Mun on pakko antaa mennä ulosottoon 30 000€:n lainan
Elämä on mennyt ihan perseelleen viimeiset pari vuotta. Otin tyhmyyksissäni Bank Norwegianilta n.31 000€ lainan jota olen epätoivoisesti yrittänyt lyhentää, mutta eihän se alussa lyhene paljon mitään kun menee korkoihin niin paljon.
Nyt sitten on mennyt muita velkoja ulosottoon n. 9000€ ja palkasta ulosmitataan. En millään enää pysty maksamaan lisäksi myös tuota lainanlyhennystä joka on n. 400€/kk. Tulot ovat vaihdelleet paljon viimeisen parin vuoden aikana ja lopulta vain kaikki kaatui niskaan ja on ollut pakko antaa joidenkin laskujen mennä ulosottoon. Nyt on siis pakko antaa tuon lainankin mennä ulosottoon.
Nyt mun tulot ovat vakiintuneet ja laskin, että jos maksan vain ulosottoa, niin pystyn pitämään tämän asunnon ja elämään joten kuten. Mun palkalla menee n. 6 vuotta, että saan ulosotosta kaikki pois. Tuskaista se tulee olemaan, mutta ei kuitenkaan mahdotonta.
Etsin koko ajan lisätyötä, että saisin velat nopeammin pois, mutta huonolta näyttää. Olen käsistäni taitava ja pitäisi keksiä jokin tuote millä olisi menekkiä, niin saisi vähän ylimääräistä rahaa. Pystyn siis tekemään sukkia, villapaitoja, lapasia yms. Myös koruja osaan tehdä. Se vain, että monella muullakin on rahasta tiukkaa eikä ihmiset kuluta enää samalla tavalla. Pitäisi tosiaan keksiä joku sellainen tuote joka kiinnittäisi ihmisten huomion ja haluavat sen ostaa.
Kommentit (339)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö tän vajaan kanssa väännetään?
Ihan yhtä vajaita olette kyllä sitte itsekin. Ääliöt ei osaa lukea selvää suomen kieltä ja sitten mua haukutte tyhmäksi.
Ap
Ei se ole haukkumista, se on diaknoosi.
t: -lääkäri-
Et osaa edes kirjoittaa diagnoosi-sanaa oikein "lääkäri".
Ap
Meillä lääkereillä tuo kijoittamien on joskus tätä.
Mutta yhtäkaikki, jos sinulla on vatsakipuja, niin kohdallasi on syynä se, että paska ei tiedä kumpaan suuntaan sen olisi lähdettävä, kun naamasi muistuttaa erehdyttävästi persettä.
No eihän tuo nyt oikeasti mikään lääkäri edes ole. On varmaan päässyt juuri ja juuri peruskoulun läpi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Keskustelu on ilmoitettu
No voi iik.
Ap
Onko tukkasi kynitty kuin kanalla ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ap oletko pohjoisen piimätyttöjä?
Haluaisin olla, mutta olen vain tällainen säälittävä etelä-suomalainen housuunpaskoja.
Harrastan tätä julkisissa liikennevälineissä.
Ai niin, ettei totuus unohtuisi, olet ääliö ja haista paska.
Ap
Älä sä persereikä taas esitä mua eli ketjun oikeaa ap:ta!!!!!! Vi tun paskaläpi!!!
Sä voit siellä Etelä- Suomessa haista ihan vapaasti, mutta mä asun kaukana sieltä.
Ap
Alkaako K:lla sun paikkakunnan nimi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ap oletko pohjoisen piimätyttöjä?
Haluaisin olla, mutta olen vain tällainen säälittävä etelä-suomalainen housuunpaskoja.
Harrastan tätä julkisissa liikennevälineissä.
Ai niin, ettei totuus unohtuisi, olet ääliö ja haista paska.
Ap
Älä sä persereikä taas esitä mua eli ketjun oikeaa ap:ta!!!!!! Vi tun paskaläpi!!!
Sä voit siellä Etelä- Suomessa haista ihan vapaasti, mutta mä asun kaukana sieltä.
Ap
Alkaako K:lla sun paikkakunnan nimi?
Ei ala etkä sä tee mitään sillä tiedolla missä mä asun.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko pahasti koulukiusattu tai pieksivätkö vanhempasi sinua? Kompensoitko kärsimyksiäsi kiusaamalla tuntematonta ihmistä keskustelupalstalla? Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaan mulla on pitkät hiukset. Siitä saat lisää kiukuteltavaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä vajaita olette kyllä sitte itsekin. Ääliöt ei osaa lukea selvää suomen kieltä ja sitten mua haukutte tyhmäksi.
Ap
Ap
Mutta yhtäkaikki, jos sinulla on vatsakipuja, niin kohdallasi on syynä se, että paska ei tiedä kumpaan suuntaan sen olisi lähdettävä, kun naamasi muistuttaa erehdytt
Ei mulla mitään siskoa ole.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kemppa?
Anteeksi mikä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelu on ilmoitettu
No voi iik.
Ap
Posion piimätyttöjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelu on ilmoitettu
No voi iik.
Ap
Posion piimätyttöjä?
Tukehdu piimään vi tun luuseri.
Ap
Hei liitys nyt ihan ensin velallisten tukiryhmään ja tutki asiaa. Mulla oli pari kulutusluottoa, sain jo maksettuja korkoja jo 6400e takaisin, kun olivat olleet laittomasti ilmoitettuja. Bank Norwegian on mm. Pääomittanut lainoja, joka nostanut korot laittomiksi. Nää firman on voineet tehdä mitä huvittaa, mutta ei enää. Tarkistakaa kaikki lainanne, Klarnat, Sveat, Bank Norwegianit ym. Myös perintätoimistot joutuvat maksamaan takaisin.
Ap ootko vtusta ja Vaasanläänistä?
Vierailija kirjoitti:
Raahen piimätyttöjä?
Sulle on piimä selvästi pakkomielle.
Vierailija kirjoitti:
Hei liitys nyt ihan ensin velallisten tukiryhmään ja tutki asiaa. Mulla oli pari kulutusluottoa, sain jo maksettuja korkoja jo 6400e takaisin, kun olivat olleet laittomasti ilmoitettuja. Bank Norwegian on mm. Pääomittanut lainoja, joka nostanut korot laittomiksi. Nää firman on voineet tehdä mitä huvittaa, mutta ei enää. Tarkistakaa kaikki lainanne, Klarnat, Sveat, Bank Norwegianit ym. Myös perintätoimistot joutuvat maksamaan takaisin.
Miten sä sait ne takaisin? Siis miten niitä aletaan vaatimaan?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Mutta yhtäkaikki, jos sinulla on vatsakipuja, niin kohdallasi on syynä se, että paska ei tiedä kumpaan suuntaan sen
"Ei mulla mitään siskoa ole.
Ap"
Veikö senkin ulosottomies?
Keskustelu on ilmoitettu