Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun on pakko antaa mennä ulosottoon 30 000€:n lainan

Vierailija
22.02.2025 |

Elämä on mennyt ihan perseelleen viimeiset pari vuotta. Otin tyhmyyksissäni Bank Norwegianilta n.31 000€ lainan jota olen epätoivoisesti yrittänyt lyhentää, mutta eihän se alussa lyhene paljon mitään kun menee korkoihin niin paljon. 

Nyt sitten on mennyt muita velkoja ulosottoon n. 9000€ ja palkasta ulosmitataan. En millään enää pysty maksamaan lisäksi myös tuota lainanlyhennystä joka on n. 400€/kk. Tulot ovat vaihdelleet paljon viimeisen parin vuoden aikana ja lopulta vain kaikki kaatui niskaan ja on ollut pakko antaa joidenkin laskujen mennä ulosottoon. Nyt on siis pakko antaa tuon lainankin mennä ulosottoon.

Nyt mun tulot ovat vakiintuneet ja laskin, että jos maksan vain ulosottoa, niin pystyn pitämään tämän asunnon ja elämään joten kuten. Mun palkalla menee n. 6 vuotta, että saan ulosotosta kaikki pois. Tuskaista se tulee olemaan, mutta ei kuitenkaan mahdotonta. 

Etsin koko ajan lisätyötä, että saisin velat nopeammin pois, mutta huonolta näyttää. Olen käsistäni taitava ja pitäisi keksiä jokin tuote millä olisi menekkiä, niin saisi vähän ylimääräistä rahaa. Pystyn siis tekemään sukkia, villapaitoja, lapasia yms. Myös koruja osaan tehdä. Se vain, että monella muullakin on rahasta tiukkaa eikä ihmiset kuluta enää samalla tavalla. Pitäisi tosiaan keksiä joku sellainen tuote joka kiinnittäisi ihmisten huomion ja haluavat sen ostaa.

Kommentit (339)

Vierailija
221/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on suhteellisen ok palkka, niin käteen jää ulosoton jälkeen enemmän kuin tuo suojaosuus pelkästään. Itselläni ulosottoon menee 1/3 palkasta. Se on n. 900 eur.

No nimenomaan näin. Mullakin palkasta menee ulosottoon 1/3 joka tarkoittaa n.650€. Käteen jää mulle n.1300€. Melkoista soopaa täällä jotkut kirjoittaa ja kuvittelevat olevansa oikeassa.

Ap

Vierailija
222/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun oli pakko laittaa lainat ulosottoon kun eräs nainen ei sitten kyennyt eikä halunnut maksaa saamaansa 30 tuhatta euroa minulle takaisin. Hänellä oli muitakin velkoja joita hän yritti maksaa 400€ kuukaudessa pois, mutta eipä siitäkään mitään nyt taida tulla koska ulosotto ottaa nyt hänen tuloistaan minulle kuuluvia rahoja niin paljon, että hänelle jää vain minimi suojaraha. Siitä ei enää mitään 400€/kk olevia lainoja maksella. Ja se on sille pikkupaskiaiselle ihan oikein 👍

Silloinhan tällä AP paskiasellakin nousee tuo toinenkin laina pystyyn ja siirtyy ulosottoon? Hyvä niin, sillä ei hänestä ole itse raha asioitaan hoitamaan. Edunvalvoja olisi hänelle hyvä ratkaisu. Edunvalvoja antaisi hänelle viikkorahaa.

Oletko sä oikeasti noin saa tanan

Ota nyt sinäkin selvää, ettet nolaa itseäsi pahemmin. Ihan hölynpölyä päästelet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun oli pakko laittaa lainat ulosottoon kun eräs nainen ei sitten kyennyt eikä halunnut maksaa saamaansa 30 tuhatta euroa minulle takaisin. Hänellä oli muitakin velkoja joita hän yritti maksaa 400€ kuukaudessa pois, mutta eipä siitäkään mitään nyt taida tulla koska ulosotto ottaa nyt hänen tuloistaan minulle kuuluvia rahoja niin paljon, että hänelle jää vain minimi suojaraha. Siitä ei enää mitään 400€/kk olevia lainoja maksella. Ja se on sille pikkupaskiaiselle ihan oikein 👍

Silloinhan tällä AP paskiasellakin nousee tuo toinenkin laina pystyyn ja siirtyy ulosottoon? Hyvä niin, sillä ei hänestä ole itse raha asioitaan hoitamaan. Edunvalvoja olisi hänelle hyvä ratkais

"Mä en todellakaan ole kirjoittanut muuttavani äidin luokse!!! Opettele lukemaan!!!!

Ulosoton jälkeen ei todellakaan ole varaa maksaa 400€ lainanlyhennystä. Äly hoi. "

Ap

Kyllä sinä tuolla aikaisemmin mielestäni näin sanoit tuosta äidin luokse muuttamisesta.

Ja tuo, että olet köyhä, on kohdallasi hyvinkin kokonaisvaltaista. Olet sitä kapitaalisesti kuin myös henkisesti.

Vierailija
224/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi joutua rakkaushuijarin kohteeksi :D

Minä veikkasin huulitäytettä

Vierailija
225/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloinhan tällä AP paskiasellakin nousee tuo toinenkin laina pystyyn ja siirtyy ulosottoon? Hyvä niin, sillä ei hänestä ole itse raha asioitaan

Enkä sanonut! Mä en ole missään kohtaa kirjoittanut muuttavani äidin luokse! Opettele nyt säkin hel vetti vieköön lukemaan!!!! Mähän olen moneen kertaan kirjoittanut, että kun annan tämän lainan mennä ulosottoon, niin pystyn jäädä asumaan tähän!!!!

En ole henkisesti köyhä. Sä et siitä päätä. Sä et tunne mua. Mulle vittuilette ja sitten ette itse osaa lukea mitä kirjoitetaan. 

Ap

Vierailija
226/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksan sulle satasen tunnin nussimisesta. Missä päin suomea asut? Helppoa rahaa. Mmmm.

Ok sopii.

Satasella voit nussia minua vaikka viikon.

Ap

Sä huo ra voit nussia ketä tahdot, mutta älä esitä olevasi mä eli ketjun ap!!! Vi tun paskapää!!!! Mä en todellakaan rahasta nussi kenenkään kanssa koska en ole huo ra!!!!

Ap

Vierailija
227/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vi tun idiootit. Opetelkaa persereiät lukemaan.

Ensimmäiselle idiootille tiedoksi, että edelleenkään ei ole yksikään mies hyötynyt noista rahoista!!!! Mä en toisten nimiin mitään lainoja ota ja anna toiselle rahaa kymmeniä tuhansia. Jos sä olet noin saa tanan tyhmä, niin ei ole mun ongelma.

Toiselle idiootille tiedoksi, että en todellakaan ole ottanut täytteitä yhtään mihinkään. Mulle ei ole tehty mitään plastiikkakirurgian operaatioita eikä tehdä.

Ap

Vierailija
228/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alottelijan virhe oli jäädä Suomeen. Kaikki tietää, että isomman lainan kanssa lähdentään ulkomaille karkuun ja eletään herroiksi jossain halvassa Aasian tai Etelä-Amerikan maassa

No ei todellakaan kiinnosta muuttaa ulkomaille. Mä haluan asua Suomessa. Mun elämä on täällä. Typerä kommentti sulta.

Ap

Sitten ei auta kun maksaa typerä laina pois. Kurja juttu :(

Typerä olet itse. Ihan itse otin sen lainan ja pois se on maksettava. En ole mikään luuseri joka lähtee ulkomaille karkuun velkojansa vaan olen aikuinen ihminen joka ottaa vastuun omista teoistaan.

Ap

Ap vastailee inhottavasti. :(

Vierailija
229/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin Porvoota sä AP asut?

Vierailija
230/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä veikkaan hammaskuoria eli koirien tekohampaita.

Vierailija
231/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä veikkaan hammaskuoria eli koirien tekohampaita.

Siinä yksi idiootti lisää. 

Ei, ei ole kyse hammaskuoristakaan. Ei yhtään mistään mun ulkonäköön liittyvästä eikä yhdestäkään miehestäkään ole kyse. 

Ap

Vierailija
232/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alottelijan virhe oli jäädä Suomeen. Kaikki tietää, että isomman lainan kanssa lähdentään ulkomaille karkuun ja eletään herroiksi jossain halvassa Aasian tai Etelä-Amerikan maassa

No ei todellakaan kiinnosta muuttaa ulkomaille. Mä haluan asua Suomessa. Mun elämä on täällä. Typerä kommentti sulta.

Ap

Sitten ei auta kun maksaa typerä laina pois. Kurja juttu :(

Typerä olet itse. Ihan itse otin sen lainan ja pois se on maksettava. En ole mikään luuseri joka lähtee ulkomaille karkuun velkojansa vaan olen aikuinen ihminen joka ottaa vastuun omista teoistaan.

Ap

Ap vastailee inhottavasti. :(

No voi että. Itsepä kusipää aloititte. Mä saan puolustaa itseäni teitä persereikiä vastaan.

Ap

Vierailija
233/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäpäin Porvoota sä AP asut?

Sä voit tunkea Porvoon sinne mihin aurinko ei paista. 

Ap

Vierailija
234/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tän vajaan kanssa väännetään?

Vierailija
235/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtä vajaita olette kyllä sitte itsekin. Ääliöt ei osaa lukea selvää suomen kieltä ja sitten mua haukutte tyhmäksi.

Ap

Vierailija
236/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajankuluksi voi pikkaisen vielä vääntää. Ap:lla on aika rajoittanut sanavarasto haukkumasanoja. Siinä hän voisi hieman petrata.

Vierailija
237/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajankuluksi voi pikkaisen vielä vääntää. Ap:lla on aika rajoittanut sanavarasto haukkumasanoja. Siinä hän voisi hieman petrata.

Painu säkin hel vettiin mätänemään.

Ap

Vierailija
238/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

https://mieli.fi/

Vierailija
239/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

https://mieli.fi/

Mätäne saasta.

Ap

Vierailija
240/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ääliö on se sama, joka teki aloituksen bileisiin muutaman kympin budjetilla kavereiden kaa.

Eka yhden luo ja sieltä raflaan.

Samanlainen reaktio oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi