Nainen, jos miehesi kaveri olisi teillä kylässä ja käyttäytyisi huonosti
eikä miehesi tekisi asialle mitään, miten reagoisit? Jos olisi pahimmassa tapauksessa niin että sinä joutuisit hoitamaan asian?
Kommentit (12)
Tietenkin sanon että tuo on sopimatonta käytöstä meidän kodissa. Jos ei auta pyydä lähtemään.
Puuttuisin ja pyytäisin poistumaan.
Nuorena siedin exän sukulaiselta kotini arvostelua. Menin hämilleni enkä osannut sanoa mitään.
Käskisin poistumaan.
T: Tuntematon
Ystävällisesti keksisin kyydin tyypille kotiin tai hotelliin. Sitten porttikielto. Miehelle oma asunto jos haluaa outoja kavereita.
Ensin sanoisin miehelle että käypä vähän täällä toisessa huoneessa, joku tekosyy mielellään. Sanoisin että pistäpä kaveri pihalle kiltisti tai minä teen sen ilkeästi.
Vierailija kirjoitti:
Puuttuisin ja pyytäisin poistumaan.
Nuorena siedin exän sukulaiselta kotini arvostelua. Menin hämilleni enkä osannut sanoa mitään.
Joo tämä toisen kodin arvostelu on todella rajatonta käytöstä. Itse kuuntelin sitä aikani, kunnes annoin vastineen. Ihmettelin kuinka olet tuollaisen kumppanin kanssa kuin olet. Luettelin siihen muutamat puutteet hänen puolison ulkonäössä ym pientä mukavaa. Ystävyytemme ei kestänyt sitä. Mutta en minä mitään tarkoittanut, eihän hänkään koskaan.
Sekä mies, että kaveri saisi poistua.
Vierailija kirjoitti:
Ensin sanoisin miehelle että käypä vähän täällä toisessa huoneessa, joku tekosyy mielellään. Sanoisin että pistäpä kaveri pihalle kiltisti tai minä teen sen ilkeästi.
Heh, mun mies tietää jo katseesta, milloin mulla on mennyt kuppi nurin, eikä tarvitsisi mennä nurkan taakse supisemaan.
Yrittäisin ensin kohteliaasti, "mihin aikaan olisit kotona jos nyt lähtisit" ja jos ei tajua, sanoisin että nyt vierailu päättyy.
poliisit hakemaan ei mitään armoa...
Tuollaista tilannetta ei syntyisi koska mieheni heittäisi kaverin pihalle jos ei lopettaisi ekasta varoituksesta.
Mutta jos nyt ajatellaan että mikälisikäli tuollainen tapahtuisi niin silloin minä heivaisin sen kaverin pihalle.