Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian Official 2025

Vierailija
19.02.2025 |

Uudet maajussit esitelty. 

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b699f14b-b298-404e-8f8a-770a972…

Pidetään keskustelu aiheessa ja kohteliaana. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4843)

Vierailija
4761/4843 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eivät kaikki ole tuollaisia pilkunviilaajia, että kaikki kulut pitää laittaa tasan puoliksi. Kuten tuo ylläoleva joka jopa laittaisi jonkun maksamaan 3/4 sähköstä jos mukaan tulisi kaksi teiniä :D.

Sellainen partneri joutaisi mulla ulos, olen itse antelias ihminen ja haluan että mun kumppanikin on. Se maksaa jolla on enemmän rahaa. Oli sitten sinun minun tai meidän lapsista kyse.

Vierailija
4762/4843 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa olen samáa mieltä.

Ei se niin pilkun päälle saa olla, kunhan pärjätään, se on tärkeintä. ;)

juuri näin. Ja kyllä tunnen sellaisiakin jotka ovat ihan sydämeensä ottaneet partnerin mukana tulleet lapset. Voivat olla yhtä tärkeitä kuin omat lapset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4763/4843 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matilla ei varmaankaan kolahtanut kenenkään noiden naisten kanssa. Näin se vain on joskus.

Vierailija
4764/4843 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olet naiivi. Ja Perttuhan sen lapsen olisi joutunut elättää.  Aadahan on ainoa  vanhempi lapsen elämässä."

joo, mutta ei se silti ole äidin uuden miehen tehtävä elättää toisten ihmisten lapsia. 

Ihan sama, jos minä muuttaisin yhteen miehen kanssa, joka on lapsensa ainut huoltaja/elättäjä, niin en minä alkaisi hänen lastaan elättää. Se on omien vanhempien tehtävä elättää lapsensa. Oletan, että Aada saa lapsen isältä elarit tai jos ei saa niin Kelasta ainakin.

Taitaa siinä Pertun talossa vielä asua myös Pertun vanhemmat.

Ei ois äitee varmaan tykännyt jos uusi miniä tulee taloonsa sisustelemaan

Vierailija
4765/4843 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seliseli, höpöhöpö, in your dreams. 

Vierailija
4766/4843 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitteko te muut, miten Pertun morsianehdokkaat katsoivat Pertun - Perttua selvästi komeampaa - veljeä Tuurea? Kaikilla silmät kirkastuivat, ja ilmassa oli jonkinlaista kiherrystä. Varsinkin Anniina ja se Porin tyttö olivat innostuneen oloisia. Ehkä Adakin, vaikka hänelle se ei ehkä ole enää soveliasta. Tai mistä sitä tietää? Jos Tuure olisi sinkku, niin olisipa tragikoominen lopputulema, jos Adasta ja Tuuresta tulisi pari!

Vierailija
4767/4843 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohjelman voi lopettaa. Aikansa elänyt.

Pimiälle lopputili! 👏

Ville tilalle! 👍

Ville nyt sä menet jo liian pitkälle tuon opportunismisi kanssa! Kuulut laulajaksi, peräkylien lavoille, siten saat talouttasi kuitenkin kuntoon.👍

Vierailija
4768/4843 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai. Tämä

Vierailija
4769/4843 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

juuri näin. Ja kyllä tunnen sellaisiakin jotka ovat ihan sydämeensä ottaneet partnerin mukana tulleet lapset. Voivat olla yhtä tärkeitä kuin omat lapset.

Olen nähnyt uusioperheitä missä nämä bonuslapset ovat syvästi kiintyneet isä- tai äitipuoleensa. Pitävät heitä jopa "oikeana" vanhempanaan, mikäli on ollut menneisyydessä ongelmia biologisen vanhemman takia. Eikä se bonuslapsi ole pelkkä kuluerä, vaan kyllä he sitten vastaavasti osaavat näyttää kiitollisuutensa hyvistä väleistä.

Vierailija
4770/4843 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt uusioperheitä missä nämä bonuslapset ovat syvästi kiintyneet isä- tai äitipuoleensa. Pitävät heitä jopa "oikeana" vanhempanaan, mikäli on ollut menneisyydessä ongelmia biologisen vanhemman takia. Eikä se bonuslapsi ole pelkkä kuluerä, vaan kyllä he sitten vastaavasti osaavat näyttää kiitollisuutensa hyvistä väleistä.

Tietenkin tällaisia perheitä on. Mutta nyt keskustellaan tästä ohjelmasta, eikä Perttu halunnut lähteä elättämään lasta, eikä ryhtyä isäpuoleksi. 

Vierailija
4771/4843 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aadalle riittäisi varmasti töitä valokuvamallina. Tienaisi varmasti hyvin. 

Vierailija
4772/4843 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antti kehuu miten kemia ja fysiikka osuu kohdilleen Matildan kanssa. Heillä on suuri kokoero ja voi senkin ansiosta olla makkarissa kuumaa menoa. Matilda tuntuu tykkäävän myös maatilan töistä. Toivotaan heille pitkää rakkautta!

Eihän siellä kenelläkään hyvin päättynyt🙁

Vierailija
4773/4843 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin tällaisia perheitä on. Mutta nyt keskustellaan tästä ohjelmasta, eikä Perttu halunn

Ei hänen tarvinnutkaan, kukaan ei vaatinut niin mutta miksi hän valitsi Aadan jos lapsi oli ongelma? Lapsen ei koskaan kuuluisi joutua tällaisen ryöpytyksen kohteeksi, olisi ollut fiksumpaa Pertulta valita heti joku toinen tai Aadan vastaavasti suojelevan lastaan tällaiselta ohjelmalta, aivan yhtä tyhmää kuin mitä osa vanhemmista kertoo somessa lastensa terveystiedot tai kuvaa heitä vähäpukeisina tai nakuina, lapsen oikeuksista huolimatta.

Vierailija
4774/4843 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että Antti jää julkisuuteen.  Ihana, positiivinen, hauska ja kunnollinen.

Varmasti jää. Näitähän on muitakin. Ja jos//kun Antti on tuollainen täysosuma, naisiakin tulee riittämään. Ihme, että tähän asti ei ole onnistunut naisen kanssa kuin lyhyesti, kuten sanoi. 

No tuskin pienellä paikkakunnalla on naisia jonoksi asti.  Kaikki vähintään tietää toisensa. Ja nuorikin vielä on.

Jaksaisitteko katsella ja kuunnella tuota miestä kauaa.  Ihme tyyppi.

Vierailija
4775/4843 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outi oikein tosissaan haluaisi Villen; ilme oli sen mukainen, kun toinen nainen kuvasi treffejä Villen kanssa hyvin romanttisiksi.

Vierailija
4776/4843 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa tuliko? Hyvä jos sulle tuli. Nimim. hakija nro 79/130

Vierailija
4777/4843 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivan kauden Antti käyttää paljon kuluneita fraaseja  puheessaan. Ja myös itkee paljon. Kun Jonna kertoi lähtevänsä kesken kisan pois, Antti itki kuin hautajaisissa. Oudolta se näytti, koska tuskinpa Antti oli Jonnaa valitsemassakaan. Hauskan sanan se tämän surkeuden keskellä taas löysi: kun meillä oli niin hyvä tuo ryhymätynamiikka Ryhymätynamiikka!!!

Vierailija
4778/4843 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outi oikein tosissaan haluaisi Villen; ilme oli sen mukainen, kun toinen nainen kuvasi treffejä Villen kanssa hyvin romanttisiksi.

Siinäpä se romantiikan osuus sitten olikin.

Vierailija
4779/4843 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä se romantiikan osuus sitten olikin.

Jep. 

Vierailija
4780/4843 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu ettei pareja oikein enää synny ohjelmassa. Onko aika ajanut ohi tästä ohjelmakonseptista?

No, onhan se todella vaikeaa, melkoinen lottovoitto, jos kirjoittajien joukosta löydät sen oikean, jonka kanssa haluat viettää loppuelämäsi. Varsinkin nyt, kun maajussit saavat 10 kirjettä tai alle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä