Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Race Across The World Suomi

Vierailija
09.09.2026 |

Kyllä on typerä ohjelma, yksi jakso tätä kautta riitti. Olisi edes niitä paljon parjattuja julkinoita kisaamassa niin olisi edes jotain katsottavaa. Olen samaa mieltä monien muiden kanssa että aina niitä samoja julkkiksia, miksi ei taviksia, no nyt tossa ohjelmassa on taviksia ei ole minkään arvoinen kun tossa ei tapahdu yhtään mitään. Julkimoilla toi on edes jonkin arvoinen ja jopa katsottava jos ei ole muuta katsottavaa.

Samaa mieltä

Vaihtoehdot

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin sen ekan jakson vähän puolivillaisesti, kun mä en noista taviskausista yleensä tykkää. Mulla kestää aivan liian kauan ennenkuin pääsen tyyppeihin sisään ja ymmärtämään mitä ovat ja mistä tulevat.

Oliko niillä kaikilla joku kytkös japaniin, kun niin moni tuntui olevan kiinnostunut  kulttuurista ja kielikin "sujui" jotenkin. Paitsi se äiti ja poika.

Sitten lopussa ärsytti seurata, kun ei yhtään tiennyt millä sijalla kukakin on. Yhdet hortoilee siellä jossain lähiössä kävellen ja jo puhuu luovuttamisesta. Ne suomenruotsalaiskaksoset olivat ärsyttäviä ,tai se tyttö. Se päälle liimattu positiivisuus ärsytti.

Tummapintainen nainen huvitti, joka kerta kun matkakumppani sanoi RITU. Miten voi olla ritva nimenä.. Näin vaan sieluni silmin keski-ikäisen rempseän leopardipöksyn edessäni, semmoisia Ritu-Ritvat ovat. ;)

Ja sitten se juontaja - voiceover vai mikä se on. Liikaa kuulosti Keskisen kyläkauppa tai Sinkkulaiva selostukselta kuin tämmöiseltä matkaohjelmalta.

Vierailija
2/2 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katoin sen ekan jakson vähän puolivillaisesti, kun mä en noista taviskausista yleensä tykkää. Mulla kestää aivan liian kauan ennenkuin pääsen tyyppeihin sisään ja ymmärtämään mitä ovat ja mistä tulevat.

Oliko niillä kaikilla joku kytkös japaniin, kun niin moni tuntui olevan kiinnostunut  kulttuurista ja kielikin "sujui" jotenkin. Paitsi se äiti ja poika.

Sitten lopussa ärsytti seurata, kun ei yhtään tiennyt millä sijalla kukakin on. Yhdet hortoilee siellä jossain lähiössä kävellen ja jo puhuu luovuttamisesta. Ne suomenruotsalaiskaksoset olivat ärsyttäviä ,tai se tyttö. Se päälle liimattu positiivisuus ärsytti.

Tummapintainen nainen huvitti, joka kerta kun matkakumppani sanoi RITU. Miten voi olla ritva nimenä.. Näin vaan sieluni silmin keski-ikäisen rempseän leopardipöksyn edessäni, semmoisia Ritu-Ritvat ovat. ;)

Ja sitten se juontaja - voiceover vai mikä se on. Liikaa kuulosti Keskisen kyläkauppa tai Sinkkulaiva selostukselta kuin tämmöiseltä matkaohjelmalta.

Miksi ei suomalaisella voisi olla nimenä Ritva / Ritu? Oletko oikeasti noin pihalla nykymaailmasta että tummaihoinen ei voisi olla ihan syntyperäinen suomalainen ja siten nimeltään esim. Ritva, joka siis on ihan suomalainen nimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi