Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, jos miehesi kaveri olisi teillä kylässä ja käyttäytyisi huonosti

Vierailija
17.10.2025 |

eikä miehesi tekisi asialle mitään, miten reagoisit? Jos olisi pahimmassa tapauksessa niin että sinä joutuisit hoitamaan asian? 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista tilannetta ei syntyisi koska mieheni heittäisi kaverin pihalle jos ei lopettaisi ekasta varoituksesta.

Mutta jos nyt ajatellaan että mikälisikäli tuollainen tapahtuisi niin silloin minä heivaisin sen kaverin pihalle.

Vierailija
2/12 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäisin parvekkeelta alas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin sanon että tuo on sopimatonta käytöstä meidän kodissa.  Jos ei auta pyydä  lähtemään.

Vierailija
4/12 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuisin ja pyytäisin poistumaan.

Nuorena siedin exän sukulaiselta kotini arvostelua. Menin hämilleni enkä osannut sanoa mitään. 

Vierailija
5/12 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käskisin poistumaan. 

T: Tuntematon 

Vierailija
6/12 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällisesti keksisin kyydin tyypille kotiin tai hotelliin. Sitten porttikielto. Miehelle oma asunto jos haluaa outoja kavereita.

Vierailija
7/12 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin sanoisin miehelle että käypä vähän täällä toisessa huoneessa, joku tekosyy mielellään. Sanoisin että pistäpä kaveri pihalle kiltisti tai minä teen sen ilkeästi.

Vierailija
8/12 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puuttuisin ja pyytäisin poistumaan.

Nuorena siedin exän sukulaiselta kotini arvostelua. Menin hämilleni enkä osannut sanoa mitään. 

Joo tämä toisen kodin arvostelu on todella rajatonta käytöstä. Itse kuuntelin sitä aikani, kunnes annoin vastineen. Ihmettelin kuinka olet tuollaisen kumppanin kanssa kuin olet. Luettelin siihen muutamat puutteet hänen puolison ulkonäössä ym pientä mukavaa. Ystävyytemme ei kestänyt sitä. Mutta en minä mitään tarkoittanut, eihän hänkään koskaan. 

Vierailija
9/12 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä mies, että kaveri saisi poistua. 

Vierailija
10/12 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin sanoisin miehelle että käypä vähän täällä toisessa huoneessa, joku tekosyy mielellään. Sanoisin että pistäpä kaveri pihalle kiltisti tai minä teen sen ilkeästi.

Heh, mun mies tietää jo katseesta, milloin mulla on mennyt kuppi nurin, eikä tarvitsisi mennä nurkan taakse supisemaan.

Vierailija
11/12 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisin ensin kohteliaasti, "mihin aikaan olisit kotona jos nyt lähtisit" ja jos ei tajua, sanoisin että nyt vierailu päättyy. 

Vierailija
12/12 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliisit hakemaan ei mitään armoa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän