miten pesette rintaliivinne?
Mulle sanottiin että ei koneeseen, vaan menet suihkuun rintaliivit päällä. Annat liivirn kastua ja puristelet niistä vedet pois ja sama uudelleen. Sen jälkeen kuivumaan ja näin olen tehnytkin.
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesen rintaliivit koneessa pesupussissa, ja ne kestävät kymmenen vuotta tai pitempäänkin. Ehkä kalliit eivät kestä, mutta halvat kestävät.
Hyi hel....... rintaliivit ja alushousut pitäisi vaihtaa uusiin vähintään kaksi kertaa vuodessa.
Miksi. Mitä ihmeen pöpöjä niissä on jos ne pestään niin kauan kun ne vaan kestävät.
Nuolen ne puhtaaksi silloin, kun niihin tippuu vahingossa spermaa. Ei niitä muuten tarvitse pestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten keksintöä sellaiset liivit jotka pitää pestä suihkussa päällä hieroen ja saippuoiden rintoja vasten, eikä voi laittaa normaalisti koneeseen. Hajotkoon koneessa, jos on niin huono laatu, ettei kestä kuten kaikki muutkin tekstiilit. Pesupussiin jos on vanhat. Joskus on irronnut kaari lingossa ja kadonnut pesukoneeseen.
Siis onko tämä oikea juttu? Selkäosaa ei siis pestä lainkaan, kun ei taivu, antaa vaan hien pinttyä?
Ap tarkoitti varmaan ihan tavallisia liivejä. Siinä on ideaa, että rinnat on kupeissa silloin, kun pestään. Niiden muoto kärsii konepesussa, kun sisus on tyhjä. Mutta tällä ohjeella ne jää väärin päin. Lika on sisäpuolella, eikä lähde sieltä tällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostan halpiksia ja pesen ronskisti koneessa 60 asteessa. Kaarituet ja ohut toppaus on about kaikissa. Kestävät hyvin nuo halvatkin, en näe enää syytä ostaa kalliita saati mitenkään hellävaroin pestä, kun tämä kerran toimii
Mä teen myös näin. Loppunsa koittaa kun hermo menee siihen, että olkaimet ovat liian kiharat, ja siihen menee se kolmisen vuotta.
Eli käytät myös kalsarit loppuun asti? Hyi hemmetti 🤮 oot joku kassi-alma? Lunttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostan halpiksia ja pesen ronskisti koneessa 60 asteessa. Kaarituet ja ohut toppaus on about kaikissa. Kestävät hyvin nuo halvatkin, en näe enää syytä ostaa kalliita saati mitenkään hellävaroin pestä, kun tämä kerran toimii
Mä teen myös näin. Loppunsa koittaa kun hermo menee siihen, että olkaimet ovat liian kiharat, ja siihen menee se kolmisen vuotta.
Eli käytät myös kalsarit loppuun asti? Hyi hemmetti 🤮 oot joku kassi-alma? Lunttu.
Kyllä, kalsarit saavat kyytiä kun kuminauha väsyy. Puhtaathan ne ovat, en pese matalissa lämpötilpissa, enkä todellakaan käsin enkä suihkussa, jösses.
Nuuka olen kyllä, joutuisin käymään kokopäivätöissä jos hölväisin surutta, ja se ei käy. Reissataan mieluummin. Lunttu tuskin, sama mies jo yhden perhe-elämän verran. Hänen kanssaan lunttuilen kyllä ilolla. Sorry jos olet meidän lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on monenlaisia rintaliivejä. Toiset kestävät pesun pesupussissa koneessa ja toiset ovat käsinpestäviä. Minulla on n. 50 kpl erilaisia liivejä erilaiseen käyttöön.
50 paria liivejä ja yhdet kurppaiset tissit?
Nehän on kuin viikoksi patterin päälle kuivumaan unohtuneet nahkaiset työrukkaset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesen rintaliivit koneessa pesupussissa, ja ne kestävät kymmenen vuotta tai pitempäänkin. Ehkä kalliit eivät kestä, mutta halvat kestävät.
Hyi hel....... rintaliivit ja alushousut pitäisi vaihtaa uusiin vähintään kaksi kertaa vuodessa.
Miksi. Mitä ihmeen pöpöjä niissä on jos ne pestään niin kauan kun ne vaan kestävät.
Onhan naisten alkkareissa aina naurun tirskahduksia ja ohivuotoja. Sitten ihmetellään mistä se hiiva leviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan naisten alkkareissa aina naurun tirskahduksia ja ohivuotoja. Sitten ihmetellään mistä se hiiva leviää.
Käytän tena ladya joten ole huoleti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä vartenhan ne pestään, että kaikenlaiset liat lähtee niistä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on monenlaisia rintaliivejä. Toiset kestävät pesun pesupussissa koneessa ja toiset ovat käsinpestäviä. Minulla on n. 50 kpl erilaisia liivejä erilaiseen käyttöön.
50 paria liivejä ja yhdet kurppaiset tissit?
Nehän on kuin viikoksi patterin päälle kuivumaan unohtuneet nahkaiset työrukkaset.
Tuolla on näkijän kykyjä 😂.
Laitan ne lipeäkylpyyn samalla kun kylvetän jauhenlihan.
Minulla on 20 samanlaiset alkkarit ja liivit kierrossa. Konepesu pussissa. Ei hajoa, kun ostaa tavallisia, keskihintaisia. Kestävät vuosia. Sporttiliivit, 10 kpl erikseen kierrossa.
Alusvaatteita pitää olla riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 20 samanlaiset alkkarit ja liivit kierrossa. Konepesu pussissa. Ei hajoa, kun ostaa tavallisia, keskihintaisia. Kestävät vuosia. Sporttiliivit, 10 kpl erikseen kierrossa.
Alusvaatteita pitää olla riittävästi.
Kuinka monella ne kiertää? Teillä joku kiertolais porukka? Kai ne pestään aina välissä?
Vierailija kirjoitti:
Koneessa ainakin ne tuki osat irtoaa ja tulrr kankaasta läpi..
Aina olen koneessa pesupussissa pessyt, eikä koskaan ole käynyt niin.
Laitan ämpäriin haaleaa vettä ja pesuainetta. Kaaritukiliivit sinne. Antaa olla hetken ja vähän huljuttelua. Sitten huuhtelen suihkulla hetken ja laitan kuivumaan.
Millä tämä on saatu markkinoitua ihmisille? Luttaavatko he pyykinpesuaineliuosta surutta iholleen (liivit päällä) vai käyttävätkö vain järjettömän määrän vettä pesuun (liivit ei päällä), vai pesevätkö suihkusaippualla? Hiki ja ihorasvahan ovat liivien sisäpuolella, eivätkä irtoa suohkulämpötilassa, joten eihän tuo millään toimi? Vai onko tiktokissa joku sexybabe hieronut tissejään suihkussa liivit päällä ja kertonut pesevänsä pyykkiä?