Ruoat jotka on parempia valmisruokana kuin itse tehtynä?
Lihapullat
Hernekeitto
Perunasalaatti
Kalapuikot
Maksalaatikko
Leipä
Pinaattikeitto
Kommentit (145)
Lihapiirakat
Lenkkimakkara
Karjalanpiirakat
Maito (kaupan maito vs. tuore lehmänmaito)
En varmaan osaisi tillilihaa tehdä itse, joten se. Koulun tilliliha oli aikanaan hyvää. Se on kuulemma ollut yhtä vihattu ruoka kuin kesäkeitto, mutta minulle se oli herkkua. 😂 Kesäkeitosta kyllä meinasi yrjö lentää. Sitä en ole syönyt kouluaikojen jälkeen ainuttakaan kertaa, vaikka kaikkia niitä ainesosia syön, mutta en samassa lautasellisessa.
Vierailija kirjoitti:
En varmaan osaisi tillilihaa tehdä itse, joten se. Koulun tilliliha oli aikanaan hyvää. Se on kuulemma ollut yhtä vihattu ruoka kuin kesäkeitto, mutta minulle se oli herkkua. 😂 Kesäkeitosta kyllä meinasi yrjö lentää. Sitä en ole syönyt kouluaikojen jälkeen ainuttakaan kertaa, vaikka kaikkia niitä ainesosia syön, mutta en samassa lautasellisessa.
Tilliliha oli koulussa minunkin herkkua ja olen sitä itsekin tehnyt.
Kesäkeittoa syötiin lapsena mummilassa, kasvikset suoraan maasta kattilaan, täysmaitoa ja voita sekaan. Tosi hyvää, aivan erilaista kuin koulun keitto.
Perinteinen maksalaatikko
Makkara
Kaalikääryleet
Pinaatti keitto
Leipä
Valmis ateriat aasialaiset boxit
Monilla valmistajilla on huonoja tuotteita joten näissä on paljon eroja koostumuksen kuin makujen kautta. HK on heikoin, Atria samoin.
Saarioinen ja Kokki kartano ovat parempia monissa ruuissa muutenkin.
Findus oli hyvä myöskin mutta laatu on heikentynyt osalla tuotteista.
Monet unohtaa puoli valmisteet joita työpaikka ja kouluruokailussa tarjotaan eikä mitään tehdä itse.
Taso ei aina merkitse hyvää.
Nuo kaupan pinaattiletut ovat itselle sellainen, mitkä jätän kyllä syömättä. Ja itse tehtynä tulee niin hyviä.
Vastaan kysymykseen, että ei mikään. Kaikesta tulee parempaa itse tehtynä. Noita ap:n mainitsemia lihapullia olen joskus yrittänyt tarjota lapsille, mutta eivät suostu niitä syömään, enkä minäkään.