Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyypillinen Tinder-keskustelu (esimerkki)

Vierailija
26.02.2025 |

Minä: Hei! Sinulla onkin kivanoloinen profiiliteksti ja hienoja kuvia! Sä kyllä erotut eduksesi täällä Tinder-massassa 👍

Onko tuo kuvassa oleva koira sinun oma? Onko se sheltti?

Mies: joo on oma sheltti. Nipsu.

Minä: ilmeisesti nimi tullut Muumeista? 😃

Mies: joo. Muumeja oli koko pentue.

Minä: Hauska idea kasvattajalta nimetä kaikki pennut Muumien mukaan! 

Mies: Kyllä.

Siinä kaikki. Ja kyseessä oli hyvässä työssä oleva nelikymppinen mies. Tiedän ammatin varmasti, sillä sattumalta mies on mun naispuolisen kaverin entinen työkaveri.

No hän ei ilmeisesti edes etsi treffiseuraa tosissaan. Mutta hyvä esimerkki siitä, että suoraan sanottuna Tinderin on paljon tällaisia tyyppejä, jotka ovat vain "ikkunaostoksilla"

Kommentit (647)

Vierailija
361/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietyn tyyppisillä miehillä tuo testiprofiilien tekeminen on lähes pakonomainen refleksi. Käsittämättömän moni mies tekee noin. Ehkä joka toinen?

Luulen että kyseessä on epätoivoinen yritys saada tilanne omaan hallintaan. 

Anonyymikortteja on paljon, kuvia muista kuin ihmisistä, nimimerkki selvästi.

Mulla (M) on ollut kolme anonyymiprofiilia ja hyvin niillä on kulkenut läpät vastaavien ano-profiilien kanssa 50% ja 50% normiprofiileja, jotka haluavat nähdä kortin taakse.

Tinder on paljon muutakin kuin isä lapselle tai asiallinen kumppani eron jälkeen ja polta heinäsuova päälle.

Vierailija
362/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina naurattaa kun näissä Tinder-ketjuissa joku paljastaa todellisen syyn sinkuudelleen 😂

Tjaah, viimeisestä viidestä vuodesta enemmän ajasta suhteessa kuin ilman suhdetta. Että tota.

- sama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisin, että tinderiin mennään tutustumaan joko sitten seksi- tai parisuhde tavoitteena. Ihmiseen ei voi tutustua jos ei itse kysy tai vastaa, ja vastavuoroisesti toisen keskustelukumppanin täytyy myös ite kysellä ja vastata. Millään yhdellä iskulauseella tai sloganilla ei ainakaan minun sänkyyn tai sydämeen pääse. Enkä ole ikinä sellaista henkilöä tavannut, joka pelkällä ulkoisella olemuksellaan hurmaisi. 

Naurettava tuo tinder keskustelu. Keskustelun aloittamisessa pitää nähdä vaivaa eli siis täytyy aloittaa keskustelu vaikka sitten koirasta tai muusta asiasta, joka profiilissa ilmenee. Kun joku puheyhteys on saatu, niin keskustelua pitää yrittää jatkaa. Miehen ei olisi tarvinnut jäädä juttelemaan koirista, vaan hän olisi voinut kertoa ihan hyvin, että koiran lisäksi hänellä on perheessä xyz asiaa/harrastusta, mitä sinulla on? Olisi ehkä löytynyt jotain yhteistä, vaikka sitten yhteinen intohimo pikapanoihin ilman, että tutustutaan ollenkaan.

Vierailija
364/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä tohon nyt voi vastata muuta kuin kyllä? 

Vierailija
365/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytättekö toimisto naiset aina kumia uuden kumppanin kanssa? 

Vierailija
366/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksette naiset ota esim omasta työpaikasta samoissa töissä olevia miehiä?? mitä sitä turhaan jotain lattiatason miestä edes kyselee kun teillä on omatkin miehet samassa kerroksessa? konsultti ottaa konsultin niin on samat palkat ja status.

Mahdotonta, koska ovat joko varattuja, eläkeikää lähestyviä joten ikäeroa tulisi liikaa ja ainoa sinkkumies on miehiinpäin.

se olis ihanaa päästä sellasen Konsultti naisen kanssa kuumalle treffille, sellasta vetäisin vaikka paljaana vaikka tulisi raskaaksi.

367/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä olisin ollut se mies, niin olisiko jatkanut keskustelua kysymällä, että "onko sinulla koskaan ollut omia lemmikkieläimiä?".

Vierailija
368/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työn kysyminen muutenkin ei vain Tinder vaan ihan livenä jos joku nainen kysyy sitä melkeen heti, Se on melkeen sama kun pitäisi antaa CV naiselle että katso siitä " mikä on arvoni "  ja tulee aina tunne että ei ole riittävän kiinnosta enää sen jälkeen.

Vai onko tässä siitä kyse että pitäisi olla hienommassa toimistotyössä joku manager nimellä? ja keskutelussa kertoa " minulla on  ihan uusi Tesla " 

M44

Siis onko tuollaisia naisia oikeasti paljonkin? Mielestäni työstä kysytään, koska se kertoo monesti paljon mielenkiinnonkohteista ja ehkä persoonastakin. Ei ehkä yksinään, mutta muun tiedon kanssa. Eli nainen haluaa tietää, millainen mies on. Toki on niitäkin, jotka ovat rahan ja statuksen perässä. Tuosta tulee helposti väärinymmärryksiä. Olen joskus saanut selonteon vuosituloista puolitutulta mieheltä ja sitä en todellakaan olisi halunnut tietää.

Vierailija
369/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies: Mitäs sun iltaan?

Minä: Salilla kävin ja nyt tässä sohvalla. Kerropa itsestäsi vähän lisää, kun sun profiilissa ei paljoa ole. Lapsia? Harrastuksia? Entä mitäs teet työksesi? (Mulla nuo mainittu profiilissa)

Mies: -

Mielestäni aika tungetteleva viesti. Olisit vaan vastannut että "mitäs tässä ihan hyvää :)" tms. ja kehunut häntä komeaksi. Miehet tykkäävät kehuista. Ehkä häntä ahdistaa kysymykset työpaikasta jos on vaikka työtön tällä hetkellä tai ehkä vaan tavis bussikuski.

Vierailija
370/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin sama profiili, samat kuvat. Ja vastaukset kysymykseen, mitä teet työksesi. 

V, olen varastolla trukkikuskina

N: ........... 

V, Olen lääkäri, traumatologian erikoislääkäri

N: Ahaa no kiva, hei mitä teet huomenna illalla? Nähtäiskö, tulisitko mun luo kahville? 

V, ..............

Ehkä näin, jos mätsätty nainen on akateemisen koulutuksen saanut

Ei 🤣. Minulla oli oma profiili aidoilla tiedoilla ja kuvilla. Lisäksi oli kuvaton profiili jonka mukaan olin kamppailulajeja harrastava pitkä lääkäri. Matchasin samoja (ei-akateemisia) naisia molemmilla profiileilla. Arvaatkaan kumman profiilin kanssa naiset aloitti keskustelun?

Mitä hyötyä tuosta oli? Tietty jos kirjekaveruus riittää, niin sitten. Mutta tapaaminen tuskin onnistui?

Se hyöty siitä oli, että saatoin heti poistaa nuo kirurgien perässä kuolaavat naiset ja keskittyä niihin matcheihin jotka tuntuivat järkeviltä.

Vierailija
371/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

his, mutta minusta nuo ovat ihan hyviä kysymyksiä. Jos leikitään että molemmat hakevat parisuhdetta, sen mökin olemassaololla ja sijainnilla tosiaan on väliä. Jos toinen viettää kaiken liikenevän vapaa-aikansa Saimaalla ja toinen inhoaa mökkeilyä, kannattaa ehkä jo alussa miettiä että kannattaako hynttyitä lyödä yhteen. Ja fillari kuvassa ei tarkoita mitään. Sellainen otos voi olla profiilissa koska naama näyttää siinä kivalta. Kyseessä voi olla vaikka vuokrapyörä kotimaan kaupunkilomalla.

Miksi ihmeessä kysyä, omistaako pyörän? Miksei vaan kysy, harrastatko pyöräilyä?

Vierailija
372/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaha. Taas joku ap eukko haluaa että sille olis pidetty jonkinlainen sirkus show miehen toimesta. No mitähän siitä siitä olis sitten saanut palkkioksi? Maailman parhaan naisen, jonkun täysin uniikin yksilön josta kaikki haaveilee? Miehen ei kannata enää tänä päivänä alkaa tuhlaamaan aikaansa mihinkään sirkus show:n, koska siitä show:sta saatavat palkinnot harvoin vastaa siihen käytettyä aikaa ja vaivaa.

Normaali vastavuoroinen keskustelu on "sirkus show"? Some on pilannut ihmisten sosiaaliset taidot?

Vierailija
373/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole varmaan ikinä aloittanut keskustelua miehen suuntaan enkä ylipäänsä laittanut yhtään pidempää viestiä ellei mies ole itse kysynyt jotain / kirjoittanut pidemmin. En lukenut ketjua, mutta ainakin nuo etusivun viestit kokisin tungettelevana (jos olisin mies) ja yliyrittämisenä / epätoivoisena

Vierailija
374/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on chad, niin eipä hän välttämättä innostu tavallisen naisen viestistä sen enempää kuin tavistiina tavistimon viestistä. 

Suurin osa tykkäyksistä menee pienelle vähemmistölle miehistä. 

Mies sentään vastasi, vaikka vähäsanaisuus varmaan harmittaakin.Jos nainen haluaa nopeasti seuraa ja läheisyyttä, nainenkin voisi miehen tapaan vain suoraan ehdottaa jotain äksöniä. Myös nainen voi panostaa asioihin suoraan. 

Vierailija
375/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä: moikka

Hän: sulla on kauniit silmät

Minä: kiitti :) mitäs kuuluu?

Hän: Eipä tässä ihmeempää, mietin täs et voisit tulla istuu mun naamalle

Minä: -

Vierailija
376/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kysy koskaan työstä, mutta se johtuu vain siitä, että valtaosalla on niin tylsä työ, etten keksisi siitä mitään sanottavaa tai kysyttävää. Mutta noin yleisesti ottaen koen työstä tai ammatista puhumisen sellaiseksi "helppojen aiheiden" jutusteluksi, joista voi ihan hyvin puhua tutustuessa. Mutta te, jotka ehdottomasti ette halua, että työstä tai ammatista puhutaan mitään, niin kertoisitteko, mitkä aiheet ovat teidän mielestänne ok? Ja missä vaiheessa tämä jännittävä, hurja tieto eli oma työ tai ammatti sitten olisi sopivaa paljastaa?

Vierailija
377/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtään häpeilevät miehet selittää ihan omiaan täällä. Ja miksei naista sitten saisi kiinnostaa myös se tulotaso? Tässä maailmassa ihmisen menestys lasketaan valitettavasti rahassa. Niin se menee, halusi tai ei. Tulotason tiedustelu tuskin on sitä että etsii miljonääriä. Mutta kyllä usein aikuinen nainen haluaa tietää mitä se yhteinen elämä ehkä olisi. Että käydäänkö me reissuilla ulkomailla, ulkona syömässä ja mennäänkö me lähikauppaan uudehkolla autolla, vai HSL:n bussilla.

Ja kertoo se ammatti muutakin. Se kertoo persoonasta. Harva lähtee esihenkilölksi, jos ei ole kykyä johtaa. Harva lähtee lääkäriksi, jos ei halua auttaa. Ja jos on todella briliantti ja älykäs, niin tuskin sellainen mies päätyy elämässään pussittamaan kurkkuja Myrttiselle. Totta kai elämä on erilaista jakeluauton kuljettajan kanssa, kuin vaikka kuntosaliyrittäjän. Toisen kanssa syödään makkaraa ja juodaan punaista maitoa. Toisen kanssa syödä

"Ja kertoo se ammatti muutakin. Se kertoo persoonasta. Harva lähtee esihenkilölksi, jos ei ole kykyä johtaa. Harva lähtee lääkäriksi, jos ei halua auttaa. Ja jos on todella briliantti ja älykäs, niin tuskin sellainen mies päätyy elämässään pussittamaan kurkkuja Myrttiselle. Totta kai elämä on erilaista jakeluauton kuljettajan kanssa, kuin vaikka kuntosaliyrittäjän. Toisen kanssa syödään makkaraa ja juodaan punaista maitoa. Toisen kanssa syödään jauhelihasalaattia ja juodaan vielä proteiinipirtelöt päälle. Toinen haluaa lomalla mennä hotellin allasbaariin kiskomaan kaljaa ja toinen taas ottaa pyöräilyretken vuoristoon."

Olipa muuten aika epä-briliantti ja ei-älykäs viesti tähän ketjuun! aikamoisia olettamuksia ja varsin kyyninen ja elitistinen ajattelutapa. Ja saanut vielä monta tykkäystä täällä. Masentavaa!

En itse oleta mitään vaikkapa henkilöstä joka on kaupan kassalla duunissa, ken tietää mitä eri kokemuksia ja arpia ihmisillä on taka-alalla vaikuttamassa. Ehkä oma ura jäi koulukiusaamisen jättämän huonon itsetunnon takia? tai ehkä hän on omaishoitaja vanhemmilleen tai puolisolle joka vie paljon aikaa ja energiaa? syitä voi olla monia. Todella fiksut ihmiset ovat myös alttiita masennukselle ja ahdistukselle joka ei tietenkään auta omien unelmien jahtaamisessa, voi päätyä helpostikin pitkäaikaistyöttömäksi vaikka olisikin tyypillinen akateeminen nörtti. Työelämässä voi päästä pitkälle ilman tutkintoa, jotkut pääsevät pitkälle jopa pelkän ulkonäön tai nepotismin takia.

Samoin tuolla ulkona on paljonkin duunaritaustaisia joita ei kiinnosta ollenkaan joku kaljalla ja makkaralla mässäily hotellin allasbaarissa jossain pakettimatkalla. Anteeksi mutta vaikutat ihan uskomattoman elitistiseltä ihmiseltä.

Vierailija
378/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on helppo elämä

Vierailija
379/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vielä vähän paremmin ymmärtää, että treffeille ilmestyy tuppisuu. Mitä myös käy turhan usein. Viestitellessä pystyisi kuitenkin halutessaan miettimään vastauksia ja aiheita. Mutta liian vaikeaa tuntuu miehille olevan.

Ei ihme, että syyttävät yksinäisyydestä ulkonäköään, kun ei heissä muutakaan tunnu olevan. Kuvasta ja "moi"-sanasta pitäisi vissiin tulisesti rakastua ja jäädä haikailemaan perään. 

Vierailija
380/647 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä: moikka

Hän: sulla on kauniit silmät

Minä: kiitti :) mitäs kuuluu?

Hän: Eipä tässä ihmeempää, mietin täs et voisit tulla istuu mun naamalle

Minä: -

No etkö edes lämmennyt? Menihän tuo jo melkein esileikistä 😆

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi