Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyypillinen Tinder-keskustelu (esimerkki)

Vierailija
26.02.2025 |

Minä: Hei! Sinulla onkin kivanoloinen profiiliteksti ja hienoja kuvia! Sä kyllä erotut eduksesi täällä Tinder-massassa 👍

Onko tuo kuvassa oleva koira sinun oma? Onko se sheltti?

Mies: joo on oma sheltti. Nipsu.

Minä: ilmeisesti nimi tullut Muumeista? 😃

Mies: joo. Muumeja oli koko pentue.

Minä: Hauska idea kasvattajalta nimetä kaikki pennut Muumien mukaan! 

Mies: Kyllä.

Siinä kaikki. Ja kyseessä oli hyvässä työssä oleva nelikymppinen mies. Tiedän ammatin varmasti, sillä sattumalta mies on mun naispuolisen kaverin entinen työkaveri.

No hän ei ilmeisesti edes etsi treffiseuraa tosissaan. Mutta hyvä esimerkki siitä, että suoraan sanottuna Tinderin on paljon tällaisia tyyppejä, jotka ovat vain "ikkunaostoksilla"

Kommentit (647)

Vierailija
461/647 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokaisesta keskustelusta saa napattua 4-5 viestin osan ja todeta, ettei toinen nyt vaikuta kauhean kiinnostuneelta. Nettiviestittelu on kahden kauppaa ja parhaat keskustelut ovat syntyneet, kun kumpikin osaa samaa aikaa linjoille ja syntyy oikea keskustelua eikä viestitennistä, missä toinen kirjoittaa aamulla jotain mihin toinen vastaa 2-24 tunnin kuluttua ja mahdollisesti kertoo muutakin. 

Osa tuntuu vain vastaavan suoriin kysymyksiin ja niihinkin 2-5 sanan viestillä. Saman tuloksen saisin Sirin tai Copilotin kanssa keskustelemalla, joten yleensä lopetan tuollaiset ei-kiinostavat keskustelut lyhyeen. 

Vierailija
462/647 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä: en halua tavata sun kotona, mieluummi julkisella paikalla. 

Hän: häh pelkäätsä mua?

Minä: eikun eka tapaaminen on hyvä pitää julkisella paikalla, mulla on huonoja kokemuksia takana.. niitä ihan pahimpia ni haluun olla varovainen iha oman pääkopan takia

Hän: no höh en mä sua ra_iskaa mä tykkään ku nainen on märkänä

Älä sano että tämä oli oikea keskustelu. Eihän.

Valitettavasti. Myös tuo naamalle istuminen tuli mulle, oli eri henkilö vain. Profiilissa hain parisuhdetta.

Poistin silloin Tinderin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/647 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan normaaliaivoinen ei jaksa liian harkittuja viestejä. Viestittelyn pitää olla luontevaa eikä tuollaista hihhei! Hauskaa! Mahtavaa! Jee! Ihanaa!

Muutenkin Tinder on ollut kulunut ja puuduttavan tylsä sovellus viimeiset 10 vuotta.

Vierailija
464/647 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan normaaliaivoinen ei jaksa liian harkittuja viestejä. Viestittelyn pitää olla luontevaa eikä tuollaista hihhei! Hauskaa! Mahtavaa! Jee! Ihanaa!

Muutenkin Tinder on ollut kulunut ja puuduttavan tylsä sovellus viimeiset 10 vuotta.

Lisäksi nuo 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 ovat raivostuttavia. 

Vierailija
465/647 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sitä vain en ymmärrä, miksi näille menee niin pahasti ihon alle, jos joku random Tinder match lopettaa viestittelyn. Tämähän pitäisi olla normi. Tutustuminen lopetetaan, kun kiinnostus ei herää. Ilmisesi itsetunto ei vain kestä sitä, että se on mies, jonka kiinnostus lopahtaa."

Totta kai kumpi tahansa saa lopettaa viestittelyn, kun kiinnostus ei herää. Ei vain kannata ihmetellä ja syytellä muita, jos se ei yksitavuisista vastauksista herää oikein kenelläkään. 

Vierailija
466/647 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä työ tai opiskeltava ala aika usein kertoo persoonasta. Kuten myös sekin, jos ei mitään kokemusta ole mistään alasta tai pätkiä sieltä ja täältä. Outo ajatuskin, että tarkoitus olisi tutustua ihmiseen tietämättä mitään häneen työstään. 

T: siivooja, jolla ei ole ongelmaa tuoda sitä ilmi

"Pätkiä sieltä ja täältä"

Voi jumalauta mikä teitä kaikkia vaivaa?

Miten porukka on näin järkyttävän tietämätöntä työmarkkinoiden koukeroista?

Ihan kuin ne pätkät olisi täysin itse valittuja. Ihan kuin kukin vain päättäisi, minne "menee" töihin.

Vierailija
467/647 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N: Mikä on sun haaveammatti?

M: emmä tiiä 

N: Entä lapsena, mikä halusit olla isona?

M: ei mitään hajua

N: Mä haluisin olla astronautti 

M: höpö höpö 

N: Mitä meinasit viikonloppuna?

M: emmä tiiä 

N: Haluutko nähä?

M: joo

N: Mitä tehtäis?

M: ihan sama 

Tää kuulostaa ihan mun ja mun kaverin keskustelulta.. ja joo tajusin nyt yskän

Minulle yksi ystävä sanoi joskus suoraan, ettei kestä kun vastaan aina en tiedä tai ei väliä. Toki mielessä kävi hetkellinen "auts", mutta mietittyäni tajusin, että onhan se aivan hemmetin raskasta tehdä mitään sellaisen ihmisen kanssa. Kyllä pitää kyetä osallistumaan päätöksentekoon, eikä heittäytyä perässäved

Olen ollut samanlainen. Ja luulin vilpittömästi olevani helppoa, mukavaa ja joustavaa seuraa, kun kaikki kävi eikä ollut mitään "vaatimuksia" mistään. Myöhemmin tajusin, että enemmän tuollainen käytös on taakka kuin ilo. 

Vierailija
468/647 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku väitti tosissaan, että vain korkeakoulutettu mies kelpaa, koska "korkea koulutus kertoo kriittisestä ajattelusta ja älykkyydestä".

Oon huolissani, että joku oikeasti uskoo näin.

Ei muuten kerro. Yliopistossa opiskelee aivan järkyttävän tyhmiä ihmisiä. Eihän nykyään jakseta edes lukea saati keskustella. 

Kyllä se on kiinni ihan luonteesta ketä kiinnostaa analyyttinen ajattelu ja syvällinen keskustelu. Ei tutkinnosta. 

Itse opiskelen toista korkeakoulututkintoa. On ollu suhteita miesten kanssa, joilla on hyvin vaihtelevia taustoja. Koulutus on yllättävän vähän kertonut miehen älystä ja ajattelukyvystä.

Vierailija
469/647 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä työ tai opiskeltava ala aika usein kertoo persoonasta. Kuten myös sekin, jos ei mitään kokemusta ole mistään alasta tai pätkiä sieltä ja täältä. Outo ajatuskin, että tarkoitus olisi tutustua ihmiseen tietämättä mitään häneen työstään. 

Ihan kuin ne pätkät olisi täysin itse valittuja. Ihan kuin kukin vain päättäisi, minne "menee" töihin.

Sanottiinko tuossa, että pätkätyöt ovat täydellinen turn off? Vai kuitenkin, että nekin saattavat kertoa jotakin ihmisestä? Jos ottaa kaiken noin impulsiivisesti, henkilökohtaisena hyökkäyksenä, ei taatusti ole mieluisin treffiehdokas.

Vierailija
470/647 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kai on jokin syy, miksi on juuri sen ihmisen swaipannut oikealle?

Miten tuo eroaa kohtaamisita vaikka baarissa? Ulkonäkö on se ensimmäinen. Sen peruteella mennään juttelemaan. Ei siellä baarissakaan taistaselvityksiä etukäteen tehdä. 

Mutta kun Tinderissä olisi mahdollisuus tietää enemmänkin. Se, että henkilöllä ei ole profiilitekstiä, kertoo jo jotain - hän ei ole kokenut tekstiä olennaiseksi, koska joko haluaa pelkkään ulkonäköön perustuvia matcheja tai ei edes etsi mitään henkistä kohtaavuutta - tai sitten hän on niin tylsä, ettei osaa kertoa itsestään mitään tai ei ole mitään kerrottavaa. Ja itse en just sen takia kiinnostu kenestäkään baarissa, että en kiinnostu pelkästä ulkonäöstä.  Ja toisaalta kun Tinderissä on niitäkin, joilla on hyvä profiili, niin miksi käyttää aikaa niihin, joilla on huono profiili? Todennäköisyys siihen, että tekstitön tyyppi olisi just oikeanlainen ihmisenä, on häviävän pieni.

Vierailija
471/647 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä: eikun eka tapaaminen on hyvä pitää julkisella paikalla, mulla on huonoja kokemuksia takana.. niitä ihan pahimpia ni haluun olla varovainen iha oman pääkopan takia

Todennäköisesti on. Itsellekin on suututtu lukuisat kerrat, kun en suostu tapaamaan ekaa kertaa omassa tai toisen kotona. Näitä miehiä on todella paljon. 

Vierailija
472/647 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti on. Itsellekin on suututtu lukuisat kerrat, kun en suostu tapaamaan ekaa kertaa omassa tai toisen kotona. Näitä miehiä on todella paljon. 

Oon kertonu tän monesti, mut en varmaa tässä ketjussa.

Mätsin kaa koitettii löytää aikaa nähdä, mutta molemmilla kiireinen aikataulu, ois menny parin vk päähän. 

Sit ehotin että no mites ois semmonen pikanen kahvinhakureissu yhdessä? Että kyllähän siin jo näkee onko kemiaa. 

Hän suuttui, että enkö arvosta häntä yhtään, kun hänet näkee ni sit pitää nähdä kunnolla, pitkän kaavan mukaan. 

Vierailija
473/647 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanottiinko tuossa, että pätkätyöt ovat täydellinen turn off? Vai kuitenkin, että nekin saattavat kertoa jotakin ihmisestä? Jos ottaa ka

Täysin sama asia, eli "pätkät kertoo ihmisestä". Mitä? Mitä ne kertoo ihmisestä?

Vai kertooko ne työmarkkinoista?

Esitätkö tyhmää vai oletko tyhmä?

Vierailija
474/647 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpas ollut oikeasti kiinnostunut aloittamaan keskustelua! Kun olin tinderissä (miehenä) ei yksikään nainen pystynyt vastaavanlaiseen keskusteluun, vaan keskustelut kuivuivat jatkuvasti kasaan, kun naisten vastaukset olivat tyyliin "emt, ok, joo"

Noh, en ole enää koko sovelluksessa, kun siitä ei ollut mitään hyötyä minulle. Ylpeys ei kestä palata.

Livenä mätchejä tulee harvoin eri tilanteissa, mutta niissä keskustelu on laadukkaampaa. Harvemmin vastataan samalla tavalla kasvokkain "emt, ok, joo" kuin tinderissä.

Vierailija
475/647 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata juuttua tulsään viestittelyyn. Jos kiinnostus herää, kannattaa kutsua tindermatchi kaupunkiseikkailuun ja tarjota hänelle herkullinen illallinen.

Varhaisaamun hiljaisina hetkinä pyörii kaupungin puistoissa omistajiltaan karanneita frettejä ihan vilisemällä. Varustutukaa pitkävartisilla atraimilla. Kun ensimmäinen utelias fretti tulee nuuskimaan teitä, on iskun paikka. Kaikkein hauskinta olisi, jos ensimmäisen fretin lävistäisi juuri matchisi kädessä oleva atrain.

Sitten vain kotiin ja nylkypuuhiin. Nylkemisen jälkeen paloitelkaa fretti pienellä lihakirveellä 8-10 osaan. Ja valmistusohje on seuraava:

Kuumenna paistinpannu ja loruta siihen öljyä. Paistele fretin osia niin, että ne saavat kunnon paistopinnan. Lado palaset uunipataan ja ripottele päälle suolaa ja mustapippuria.

Kuori neljä porkkanaa ja leikkaa ne renkaiksi ja kaksi sipulia pieniksi lohkoiksi. Lisää muutama pieni pala palsternakkaa Lisää porkkana-, palsternakka- ja sipulipalat pataan. Kaada lihojen päälle vettä niin että ne peittyvät.

Laita pata 200 asteiseen uuniin ja anna olla siellä noin 2 tuntia, laske lämpöä tämän jälkeen 180 asteeseen ja hauduta kannen alla 1,5-2 tuntia.

Kun liha alkaa irrota luista, lisää runsas desilitra kermaa ja sekoittele. Laita vielä 150 asteeseen ja anna olla noin 45 min.

Tässä saatte samaan pakettiin jännittävän seikkailun, saumatonta yhteistyötä vaativan urakan ja yhteisen herkkuhetken. Ja vaikka yhteistyönne ei toimisikaan kovin hyvin, olette kuitenkin yhtä hienoa kokemusta rikkaampia.

Vierailija
476/647 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksette naiset ota esim omasta työpaikasta samoissa töissä olevia miehiä?? mitä sitä turhaan jotain lattiatason miestä edes kyselee kun teillä on omatkin miehet samassa kerroksessa? konsultti ottaa konsultin niin on samat palkat ja status.

Mahdotonta, koska ovat joko varattuja, eläkeikää lähestyviä joten ikäeroa tulisi liikaa ja ainoa sinkkumies on miehiinpäin.

se olis ihanaa päästä sellasen Konsultti naisen kanssa kuumalle treffille, sellasta vetäisin vaikka paljaana vaikka tulisi raskaaksi.

En ole konsultti ja mieheltä vaadin kunnioitusta sekä koulutusta.

Saahan sitä vaatia. Mutta ei kenellekään ole velv

Joo okei eli enemmän koulutusta = miehen luonne ja persoona muuttuu aina vaan paremmaksi 

Vierailija
477/647 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisistä asioista, työtä, salitreeneistä ja vaikka jukolan viestistä pystyy juttelemaan sen pari päivää (riippuen viestien frekvenssistä), mutta sen jälkeen pitää kyllä jo melkein sopia sitä tapaamista. Ja kiva olisi, että jotain keskusteltavaa jäisi siihen itse tapaamiseenkin.

Kerran viestittelin epäsäännöllisesti kuukauden ajan Tinderissä yhden miehen kanssa. Odotin, että joko hän esittäisi treffikutsun. Mutta aina vaan tuli tuli uusi kysymys. En itse halunnut kutusa treffeille, kun minä melkein aina saan olla se kutsuja niin olisi kiva jos joskus mies esittäisi sen treffikutsun. Poistin sitten kuukauden jälkeen matchin. Toisaalta olisi ollut mielenkiintoista nähdä, kuinka pitkää hän jaksaa jaaritella kunnes treffikutsu tulee tai muuten vain itse kyllästyy.

Vierailija
478/647 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä sitä väkisin yrittämään keskustelua, jos se toinen osapuoli ei ole pätkääkään kiinnostunut. Tinder toimii harvoin. Se on tehty sellaiseksi ihan tarkoituksella. Pitkäaikaista kumppania sieltä on ihan turha etsimällä etsiä. Tuurilla voi tulla vastaan.

Vierailija
479/647 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä sitä väkisin yrittämään keskustelua, jos se toinen osapuoli ei ole pätkääkään kiinnostunut. Tinder toimii harvoin. Se on tehty sellaiseksi ihan tarkoituksella. Pitkäaikaista kumppania sieltä on ihan turha etsimällä etsiä. Tuurilla voi tulla vastaan.

Kyllä toimii. Ei toimi sinulla, eikä kaltaisillasi jurpomiehillä.

Vierailija
480/647 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin tinderissä, tein vain yhden vastakysymyksen. Miksi juuri teidät pitäisi valita tapailu kumppaniksi? En saanut ikinä vastausta.

M55

Ja syystäkin olet 55- vuotiaana sinkku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän