Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelle naisen haluttomuus oikeastaan on ongelma?

Vierailija
24.02.2025 |

Minulta meni pitkään tajuta, että haluttomuuteni ei oikeastaan ole ollenkaan ongelma itselleni. Minut on uskoteltu ymmärtämään, että haluttomuuteni on jotain mitä pitää hoitaa. 

Mutta ei se ole. Minä olen ihan tyytyväinen elämääni. 

Naisen haluttomuus on ongelma miehille joille haluttomat naiset eivät anna, sekä yhteiskunnalle, jolle haluttomat naiset eivät synnytä veronmaksajia. 

Ymmärrän, että toisinaan naisen haluttomuus on ongelma myös naiselle itselleen joka haluaisi haluta. 

Mutta mitenköhän usein tilanne on kuten minulla oli, nainen ajattelee haluttomuutensa olevan ongelma vain koska se on ongelma miesten ja yhteiskunnan vuoksi? Vaikka nainen itse ei haluttomuudestaan kärsi? 

Kommentit (945)

Vierailija
41/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin parikymppisenä luin ahdistuneena kirjallisuutta ja nettivinkkejä, söin kaiken maailman ashwagandhaa ja muita epämääräisiä luonnontuotteita, ja tein seksuaalisuutta herätteleviä harjoitteita paikat ruvella, koska koin olevani viallinen, kun miehiä halujeni vähäisyys ahdisti. 

Surullista, kuinka moni meistä ymmärtämättään itse typistää itsensä pelkäksi objektiksi. Ja kuinka helposti siihen näiden sinkkuaikojen lyhyiden valaistumisten jälkeen puskee itsensä uudestaan, kun alkaa jälleen suhteeseen miehen kanssa. 

Kaikilla miehillä on halut ja tarpeet. Surullisimpia ja heikkoitsetuntoiimpia miehiä ovat he, jotka eivät pääse tarpeitaan toteuttamaan. Seksin määrä on miehen onnellisuuteen, itsetuntoon ja elämäntyytyväisyyteen voimakkaimmin vaikutta

Tiedekultti tosiaan promotoi seksiaddiktiota normaalina osana ihmisen elämää. Jännästi se vaan ei ole millään muilla eläimillä, eikä mikään muu eläin orjuuta ja mutiloi naaraitaan tyhjiksi siemenämpäreiksi. Ihminen on tehnyt tätä mitä moninaisimmin tavoin: pakkosteriloimalla naisia, myymällä heitä miesten omaisuudeksi, ja nykyään esim. manipuloiden tiedepupulla ja medialla

Vierailija
42/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pian islami valtaa suomen ja naisilta ei enää kysellä halukkuutta.

Näin siinä muuten ajan mittaan käy.

Islamistisessa yhteiskunnassa myös me suomimiehet saamme enemmän, joten en pidä sitä huonona asiana

niin enemmän puukosta niiltä muhameteilta

Sä voit yhtä hyvin silloin näille antaa puukosta ja ottaa naisen niin kuin luonnonlakienkin mukaan vahvin voittaa. Ei ole meidän muiden syy jos olet heikko mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu miehet vaihdetaan vaan osia. Oletteko ikinä miettineet miksi on niin että nainen saa aina halutessaan seksiä ja mies ei?

Voisiko olla niin että seksi edustaa hieman erilaista asiaa sukupuolelle, jolle seksistä on suuremmat mahdolliset seuraukset? Jonka tyydytys on monesti seksissä sivuseikka kun kaikki pyörii pippelsin ympärillä? Puhumattakaan muista riskeistä ja asenteista...

Ja sitten mies on loukkaantunut... voi pientä.

Vaihdetaan vaan osia. Otan mielelläni enemmän sosiaalisia suhteita ja yleistä hyväksyntää vastaan, kuukautiset, sekä sen, ettei minulla ole pakottavaa tarvetta seksiin. Kiitos mielelläni olisin tällä elämänkokemuksella syntynyt naaraspuoliseksi. Voisin saada myös lapsia. Ei huono kauppa. Miehiäkin saisi haukkua ainoastaan sukupuolensa vuoksi ja voisi pitää itseään sinä parempana sukupuolena. Kelpaa minulle. 

Vierailija
44/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin parikymppisenä luin ahdistuneena kirjallisuutta ja nettivinkkejä, söin kaiken maailman ashwagandhaa ja muita epämääräisiä luonnontuotteita, ja tein seksuaalisuutta herätteleviä harjoitteita paikat ruvella, koska koin olevani viallinen, kun miehiä halujeni vähäisyys ahdisti. 

Surullista, kuinka moni meistä ymmärtämättään itse typistää itsensä pelkäksi objektiksi. Ja kuinka helposti siihen näiden sinkkuaikojen lyhyiden valaistumisten jälkeen puskee itsensä uudestaan, kun alkaa jälleen suhteeseen miehen kanssa. 

Kaikilla miehillä on halut ja tarpeet. Surullisimpia ja heikkoitsetuntoiimpia miehiä ovat he, jotka eivät pääse tarpeitaan toteuttamaan. Seksin määrä on miehen onnellisuuteen, itsetuntoon ja elämäntyytyväisyyteen voimakkaimmin vaikuttava asia.

Myös naisilla on halut ja tarpeet, mutta laadulliset, ei määrälliset. Ja henkiset ja emotionaaliset tarpeet, joita ei psyykkisesti vammaisilla narsistimiehillä tietenkään ole.

Nainen ei voi haluta älytöntä, tunteetonta mieselukkaa, jonka "onnellisuus" perustuu primitiiviseen raiskaukseen, jonka kohteella ei ole mitään väliä.

Ihan uteliaisuudesta kysyn, kuulutko kirkkoon. 

Onneksi ksikki miehet eivät sellaisia ole.

Vierailija
45/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauhan uskonnon miehet ei kysele suomalaisen naisen halukkuutta. Annat tai itket ja annat. 😏

Mikä näissä kommenteissa on pointti? Pitää antaa, vaikka ei haluaisi, ettei tarvitse joskus ehkä antaa jollekin, vaikka ei haluaisi? 

Vierailija
46/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuva seksistä länkyttäminen on sairasta.

Vierailija
47/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En saa pillua"

Siinäpä vasta romanttinen mies.

Ei sinun onnellisuutesi seksin harrastamisesta ole kiinni mies hyvä. Opettele ensin olemaan onnellinen itsesi kanssa. Sinun ongelmat on ihan muualta lähtöisin.

Kenenkään naisen tehtävä ei ole tehdä sinua onnelliseksi, eikä kukaan siihen edes pystyisi. Seksi ei ole mikään lääke jota voi naisilta vaatia

Olet harvinaisen tyhmä, ymmärtämätön ja lukutaidoton. Sinä et tule koskaan tajuamaan, miten kamala asia seksin puute on miehille. Miksiköhän ilotyttöjä kutsutaan ilotytöiksi? Onko kukaan kuullut puhuttavan surutytöistä? Kuullessani kaltaistesi naisten hyökkäävää ja alentavaa puhetta, tuntuu yhä enemmän siltä, että alan käymään jossain vaiheessa ilotytön luona. Voihan sille jättää vaikka suklaarasian ja pari kukkaa huomionosoituksena. 

Vierailija
48/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikoinaan nainen, jolla oli korkea libido. Nyt nelikymppisenä ei enää kiinnosta seksi ollenkaan. En edes miellä olevani haluton, vaan koko aihe vaan ei ollenkaan kiinnosta. Enkä kärsi tästä yhtään. Olen tyytyväinen näin. Eli asia ei ole mikään ongelma minulle, ihan samoin kuin minulle ei ole ongelma se, että minua ei kiinnosta jääkiekko, piimä, Aasian matkailu, ryyppääminen jne. Miehelleni voi olla ongelma, että minua ei kiinnosta seksi mitenkään nykyään. Mutta olen täysin valmis eroamaan, jos hän haluaa asian vuoksi erota. Toistaiseksi ei ole halunnut. 

Vierailija
49/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen haluttomuus on ongelma, jos on parisuhteessa, jossa toinen ihminen haluaa. Sinkun haluttomuus ei ole ongelma kellekään. 

Vierailija
50/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jatkuva seksistä länkyttäminen on sairasta.

No naiset siitä jatkuvasti länkyttävät. Miehet ovat iloisia, jos saavat.

Vierailija
51/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen haluttomuus on ongelma, jos on parisuhteessa, jossa toinen ihminen haluaa. Sinkun haluttomuus ei ole ongelma kellekään. 

On ongelma, mutta kenelle se on ongelma? Haluttomalle itselleen vai puolisolle?

Vierailija
52/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rauhan uskonnon miehet ei kysele suomalaisen naisen halukkuutta. Annat tai itket ja annat. 😏

Mikä näissä kommenteissa on pointti? Pitää antaa, vaikka ei haluaisi, ettei tarvitse joskus ehkä antaa jollekin, vaikka ei haluaisi? 

Miehetkin joutuvat tekemään paljon asioita, joita eivät halua. Mikä siinä miehen ilostuttamisessa on niin paha asia?

Vierailija
53/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pakko sanoa, että olisi ollut aivan helvettiä siihen aikaan, kun minulla oli järkyttävä panetus lähes jatkuvasti päällä, ellei mun mies olisi halunnut seksiä yhtä paljon kuin minä. Nyt halut jonkin verran vähentyneet onneksi koska nykyinen mies ei halua kovin usein. Selvennyksenä, että en aiemmasta suhteesta eronnut vaan suhde päättyi miehen kuolemaan sairauden vuoksi. Ja kyllä, olen nainen, kaksi lasta synnyttänyt. Naisillakin voi olla todella vahva libido. Vieläkin haluttaa päivittäin.

n. 68v.

Vierailija
54/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En saa pillua"

Siinäpä vasta romanttinen mies.

Ei sinun onnellisuutesi seksin harrastamisesta ole kiinni mies hyvä. Opettele ensin olemaan onnellinen itsesi kanssa. Sinun ongelmat on ihan muualta lähtöisin.

Kenenkään naisen tehtävä ei ole tehdä sinua onnelliseksi, eikä kukaan siihen edes pystyisi. Seksi ei ole mikään lääke jota voi naisilta vaatia

Olet harvinaisen tyhmä, ymmärtämätön ja lukutaidoton. Sinä et tule koskaan tajuamaan, miten kamala asia seksin puute on miehille. Miksiköhän ilotyttöjä kutsutaan ilotytöiksi? Onko kukaan kuullut puhuttavan surutytöistä? Kuullessani kaltaistesi naisten hyökkäävää ja alentavaa puhetta, tuntuu yhä enemmän siltä, että alan käymään jossain vaiheessa ilotytön luona. Voihan sille jättää vaikka suklaarasian ja pari kukkaa huomionosoituksena. 

Älä puhu kaikkien miesten puolesta.

Miksi minua kiinnostaisi käytkö ilotytön luona vai et? Aika surullinen tilanne jos ajattelet ilotytön tekevän sinut onnelliseksi, mutta ei se tee kaikista miehistä yhtä tunnevammaisia

Vierailija
55/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat (etenkin miehet) määrittelee naisen haluttomuuden niin, että haluaa vähemmän kuin kumppani. Tämähän on lähtökohtaisesti väärin. 

Haluttomuudesta on kyse siitä, että henkilö haluaa vähemmän seksiä kuin mitä HÄN ITSE normaalisti haluaa  JA tämä henkilö kokee itse ongelmaksi haluttomuuden.

Vierailija
56/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin ongelma ei ole haluttomuus vaan halujen eriparisuus

Vierailija
57/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin aikoinaan nainen, jolla oli korkea libido. Nyt nelikymppisenä ei enää kiinnosta seksi ollenkaan. En edes miellä olevani haluton, vaan koko aihe vaan ei ollenkaan kiinnosta. Enkä kärsi tästä yhtään. Olen tyytyväinen näin. Eli asia ei ole mikään ongelma minulle, ihan samoin kuin minulle ei ole ongelma se, että minua ei kiinnosta jääkiekko, piimä, Aasian matkailu, ryyppääminen jne. Miehelleni voi olla ongelma, että minua ei kiinnosta seksi mitenkään nykyään. Mutta olen täysin valmis eroamaan, jos hän haluaa asian vuoksi erota. Toistaiseksi ei ole halunnut. 

Oletteko puhuneet asiasta? Rakastatko miestäsi? 

Vierailija
58/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehetkin joutuvat tekemään paljon asioita, joita eivät halua. Mikä siinä miehen ilostuttamisessa on niin paha asia?

Hyi helvetti, saat iloa siitä että vasten haluaan joku harrastaa kanssasi "seksiä". Ei sitä kyllä seksiksi voi kutsua

Vierailija
59/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole narsisti. Vain 2% miehistä on narsisteja. Ne 98% miehistä ajattelee kanssani samalla tavalla. Jo nyt täytyy olla ikävä ihminen, jos tiedemaailman naisten hyväksymätkin tosiasiat ottavat noin koville, että täytyy hyökätä muita kirjoittelijoita kohtaan, vain sen vuoksi, että he ovat miehiä.

Vierailija
60/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harvalle se on ongelma; miehistä moni unelmoi neitsyt kumppanista. Sen sijaan seksiä kokematon -joko omasta syystään tai vastoin omaa halua oleva mies taas on monen mielestä halveksittava ja kuvottava incel. 

Tämä ei ole totta. Ongelma ei ole kokemattomuus, vaan lähes aina, joko miehen ulkonäkö, heidän käyttäytyminen, se mitä he sanovat ja miten he kohtelevat naisia. Moni nainen ottaisi oikein mielellään miehen, jolla ei ole ollut koskaan muita naisia, joka ei halua hänen jälkeensä edes muita naisia, joka sitoutuisi vaan häneen, ei pettäisi ja joka olisi kivan näköinen ja mukava luonteinen. Mutta kun nämä kokemattomat miehet haluavat kuitenkin lopulta myöskin lukemattomia määriä naisia. Seksiä kaikilta naisilta. Varsinkin niiltä kaikilta nuorilta ja kauniilta naisilta. 

Sitten ihmetellään kuinka nämä nuoret ja kauniit naiset eivät halua juuri heitä, kun todellisuudessa näitä naisia lähestyy jopa sadat ellei tuhannet miehet. Jokainen uusi mies heille, tuhoaa vain heidän maineensa. Jokainen mies, joka harrastaa seksiä näiden naisten nostaa muiden miesten edessä heidän omaa arvoaan. 

Onko se lopulta sitten edes yllätys, että lopulta monelta naiselta katoaa kokonaan kiinnostus seksiin, koska lopulta siitä tulee vain ihmisarvoa heikentävä hyväksikäyttö? 

Miehet hakevat vain ja ainoastaan omaa tyydytystään ja käyttävät hyväksi sitä seikkaa, että myös naisia saattaa haluttaa. Jos heitä ei haluta, heitä ei voi hyödyntää, ei ainakaan laillisesti, eikä varsinkaan ilmaiseksi ja se in silloin monelle miehelle ongelma, Koska mies haluaa sen ilmaisen tyydytyksen naiselta itselleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi