vai??!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä: Salilla kävin ja nyt tässä sohvalla. Kerropa itsestäsi vähän lisää, kun sun profiilissa ei paljoa ole. Lapsia? Harrastuksia? Entä mitäs teet työksesi? (Mulla nuo mainittu profiilissa)
Miksi edes swaippaat oikealle sellaista, joka ei kerro itsestään mitään?
Näin miehenä minä en voisi swaipata lähes ketään naista oikealle jos vasemmalle menisi tekstittömät. 99% naisten profiileista on kuvia maisemista ja ilman tekstiä.
Ei.
Vaan tinderin algoritmi tarjoaa sulle kuvattomia ja maisemakuvanaisia, koska se on se sun tasosi
:D
Vierailija kirjoitti:
onko tinderissä noi keskustelut aina samankaltaisia ja loppuu lyhyeen?
LouLou kirjoitti:
Toinen ongelma on mykät matchit.
:D
Vierailija kirjoitti:
Pentueella on yleensä kaikilla samalla kirjaimella alkava rekisterinimi. Montakohan N-kirjaimella alkavaa hahmoa on muumeissa?
No tätä olisi kannattanut kysyä seuraavaksi! Ja oikein tivaamalla! 😃
🇺🇦🇮🇱
kysyykö naiset usein että kiinnostaisko seksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo työn kysyminen ensimmäisenä on yksi isoimmista ärsytyksen aiheista miehille. Tältä palstalta opittua.
No tuskin on edes etäisesti normaaleille miehille. Palstan syrjäytyneille ul eille varmaan, kun eivät halua sanoa etteivät ikinä ole töissä käväisseetkään.
Minä taas en ymmärrä miksi se pitää heti kysyä? Ilmeisesti naiset arvioi työpaikan perusteella onko mies tarpeeksi hyvä ja kiinnostava, ja sellaisen naisen kanssa mulla ei ole mitään yhteistä. Meillä on erilaiset elämänarvot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuskin on edes etäisesti normaaleille miehille. Palstan syrjäytyneille ul eille varmaan, kun eivät halua sanoa etteivät ikinä ole töissä käväisseetkään.
Minä taas en ymmärrä miksi se pitää heti kysyä? Ilmeisesti naiset arvioi työpaikan perusteella onko mies tarpeeksi hyvä ja kiinnostava, ja sellaisen naisen kanssa mulla ei ole mitään yhteistä. Meillä on erilaiset e
Se on normaalia small talkia kun tutustutaan toiseen ihmiseen. Toisaalta työ kertoo ihmisestä usein paljonkin asioita. Miksi häpeät työttömyyttäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä ärsyttää? Eikös tuo ole ihan tavallinen kysymys?
Se ärsyttää, jos miehellä on omasta mielestään huono työ, tai huonosti palkattu. Jos joku on ylpeä työstään, puhuu hän siitä mieluusti.
Sanon näin miehenä. Ei ole oikeasti tylsempää kuin kuunnella jonkun työasioita ja vielä puhua niistä. Naiset on niin helvetin tylsiä että ne ei muusta keksi puhuttavaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sinä et jatka keskustelua, vaan lopetat, kun mies vastaa lyhyesti. Ei ihme, että ei löydy seuraa. Sinä olet kiinnostunut koirasta eikä mies nähtävästi aio sitä myydä.
No en minäkään eikä kukaan muukaan täysijärkinen jatkaisi keskustelua tuollaisessa tilanteessa. Jos ei vastapuoli osoita mitään mielenkiintoa niin miksi hakata päätään seinään?
Ap on selkeästi kiinnostuneempi koirasta kuin miehestä, miksi mies jatkaisi keskustelua?
Mitä hittoa? Koiraharrastajien on hyvin tyypillistä puhua koirista, mutta mies loukkaantuu tästä?
Ei helvetti te koiraharrastajat ootte sekasin. Koira sitä, koira tätä, onko teillä mitään muuta sisältöä? Älkää tehkö siitä koirasta teidän koko persoonaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä ärsyttää? Eikös tuo ole ihan tavallinen kysymys?
Se ärsyttää, jos miehellä on omasta mielestään huono työ, tai huonosti palkattu. Jos joku on ylpeä työstään, puhuu hän siitä mieluusti.
Sanon näin miehenä. Ei ole oikeasti tylsempää kuin kuunnella jonkun työasioita ja vielä puhua n
Se on juuri näin kun sanoit! ihan oikeesti kun siellä työpaikkalla on koko viikon 40 tuntia viettänyt niin siitä ei tosiaan kiinnosta keskustella. työasiat kuuluu työpaikalle ja vapaa-ajalla muut asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en ymmärrä miksi se pitää heti kysyä? Ilmeisesti naiset arvioi työpaikan perusteella onko mies tarpeeksi hyvä ja kiinnostava, ja sellaisen naisen kanssa mul
Tässä se nähtiin miten oikeassa olin, ilmeisesti vielä halveksit työttömiä. Mutta älä huoli, ihan omasta selkärahasta revityllä rahalla tuon leivän pöytään, mutta en usko että lähärinä mummojen paskojen pyyhkiminen sen upeampaa on
Vierailija kirjoitti:
Siis sinä et jatka keskustelua, vaan lopetat, kun mies vastaa lyhyesti. Ei ihme, että ei löydy seuraa. Sinä olet kiinnostunut koirasta eikä mies nähtävästi aio sitä myydä.
Niinpä. Sitten tullaan vinkumaan tänne. Vähän nyt yritystä.
Minulla ainakin fyysisesti niin rankka työ että haluan vain unohtaa ja nollata seuraavaan päivään mennessä. Eikä se nyt niin mielenkiintoista ole että kiinnostaisi jaaritella, ellei nyt jotain hauskaa tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo kaikki muumit enää pentueessa
Naisilla kyllä ottaa todella itsetunnon päälle, jos mies ei heti sytykkään.
Voiko tinder profiili tekstiin laittaa että haluaa seksiä Vetää aina paljaalla?
Naiset, ei millään pahalla mutta suurin osa on teistä ihan tylsiä jaarittelijoita. Jos ei ole yhtään huumoria tai pilkettä mukana niin loppuu viestittely lyhyeen. Haloo, jostain muumeista jutella 😁 ja vielä noin virallisesti
Älä kysy kysymyksiä joihin voi vastata kyllä tai ei.
Älä tee tyhjänpäiväisiä kommentteja.
Olisin itse laittanut tuollaisen koirahullun heti estoon.