Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten pesette rintaliivinne?

Vierailija
21.02.2025 |

Mulle sanottiin että ei koneeseen, vaan menet suihkuun rintaliivit päällä. Annat liivirn kastua ja puristelet niistä vedet pois ja sama uudelleen. Sen jälkeen kuivumaan ja näin olen tehnytkin.

Kommentit (157)

Vierailija
101/157 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kyllä eskaloitui äkkiä.

Vierailija
102/157 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten saatte pestyä liivit ilman että kupin reunus kääntyy ulospäin (ja törröttää sitten rumasti paitojen alla)?

Ostamme parempia liivejä. Elomi hyvä. Myös PrimaDonna hyvä merkki, mutta vieläkin kalliimpi. 

Ostin muutama vuosi sitten M&S:n kolmenkympin liivit ja törrötys alkoi parin pesukerran jälkeen. Kestivät alle vuoden. Kalliimmaksi tulee ostaa halpoja liivejä. 

J-kuppi 

J kuppi on semmoin Alepan muovikassin kokoluokka? Jokin kauneusleikkaus voisi sinua auttaa. Rasvaimu ehkä?

Perjantairunkkari asialla? 

Kuppikokoon vaikuttaa rinnanympärys - minulla se on melko pieni. 

En täytä rintojen pienennysleikkausten kliinisiä kriteerejä, eikä minulla myöskään ole mitään oireita tai kipuja. 

O-kuppiin asti olen nähnyt liiveissä mitoitusta. En ole mitenkään tavattoman kokoinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/157 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten pesette rintaliivinne?

Rintsikat laitetaan koneeseen pesupussissa ja sitten laitetaan kone päälle hienopesuohjelmaan. Rintsikoille jopa valmistetaan omia pesupusseja konepesua varten.

Että se siitä tissienpuristelupesusta. Taidat olla mies. 

Vierailija
104/157 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten saatte pestyä liivit ilman että kupin reunus kääntyy ulospäin (ja törröttää sitten rumasti paitojen alla)?

Ostamme parempia liivejä. Elomi hyvä. Myös PrimaDonna hyvä merkki, mutta vieläkin kalliimpi. 

Ostin muutama vuosi sitten M&S:n kolmenkympin liivit ja törrötys alkoi parin pesukerran jälkeen. Kestivät alle vuoden. Kalliimmaksi tulee ostaa halpoja liivejä. 

J-kuppi 

Nännit törrötti läpi? Tollasissa tisseissä kai nännitkin on normaali kokoisen ihmisen rintojen kokoiset? 

Otahan Niilo se käsi pois housuista ja tule kaakaolle. Käsienpesun kautta :)

t. Äitisi

Vierailija
105/157 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

J-kuppi 

J kuppi on semmoin Alepan muovikassin kokoluokka? Jokin kauneusleikkaus voisi sinua auttaa. Rasvaimu ehkä?

Vanhoilla naisilla, sellaisilla 40+ ikäisillä on usein jo sellaiset. Ainakin jos on ikänsä ollut  " hyvin syönyt" ihminen.

Vierailija
106/157 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan halpiksia ja pesen ronskisti koneessa 60 asteessa. Kaarituet ja ohut toppaus on about kaikissa. Kestävät hyvin nuo halvatkin, en näe enää syytä ostaa kalliita saati mitenkään hellävaroin pestä, kun tämä kerran toimii

Vierailija
107/157 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis peseekö joku rintaliivejä?

Öööh, mitä ihmettä?!

Ei niitä tarvitse pestä!

Vierailija
108/157 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

J-kuppi 

Tiedätkö ja kumppanis kuitenkin viihtyy mun rintojen parissa paremmin kuin sun. Eihän se muuten täällä ravais. :)

Siitäkö tuo katkeruus ja haukkuminen?

ohis, myös G-kuppi

Vierailija
109/157 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

J-kuppi 

Perjantairunkkari asialla? 

Kuppikokoon vaikuttaa rinnanympärys - minulla se on melko pieni. 

En täytä rintojen pienennysleikkausten

Niin no..

Onhan ne kätevät vaikka puutarhatöissä niin voi laittaa polvien alle pehmukkeeksi .

Vierailija
110/157 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen rintaliivit koneessa pesupussissa, ja ne kestävät kymmenen vuotta tai pitempäänkin. Ehkä kalliit eivät kestä, mutta halvat kestävät.

Vierailija
111/157 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan halpiksia ja pesen ronskisti koneessa 60 asteessa. Kaarituet ja ohut toppaus on about kaikissa. Kestävät hyvin nuo halvatkin, en näe enää syytä ostaa kalliita saati mitenkään hellävaroin pestä, kun tämä kerran toimii

Mä teen myös näin. Loppunsa koittaa kun hermo menee siihen, että olkaimet ovat liian kiharat, ja siihen menee se kolmisen vuotta. 

Vierailija
112/157 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen käsin pesuvadissa. Laitan lämmintä vettä, tipan pesuainetta ja 1-2 rintsikat likoamaan pariksi tunniksi, sitten pesu ja huuhtelu. Hienopyykkiä tulee sen verran vähän, etten halua pestä koneessa ja tällä systeemillä pysyvät kauan hyvinä. 

Vierailija
113/157 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliit tai kaarituetut pitsiliivit voivat mennä pilalle nopeammin, jos ne pesee pesukoneessa. Ilman pesupussia ei ainakaan sovi koneeseen sellaisia liivejä laittaa. Itse en osta sellaisia liivejä lainkaan, koska minun ei sinkkuna tarvitse näyttää hyvältä kenenkään edessä alusvaatteisillani, enkä muutenkaan tykkää kaarituista enkä pitsistä ihoa vasten.

Vierailija
114/157 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissihiki ei lähde alle 60 asteessa, se on kyllä totta. Muuten on sitten sellaiset hien polttamat liivit, eikä ne ole kovin kivat.

Vierailija
115/157 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en liikkuvana ihmisenä hanki kalliita ja hienoja liivejä. Hikijälkiä tulee pian, eikä ne lähde edes konepesussa.

Vierailija
116/157 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän halpoja parinkympin ritsoja, pesen kuudessakympissä, ja ostan noin kolmen vuoden välein uudet.

Yök

Eipä niissä pöpöjä ole. En käytä valkoisia niin eivät harmaannu.

Aineiden sisältämät fosfaatit harmaannuttaa valkoista pyykkiä.

Ohis

Vierailija
117/157 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

J-kuppi 

Tiedätkö ja kumppanis kuitenkin viihtyy mun rintojen parissa paremmin kuin sun. Eihän se muuten täällä ravais. :)

Siitäkö tuo katkeruus ja haukkuminen?

ohis, myös G-

Miehet Juoksee koska olet halpa =)   sen huomaa jo liiveistäkin.

Vierailija
118/157 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesupussissa ohjeiden mukaan.

Vierailija
119/157 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käytä liivii

Vierailija
120/157 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehet Juoksee koska olet halpa =)   sen huomaa jo liiveistäkin." > halpamainen on kommenttisi. T: mies 30

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi