miten pesette rintaliivinne?
Mulle sanottiin että ei koneeseen, vaan menet suihkuun rintaliivit päällä. Annat liivirn kastua ja puristelet niistä vedet pois ja sama uudelleen. Sen jälkeen kuivumaan ja näin olen tehnytkin.
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten saatte pestyä liivit ilman että kupin reunus kääntyy ulospäin (ja törröttää sitten rumasti paitojen alla)?
Ostamme parempia liivejä. Elomi hyvä. Myös PrimaDonna hyvä merkki, mutta vieläkin kalliimpi.
Ostin muutama vuosi sitten M&S:n kolmenkympin liivit ja törrötys alkoi parin pesukerran jälkeen. Kestivät alle vuoden. Kalliimmaksi tulee ostaa halpoja liivejä.
J-kuppi
J kuppi on semmoin Alepan muovikassin kokoluokka? Jokin kauneusleikkaus voisi sinua auttaa. Rasvaimu ehkä?
Perjantairunkkari asialla?
Kuppikokoon vaikuttaa rinnanympärys - minulla se on melko pieni.
En täytä rintojen pienennysleikkausten kliinisiä kriteerejä, eikä minulla myöskään ole mitään oireita tai kipuja.
O-kuppiin asti olen nähnyt liiveissä mitoitusta. En ole mitenkään tavattoman kokoinen.
miten pesette rintaliivinne?
Rintsikat laitetaan koneeseen pesupussissa ja sitten laitetaan kone päälle hienopesuohjelmaan. Rintsikoille jopa valmistetaan omia pesupusseja konepesua varten.
Että se siitä tissienpuristelupesusta. Taidat olla mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten saatte pestyä liivit ilman että kupin reunus kääntyy ulospäin (ja törröttää sitten rumasti paitojen alla)?
Ostamme parempia liivejä. Elomi hyvä. Myös PrimaDonna hyvä merkki, mutta vieläkin kalliimpi.
Ostin muutama vuosi sitten M&S:n kolmenkympin liivit ja törrötys alkoi parin pesukerran jälkeen. Kestivät alle vuoden. Kalliimmaksi tulee ostaa halpoja liivejä.
J-kuppi
Nännit törrötti läpi? Tollasissa tisseissä kai nännitkin on normaali kokoisen ihmisen rintojen kokoiset?
Otahan Niilo se käsi pois housuista ja tule kaakaolle. Käsienpesun kautta :)
t. Äitisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J-kuppi
J kuppi on semmoin Alepan muovikassin kokoluokka? Jokin kauneusleikkaus voisi sinua auttaa. Rasvaimu ehkä?
Vanhoilla naisilla, sellaisilla 40+ ikäisillä on usein jo sellaiset. Ainakin jos on ikänsä ollut " hyvin syönyt" ihminen.
Ostan halpiksia ja pesen ronskisti koneessa 60 asteessa. Kaarituet ja ohut toppaus on about kaikissa. Kestävät hyvin nuo halvatkin, en näe enää syytä ostaa kalliita saati mitenkään hellävaroin pestä, kun tämä kerran toimii
Siis peseekö joku rintaliivejä?
Öööh, mitä ihmettä?!
Ei niitä tarvitse pestä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J-kuppi
Tiedätkö ja kumppanis kuitenkin viihtyy mun rintojen parissa paremmin kuin sun. Eihän se muuten täällä ravais. :)
Siitäkö tuo katkeruus ja haukkuminen?
ohis, myös G-kuppi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J-kuppi
Perjantairunkkari asialla?
Kuppikokoon vaikuttaa rinnanympärys - minulla se on melko pieni.
En täytä rintojen pienennysleikkausten
Niin no..
Onhan ne kätevät vaikka puutarhatöissä niin voi laittaa polvien alle pehmukkeeksi .
Pesen rintaliivit koneessa pesupussissa, ja ne kestävät kymmenen vuotta tai pitempäänkin. Ehkä kalliit eivät kestä, mutta halvat kestävät.
Vierailija kirjoitti:
Ostan halpiksia ja pesen ronskisti koneessa 60 asteessa. Kaarituet ja ohut toppaus on about kaikissa. Kestävät hyvin nuo halvatkin, en näe enää syytä ostaa kalliita saati mitenkään hellävaroin pestä, kun tämä kerran toimii
Mä teen myös näin. Loppunsa koittaa kun hermo menee siihen, että olkaimet ovat liian kiharat, ja siihen menee se kolmisen vuotta.
Pesen käsin pesuvadissa. Laitan lämmintä vettä, tipan pesuainetta ja 1-2 rintsikat likoamaan pariksi tunniksi, sitten pesu ja huuhtelu. Hienopyykkiä tulee sen verran vähän, etten halua pestä koneessa ja tällä systeemillä pysyvät kauan hyvinä.
Kalliit tai kaarituetut pitsiliivit voivat mennä pilalle nopeammin, jos ne pesee pesukoneessa. Ilman pesupussia ei ainakaan sovi koneeseen sellaisia liivejä laittaa. Itse en osta sellaisia liivejä lainkaan, koska minun ei sinkkuna tarvitse näyttää hyvältä kenenkään edessä alusvaatteisillani, enkä muutenkaan tykkää kaarituista enkä pitsistä ihoa vasten.
Vierailija kirjoitti:
Tissihiki ei lähde alle 60 asteessa, se on kyllä totta. Muuten on sitten sellaiset hien polttamat liivit, eikä ne ole kovin kivat.
Itse en liikkuvana ihmisenä hanki kalliita ja hienoja liivejä. Hikijälkiä tulee pian, eikä ne lähde edes konepesussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän halpoja parinkympin ritsoja, pesen kuudessakympissä, ja ostan noin kolmen vuoden välein uudet.
Yök
Eipä niissä pöpöjä ole. En käytä valkoisia niin eivät harmaannu.
Aineiden sisältämät fosfaatit harmaannuttaa valkoista pyykkiä.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J-kuppi
Tiedätkö ja kumppanis kuitenkin viihtyy mun rintojen parissa paremmin kuin sun. Eihän se muuten täällä ravais. :)
Siitäkö tuo katkeruus ja haukkuminen?
ohis, myös G-
Miehet Juoksee koska olet halpa =) sen huomaa jo liiveistäkin.
"Miehet Juoksee koska olet halpa =) sen huomaa jo liiveistäkin." > halpamainen on kommenttisi. T: mies 30
Tämä kyllä eskaloitui äkkiä.