Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei miehet käytä ehkäisyä yhden illan suhteissa?

Vierailija
22.02.2025 |

Ei enää ihmetytä ylläriraskaudet tai sukupuolitautien leviämiset, kun juuri ketään ei kiinnosta käyttää kondomia. Omasta kokemuksesta tasan yksi mies on huolehtinut asiasta itse, muuten saanut kuunnella "äääh, onko ihan pakko"- nillitystä. Kuinkahan yleistä tämä on, vai olenko tosiaan vain törmännyt pelkkiin uunoihin? Eikö yhtään huoleta mahdollinen raskaus tai taudit?

Kommentit (337)

Vierailija
221/337 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kondomivalistus tuntuu täysin hävinneen. Minulle sanoi ihan gynekologi, että nyt painella "huoletta" menemään, kun kierukan sain. 

Pitäisi näyttää kouluissa terveystiedon tunneilla herpeselinten kuvia ja kertoa erityisesti poikia traumatisoivia seksitarinoita, niin seksihalut sammuvat.

Vierailija
222/337 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen mies joka ei käytä kortsua haluaa alitajuisesti saada lapsen. Vaikea uskoa mutta näinhän se on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/337 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaa yksi mies selitti kännissä baarissa että jos saa klamydian niin se hoituu antibiooteilla ja hiv:tä ei suomalaisilla naisilla ole.

Myöhemmin sitten sama sankari tartutti herpeksen puoleen kylän naisista. Kai se vieläkin kulkee panemassa ilman kortsua .

Niinpä! Herpes on kyllä todella monella suomalaisella naisella. Hehän sitä tautia juurikin levittävät! 

Pahimpia ovat yyhhoot. Niitä kannattaa välttää.

Ei voi yleistää asioita. Ei ne kaikki ole mitään tautisia. Ja itse haluan aina vetää paljalla koska kumi vie koko fiiliksen ja tunnon pois.

Suurin osa yh naisista on ns yleisiä naisia.

Aivan kuten yleiset vessat, niitä vetää kaikki..

Vierailija
224/337 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voi sietää kondomin käyttöä, haluan vetää aina paljaana. Se luo mukavasti jännitystä uuden naisen kanssa, jo pelkkä ajatuksestakin alkaa seisokki, ei niitä tauteja kannata jatkuvasti miettiä, se tulee mitä tulee sitä varten on lääkäriasema että voi hakea hoitoa ja se on sillä selvä. onko oikeasti pakko naisten liika miettiä turhaan?

itse vedän aina paljaana.

Vierailija
225/337 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen mies joka ei käytä kortsua haluaa alitajuisesti saada lapsen. Vaikea uskoa mutta näinhän se on. 

Minä nyt voisin sellaisen tekaista ihan ilman mitään alitajuntojakin. Mutta siinä olisi 50/50% mahdollisuus, että se lapsi olisi tyttö ja sitä riskiä en ota.

Vierailija
226/337 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä nyt voisin sellaisen tekaista ihan ilman mitään alitajuntojakin. Mutta siinä olisi 50/50% mahdollisuus, että se lapsi olisi tyttö ja sitä riskiä en ota.

Sehän on kyllä totta, että tytöt tulee hitoikseen kalliimmiksi kasvattaa kuin pojat. Jatkuvasti tarvitsemassa jotakin ja jos ei saa, alkaa itkupotkuraivarit välittömästi.

Vierailija
227/337 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä joku harrastaa seksiä jos ei kuitenkaan ole valmis siihen, että syntyy lapsia?

Vierailija
228/337 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä paljaalla vetelevät homomiehet haluavat saada?

Vierailija
229/337 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasin kerran ilmoitukseen jossa ukkomies halusi vierasta.  Oli vähän tylsää niin ajattelin että kokeillaan.  50vuotias mies joka oli ollut saman naisen kanssa  jotain 30 vuotta . Ei seissyt sillä kortsun kanssa ja ajattelin että se on varmaan puhdas kun samaa naista vaan jyystänyt.

Vitut,sain taudin. Terveiset vaan Mikolle Mikkelistä.

Mistä ihmeestä oletit, että pettävä 50-vuotias ukkomies olisi pannut vain samaa naista viimeiset 30 vuotta?

Mistä sinä päättelit, että se mummu olisi ollut tautivapaa edes 30 vuotta sitten? Todennäköisesti heillä on samat taudit molemmilla. Vttu sinä oot pöljä.

Vierailija
230/337 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasin kerran ilmoitukseen jossa ukkomies halusi vierasta.  Oli vähän tylsää niin ajattelin että kokeillaan.  50vuotias mies joka oli ollut saman naisen kanssa  jotain 30 vuotta . Ei seissyt sillä kortsun kanssa ja ajattelin että se on varmaan puhdas kun samaa naista vaan jyystänyt.

Mistä ihmeestä oletit, että pettävä 50-vuotias ukkomies olisi pannut vain samaa naista viimeiset 30 vuotta?

Mistä sinä päättelit, että se mummu olisi ollut tautivapaa edes 30 vuotta sitten? Todennäköisesti heillä on samat taudit molemmilla. Vttu sinä oot pöljä.

Mummulla on ollut 50 vuotta aikaa kerätä tauteja itselleen.

Vierailija
231/337 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummulla on ollut 50 vuotta aikaa kerätä tauteja itselleen.

Ei hitto 😂 kuka edes panee yli 40 vee tätejä? 😂 Niitähän voi fistailla vaikka kahdella kädellä yhtaikaa ja silti jää vielä reilusti tilaa 🤣

Vierailija
232/337 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä edes on yhden illan juttu? Eikö rakkaus ole se mitä etsitään? 

Sori, mutta sulle ei riitä rakkautta 🙅

Vierailija
233/337 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä joku harrastaa seksiä jos ei kuitenkaan ole valmis siihen, että syntyy lapsia?

pelkkää seksiä harrastetaan vaikkei lapsia haluta! itse en edes halua ja haluankin vaan seksiä. kysyn aina että onko naisella ehkäisy ja sitten vaan naimaan, minä en halua kumia käyttää koska haluan aina paljaana.

Vierailija
234/337 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivailla on kuumimmat yhden illan jutut, jännittää se panemiseen pääseminen kun on hyttiin menossa! siinä hytissä kun alkaa vaatteita vähentyä niin siinä ei paljon mitään kumeja laitella kun on niin mahdoton touhu päällä, se jännitystila ja huuma kun saa työntää sisälle on jotain ihan käsittämätöntä.

Vierailija
235/337 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite sujautan suonikkaan suklaanappiin ei tarvi miettiä ehkäisyä. 🤤

Pöllönsilmä pelastaa päivän & tilanteen aina lopulta

Vierailija
236/337 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti täytyy tehdä selväksi että kumi on pakollinen alusta loppuun. Jo ennenkuin mitään on tehty tai vaatteita vähennetty. Amatöörien hommaa nillittää ettei halua käyttää.

Miksi pitäisi tehdä pakolliseksi? Jos naisella on jo ehkäisy esim pillerit tai vaikka kierukka. Mitä sitä turhaan laittaa mitään kumeja enää. 

Vierailija
237/337 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite sujautan suonikkaan suklaanappiin ei tarvi miettiä ehkäisyä. 🤤

Pöllönsilmä pelastaa päivän & tilanteen aina lopulta

anaaliseksissä on se hyväpuoli ettei ainakaan raskaaksi tule siitä että kannattaa vetää välillä kaksoseenkin sen takia, tykkään vetää itseasiassa enemmän anaaliin kuin vaginaa

Vierailija
238/337 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emt..

Ei se parisuhdekaan mitään automaattista tauti suojaa anna. Oon saanut tartunnan ihan tyttöystävältäkin. Tai no ex tyttöystävä nykyään ja ihan ymmärrettävästä syystä. Totuushan on, että naiset pettää aina. Ennemmin tai myöhemmin. 100% fakta.

Vierailija
239/337 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs entinen kaveri esittää kilttiä ja kainoa kotiäitiä jolla kännissä alkaa tehdä vierasta mieli ja aina saa jonkun mukaan. Ei vaadi kondomia, koska kumiallergia ja miehiin menee läpi se "olen ujo ja kiltti enkä ole maannut muiden kuin mieheni kanssa"-esitys.

Aviomiehensä on täysi lapanen,jonka kanssa käyvät sitten hoidattamassa yhdessä tauteja pois. Ikävä vaan, että ne baaripanot ei välttämättä tajua mennä lääkäriin!

Vierailija
240/337 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emt..

Ei se parisuhdekaan mitään automaattista tauti suojaa anna. Oon saanut tartunnan ihan tyttöystävältäkin. Tai no ex tyttöystävä nykyään ja ihan ymmärrettävästä syystä. Totuushan on, että naiset pettää aina. Ennemmin tai myöhemmin. 100% fakta.

pahimpia pettäjiä on Toimistopuolen naiset paremmissa töissä. Että ei se niin ole että mies aina pettää.