Kenelle naisen haluttomuus oikeastaan on ongelma?
Minulta meni pitkään tajuta, että haluttomuuteni ei oikeastaan ole ollenkaan ongelma itselleni. Minut on uskoteltu ymmärtämään, että haluttomuuteni on jotain mitä pitää hoitaa.
Mutta ei se ole. Minä olen ihan tyytyväinen elämääni.
Naisen haluttomuus on ongelma miehille joille haluttomat naiset eivät anna, sekä yhteiskunnalle, jolle haluttomat naiset eivät synnytä veronmaksajia.
Ymmärrän, että toisinaan naisen haluttomuus on ongelma myös naiselle itselleen joka haluaisi haluta.
Mutta mitenköhän usein tilanne on kuten minulla oli, nainen ajattelee haluttomuutensa olevan ongelma vain koska se on ongelma miesten ja yhteiskunnan vuoksi? Vaikka nainen itse ei haluttomuudestaan kärsi?
Kommentit (945)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli muutama käynti maksullisissa verovaroista vuoteen olisi helvetin halpaa joidenkin miesten kohdalla, siihen nähden, miten kalliiksi se tulee, kun tämä jätetään tarjoamatta.
Noniin uhkailu, kiristys ja lahjonta.
Väärin. Ymmärrä nyt, että MINULLA on varaa maksaa seksistä, mutta minä en ole vielä uskaltanut, enkä kehdannut sitä tehdä, enkä löydä mistään jotan hyvää suomalaista vakitarjoajaa. Niillä MUILLA miehillä, joita olen nähnyt, EI OLE varaa maksaa ja yksi tappoi jopa itsensä, loput kiertelevät suljettuja tms.
Ja joillekin miehille olisi helvetin halpaa tarjota muutaman kerran vuodessa verovaroista näitä palveluja.
Kukaan ei tapa itseään pelkän seksin puutteen takia. Kyllä sillon on paljon muitakin o
Tappaa kyllä, mutta sä et ymmärrä asiaa. Enkä minä puhunut äsken itsestäni,enkä uhannut tappaa itseäni. En etsi itselleni säälipisteitä. Se nuori mies kuoli saamatta seksiä tai koskettaa naista.
Koeta ymmärtää, ettei se maailma ole niin mustavalkoinen. Ne miehet ovat ihan helvetinmoisissa ongelmissa ja kamalassa puutteessa ja ne ei saatana uskalla siitä asiasta edes puhua kenelkekään terveydenhuollon ammattimaiselle. Suurin osa suljettujen miespotilaista tai avokeista on paljon minuakin ns. säälittävämpi tapaus. Ne pojat ja miehet ovat tunteneet riittämättömyyden tunteita minunkin seurassani! Mä oon niille jokin pärjäävä kovis.
Mua olisi kiinnostanut tämä aihe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mutta ihan turha kuvitella, että vaatimalla saa aitoa hellyyden täyteistä sek siä tai läheisyyttä. Sitä suurin osa tähän ketjuun valittavista miehistä eivät näytä tajuavan. "
Ongelmat parisuhteessa syntyvät useimmiten siitä että kumpikaan ei oikein kykene asettumaan toisen asemaan ja ymmärtämään että toinen haluaa hieman eri asioita kuin itse ja toinen tarvitsee hieman eri asioita kuin itse.
Tämä ei ole sukupuolisidonnaista. Keskimääräinen nainen ei ymmärrä miestä juurikaan paremmin kuin keskimääräinen mies ymmärtää naista.
Tässä keskustelussa huomaa että ainakin yksi mies suorastaan suuttuu siitä, jos naisen halu ei toimi samalla tavalla kuin miehen ja vaatii syttyäkseen erilaisia asioita
En minä ainakaan suutu. Se sen sijaan suututtaa, kun elää alituisessa puut
Sun puuttees on sun ongelma - ei kenenkään muun, ei naisen eikä miehen.
"Tappaa kyllä, mutta sä et ymmärrä asiaa. Enkä minä puhunut äsken itsestäni,enkä uhannut tappaa itseäni. En etsi itselleni säälipisteitä. Se nuori mies kuoli saamatta seksiä tai koskettaa naista."
Sä voit väittää, että syy oli pelkästään pillun puutteessa, mutta varmasti ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin maksullinen nainen, valikoisin asiakkaani tarkoin. Mitä terveempi päästään, sen turvallisempi asiakas. Ei maksullisia kuulu heittää sekopäiden panopatjoiksi, vaan heillä on oikeus turvalliseen työympäristöön.
NIinhän sinä luulet. Ne terveimmät voivat olla vaarallisimpia. Olen ehkä mielenterveysongelmainen, mutten tyhmä, vastuuton, enkä vaarallinen. En harrasta väkivallan käyttöä toisia ihmisiä, enkä eläimiä kohtaan.
Myönnän kyllä välillä kalastavani, mutta tainnutan kalat välittömästi ja valutan niiltä veret pois.
En voisi ostaa palveluita naisilta, jotka tarjoavat palveluita ilman kondomia.
Vierailija kirjoitti:
"Tappaa kyllä, mutta sä et ymmärrä asiaa. Enkä minä puhunut äsken itsestäni,enkä uhannut tappaa itseäni. En etsi itselleni säälipisteitä. Se nuori mies kuoli saamatta seksiä tai koskettaa naista."
Sä voit väittää, että syy oli pelkästään pillun puutteessa, mutta varmasti ei ole.
Ei varmasti pelkästään, mutta uskon sen olleen ratkaiseva tekijä. Hän ei uskonut koskaan saavansa ja oli siitä paljon pahemmin maansa myyty kuin minä koskaan oken edes pahimmillani ollut.
Itse asiassa mun pillun puute on kyllä ollut monen miehen ja naisen päänvaiva. Niin se kyllä on monen muunkin miehen kohdalla.
Joo, mutta mä lopetan tähän ja yritän laittaa ainakin niitä muita asiota kuntoon kuin sitä seksin puutetta. Ehkä sitten joskus menen maksulliselle ihan, esim. ensi vuonna ja käyn muutaman kerran vuodessa.
Olen ollut välillä ihan suht hyvässä kunnossa, mutta ei sitä loputtomasti puutteessa jaksa ja sitten romahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset pihtaa, ja sitten itkevät, kun mies pettää. :D
Olet nyt väärässä ketjussa ja väärällä palstallakin. Jonnet kuuluvat ylikselle, täällä keskustellaan aikuisten kesken.
Kun nainen ei osaa argumentoida, niin nainen alkaa pilkkaamaan.
Minä voitin selvästi. Menes nyt siitä tekemään mulle voileipä.
Niin, sun vaimos kerta ei nyt kerkeä Mahmutin sängystä sitä voikkua sulle tekemään.
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Eli muutama käynti maksullisissa verovaroista vuoteen olisi helvetin halpaa joidenkin miesten kohdalla, siihen nähden, miten kalliiksi se tulee, kun tämä jätetään tarjoamatta.
Ei jumalauta. Jos et saa itse säästettyä maksullisiin, ei sinun siellä pidä käydäkään. On muuten paljon SAIRAUKSIA, joihin käytetään Kela-varoja. Sun pillunpuute ei ole sairaus. Olet saatanan oksettava ihmiskuvatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan odota ilmaisjakelukeskuksia. Näiden miesten kohtalo vaan on kerta kaikkiaan ikävä. Joillekin voisi korvata verovaroista muutaman käynnin maksullisissa. Halvempaa se on kuin sosiaalisten ongelmien hoito ja miesten terapiointi.
Ihanko tosissaan luulet, että muut veronmaksajat haluaa kustantaa sulle katon ja ruoan lisäksi vielä h*orissa käymisenkin?
Mee töihin ja maksa palvelus ihan itse.
Mulla on pääomatulojeni ansiosta suuremmat tulot kuin pienipalkkaisilla työläisillä, senkin hölmö ja helvetin lääkäritkin ovat todenneet minut työkyvyttömäksi. Johan minä olen miljoona kertaa sanonut, että haluaisin palvelun ensisijaisesti niille muille miehille, jotka ovat vähävaraisia. Minä olen keskimääräistä varakkaampi ihminen, jollet ole jostain syystä tajunnut!
Koeta nyt tajut
Et sinä ainakaan naisia tuolla logiikalla ajattele. Jestas mikä psyko.
Sen incel voi sanoa, että työkyvyttömyyteni ei johdu pelkästään mielenterveysongelmista, vaan vahvasti somaattisesta sairaudesta, joka on myös omiaan heikentämään mielenerveyttä ja rajoittaa sosiaalista kanssakäymistä. Olen vakavasti sisäilmasairas ja lisäksi minulla on astma ja tuoksuyliherkkyys.
Kyllä, se vituttaa, kun ei voi tehdä töitä.
No niin joo, heippa!
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa mun pillun puute on kyllä ollut monen miehen ja naisen päänvaiva. Niin se kyllä on monen muunkin miehen kohdalla.
Joo, mutta mä lopetan tähän ja yritän laittaa ainakin niitä muita asiota kuntoon kuin sitä seksin puutetta. Ehkä sitten joskus menen maksulliselle ihan, esim. ensi vuonna ja käyn muutaman kerran vuodessa.
Olen ollut välillä ihan suht hyvässä kunnossa, mutta ei sitä loputtomasti puutteessa jaksa ja sitten romahtaa.
Ei ole normaalin ihmisen tekstiä.
M54
Minä psyko ajattelen juuri tuolla logiikalla. Mä olisin kerran antanut rahat käteen yhdelle miehelle, että hän pääsisi naisiin, mutta hän ei uskaltanut.
Minä taas en ole vielä saanut aikaan käydä maksullisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M54
On. Mikä nimittäin on normaaliutta? No niin. Häivyn täältä tuhlaamasta omaa aikaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti pelkästään, mutta uskon sen olleen ratkaiseva tekijä. Hän ei uskonut koskaan saavansa ja oli siitä paljon pahemmin maansa myyty kuin minä koskaan oken edes pahimmillani ollut.
Jos pillunpuutteessa tappaa itsensä, on joutava menemäänkin. Ei sellaisella ole mitään arvoa yhteiskunnalle. Ihmiskunta koostuu ihmisistä, joiden täytyy vuorovaikutuksellaan olla hyödyksi toisilleen. Tässä tapauksessa yksi seksiaddikti päätti päivänsä. Ei ollut menetys kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet pakkomielteinen. Minkä ikäinen olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M54
No jos tämä on se ilmaista personal traineria kaipaava, pillunpuutteeseen kuoleva ja säästä terapiassa 20 v ajan puhunut kaurahiutale ketjun alkupuolelta, niin hänhän oli toistuvasti hoidossa psykooseilla, ei siis terve. Hän myös valitteli vähävaraisuuttaan, ettei pienituloisena oikein ole rahaa hooriin. Joko tämä pääomatuloilla elelevä psykootti on toinen, tai sillä ekalla iso pyörä heittää taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M54
On. Mikä nimittäin on normaaliutta? No niin. Häivyn täältä tuhlaamasta omaa aikaani.
No ei ainakaan pakkomielle.
M54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M54
No jos tämä on se ilmaista personal traineria kaipaava, pillunpuutteeseen kuoleva ja säästä terapiassa 20 v ajan puhunut kaurahiutale ketjun alkupuolelta, niin hänhän oli toistuvasti hoidossa psykooseilla, ei siis terve. Hän myös valitteli vähävaraisuuttaan, ettei pienituloisena
Psykoosia pukkaa sitten.
Jos olisin maksullinen nainen, valikoisin asiakkaani tarkoin. Mitä terveempi päästään, sen turvallisempi asiakas. Ei maksullisia kuulu heittää sekopäiden panopatjoiksi, vaan heillä on oikeus turvalliseen työympäristöön.