Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun on pakko antaa mennä ulosottoon 30 000€:n lainan

Vierailija
22.02.2025 |

Elämä on mennyt ihan perseelleen viimeiset pari vuotta. Otin tyhmyyksissäni Bank Norwegianilta n.31 000€ lainan jota olen epätoivoisesti yrittänyt lyhentää, mutta eihän se alussa lyhene paljon mitään kun menee korkoihin niin paljon. 

Nyt sitten on mennyt muita velkoja ulosottoon n. 9000€ ja palkasta ulosmitataan. En millään enää pysty maksamaan lisäksi myös tuota lainanlyhennystä joka on n. 400€/kk. Tulot ovat vaihdelleet paljon viimeisen parin vuoden aikana ja lopulta vain kaikki kaatui niskaan ja on ollut pakko antaa joidenkin laskujen mennä ulosottoon. Nyt on siis pakko antaa tuon lainankin mennä ulosottoon.

Nyt mun tulot ovat vakiintuneet ja laskin, että jos maksan vain ulosottoa, niin pystyn pitämään tämän asunnon ja elämään joten kuten. Mun palkalla menee n. 6 vuotta, että saan ulosotosta kaikki pois. Tuskaista se tulee olemaan, mutta ei kuitenkaan mahdotonta. 

Etsin koko ajan lisätyötä, että saisin velat nopeammin pois, mutta huonolta näyttää. Olen käsistäni taitava ja pitäisi keksiä jokin tuote millä olisi menekkiä, niin saisi vähän ylimääräistä rahaa. Pystyn siis tekemään sukkia, villapaitoja, lapasia yms. Myös koruja osaan tehdä. Se vain, että monella muullakin on rahasta tiukkaa eikä ihmiset kuluta enää samalla tavalla. Pitäisi tosiaan keksiä joku sellainen tuote joka kiinnittäisi ihmisten huomion ja haluavat sen ostaa.

Kommentit (339)

Vierailija
241/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on esimerkki harvinaisen idioottimaisesta ihmisestä, joka ei ymmärrä raha-asioista mitään. Täytyy olla todellinen taulapää, että ottaa riistokoroilla lainaa Norwegian Bankista. Jos 31 000 euron velkapääomaa lyhentää 400 eurolla kuukaudessa, laina ei juurikaan vähene. 

Vierailija
242/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksan sulle satasen tunnin nussimisesta. Missä päin suomea asut? Helppoa rahaa. Mmmm.

Ok sopii.

Satasella voit nussia minua vaikka viikon.

Ap

Sä huo ra voit nussia ketä tahdot, mutta älä esitä olevasi mä eli ketjun ap!!! Vi tun paskapää!!!! Mä en todellakaan rahasta nussi kenenkään kanssa koska en ole huo ra!!!!

Ap

Sen vuoksihan sinä oletkin ulosotossa, kun kaikki panee sinua halvalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ääliö on se sama, joka teki aloituksen bileisiin muutaman kympin budjetilla kavereiden kaa.

Eka yhden luo ja sieltä raflaan.

Samanlainen reaktio oli.

En ole tehnyt tuollaista aloitusta. Itse olet ääliö jos luulet tuhansien ihmisten palstalla tietäväsi jokaisen kirjoittajan.

Ap

Vierailija
244/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi joutua rakkaushuijarin kohteeksi :D

Minä veikkasin huulitäytettä

Voi vi tun idiootit. Opetelkaa persereiät lukemaan.

Ensimmäiselle idiootille tiedoksi, että edelleenkään ei ole yksikään mies hyötynyt noista rahoista!!!! Mä en toisten nimiin mitään lainoja ota ja anna toiselle rahaa kymmeniä tuhansia. Jos sä olet noin saa tanan tyhmä, niin ei ole mun ongelma.

Toiselle idiootille tiedoksi, että en todellakaan ole ottanut täytteitä yhtään mihinkään. Mulle ei ole tehty mitään plastiikkakirurgian operaatioita eikä tehdä.

Ap

Jaa...ehkä sulle on tehty sitten lobotomia.

Vierailija
245/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksan sulle satasen tunnin nussimisesta. Missä päin suomea asut? Helppoa rahaa. Mmmm.

Ok sopii.

Satasella voit nussia minua vaikka viikon.

Ap

Sä huo ra voit nussia ketä tahdot, mutta älä esitä olevasi mä eli ketjun ap!!! Vi tun paskapää!!!! Mä en todellakaan rahasta nussi kenenkään kanssa koska en ole huo ra!!!!

Ap

Sen vuoksihan sinä oletkin ulosotossa, kun kaikki panee sinua halvalla.

Ole huo ra hiljaa.

Ap

Vierailija
246/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on esimerkki harvinaisen idioottimaisesta ihmisestä, joka ei ymmärrä raha-asioista mitään. Täytyy olla todellinen taulapää, että ottaa riistokoroilla lainaa Norwegian Bankista. Jos 31 000 euron velkapääomaa lyhentää 400 eurolla kuukaudessa, laina ei juurikaan vähene. 

Se oli sen elämäntilanteen pakko. Ei auta. Eipä teidän tätä tarvitse maksaa joten en ymmärrä miksi vedätte kilareita mun veloista.

Ap

Vierailija
247/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi joutua rakkaushuijarin kohteeksi :D

Minä veikkasin huulitäytettä

Voi vi tun idiootit. Opetelkaa persereiät lukemaan.

Ensimmäiselle idiootille tiedoksi, että edelleenkään ei ole yksikään mies hyötynyt noista rahoista!!!! Mä en toisten nimiin mitään lainoja ota ja anna toiselle rahaa kymmeniä tuhansia. Jos sä olet noin saa tanan tyhmä, niin ei ole mun ongelma.

Toiselle idiootille tiedoksi, että en todellakaan ole ottanut täytteitä yhtään mihinkään. Mulle ei ole tehty mitään plastiikkakirurgian operaatioita eikä tehdä.

Ap

Jaa...ehkä sulle on tehty sitten lobotomia.

Sulle se on tehty kun et selvää suomen kieltä ymmärrä. Itse räävitte päätänne ja keksitte valheita musta. Mä en saisi puolustaa itseäni lainkaan. En todellakaan hyväksy tuollaisten paskapäiden käytöstä.

Ap

Vierailija
248/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö tän vajaan kanssa väännetään?

Ihan yhtä vajaita olette kyllä sitte itsekin. Ääliöt ei osaa lukea selvää suomen kieltä ja sitten mua haukutte tyhmäksi.

Ap

Ei se ole haukkumista, se on diaknoosi.

t: -lääkäri-

Vierailija
249/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtä vajaita olette kyllä sitte itsekin. Ääliöt ei osaa lukea selvää suomen kieltä ja sitten mua haukutte tyhmäksi.

Ap

Et osaa edes kirjoittaa diagnoosi-sanaa oikein "lääkäri".

Ap

Vierailija
250/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi jotkut suuttuivat ap:n tilanteesta? Eihän tuo teidän rahoista pois ole.

Vierailija
251/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä aapeellä on psykoosit tulilla

Vierailija
252/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alottelijan virhe oli jäädä Suomeen. Kaikki tietää, että isomman lainan kanssa lähdentään ulkomaille karkuun ja eletään herroiksi jossain halvassa Aasian tai Etelä-Amerikan maassa

No ei todellakaan kiinnosta muuttaa ulkomaille. Mä haluan asua Suomessa. Mun elämä on täällä. Typerä kommentti sulta.

Ap

Sitten ei auta kun maksaa typerä laina pois. Kurja juttu :(

Typerä olet itse. Ihan itse otin sen lainan ja pois se on maksettava. En ole mikään luuseri joka lähtee ulkomaille karkuun velkojansa vaan olen aikuinen ihminen joka ottaa vastuun omista teoistaan.

Ap

Ap vastailee inhottavasti. :(

Mitenkähän itse vastailisit, jos ruvetaan huo rit telemaan ja syyttelemään ihan kummallisista asioista. Opetelkaa lukemaan ja ymmärtämään lue luettu. Oli provo tai ei, alan kyllä olemaan apn puolella tässä.

Vierailija
253/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miksi jotkut suuttuivat ap:n tilanteesta? Eihän tuo teidän rahoista pois ole.

Ap:n törkeistä vastauksista se johtuu

Vierailija
254/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ap oletko pohjoisen piimätyttöjä?

Vierailija
255/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse aloititte ja mä vastasin samalla mitalla takaisin. 

Ap

Vierailija
256/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ap oletko pohjoisen piimätyttöjä?

Painu hel vettiin ja mätäne siellä.

Ap

Vierailija
257/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Meillä lääkereillä tuo kijoittamien on joskus tätä.

Mutta yhtäkaikki, jos sinulla on vatsakipuja, niin kohdallasi on syynä se, että paska ei tiedä kumpaan suuntaan sen olisi lähdettävä, kun naamasi muistuttaa erehdyttävästi persettä.

Vierailija
258/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Mutta yhtäkaikki, jos sinulla on vatsakipuja, niin kohdallasi on syynä se, että paska ei tiedä kumpaan suuntaan sen olisi lähdettävä, kun naamasi muistuttaa erehdyttävästi persettä.

Määrää itsesi pakkohoitoon "lääkäri". 

Paskapäät ei edellenkään tajua, että tähän asiaan ei liity kenenkään ulkonäkö. Todella harhaista kuvitella tietävänsä miltä mä näytän. 

Ap

Vierailija
259/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse aloititte ja mä vastasin samalla mitalla takaisin. 

Ap

Yleensä antaa itsestään selvästi fiksumman vaikutelman, kun ei vastaa samalla mitalla.

Vierailija
260/339 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Lääkäri on nyt hyvä, ja määrää itselleen jonkun pillerin ja pistää maate. Jos kyvyt eivät riitä enää sanalliseen kamppailuun, turvaudutaan ulkomuodon parjaamiseen, mikä on aika halpamaista ja sivistymätöntä. Sentään korkeasti koulutettu ihminen, vai kuinka?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme