Ruoat jotka on parempia valmisruokana kuin itse tehtynä?
Lihapullat
Hernekeitto
Perunasalaatti
Kalapuikot
Maksalaatikko
Leipä
Pinaattikeitto
Kommentit (143)
Enpä ole sellaista valmisruokaa vielä löytänyt. Jos on hyvä kokki ihan kaikki on itsetehtynä parempaa.
En tiedä mikä olisi parempi, mutta veriletut ja hernekeitto melkein yhtä hyviä. Perunasalaattikin ja vinegrettesalaatti ihan syötäviä.
Riippuu hinnasta, hyvästä mausta joutuu maksamaan.
Makuasia. Sitä tärkeämpää on terveys. Einekset ovat aina tehty halvimmista mahdollisista aineksista, mausteista jne. Maustamalla saa toki peitettyä heikot raaka-aineet, mutta terveyttä niillä ei huijata.
Joskus voi syödä, mutta pidemmän päälle käytettynä terveys menee. Mutta elämä on valintoja täynnä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä olisi parempi, mutta veriletut ja hernekeitto melkein yhtä hyviä. Perunasalaattikin ja vinegrettesalaatti ihan syötäviä.
Veriletut on itsetehtynä satakertaa parempia kuin valmisletut.Ja helppo tehdä kun katsoo reseptistä.
Vierailija kirjoitti:
Makuasia. Sitä tärkeämpää on terveys. Einekset ovat aina tehty halvimmista mahdollisista aineksista, mausteista jne. Maustamalla saa toki peitettyä heikot raaka-aineet, mutta terveyttä niillä ei huijata.
Joskus voi syödä, mutta pidemmän päälle käytettynä terveys menee. Mutta elämä on valintoja täynnä.
Niin jatke aineita täynnä ja aitoa, kallista raaka-ainetta vain nimeksi.
Kokkikartanon Janssoninkiusaus ja Lohikiusaus. Sekä Coopin Sipulisilli.
Makuasia, mutta onkohan sekin lähinnä luuloa että niissä olisi niin kovin eroa?
Kai ne kuitenkin aikalailla samoin tehdään.
Minulla ainakin on kaikki parempia valmiseineksinä kuin itse kokattuna. No kahvin osaan just ja just keittää tutulla keittimellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veriletut on itsetehtynä satakertaa parempia kuin valmisletut.Ja helppo tehdä kun katsoo reseptistä.
Minusta itsetehdyt oli pettymys, ei olleet sen kummempia kuin valmiit. Yllätyin kyllä tästä.
Silakkalaatikko 👴🏻👍🏻