Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelle naisen haluttomuus oikeastaan on ongelma?

Vierailija
24.02.2025 |

Minulta meni pitkään tajuta, että haluttomuuteni ei oikeastaan ole ollenkaan ongelma itselleni. Minut on uskoteltu ymmärtämään, että haluttomuuteni on jotain mitä pitää hoitaa. 

Mutta ei se ole. Minä olen ihan tyytyväinen elämääni. 

Naisen haluttomuus on ongelma miehille joille haluttomat naiset eivät anna, sekä yhteiskunnalle, jolle haluttomat naiset eivät synnytä veronmaksajia. 

Ymmärrän, että toisinaan naisen haluttomuus on ongelma myös naiselle itselleen joka haluaisi haluta. 

Mutta mitenköhän usein tilanne on kuten minulla oli, nainen ajattelee haluttomuutensa olevan ongelma vain koska se on ongelma miesten ja yhteiskunnan vuoksi? Vaikka nainen itse ei haluttomuudestaan kärsi? 

Kommentit (945)

Vierailija
901/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Incel sanoo vielä sen viimeisen ja ratkaisevan jutun. Nimenomaan ajattelen naisia, jos joillekin miehille kustannettaisiin verovaroin seksuaalipalveluja, koska nämä miehet tulevat aiheuttamaan paljon kustannuksia yhteiskunnalle ja ympäristöönsä sosiaalisia ongelmia jossain vaiheessa.

Näissä miehissä on pohjimmiltaan hyviä ihmisiä. Se on suuri suru läheisillekin. Jääkääpä pohtimaan tätä.

Kiitos ja heippa. 

Vierailija
902/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen incel voi sanoa, että työkyvyttömyyteni ei johdu pelkästään mielenterveysongelmista, vaan vahvasti somaattisesta sairaudesta, joka on myös omiaan heikentämään mielenerveyttä ja rajoittaa sosiaalista kanssakäymistä. Olen vakavasti sisäilmasairas ja lisäksi minulla on astma ja tuoksuyliherkkyys.

Kyllä, se vituttaa, kun ei voi tehdä töitä. 

No niin joo, heippa!

Totta kai olet. Sairas mikä sairas, Lisää siihen vielä, että olet 28-35 -vuotias täysin työkykyinen mies, jota ei ihan nappaa herätä aamulla klo 6 töihin. No teitä lumihiutaleitahan tässä elätellään. Kela-pillukin pitäisi saada pizzalaatikoiden mukana. Do dii.

Et tarttis muuta kuin isän kädestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei. Incel sanoo vielä sen viimeisen ja ratkaisevan jutun. Nimenomaan ajattelen naisia, jos joillekin miehille kustannettaisiin verovaroin seksuaalipalveluja, koska nämä miehet tulevat aiheuttamaan paljon kustannuksia yhteiskunnalle ja ympäristöönsä sosiaalisia ongelmia jossain vaiheessa.

Näissä miehissä on pohjimmiltaan hyviä ihmisiä. Se on suuri suru läheisillekin. Jääkääpä pohtimaan tätä.

Kiitos ja heippa. 

No miten tuossa mallissa naisia ajateltiin? Syöt hernesoppaa, vaikka inhoat hernesoppaa, mutta syöt, jottei naapuri hermostu? Oot sekopää. Mene takaisin sinne suljetulle.

Vierailija
904/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ja heippa. 

Mitäpä palveluksia ehdottaisit naisille verovaroin? Kyllähän täällä kuule naisetkin veroja maksaa. Eikä kiinnosta mulkkupalvelut. Eli mitä naiset saisivat?

Vierailija
905/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tappaa kyllä, mutta sä et ymmärrä asiaa. Enkä minä puhunut äsken itsestäni,enkä uhannut tappaa itseäni. En etsi itselleni säälipisteitä. Se nuori mies kuoli saamatta seksiä tai koskettaa naista."

Sä voit väittää, että syy oli pelkästään pillun puutteessa, mutta varmasti ei ole.

Ei varmasti pelkästään, mutta uskon sen olleen ratkaiseva tekijä. Hän ei uskonut koskaan saavansa ja oli siitä paljon pahemmin maansa myyty kuin minä koskaan oken edes pahimmillani ollut. 

Jos pillunpuutteessa tappaa itsensä, on joutava menemäänkin. Ei sellaisella ole mitään arvoa yhteiskunnalle. Ihmiskunta koostuu ihmisistä, joiden täytyy vuorovaikutuksellaan olla hyödyksi toisilleen. Tässä tapauksessa yksi seksiaddikti päätti päivänsä. Ei ollut menetys kenellekään. 

Ei se vi..ttu mikään seksiaddikti ollut, vaan nuori herkkä mies, jota olisi kuvaillut kiltiksi. Ajattele edes tämän nuoren miehen vanhempia ja sukulaisia. Sä et vaan halua uskoa totuutta, koska sä et ole nähnyt elämää omin silmin. Mulla ois paljon kerrottavaa vaikeaa elämää eläneistä naisenpuolikkaista, mutta mä en halua kertoa tietenkään mitään, en sen vuoksi, että se on väärin, enkä sen vuoksi, ettette te k.usipäät ymmärtäisi.

Mulla ei hei oo oikeesti aikaa eikä halua jankata teidän kanssanne.  Tapelkaa keskenänne. Mä käyn täällä vauvalla muutaman kuukauden välein, en edes aina joka vuosi ja jaksan jauhaa korkeintaan pari kolme päivää. En jaksa jauhaa netissä, eihän mulla ole edes somea. 

Tämä paikka on oikeasti ty.hmien kokoontumispaikka.

Minä lopetan oman tyhmyyteni nyt tähän.

Vierailija
906/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ja heippa. 

Hui. Yhteiskunnan pitäisi siis tarjota inceleille ilmaiseksi täyspalvelu, etteivät laita ranttaliksi.

Herää todellisuuteen, täällä pitää ihan itse kantaa vastuuta omasta elämästään. Kaikki ei tule valmiina, "kuin Manulle illallinen".

Vierailija
907/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ja heippa. 

Mitäpä palveluksia ehdottaisit naisille verovaroin? Kyllähän täällä kuule naisetkin veroja maksaa. Eikä kiinnosta mulkkupalvelut. Eli mitä naiset saisivat?

Naiset saavat palveluita verovaroin paljon enemmän kuin miehet. Hyvää jatkoa.

Vierailija
908/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä psyko ajattelen juuri tuolla logiikalla. Mä olisin kerran antanut rahat käteen yhdelle miehelle, että hän pääsisi naisiin, mutta hän ei uskaltanut.

Minä taas en ole vielä saanut aikaan käydä maksullisissa.

Hyvä tyyppi tarjoaa kierroksen kavereillekin. Just.

Vierailija
909/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ja heippa. 

Jaa esimerkiksi mitä palveluita?

Vierailija
910/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei se vi..ttu mikään seksiaddikti ollut, vaan nuori herkkä mies, jota olisi kuvaillut kiltiksi. Ajattele edes tämän nuoren miehen vanhempia ja sukulaisia. Sä et vaan halua uskoa totuutta, koska sä et ole nähnyt elämää omin silmin. Mulla ois paljon kerrottavaa vaikeaa elämää eläneistä naisenpuolikkaista, mutta mä en halua kertoa tietenkään mitään, en sen vuoksi, että se on väärin, enkä sen vuoksi, ettette te k.usipäät ymmärtäisi."

Sä oot susi lampaiden vaatteissa. Ainut vaan, että häntäs ja hampaas näkyy, eli et osaa sitäkään.

Vierailija
911/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei se vi..ttu mikään seksiaddikti ollut, vaan nuori herkkä mies, jota olisi kuvaillut kiltiksi. Ajattele edes tämän nuoren miehen vanhempia ja sukulaisia. Sä et vaan halua uskoa totuutta, koska sä et ole nähnyt elämää omin silmin. Mulla ois paljon kerrottavaa vaikeaa elämää eläneistä naisenpuolikkaista, mutta mä en halua kertoa tietenkään mitään, en sen vuoksi, että se on väärin, enkä sen vuoksi, ettette te k.usipäät ymmärtäisi."

Sä oot susi lampaiden vaatteissa. Ainut vaan, että häntäs ja hampaas näkyy, eli et osaa sitäkään.

Eli tekopyhä. Kiillottaa omaa kruunuaan väittämällä ajattelevansa vain muiden parasta. Etsit oikeutusta moraalittomille jutuilles. Vaan edes mammat ei ole niin tyhmiä, että noin surkea kaasuvalotus menis läpi.

Vierailija
912/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ja heippa. 

Anna, kun arvaan:

tarkoitat niitä palveluja, kun nainen ramppaa lääkärissä etsimässä itselleen sopivaa ehkäisyä, koska mies haluaa painaa paljaalla.

Niitä palveluja, joita nainen käyttää kantaessaan miehen kanssa yhdessä alulle laitettua lasta.

Ja niitä palveluja, joita nainen joutuu käyttämään, kun mies ei kanna vastuutaan jälkeläisten elatuksessa. 

Vierailija
913/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ja heippa. 

Kuten mitä?

Vierailija
914/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ja heippa. 

Kuten mitä?

Tämän minäkin hauaisin kuulla. Onko palveluita, joita miehet eivät saa sukupuolensa vuoksi? Siihen pitää ehdottomasti puuttua. Mutta kela-korvattava ilotyttö ei mielestäni ole sellainen,

Vierailija
915/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämän minäkin hauaisin kuulla. Onko palveluita, joita miehet eivät saa sukupuolensa vuoksi? Siihen pitää ehdottomasti puuttua. Mutta kela-korvattava ilotyttö ei mielestäni ole sellainen"

No kun he eivät pääse gynekologille eivätkä synnyttämään. Hirveä vääryys.

Vierailija
916/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa mun pillun puute on kyllä ollut monen miehen ja naisen päänvaiva. Niin se kyllä on monen muunkin miehen kohdalla.

Joo, mutta mä lopetan tähän ja yritän laittaa ainakin niitä muita asiota kuntoon kuin sitä seksin puutetta. Ehkä sitten joskus menen maksulliselle ihan, esim. ensi vuonna ja käyn muutaman kerran vuodessa. 

Olen ollut välillä ihan suht hyvässä kunnossa, mutta ei sitä loputtomasti puutteessa jaksa ja sitten romahtaa.

Ei ole normaalin ihmisen tekstiä.

M54

No jos tämä on se ilmaista personal traineria kaipaava, pillunpuutteeseen kuoleva ja säästä terapiassa 20 v ajan puhunut kaurahiutale ketjun alkupuolelta, niin hänhän oli toistuvasti hoidossa psykooseilla, ei siis terve. Hän myös valitteli vähävaraisuuttaan, ettei pienituloisena

Äh, mun ei pitänyt palata tänne. En olisi vastannutkaan enää kenellekään, mutta sulle haluan vastata. Joo, mä oon se sama, kirjoittaja. Mä oon vaan liian pihi käyttääkseni rahaa oikein mihinkään, varsinkaan maksullisiin naisiin. Siksi tuntuu, ettei mulla ole varaa siihen, eikä oikein mihinkään muuhun. Olin nuorempana köyhä kuin kirkonrotta. Se pakollinen piheys ja kaiken näkeminen sinä, ettei minulla ole varaa tuohon, on jäänyt päälle ja mä yhä suoraan sanoen uskon ja luulen, ettei minulla ole varaa mohinkään. Enkä mä kaipaa personal traineria vaan liikuntaseuraa. Mulla on monipuolimen liikunnallinen tausta. Pidän liikunnallisuudesta ja kaipaan ihmisseuraa. Se on hyvä yhdistää. Liikunta ja ihmisten tapaaminen tekee hyvää ihmiselle ja mielelläni harrastaisin jotain naisen kanssa ilman sen kummempaa taka-ajatusta.

Mutta hei. Koeta pysyä terveenä. Terveys on todella arvokas asia. Oli se sitten mielenterveys tai somatiikka tai vaan fyysinen terveys.

Mun suljetulle joutumiset on johtuneet lähinnä rajun kiusaamisen aiheuttamista tapahtumista, jotka ovat lopulta johtaneet psykoosiin. 

Älkää kiusatko ketään. En minäkään tee niin. Pari kertaa olen puolustanut tuntematonta kiusattua, kun havaitain kadulla kiusaamista. 

Hyvää yötä ja kaikkea hyvää. En ole toivonut koskaan kenellekään sellaista, jota olen kokenut. Älkää tekään joutuko tai ajako muita sellaiseen. 

Vierailija
917/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ketjun läpi. Ei se varmaan ole harvinaista, että haluton osapuoli on päätynyt parisuhteessa  harrastamaan seksiä toisen mieliksi. Testannut, että jos se toimisi niinkin ja työntänyt omat tunteensa sivuun. Ja kärsinyt kurjasta olosta sen jälkeen. Ne harvat, jotka ei saa mitään psyykkisiä ongelmia sellaisesta saavat toki toimia niin parisuhteissaan. Se pitää olla silloin siitä naisesta lähtevää.  Useimmille se ei toimi ja herättää vain negatiivisia tunteita, kun ketjuun tulee mies kertomaan että naisten tulisi tyydyttää miehen tarpeet. Se vain syventää haluttomuutta ja epämiellyttäviä mielikuvia seksistä. 

Vierailija
918/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa mun pillun puute on kyllä ollut monen miehen ja naisen päänvaiva. Niin se kyllä on monen muunkin miehen kohdalla.

Joo, mutta mä lopetan tähän ja yritän laittaa ainakin niitä muita asiota kuntoon kuin sitä seksin puutetta. Ehkä sitten joskus menen maksulliselle ihan, esim. ensi vuonna ja käyn muutaman kerran vuodessa. 

Olen ollut välillä ihan suht hyvässä kunnossa, mutta ei sitä loputtomasti puutteessa jaksa ja sitten romahtaa.

Ei ole normaalin ihmisen tekstiä.

M54

No jos tämä on se ilmaista personal traineria kaipaava, pillunpuutteeseen kuoleva ja säästä terapiassa 20 v ajan puhunut kaurahiutale ketjun alkupuolelta, niin hänhän oli toistuvasti hoidossa psykooseilla, ei siis terve. Hän myös

Äh, mun ei pitänyt palata tänne. En olisi vastannutkaan enää kenellekään, mutta sulle haluan vastata. Joo, mä oon se sama, kirjoittaja. Mä oon vaan liian pihi käyttääkseni rahaa oikein mihinkään, varsinkaan maksullisiin naisiin. Siksi tuntuu, ettei mulla ole varaa siihen, eikä oikein mihinkään muuhun. Olin nuorempana köyhä kuin kirkonrotta. Se pakollinen piheys ja kaiken näkeminen sinä, ettei minulla ole varaa tuohon, on jäänyt päälle ja mä yhä suoraan sanoen uskon ja luulen, ettei minulla ole varaa mohinkään. Enkä mä kaipaa personal traineria vaan liikuntaseuraa. Mulla on monipuolimen liikunnallinen tausta. Pidän liikunnallisuudesta ja kaipaan ihmisseuraa. Se on hyvä yhdistää. Liikunta ja ihmisten tapaaminen tekee hyvää ihmiselle ja mielelläni harrastaisin jotain naisen kanssa ilman sen kummempaa taka-ajatusta.

Mutta hei. Koeta pysyä terveenä. Terveys on todella arvokas asia. Oli se sitten mielenterveys tai somatiikka tai vaan fyysinen terveys.

Mun suljetulle joutumiset on johtuneet lähinnä rajun kiusaamisen aiheuttamista tapahtumista, jotka ovat lopulta johtaneet psykoosiin. 

Älkää kiusatko ketään. En minäkään tee niin. Pari kertaa olen puolustanut tuntematonta kiusattua, kun havaitain kadulla kiusaamista. 

Hyvää yötä ja kaikkea hyvää. En ole toivonut koskaan kenellekään sellaista, jota olen kokenut. Älkää tekään joutuko tai ajako muita sellaiseen. 

Olipa pitkä itsesääliosuus. En mä ole terve enkä varakas, ja pihikin olen kuin itse saatana. Sellaista se elämä on. Se on varmasti vielä kurjempaa, jos ei pidä puolia ihmiskunnasta edes oikeina ihmisinä, joilla voi ja saa olla oma, vapaa tahto, ja siinä tapauksessa tämä tietty osaongelma on kyllä täysin itse aiheutettu. Kuten aiemmin jo totesin, terapiassa olisi kannattanut keskittyä siihen perusteettomaan oikeutuksen tunteeseen, joka saa kuvittelemaan, että muut ovat ttai yhteiskunta on sinulle seksiä velkaa. Vaan eipä sillä taida parin vuosikymmenen jälkeen enää väliä olla. Tsemppiä kuitenkin, ristinsä kullakin.

Vierailija
919/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että yleistän nyt rajusti, mutta yleistän kuitenkin. Miesten ja naisten seksuaalisuus on melko kaukana toisistaan. Kuin ne kuuluisat Mars ja Venus. Mies haluaa jatkuvasti, nainen on pidättyvämpi. Naisella on kuukautiset, ovulaatiot ja raskaudet. Miehen ei tarvitse kuin ruikkaista ja vaatia lisää. Ei kai se ole sen kummempaa kuin biologiaa. Ja turha nyt tulla toitottamaan niiden miesten ja naisten, joille asia on päinvastoin. Yleistin.

Seuraa Avara luonto:

Yleisesti ottaen uros tekee kaikkensa kelvatakseen naaraalle. Naaras valitsee kumppaninsa. Jos naarasta ei kiinnosta, uros jää ilman. Uroksen täytyy siis tehdä kaikkensa kelvatakseen, sillä naaraalle on tärkeää lajin säilyminen hyvien geenien kautta. Uros, joka ei kelpaa, joutuu lauman ulkopuolelle.

Naarasta ei paljon uroksen pallien pakotukset kiinnosta.

Piste.

Vierailija
920/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miesten seksin puute ei olisi vakava ongelma, ei siitä kukaan koskaan puhua pukahtaisi missään.

Kai sitä täytyy ajatella, että joku nainen on tyytyväinen tienesteihinsä, kun saa muutaman satasen, jos käyn hänen luonaan joskus ja ajatella itse, että on ilo maksaa toiselle siitä, mitä ei muuten yhdeltäkään muulta naiselta saa koskaan,  ei edes säälistä. Muuten kuolee lopulta masennukseen.

HAH, olisipa se näky, kun miehet nuivettuneine kikkeleineen kuolisivat hiljalleen masennukseen. Sitä odotellessa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi