Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelle naisen haluttomuus oikeastaan on ongelma?

Vierailija
24.02.2025 |

Minulta meni pitkään tajuta, että haluttomuuteni ei oikeastaan ole ollenkaan ongelma itselleni. Minut on uskoteltu ymmärtämään, että haluttomuuteni on jotain mitä pitää hoitaa. 

Mutta ei se ole. Minä olen ihan tyytyväinen elämääni. 

Naisen haluttomuus on ongelma miehille joille haluttomat naiset eivät anna, sekä yhteiskunnalle, jolle haluttomat naiset eivät synnytä veronmaksajia. 

Ymmärrän, että toisinaan naisen haluttomuus on ongelma myös naiselle itselleen joka haluaisi haluta. 

Mutta mitenköhän usein tilanne on kuten minulla oli, nainen ajattelee haluttomuutensa olevan ongelma vain koska se on ongelma miesten ja yhteiskunnan vuoksi? Vaikka nainen itse ei haluttomuudestaan kärsi? 

Kommentit (945)

Vierailija
61/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En saa pillua"

Siinäpä vasta romanttinen mies.

Ei sinun onnellisuutesi seksin harrastamisesta ole kiinni mies hyvä. Opettele ensin olemaan onnellinen itsesi kanssa. Sinun ongelmat on ihan muualta lähtöisin.

Kenenkään naisen tehtävä ei ole tehdä sinua onnelliseksi, eikä kukaan siihen edes pystyisi. Seksi ei ole mikään lääke jota voi naisilta vaatia

Olet harvinaisen tyhmä, ymmärtämätön ja lukutaidoton. Sinä et tule koskaan tajuamaan, miten kamala asia seksin puute on miehille. Miksiköhän ilotyttöjä kutsutaan ilotytöiksi? Onko kukaan kuullut puhuttavan surutytöistä? Kuullessani kaltaistesi naisten hyökkäävää ja alentavaa puhetta, tuntuu yhä enemmän siltä, että alan käymään jossain vaiheessa ilotytön luona. Voihan sille jättää vaikka suklaarasian ja pari kukkaa huomionosoituksena. 

Olen tuo kommentoija numero 56. Tiedän kokemuksesta millaista on kun himottaa niin että järki meinaa lähteä. Onneksi minulla siihen aikaan oli mies joka oli myös halukas. Nykyään saan vähän liian harvoin, mutta enää se ei ole onneksi ongelma.

n. 68v.

Vierailija
62/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu miehet vaihdetaan vaan osia. Oletteko ikinä miettineet miksi on niin että nainen saa aina halutessaan seksiä ja mies ei?

Voisiko olla niin että seksi edustaa hieman erilaista asiaa sukupuolelle, jolle seksistä on suuremmat mahdolliset seuraukset? Jonka tyydytys on monesti seksissä sivuseikka kun kaikki pyörii pippelsin ympärillä? Puhumattakaan muista riskeistä ja asenteista...

Ja sitten mies on loukkaantunut... voi pientä.

Olisi kyllä uskomatonta, jos miehille olisi yhtä luonnollista nähdä vaivaa miellyttääkseen naista, ja ottaakseen naisen tunteet ja tarpeet huomioon, kuin naisille on miehen tarpeiden huomioonottaminen. Siinähän tuntisi itsensä aivan kuningattareksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvässä parisuhteessa kumppanin haluttomuus tai halujen suuri ero ei tarkoita seksittömyyttä. Hyvä kumppani ymmärtää toisen tarpeet ja tarvittaessa tyydyttää hänet, veikkei itse juuri silloin kovin halukas olisikaan.  Mutta kyllä se seksin laatuun vaikuttaa. Ainahan se on nautittavampaa silloin kun kumppanikin on innolla mukana varrattuna siihen että aistii toisen vain olevan mukana koska ei halua kumppaninsa kokevan puutetta.

Vierailija
64/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvässä parisuhteessa kumppanin haluttomuus tai halujen suuri ero ei tarkoita seksittömyyttä. Hyvä kumppani ymmärtää toisen tarpeet ja tarvittaessa tyydyttää hänet, veikkei itse juuri silloin kovin halukas olisikaan.  Mutta kyllä se seksin laatuun vaikuttaa. Ainahan se on nautittavampaa silloin kun kumppanikin on innolla mukana varrattuna siihen että aistii toisen vain olevan mukana koska ei halua kumppaninsa kokevan puutetta.

Kenelle tuo on sitten hyvä parisuhde?

Vierailija
65/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rauhan uskonnon miehet ei kysele suomalaisen naisen halukkuutta. Annat tai itket ja annat. 😏

Mikä näissä kommenteissa on pointti? Pitää antaa, vaikka ei haluaisi, ettei tarvitse joskus ehkä antaa jollekin, vaikka ei haluaisi? 

Miehetkin joutuvat tekemään paljon asioita, joita eivät halua. Mikä siinä miehen ilostuttamisessa on niin paha asia?

Hyi helvetti, saat iloa siitä että vasten haluaan joku harrastaa kanssasi "seksiä". Ei sitä kyllä seksiksi voi kutsua

Tottakai! Sehän olisi kakken lisäksi hieno ele. Itsekin saan miehenä iloa asioista, jotka eivät huvita, mutta jolla voi tuottaa toiselle hyvän mielen ja iloa. Ilmeisesti miehiä ei kuitenkaan tarvitse huomioida, vaan ainoastaan se naisen oma napa.

Vierailija
66/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rauhan uskonnon miehet ei kysele suomalaisen naisen halukkuutta. Annat tai itket ja annat. 😏

Mikä näissä kommenteissa on pointti? Pitää antaa, vaikka ei haluaisi, ettei tarvitse joskus ehkä antaa jollekin, vaikka ei haluaisi? 

Miehetkin joutuvat tekemään paljon asioita, joita eivät halua. Mikä siinä miehen ilostuttamisessa on niin paha asia?

Hyi helvetti, saat iloa siitä että vasten haluaan joku harrastaa kanssasi "seksiä". Ei sitä kyllä seksiksi voi kutsua

Tottakai! Sehän olisi kakken lisäksi hieno ele. Itsekin saan miehenä iloa asioista, jotka eivät huvita, mutta jolla voi tuottaa toiselle hyvän mielen ja iloa. Ilmeisesti miehiä ei

Olet kuvottava, ehkä suorastaan paha 

Raiskaaja ajattelee noin

Vierailija
67/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu miehet vaihdetaan vaan osia. Oletteko ikinä miettineet miksi on niin että nainen saa aina halutessaan seksiä ja mies ei?

Voisiko olla niin että seksi edustaa hieman erilaista asiaa sukupuolelle, jolle seksistä on suuremmat mahdolliset seuraukset? Jonka tyydytys on monesti seksissä sivuseikka kun kaikki pyörii pippelsin ympärillä? Puhumattakaan muista riskeistä ja asenteista...

Olisi kyllä uskomatonta, jos miehille olisi yhtä luonnollista nähdä vaivaa miellyttääkseen naista, ja ottaakseen naisen tunteet ja tarpeet huomioon, kuin naisille on miehen tarpeiden huomioonottaminen. Siinähän tuntisi itsensä aivan kuningattareksi. 

Höpöhöpö. Täällähän sinäkin vaan haukut miehiä.

Vierailija
68/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastava kumppani ei koskaan halua että toinen harrastaa seksiä vasten tahtoaan

Vierailija
69/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun mies, joka "ei saa pillua" on hyvin vastenmielinen henkisesti. Ei yllätä yhtään, ettei naisseuraa ole.

Naisena voin kertoa, että se että haluan omaa miestäni ei ole yhtä kuin "pakko saada munaa". 

Haluan juuri omaa miestäni. Haluan kokea yhä uudelleen sen, miten hyvältä hänen intiimi läheisyytensä tuntuu.

En halua yleisesti enkä halua omaa miestänikään muuten vain. Haluni herää kun olemme olleet kahdestaan pidempään, tehneet kivoja asioita yhdessä, keskustelleet ja kohdanneet henkisellä tasolla, hellitelleet ja suudelleet, hyväilleet.

Tuollainen maailma, jossa seksuaalisuus on kuin yhtäkkinen kova nälkä, joka pitää sammuttaa ruoalla kuin ruoalla on minulle ja varmaan monelle muullekin naiselle vieras.

Minulla naisena on rakastetuksi, kohdatuksi, huomioiduksi tulemisen ja hellyyden, läheisyyden tarve. Ei "munan tarve".

Siinä on sinulle ajatus, jota kannattaa miettiä kun tahdot lähelle naista. Itse en lisäksi voisi olla intiimisti miehen kanssa ilman molemminpuolista rakkautta.

Onneksi olen löytänyt kaltaiseni miehen elämänkumppanikseni. Hän ei ikinä voisi kirjoittaa noin itsekeskeistä, kylmää ja naista esineellistävää tekstiä.

Se mitä ihminen on ja miettii, huokuu hänestä ulospäin. Herkät ihmiset ainakin vaistoavat sen.

Ei elämäntilanteeseesi, sinä pillun saamattomuudestasi valittava incel,  ole muutosta tulossa, ellet syvällisesti muutu. Kukaan nainen ei vapaaehtoisesti tule sinulle reiäksi.

Vierailija
70/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Miten voin olla raiskaaja, kun en saa edes pillua

Olet varmasti kuullut sanottavan, että on esim. ped**iileja, jotka eivät kuitenkaan toteuta taipumustaan. Silti he ovat sitä. 

Vierailija
71/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdetaan vaan osia. Otan mielelläni enemmän sosiaalisia suhteita ja yleistä hyväksyntää vastaan, kuukautiset, sekä sen, ettei minulla ole pakottavaa tarvetta seksiin. Kiitos mielelläni olisin tällä elämänkokemuksella syntynyt naaraspuoliseksi. Voisin saada myös lapsia. Ei huono kauppa. Miehiäkin saisi haukkua ainoastaan sukupuolensa vuoksi ja voisi pitää itseään sinä parempana sukupuolena. Kelpaa minulle. 

Kuule, kyllä sinäkin saat miehiä aivan yhtä helposti kuin naiset saavat miehiä. Sinulle ei vaan kelpaa ne miehet. Eivät naisetkaan saa helposti naisia. Se nyt vaan on niin. 

Sosiaaliset suhteet taas on molemminpuolinen asia. Saat niitä kun näet niiden eteen vaivaa. Mikään ei estä sinua pitämästä yhteyttä ihan jokaiseen sukulaiseesi, vaikka kuinka kaukaisiin. Sinua ei kielletä osallistumasta kerhoihin, ryhmiin, harrastuksiin. Voit pitää yhteyttä siinä missä naisetkin entisiin luokkakavereihin ja jutella kaikkien naapureiden kanssa. Voit jopa muuttaa kerrostaloon, jonka pihalla on pihakeinu, jonne kerääntyy joka päivä porukkaa istumaan ja puhumaan. 

Hoida ulkonäkösi ja käytöksesi kuntoon ja valikoi tasoisesi nainen, äläkä yliarvioi omaasi ja sitoudu sitten kuten kunnollinen perheenisä sitoutuu ja ehkä joku tekeekin niitä lapsia kanssasi.

Vierailija
72/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskaaja ei ajattele noin, vaan se on tervettä ajattelua, oli sitten mies tai nainen. Aina  kaikki ei oke kivaa ja ne muutkin ihmiset ja oma kumppani ym. täytyy ottaa huomioon. Miehet tekevät naisten eteen kaikkea sellaista, joka tuntuu itsestä vastenmieliseltä, mutta jos nainen siitä tykkää ja toisesta välittää, niin keneltä se on pois? Saman luulisi pätevän toisinkin päin.

Vierailija
73/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se seksittömyys parisuhteessa on ongelma sille kumppanille, joka on sitoutunut parisuhteeseen tietämättä, mihin joutuu.  Kieltämättä varmasti petetty olo.Pettää voi siis toisen muullakin tavalla, kuin menemällä vieraisiin.

Vierailija
74/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun mies, joka "ei saa pillua" on hyvin vastenmielinen henkisesti. Ei yllätä yhtään, ettei naisseuraa ole.

Naisena voin kertoa, että se että haluan omaa miestäni ei ole yhtä kuin "pakko saada munaa". 

Haluan juuri omaa miestäni. Haluan kokea yhä uudelleen sen, miten hyvältä hänen intiimi läheisyytensä tuntuu.

En halua yleisesti enkä halua omaa miestänikään muuten vain. Haluni herää kun olemme olleet kahdestaan pidempään, tehneet kivoja asioita yhdessä, keskustelleet ja kohdanneet henkisellä tasolla, hellitelleet ja suudelleet, hyväilleet.

Tuollainen maailma, jossa seksuaalisuus on kuin yhtäkkinen kova nälkä, joka pitää sammuttaa ruoalla kuin ruoalla on minulle ja varmaan monelle muullekin naiselle vieras.

Minulla naisena on rakastetuksi, kohdatuksi, huomioiduksi tulemisen ja hellyyden, läheisyyden tarve. Ei "munan tarve".

Siinä on sinulle ajatus, jota kannattaa miettiä kun tahdot lähelle naista. Itse en lisäksi voisi olla intiimisti miehen kanssa ilman molemminpuolista rakkautta.

Kiitos. Sinä tiivistit kauniisti ja täydellisesti, miten minäkin omaa seksuaalista haluani kuvailisin. T. N36

Vierailija
75/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha naisen tunkea täysin typeriä neuvoja miehille, kuinka nainen saadaan, jollet itse tajua, mikä tuossa oli typerää, niin en voi sinua auttaa. Nuo konstit oli jo kokeiltu. Naista niillä ei saa, mutta vitutus kasvaa sitäkin enemmän. Jos tuollainen asenne miehiä kohtaan on naisten normi, niin miksi en alkaisi käydä seksityöläisen luona? Ymmärtää ja arvostaa minua enemmän kuin sinä ja tunne on molemminpuolinen. Eli arvostan sitä seksityöläistä enemmän kuin sinua.

Vierailija
76/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raiskaaja ei ajattele noin, vaan se on tervettä ajattelua, oli sitten mies tai nainen. Aina  kaikki ei oke kivaa ja ne muutkin ihmiset ja oma kumppani ym. täytyy ottaa huomioon. Miehet tekevät naisten eteen kaikkea sellaista, joka tuntuu itsestä vastenmieliseltä, mutta jos nainen siitä tykkää ja toisesta välittää, niin keneltä se on pois? Saman luulisi pätevän toisinkin päin.

Mä en koskaan tahtoisi kumppanini tekevän vuokseni mitään, mikä tuntuu hänestä vähänkin vastenmieliseltä tai ahdistavalta. 

Vierailija
77/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se seksittömyys parisuhteessa on ongelma sille kumppanille, joka on sitoutunut parisuhteeseen tietämättä, mihin joutuu.  Kieltämättä varmasti petetty olo.Pettää voi siis toisen muullakin tavalla, kuin menemällä vieraisiin.

Höh. Mitä törkeää puppua. Ihmiset muuttuu pitkän parisuhteen aikana. Voi tulla sairauksia, työttömyyttä, masennusta, arvomaailma muuttua, kiinnostukset muuttua jne. Myös seksihalut voi muuttua kun ollaan vuosikausia yhdessä ja/tai kun tulee ikää lisää. Ei se ole mikään petos, että ihminen muuttuu vuosien varrella. Ei kukaan lupaa parisuhteeseen tai avioliittoon mennessään pysyä ikuisesti samanlaisena. Eikä seksuaalinen haluttomuus ole mikään tietoinen päätös tai valinta kuten vaikka vieraan kanssa seksin harrastaminen (pettäminen) on kyllä aina tietoinen päätös ja valinta.

Vierailija
78/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kerron heti vakavamman tapailun alkaessa mitä on tulossa, eli että libidoni on suhteessa erittäin matala ja seksi todennäköisesti tulee loppumaan. Tämä ei ole miehille mikään ongelma, kunnes tilanne realisoituu. Sitten he ovat vihaisia, kun olen muka yhtäkkiä aivan erilainen kuin alussa, kun pantiin kuin puput. Mikseivät miehet yhtään kuuntele mitä heille kertoo?

Vierailija
79/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuo iloa, kun katson miehen oloa homojen tyydytysalustana. Jos ei peppu paljaana heille pyllistä, on Itsekäs paska. 

Kyllä minäkin eilen keitin hänelle kahvia vaikka ei huvittanut ja toissaviikolla suostuin Jorma-enon syntymäpäiville

Vierailija
80/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko aikuinen ihminen? Kyllä ihan jokainen aikuinen tietää että vähäseksisyys seksittömyys on pitkässä suhteessa melko todennäköinen skenaario 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi