Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei miehet käytä ehkäisyä yhden illan suhteissa?

Vierailija
22.02.2025 |

Ei enää ihmetytä ylläriraskaudet tai sukupuolitautien leviämiset, kun juuri ketään ei kiinnosta käyttää kondomia. Omasta kokemuksesta tasan yksi mies on huolehtinut asiasta itse, muuten saanut kuunnella "äääh, onko ihan pakko"- nillitystä. Kuinkahan yleistä tämä on, vai olenko tosiaan vain törmännyt pelkkiin uunoihin? Eikö yhtään huoleta mahdollinen raskaus tai taudit?

Kommentit (337)

Vierailija
241/337 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden illan suhteita ei ole olemassa kuin kaikkein varakkaimmilla

Vierailija
242/337 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emt..

Ei se parisuhdekaan mitään automaattista tauti suojaa anna. Oon saanut tartunnan ihan tyttöystävältäkin. Tai no ex tyttöystävä nykyään ja ihan ymmärrettävästä syystä. Totuushan on, että naiset pettää aina. Ennemmin tai myöhemmin. 100% fakta.

siinä se taas nähtiin kun kunnollisen miehen on joku nainen löytänyt niin sitten nainen pilaa itse koko suhteen, kyllä se niin on että naiset osaa pettämisen hyvin myös

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/337 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksiköhän? 

Vierailija
244/337 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimistopuolen naisethan on itse omat suhteensa pilannut juuri sellaselle kunnolliselle miehelle, en ottaisi paremmissa töissä olevaa naista vaikka maksettaisiin nehän just pettää miestänsä oli pikkujoulut tai mikä tahansa. 

kaikki miehet ei petä se on näin!

Vierailija
245/337 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä miehet haluavat tulla isäksi tai ainakin saada isänpäiväkortteja ja maksaa elareita. Muista nainen ottaa yhteystiedot talteen kumittomilta.

Vierailija
246/337 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kun tulee huono olo kun lukee tätä ketjua. Suojatkaa hyvät ihmiset itseänne, ei ole riskin arvoista touhuta paljaalla.

Vierailija
247/337 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä miehet haluavat tulla isäksi tai ainakin saada isänpäiväkortteja ja maksaa elareita. Muista nainen ottaa yhteystiedot talteen kumittomilta.

mistäs sitä ikinä tietää kenellä nainen on raskaana? nainen on saattanut tulla raskaaksi jollekin muulle miehelle. että ei se auta vaikka ottaa yhteystiedot se pitää tietää kuka on oikeesti isä. 

Vierailija
248/337 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasin kerran ilmoitukseen jossa ukkomies halusi vierasta.  Oli vähän tylsää niin ajattelin että kokeillaan.  50vuotias mies joka oli ollut saman naisen kanssa  jotain 30 vuotta . Ei seissyt sillä kortsun kanssa ja ajattelin että se on varmaan puhdas kun samaa naista vaan jyystänyt.

Vitut,sain taudin. Terveiset vaan Mikolle Mikkelistä.

Mistä ihmeestä oletit, että pettävä 50-vuotias ukkomies olisi pannut vain samaa naista viimeiset 30 vuotta?

Mistä sinä päättelit, että se mummu olisi ollut tautivapaa edes 30 vuotta sitten? Todennäköisesti heillä on samat taudit molemmilla. Vttu sinä oot pöljä.

Mummulla on ollut 50 vuotta aikaa kerätä ta

Kyllä synnyttämättömät ovat tiukkoja vanhemmallakin iällä.

Vierailija
249/337 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi kun tulee huono olo kun lukee tätä ketjua. Suojatkaa hyvät ihmiset itseänne, ei ole riskin arvoista touhuta paljaalla.

ei ne taudit niin helpolla tule ja välttämättä tartu edes, niistäkin jotkut vähän liikaa murehtii. ja kumia en halua koska sen jälkeen ei tunne mitään. 

Haluan paljaana aina

Vierailija
250/337 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat tauteja tai haluavat levittää tauteja.

Vierailija
251/337 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HELPPO. Nyt on ukainalaisia vihersilmiä tarjon yllin kyllin. Ei ole läskiä jne. Osaavat temput ja mies rintamalla joten tuskin palaavat jälleenrakennukseen. Ihan järjetöntä joten kannattaa miettiä äänestystään

Vierailija
252/337 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluavat tauteja tai haluavat levittää tauteja.

Tuota en nyt ihan usko että kukaan niitä haluaa, mutta ei niitä niin helposti tule jos naiset katsoo ettei liian monen kanssa nai, ja antibioteilla ja lääkkeillä lähtee pois taudit. 

Vierailija
253/337 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ollu ennemmin sääntö kun poikkeus että mies ei halua sitä kondoomia käyttää. Monet ottaneet jopa kesken pois kun en huomaa. Narsistiset piirteet on tunnetusti miehillä yleisempiä kuin naisilla ja tässä sen huomaa.

Se tuntuu niin paljon paremmalta ilman, itse en halua kumia käyttää koska inhoan sitä miltä se tuntuu

Vierailija
254/337 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei parisuhdekaan mitään takaa. Eroni jälkeen tapasin miehen joka oli samassa tilanteessa,eli eronnut pitkästä liitosta. Koska olimme jo nelikymppisiä ja molemmilla oli takana vuosien parisuhde, eli ei oltu mitään nuoria bilettäjiä joiden sängyssä joka viikonloppu eri tyyppi ei tullut mieleenkään,että toisella voi olla tauti.

. Minulla on kierukka ja kondomi olisi ollut vain raskauden ehkäisyyn. 

Ja arvatkaa sainko taudin? En vaan heti tajunnut sitä eikä lääkäritkään,vaan hoidettiin sitkeäni virtsiksenä. Mies vasta se jälkeen myönsi että entinen vaimo saattanut juosta vieraissa kerran. Tai kaksi. Tai kaksitoista. 

Vierailija
255/337 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapailin hetken miestä jolla oli  genitaaliherpes,kuulemma tuli siitä kun tyttökaveri jolla oli huuliherpes otti  suihin kun olivat ihan nuoria ja tyhmiä. Totta tai ei mutta ällötti enkä vaan sitten pystynyt mihinkään seksiin. Pisteet toki siitä, että oli rehellinen asiasta.

Vierailija
256/337 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei parisuhdekaan mitään takaa. Eroni jälkeen tapasin miehen joka oli samassa tilanteessa,eli eronnut pitkästä liitosta. Koska olimme jo nelikymppisiä ja molemmilla oli takana vuosien parisuhde, eli ei oltu mitään nuoria bilettäjiä joiden sängyssä joka viikonloppu eri tyyppi ei tullut mieleenkään,että toisella voi olla tauti.

. Minulla on kierukka ja kondomi olisi ollut vain raskauden ehkäisyyn. 

Ja arvatkaa sainko taudin? En vaan heti tajunnut sitä eikä lääkäritkään,vaan hoidettiin sitkeäni virtsiksenä. Mies vasta se jälkeen myönsi että entinen vaimo saattanut juosta vieraissa kerran. Tai kaksi. Tai kaksitoista. 

mies on itse ollut tarkka ja nainen on tuonut taudin. ei se kumikaan aina hyödytä

Vierailija
257/337 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ollu ennemmin sääntö kun poikkeus että mies ei halua sitä kondoomia käyttää. Monet ottaneet jopa kesken pois kun en huomaa. Narsistiset piirteet on tunnetusti miehillä yleisempiä kuin naisilla ja tässä sen huomaa.

Se tuntuu niin paljon paremmalta ilman, itse en halua kumia käyttää koska inhoan sitä miltä se tuntuu

Niimpä koska seksistä ei nauti enää, Paljaana aina.

Vierailija
258/337 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotoisin pikkukaupungista ja 90luvulla kaikki tytöt tiesi ettei yhden sanotaan häntä Harriksi kanssa kannattanut mennä sänkyyn vaikka oli hiton komea,se kun oli tartuttanut puoleen kaupunkiin klamydian ja herpeksen.

Tunnustan,minäkin panin sen  kanssa ja paljaalla kanssa mutta oltiin 15 ja 17,sillä ei vielä ollut silloin mitään.

Vierailija
259/337 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti täytyy tehdä selväksi että kumi on pakollinen alusta loppuun. Jo ennenkuin mitään on tehty tai vaatteita vähennetty. Amatöörien hommaa nillittää ettei halua käyttää.

Jooh, mitä itse olen kokenut kumin unohtamisella niin laivalla kun pano on alkamassa niin ei siinä kerkiä kun on niin mahoton touhu päällänsä. se kalu pitää saada työnnettyä nopeasti sisällä kun panettaa niin helvetisti. laivalla aina vedän paljaalla

M43

Vierailija
260/337 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti täytyy tehdä selväksi että kumi on pakollinen alusta loppuun. Jo ennenkuin mitään on tehty tai vaatteita vähennetty. Amatöörien hommaa nillittää ettei halua käyttää.

amatöörien hommaa käyttää niin surkeaa ja epävarmaa ekäisyvälinettä, kun ei osaa vetää ulos, joka on 100% varma keino

amatöörit myös panee mitä sattuu ja siten taudit leviää

alfa panee vain harvoja ja valittuja, ja paljaalla paras, kun osaa homman, eikä pane mitään yleisiä jämäakkoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi