Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelle naisen haluttomuus oikeastaan on ongelma?

Vierailija
24.02.2025 |

Minulta meni pitkään tajuta, että haluttomuuteni ei oikeastaan ole ollenkaan ongelma itselleni. Minut on uskoteltu ymmärtämään, että haluttomuuteni on jotain mitä pitää hoitaa. 

Mutta ei se ole. Minä olen ihan tyytyväinen elämääni. 

Naisen haluttomuus on ongelma miehille joille haluttomat naiset eivät anna, sekä yhteiskunnalle, jolle haluttomat naiset eivät synnytä veronmaksajia. 

Ymmärrän, että toisinaan naisen haluttomuus on ongelma myös naiselle itselleen joka haluaisi haluta. 

Mutta mitenköhän usein tilanne on kuten minulla oli, nainen ajattelee haluttomuutensa olevan ongelma vain koska se on ongelma miesten ja yhteiskunnan vuoksi? Vaikka nainen itse ei haluttomuudestaan kärsi? 

Kommentit (945)

Vierailija
321/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkai mä nyt terapeutille ulvo, että haluaisin elää normaalia elämää, seurustella ja harrastaa seksiä tarpeeseen. Ne tietävät kaikki muutenkin mikä minua jyrsii. Ei siellä puhuta kuin "säästä". Mitä iloa minullekaan olisi rasittaa muita jatkuvalla ruikutuksella? Ei se pillun puute ja tarve korjaudu terapialla. En ole enää uskonut minkäänlaiseen mahdollisuuteen saavuttaa seurustelusuhdetta, mutta olen mies tarpeineni ja aivoineni, joten alan kallistua ilotytön puoleen, jos aion täasä vielä elellä. Se olisi ollut kai kaikille parasta jo ajat sitten. Harrastavathan muutkin kerta- tai satunnaispanoja. Osa pettää puolisoitaan. Miksen minä saisi käyttää sitten rahaa itseni hoitamiseen, kun kaikesta hoidosta ja lääkkeistä on vaan mennyt enemmän hajalle? 

Toki saat käyttää ja jos tilanne on tuo että kaikki on paskana ja toivoa ei ole niin mitä odotat. Haluatko että me haluttomat naiset varataan sulle se h uora? Mene kuule unelmiasi kohti vaan.

Vierailija
322/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkai mä nyt terapeutille ulvo, että haluaisin elää normaalia elämää, seurustella ja harrastaa seksiä tarpeeseen. Ne tietävät kaikki muutenkin mikä minua jyrsii. Ei siellä puhuta kuin "säästä". Mitä iloa minullekaan olisi rasittaa muita jatkuvalla ruikutuksella? Ei se pillun puute ja tarve korjaudu terapialla. En ole enää uskonut minkäänlaiseen mahdollisuuteen saavuttaa seurustelusuhdetta, mutta olen mies tarpeineni ja aivoineni, joten alan kallistua ilotytön puoleen, jos aion täasä vielä elellä. Se olisi ollut kai kaikille parasta jo ajat sitten. Harrastavathan muutkin kerta- tai satunnaispanoja. Osa pettää puolisoitaan. Miksen minä saisi käyttää sitten rahaa itseni hoitamiseen, kun kaikesta hoidosta ja lääkkeistä on vaan mennyt enemmän hajalle? 

Mä en yhtään ymmärrä miksi käyt terapiassa puhumassa säästä etkä ole jo käynyt siellä ilotytöllä, jos olet n

Ja sitten toisaalta muilla on pitkät jonot terapiaan, ja jotkut oikeasti tarttisi sitä itselleen ja olisi valmiit tekemään työtä parantuakseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole oikeasti kenellekään ongelma. Yhteiskunta on yliseksualisoitu ja kaikkien pitäisi haluta koko ajan, mutta ei siihen kukaan oikeasti pysty. 

Yliseksualisoitu??? No ei taatusti ole vaan täysin aliseksualisoitu. Eihän sitä seksiä saa mistään, ei edes pahimpaan puutteeseen.

Kait sulla kädet on? Siitä vaan tumputtamaan, ei ole kenenkään velvollisuus toimia sinun run*kualustana. 

Oletko tyhmä vai ilkeä? Enhän väitäkään, että se olisi kenenkään velvollisuus. Sinä sen sijaan väität, että tumputtaminen riittäisi miehille korvaamaan aitoa asiaa. Ei korvaa ja siksi miehet ovat onnettomia.

Sellaista se on syntyä eläimeksi. Iso osa koiraista ei pääse siittämään. Sinulla on toki potentiaali kasvaa eläinvaistojesi yläpuolelle ja löytää muita iloja ja nautintoja, mutta valitset elää tuolla siittäjä-tasolla, ja saat siksi siittäjä-kohtalon. Eli masennuksen.

Vierailija
324/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on tavallaan se luonnonkin järjestys. Naaras saa oleilla koiraan reviirillä ja nauttia sen antimista, ja koiras siittää poikaset. Ei siis sen enempää, kuin poikaset

peterson on kristitty mies ja puhuu vaimonsa jumalallisuudesta. Vähän vaikea uskoa että viittaa s eksiorjuuteen, mutta enpä ole kaikkia hänen juttujaan kuunnellut

"Ei siis sen enempää kuin poikaset". Tuossa se juttu on, juuri tuossa mitä itse kirjoitit. 

Kyllä J.P. oli sitä mieltä että pitäisi vähän useammin antaa kuin ne kaksi kertaa jotka johtavat lisääntymiseen

Noh, kyllähän se on mahdollista että nainen haluaa enemmänkin ja esim. Raskauden aikana. Mutta mitään velvollisuutta vastaanottaa siementä ei ole aviossakaan, varsinkaan sen jälkeen kun lapset on tehty

Ylipäätään siemennyskeskeisten ihmisten ei ehkä kannattaisi harkita näitä ihmisten konsepteja, kuten parisuhde tai avioliitto, vaan pysytellä siellä oman kapasiteettinsa puitteissa. Jos se siemennys on elämän suurin multihuipentuma niin sitten se. Nykyäänhän voi siementää purkkiinkin, moni fiksumpi on tehnyt satapäin lapsia niin. Mutta ilmeisesti näille eläinaivoisille tärkeämpää on kuitenkin se parittelun elämys?

Vierailija
325/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en yhtään ymmärrä miksi käyt terapiassa puhumassa säästä etkä ole jo käynyt siellä ilotytöllä, jos olet n

Koska on nöyryyttävää joutua maksamaan, koska ei muuten saa ja ymmärrät, ettei niitä hyviä suomalaisten palveluntarjoajien yhteystietoja löydä mistään. Mistä löytää hyvä ja suomalainen? Eikä se ole henkisesti helppo kynnys lähteä tuntemattomaan. En ole myöskään kovinkaan varakas ja pienituloinenkin olen. Kunnioitan myös ko. ammatin harrastajia, joten pitäisi löytää hyvä ja itsenäinen suomalainen, joka näkee minutkin ihmisenä. 

Haluaisin myös ikäiseni tai jonkin verran itseäni nuoremman naisen (kirittäjäksi liikuntaan) ihan ystäväkseni, jonka kanssa voisi käydä vaikka polkupyöräilemässä, juoksemassa metsässä ja puhumassa siitä säästä. Minäkin olen ihminen.

Vierailija
326/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Se on silloin hyväksikäyttöä. Käytät näitä ihmisiä omien mielihalujesi tyydyttäjinä. Ilman lupaa."

Heillä on milloin tahansa oikeus kieltäytyä suorittamasta sitä palvelua jonka heiltä ostan. Toki silloin en myöskään maksa heille. 

Eihän tämä eroa millään tavalla huorissa käymisestä. 

Ja sekö eroaa, että keskimääräisessä parisuhteessa nainen tuo pöytään p*llun ja mies eurot, ja jos jompikumpi hana tyrehtyy niin ero on lähes varma? 

Eli käytännössä seksiä vaihdetaan rahaan ja rahaa seksiin.

Olen pahoillani, jos käsityksesi ihmissuhteista on tämä. Lapsuudenkodistahan nämä mallit yleensä opitaan. Terapiaan kannattaa hakeutua, e

Tiedän olevani parisuhteessa. Olen ollut jo vuosikaudet. Tiedän myös täysin varmaksi, että tämä parisuhde ei perustu esittämääsi naurettavaan malliin. Minä nimittäin tienaan huomattavasti paremmin kuin mieheni. Mistä tässä meidän suhteessamme siis käydään kauppaa? Koska minulla on tosiaan vagina JA rahat. Ja silti olemme yhdessä, aina vaan, edelleen. Voisiko kysymys olla rakkaudesta, mitä luulet?

Vierailija
327/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en yhtään ymmärrä miksi käyt terapiassa puhumassa säästä e

Eihän se terapeuttikaan sua ilmaiseksi kuuntele, joten mikä ongelma? Sekö, ettet voi maksattaa seksilaskua veronmaksajilla?

Eli raivoat täällä suu vaahdossa siksi, että et uskalla ja osaa mennä h uoriin, eikä ole rahaakaan. Ja nyt sitten kuitenkin sen pillun päälle haluat vielä personal trainerin. Olisiko hyvä vaatimus vielä, että tämä nainen soseuttaisi sinulle pilttejä?

Vierailija
328/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en yhtään ymmärrä miksi käyt terapiassa puhumassa säästä e

Voi luoja. Maailma ei pyöri sinun halujesi ympärillä. Miksi ihmeessä joku ryhtyisi sinulle kirittäjäksi ilmeisesti ilmaiseksi? Palkkaa personal trainer. Tai vaihtoehtoisesti hanki ystäviä. Ai niin, et pysty, koska et ymmärrä yhtään mitään vastavuoroisista ihmissuhteista. Et edes täysin teorian tasolla. Käy sääliksi terapeuttejasi. Ja älä ala ruikuttaa köyhyyttäsi, kuinka rahat eivät riitä huoraan eikä personal traineriin. Se ei ole muiden ihmisten tai yhteiskunnan ongelma, ainoastaan omasi. 

Vierailija
329/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ette tajua. Minä olen nauttimut luonnosta, maastopyöräilystä ja juoksemisesta sekä patikoimisesta ja etenkin ulkomailla käymisestä ja siellä itsensä haastamisesta, esim vuorilla kiipeilemisestä. Minulla on mennyt ilo näihikin ja motivaatio hoitaa itseäni, koska minullakin on seksin tarve. En elä pelkällä ilmalla ja hyvällä tahdolla. Joskus lanka vain katkeaa väkisinkin, vaikka kuinka yrittäisi ja muuta itselleen uskottelisi. 

Vierailija
330/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimillä urokset ovat usein naaraita näyttävämpiä ja se saa naaraat kiinnostumaan niistä. Miksi se ei voisi mennä ihmisilläkin niin?!?

Miehet haluavat keskimäärin enemmän seksiä - silti naiset ovat sukupuolena se, jonka pitäisi keskittyä näyttämään viehättävältä. Lisääkö tämä naisten haluja? Ei. Lisääkö se vielä entisestään miesten haluja? Kyllä. Aiheuttaako se ongelman? Ainakin turhautumista aiheuttaa ja ei hyödytä mitään.

Ihan turha väittää, etteikö mitään olisi tehtävissä. Kyllä urheilulliset miehet saavat enemmän naisten katseita. Samoin ulkonäköönsä ja pukeutumiseensa panostavat miehet.

Vierailija
331/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ette tajua. Minä olen nauttimut luonnosta, maastopyöräilystä ja juoksemisesta sekä patikoimisesta ja etenkin ulkomailla käymisestä ja siellä itsensä haastamisesta, esim vuorilla kiipeilemisestä. Minulla on mennyt ilo näihikin ja motivaatio hoitaa itseäni, koska minullakin on seksin tarve. En elä pelkällä ilmalla ja hyvällä tahdolla. Joskus lanka vain katkeaa väkisinkin, vaikka kuinka yrittäisi ja muuta itselleen uskottelisi. 

Voi. Elämäsi on pilalla kun naiset ei anna ilmaispimppaa sinulle. Ihan masennut kun et saa toisten omaa. Vuorille matkustamisesta maksat ja maastopyörästä, mutta pimppa pitää saada ilmaiseksi tai masennut.

Vierailija
332/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tiedän olevani parisuhteessa. Olen ollut jo vuosikaudet. Tiedän myös täysin varmaksi, että tämä parisuhde ei perustu esittämääsi naurettavaan malliin. Minä nimittäin tienaan huomattavasti paremmin kuin mieheni. Mistä tässä meidän suhteessamme siis käydään kauppaa? Koska minulla on tosiaan vagina JA rahat. Ja silti olemme yhdessä, aina vaan, edelleen. Voisiko kysymys olla rakkaudesta, mitä luulet?"

Entä mitäpä itse luulet, onko parisuhteesi KESKIMÄÄRÄINEN? 

Vierailija
333/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläimillä urokset ovat usein naaraita näyttävämpiä ja se saa naaraat kiinnostumaan niistä. Miksi se ei voisi mennä ihmisilläkin niin?!?

Miehet haluavat keskimäärin enemmän seksiä - silti naiset ovat sukupuolena se, jonka pitäisi keskittyä näyttämään viehättävältä. Lisääkö tämä naisten haluja? Ei. Lisääkö se vielä entisestään miesten haluja? Kyllä. Aiheuttaako se ongelman? Ainakin turhautumista aiheuttaa ja ei hyödytä mitään.

Ihan turha väittää, etteikö mitään olisi tehtävissä. Kyllä urheilulliset miehet saavat enemmän naisten katseita. Samoin ulkonäköönsä ja pukeutumiseensa panostavat miehet.

Linnuilla näin, nisäkkäillä koiraat ovat vain suurempikokoisia. Koiraat ylläpitävät reviiriä, jossa naaras oleilee, ja vastineeksi koiras saa siittää. Nyky-yhteiskunnassa tämä voisi olla tontti tai talo, mutta kun diili ei ole enää se että kasvattaa lapsia lapsentahtisesti vaan pitää temppuilla muutakin niin aika iso uhraus naiselta.

Vierailija
334/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on intiimi aktiviteetti, ei tarve. Et kuole seksin puutteeseen vaikka olisit selibaatissa seuraavat 90 vuotta. 

Mies48

Vierailija
335/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tiedän olevani parisuhteessa. Olen ollut jo vuosikaudet. Tiedän myös täysin varmaksi, että tämä parisuhde ei perustu esittämääsi naurettavaan malliin. Minä nimittäin tienaan huomattavasti paremmin kuin mieheni. Mistä tässä meidän suhteessamme siis käydään kauppaa? Koska minulla on tosiaan vagina JA rahat. Ja silti olemme yhdessä, aina vaan, edelleen. Voisiko kysymys olla rakkaudesta, mitä luulet?"

Entä mitäpä itse luulet, onko parisuhteesi KESKIMÄÄRÄINEN? 

Naiset käyvät Suomessa keskimäärin töissä ja tienaavat palkkaa. Joten kyllä, uskon parisuhteeni olevan ihan keskimääräinen. Muistaakseni n. kolmasosassa parisuhteita nainen tienaa paremmin kuin mies, joten ei mikään harvinainen kuvio enää nykyaikana. Sinulla on myös joku tosi harhainen käsitys naisten taloudellisesta asemasta tässä yhteiskunnassa. Kaikki naiset eivät ole lähihoitajia tai kaupan kassoja, ei edes suurin osa. Kaikki kunnia siis myös kassoille ja lähihoitajille, viittasin ainoastaan palkkatasoon kommentillani. 

Vierailija
336/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, en kelpaa kenellekään edes ystäväksi ja sinusta on kivaa vielä potkia maassa makaavaa. Kun on koko elämän ollut kiusattuna ja käynyt suljettujen kautta, ymmärtää kyllä paikkansa, ettei kukaan halua minusta ystävää, vaikka olisin miten vastavuoroinen. Tekisin tai olin tekemättä tai sanoisin mitä sanoisin tai olisin sanomatta.

Minä ryhtyisin mielelläni jonkun kirittäjäksi. Miehen motivaation ja elämänlaadun jatkuva seksin puute kyllä tappaa. Menee koko itsensä arvostus vessanpöntöstä alas. Sama juttu sen kanssa, että on vain yleinen halveksunnan kohden kaikille riippumatta siitä, millainen ihminen olen sisimmältäni.

Ja mitä siihen kiritykseen tarvitsee muuta kuin ottaa se polkupyörä tai lenkkikengät varastosta tai lähteä kanssani kalliolle kipuilemaan? Häh? Ei tässä jaksa koko elämäänsä yksin harrastella. On minulla jalatkin ja osaan olla vaikka hiljaa. 

Vierailija
337/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritätkö sä nyt väittää, että olet maailmanhistorian ensimmäinen pillunpuutteeseen kuoleva mies? Nyt meillä on tässä uniikki kaurahiutale ihan omaa luokkaansa. Tieteellisestä mielenkiinnosta joku taho voisi havainnoida miten prosessi etenee. Ja lakkaa tuhlaamasta yhteiskunnan varoja puhumalla säästä terapiassa.

Vierailija
338/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi. Elämäsi on pilalla kun naiset ei anna ilmaispimppaa sinulle. Ihan masennut kun et saa toisten omaa. Vuorille matkustamisesta maksat ja maastopyörästä, mutta pimppa pitää saada ilmaiseksi tai masennut.

No siksihän siitä on pakko jo kohta alkaa maksaa. Tästä ei tule enää yhtään mitään. Ainahan te naiset puhutte siitä, ettei seksi miehille mitään muka maksa ja nyt siitä pitäisikin maksaa. Koettakaa nyt jo päättää mitö mieltä olette asiasta! Jokainen mies masentuu puutteesta. 

Vierailija
339/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, en kelpaa kenellekään edes ystäväksi ja sinusta on kivaa vielä potkia maassa makaavaa. Kun on koko elämän ollut kiusattuna ja käynyt suljettujen kautta, ymmärtää kyllä paikkansa, ettei kukaan halua minusta ystävää, vaikka olisin miten vastavuoroinen. Tekisin tai olin tekemättä tai sanoisin mitä sanoisin tai olisin sanomatta.

Minä ryhtyisin mielelläni jonkun kirittäjäksi. Miehen motivaation ja elämänlaadun jatkuva seksin puute kyllä tappaa. Menee koko itsensä arvostus vessanpöntöstä alas. Sama juttu sen kanssa, että on vain yleinen halveksunnan kohden kaikille riippumatta siitä, millainen ihminen olen sisimmältäni.

Ja mitä siihen kiritykseen tarvitsee muuta kuin ottaa se polkupyörä tai lenkkikengät varastosta tai lähteä kanssani kalliolle kipuilemaan? Häh? Ei tässä jaksa koko elämäänsä yksin harrastella. On minulla jalatkin ja osaan olla vaikka hiljaa. 

Ihmiset käyvät yleensä töissä. Vapaa-ajalla tekevät itselleen jotain mieluisia juttuja. Miksi joku käyttäisi aikaansa sinun kirittämiseesi? Toki osa ihmisistä haluaa tehdä myös hyväntekeväisyystyötä vapaa-ajallaan, mitä mt-kuntoutujan liikuttaminen lähinnä kai olisi. Mutta vapaaehtoistyö on vapaaehtoista, ei sellaista mitä voisit odottaa tai edellyttää kenenkään tekevän. Minustakin olisi tosi kiva, että joku kävisi täällä vaikka siivoamassa kämppäni. Mitä muuta siihen tarvitsisi kuin tulla paikalle, edes siivousvälineitä ei tarvitsisi ostaa. Tulla vain paikalle ja siiivota, koska se tekisi minun elämästäni paljon mukavampaa ja helpompaa. Kotisiivousta ei toki halua ostaa, koska eihän minun kotini siivoaminen keneltäkään mitään vaatisi. Kumma, ettei ole jonossa oven takana halukkaita. 

Vierailija
340/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritätkö sä nyt väittää, että olet maailmanhistorian ensimmäinen pillunpuutteeseen kuoleva mies? Nyt meillä on tässä uniikki kaurahiutale ihan omaa luokkaansa. Tieteellisestä mielenkiinnosta joku taho voisi havainnoida miten prosessi etenee. Ja lakkaa tuhlaamasta yhteiskunnan varoja puhumalla säästä terapiassa.

Mistä minä helvetti puhun terapiassa, kun olen käynyt siellä yli 20 vuotta täysin turhaan. Kerro! Ei siitä terapiasta ole mitään hyötyä! 

Maailmanhistoria on saatana täynnä pillun puuteeseen kuolleita miehiä. Vähintäänkin siinä kuolee sisäisesti ja katkeroituu, jopa traumatisoituu.