Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten pesette rintaliivinne?

Vierailija
21.02.2025 |

Mulle sanottiin että ei koneeseen, vaan menet suihkuun rintaliivit päällä. Annat liivirn kastua ja puristelet niistä vedet pois ja sama uudelleen. Sen jälkeen kuivumaan ja näin olen tehnytkin.

Kommentit (157)

Vierailija
121/157 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesen rintaliivit koneessa pesupussissa, ja ne kestävät kymmenen vuotta tai pitempäänkin. Ehkä kalliit eivät kestä, mutta halvat kestävät.

Hyi hel....... rintaliivit ja alushousut pitäisi vaihtaa uusiin vähintään kaksi kertaa vuodessa.

Vierailija
122/157 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän halpoja parinkympin ritsoja, pesen kuudessakympissä, ja ostan noin kolmen vuoden välein uudet.

Yök

Eipä niissä pöpöjä ole. En käytä valkoisia niin eivät harmaannu.

Aineiden sisältämät fosfaatit harmaannuttaa valkoista pyykkiä.

Ohis

Ei pyykinpesuaineissa ole fosfaatteja. En tietysti tiedä millä peset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/157 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

PESUPUSSI 40 astetta, harvoin. Tuuleta.  Ei kannata tehdä asioista ongelmia.

Vierailija
124/157 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kysyi vain miten rintsikat pestään? Mites tämä nyt tämmöiseksi meni M30

Vierailija
125/157 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pesen rintaliivit koneessa pesupussissa, ja ne kestävät kymmenen vuotta tai pitempäänkin. Ehkä kalliit eivät kestä, mutta halvat kestävät.

Hyi hel....... rintaliivit ja alushousut pitäisi vaihtaa uusiin vähintään kaksi kertaa vuodessa.

Kysyppä samaa meiltä miehiltä :D ne vaihdetaan sitten kun pallit roikkuu boksereista läpi. En miehenä ole vieläkään käsittänyt, miksi meidän bokserit hajoaa aina haarovölistä niin että niihin tulee reikä.

Vierailija
126/157 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kyllä eskaloitui äkkiä.

Perjantai ja tissit, mikä voisi mennä pieleen? :D

Vierailija
127/157 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostan halpiksia ja pesen ronskisti koneessa 60 asteessa. Kaarituet ja ohut toppaus on about kaikissa. Kestävät hyvin nuo halvatkin, en näe enää syytä ostaa kalliita saati mitenkään hellävaroin pestä, kun tämä kerran toimii

Tissihiki ei lähde alle 60 asteessa, se on kyllä totta. Muuten on sitten sellaiset hien polttamat liivit, eikä ne ole kovin kivat.

Siksi liivejä käytetäänkin max päivä ja heti pesuun. Hiki ei ehdi pinttyä.

Vierailija
128/157 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Change lingerieltä saa hyviä liivejä.

Vierailija
129/157 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten keksintöä sellaiset liivit jotka pitää pestä suihkussa päällä hieroen ja saippuoiden rintoja vasten, eikä voi laittaa normaalisti koneeseen. Hajotkoon koneessa, jos on niin huono laatu, ettei kestä kuten kaikki muutkin tekstiilit. Pesupussiin jos on vanhat. Joskus on irronnut kaari lingossa ja kadonnut pesukoneeseen.

Vierailija
130/157 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten keksintöä sellaiset liivit jotka pitää pestä suihkussa päällä hieroen ja saippuoiden rintoja vasten, eikä voi laittaa normaalisti koneeseen. Hajotkoon koneessa, jos on niin huono laatu, ettei kestä kuten kaikki muutkin tekstiilit. Pesupussiin jos on vanhat. Joskus on irronnut kaari lingossa ja kadonnut pesukoneeseen.

Siis onko tämä oikea juttu? Selkäosaa ei siis pestä lainkaan, kun ei taivu, antaa vaan hien pinttyä?

Vierailija
131/157 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 asteessa pesupusissa. Ja ihan normaalin samanvärisen pyykin kanssa. En käytä kaarituellisia, ne ahdistaa. Hyvänä ovat pysyneet. Kosteana pitää muistaa muotoilla kuivumaan. 

Vierailija
132/157 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Topatut kaari tuelliset pidän päällä suihkussa ja pesuaineella pesen ne. Sitten rintsikat pois ja pesen takaosan niistä käsin. Pysyy paremmin muodossa nuo topatut kun pesee ne päällä.

Vierailija
133/157 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on monenlaisia rintaliivejä. Toiset kestävät pesun pesupussissa koneessa ja toiset ovat käsinpestäviä. Minulla on n. 50 kpl erilaisia liivejä erilaiseen käyttöön. 

Vierailija
134/157 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti muun pyykin seassa koneessa. Käytän toppimallisia pehmeitä liivejä. En kestä mitään tiukkaa tai liian tukevaa. Tissit ei roiku yhtään, on sen verran kiinteät ja pienet.

N44 70C

Vierailija
135/157 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en liikkuvana ihmisenä hanki kalliita ja hienoja liivejä. Hikijälkiä tulee pian, eikä ne lähde edes konepesussa.

Liikkuvana ihmisenä mun urheilurintsikat on kalleimpia liivejä mitä omistan. Eihän niihin hikijälkiä tule sen enempää kuin muihinkaan vaatteisiin.

Vierailija
136/157 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en liikkuvana ihmisenä hanki kalliita ja hienoja liivejä. Hikijälkiä tulee pian, eikä ne lähde edes konepesussa.

No kyllä mäkin liikun ja pakko liikkua niissä kalliissa liiveissä koska isot rinnat tarvitsee kunnon tuen. 

T: G-kuppi

Vierailija
137/157 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pesen avannossa. T. Ö-kuppi

Vierailija
138/157 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän yleensä kaarituellisia ja ne kestävät konepesua huonosti. Pesen useimmiten käsin, joskus laitan pesupussissa pesukoneeseenkin. 

Vierailija
139/157 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen kuullut tuosta, että liivien kanssa mennään suihkuun jutusta.

Vierailija
140/157 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koneessa ainakin ne tuki osat irtoaa ja tulrr kankaasta läpi..

Hienopesu tiheäsilmäisessä pesupussissa. Alhaisin linkousnopeus tai ilman linkousta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi