Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian Official 2025

Vierailija
19.02.2025 |

Uudet maajussit esitelty. 

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b699f14b-b298-404e-8f8a-770a972…

Pidetään keskustelu aiheessa ja kohteliaana. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6488)

Vierailija
4741/6488 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska Ville oli sellainen vekkuli, niin naistenkin olisi pitänyt vähän pelailla. Kepeästi. Mitä enemmän sitä arvoituksellisuutta ja lipsuntaa naiseltakin, niin mies hämmentyy. ;)

Ei naiset tienneet, että Ville on peluri. He luuli, että hän on maatilan omistaja espanjasta vaimoa etsimässä.

Villen esittelyvideossa tuli aivan selväksi, ettei hän ole maatilan omistaja, vaan asuu kerrostalossa kolmen huoneen ja keittiön asunnossa.

Vierailija
4742/6488 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olet naiivi. Ja Perttuhan sen lapsen olisi joutunut elättää.  Aadahan on ainoa  vanhempi lapsen elämässä."

joo, mutta ei se silti ole äidin uuden miehen tehtävä elättää toisten ihmisten lapsia. 

Ihan sama, jos minä muuttaisin yhteen miehen kanssa, joka on lapsensa ainut huoltaja/elättäjä, niin en minä alkaisi hänen lastaan elättää. Se on omien vanhempien tehtävä elättää lapsensa. Oletan, että Aada saa lapsen isältä elarit tai jos ei saa niin Kelasta ainakin.

Hmm, osittain eri mieltä. Kyllä uusi puoliso varmasti jollain tavalla 'elättää' puolison lapset entisestä liitosta? Vai järjestätkö ruoat jääkaappiin niin ettei lapsi saa niitä koska sinä olet ne ostanut? Onpa naiivia ja kylmää ajattelua! Entäpä huone ja sähkö ja muut jutut?

No jos kuvi

Riippuu siitä kuinka paljon ja usein tuo puoliso tekee toisen puolesta kotitöitä, siivoaa, kokkailee, siistii paikkoja, tiskaa, käy kaupassa, hoitaa pyykit, mahdolliset yhteiset lapset ja näihin liittyvät askareet, lääkärissä käynnit, koulun järjestämät keskustelut, harrastukset jne. pitkä lista. Täytyy myös ottaa huomioon se jos toinen on taloudellisesti huomattavasti paremmassa asemassa ja saa toteuttaa ammattiaan ja uraansa toisen tehdessä yleishyödylliset työt kotona ja kodin ulkopuolella vailla työtuloja, hyödyttäen tätä itseään toteuttavaa puolisoa. Vaatisitko edelleen kaikkien menojen puolittamista, jopa pidit puolison jolla teini-ikäiset lapset, maksavan jopa enemmän kuin puolet kaikista kuluista. Teini-ikäisiltä voi jo odottaa toki niitä kotitöitä muttei he ole syyllisiä siihen jos vanhempansa on joutunut suhteeseen riistäjän ja sadistin kanssa. Missä välissä enää on rakkautta ja seksiä? Suhde kuolee itsekkyyteen ja joustamattomuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4743/6488 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusia maajusseja haetaan, joten uusi kausi on suunnitteilla. Eri asia sitten, saadaanko riittävästi ja riittävän vetovoimaisia maajussiehdokkaita. Tämän kauden saanti ei ollut rohkaiseva.

Halloween viikko, kuka uskaltaa?...🧛

Vierailija
4744/6488 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on jännä, kun miehet valittavat: "miksi tavallinen mies ei kelpaa naisille?". Sitten tässä sarjassa kolme miestä neljästä antaa pakit naiselle, joka oli ihastunut.

Niinpä. Ja ne jotka morsiammen saivat voivat todeta: "tavallinen nainen kelpasi tavalliselle miehelle".

No ei nyt ihan niinkään. Kumpikaan miehistä ei ollut ihan tavallinen. Naisista ei toinenkaan. Mutta ehkä sitten sopivat toisilleen. 

Vierailija
4745/6488 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville on hauska ukkeli! Olisi paljon tylsempi ollut koko Maajussi, jos olisi puuttunut tuollainen vekkulihahmo. 

Juuri niin! Kaudessa muut henkilöt eivät olleet yhtään kiinnostavia. Surkeita treffejä, huonoja keskusteluja ikuisine täytesanoineen ja kaksimielisyyksineen. Puhumattakaan Kaikki tarinat-osion Pian järkyttävän typeristä kilpailutehtävistä ja hänen ehdokkaistaan.

Ville järjesti upeita treffejä, oli nähnyt vaivaa miettiessään jokaiselle naiselle sopivat treffit. Keskustelut hyviä ilman täytesanoja, tunnelmat maagisia. Teijan kulttuuritreffit ihanat Villen laulusooloineen ja miten kauniisti Teija oli pukeutunut! Tuollaista lisää eikä ikuisia treffejä arkivaatteissa ja farkuissa.

Villen naiset ovat elämää nähneitä ja nauttivat hetkistä, josta jäi kaunis muisto. Naisten yhteiselo vuokrahuvilassa oli viihtyisää, hyvä fiilis. Ja miten iloisia ja onnellisia Maaret ja Outi olivat maalatessaan jakkaroita, sitä oli mukava katsoa.

Vierailija
4746/6488 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt millaisten mörköjen kanssa nämä  Villeä kohteliaaksi herrasmies vekkuliksi kutsuvat naiset ovat viettäneetkään aikaa. Heille kun Ville edustaa jotain ennennäkemätöntä? Samanlainen piereskelijä ja hengitys aamulla haiseva hänkin on kuin nuo teidän mörököllit, voi olla vielä pahempaakin. Mielestäni vuorostaan Matti järjesti huomioivat treffit Marikalle, oli taitavia paikallisia laulajia ja muusikkoja esiintyen livenä, sitä vastoin Ville oli päättänyt sitten taas saada huomiota valtakunnallisesti laulaen itse epävireisesti ja täysin tilannetajuttoman väärän kappaleen naiselle jota ei sitten valinnut.

Siis niin TÄMÄ! Olen myös miettinyt, että millaisten tollojen kanssa av-palstalaiset ovat deittailleet, jos Ville on jonkinlainen mittatikku huomaavaiselle, romanttiselle ja elegantille (ja mitä näitä adjektiiveja on esitettykään) miehelle? Olen ilmeisesti ollut poikkeuksellisen hyväonninen, kun tapailemieni miesten rinnalla Ville on melkoinen juntti.

Vierailija
4747/6488 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville on hauska ukkeli! Olisi paljon tylsempi ollut koko Maajussi, jos olisi puuttunut tuollainen vekkulihahmo. 

Juuri niin! Kaudessa muut henkilöt eivät olleet yhtään kiinnostavia. Surkeita treffejä, huonoja keskusteluja ikuisine täytesanoineen ja kaksimielisyyksineen. Puhumattakaan Kaikki tarinat-osion Pian järkyttävän typeristä kilpailutehtävistä ja hänen ehdokkaistaan.

Ville järjesti upeita treffejä, oli nähnyt vaivaa miettiessään jokaiselle naiselle sopivat treffit. Keskustelut hyviä ilman täytesanoja, tunnelmat maagisia. Teijan kulttuuritreffit ihanat Villen laulusooloineen ja miten kauniisti Teija oli pukeutunut! Tuollaista lisää eikä ikuisia treffejä arkivaatteissa ja farkuissa.

Villen naiset ovat elämää nähneitä ja nauttivat hetkistä, josta jäi kaunis muisto. Naisten yhteiselo vuokrahuvilassa oli viihtyisää, hyvä fiilis. Ja miten iloisia ja

Sinunlaisten vähemmistön edustajienkin mielipiteitä tarvitaan. Voi miten kauniisti puhut Villestä ja jaksat nähdä kauneutta ja hyvyyttä siellä missä ei kaikki sitä näe.🙏

Vierailija
4748/6488 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eivät kaikki ole tuollaisia pilkunviilaajia, että kaikki kulut pitää laittaa tasan puoliksi. Kuten tuo ylläoleva joka jopa laittaisi jonkun maksamaan 3/4 sähköstä jos mukaan tulisi kaksi teiniä :D.

Sellainen partneri joutaisi mulla ulos, olen itse antelias ihminen ja haluan että mun kumppanikin on. Se maksaa jolla on enemmän rahaa. Oli sitten sinun minun tai meidän lapsista kyse.

Vierailija
4749/6488 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa olen samáa mieltä.

Ei se niin pilkun päälle saa olla, kunhan pärjätään, se on tärkeintä. ;)

juuri näin. Ja kyllä tunnen sellaisiakin jotka ovat ihan sydämeensä ottaneet partnerin mukana tulleet lapset. Voivat olla yhtä tärkeitä kuin omat lapset.

Vierailija
4750/6488 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matilla ei varmaankaan kolahtanut kenenkään noiden naisten kanssa. Näin se vain on joskus.

Vierailija
4751/6488 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olet naiivi. Ja Perttuhan sen lapsen olisi joutunut elättää.  Aadahan on ainoa  vanhempi lapsen elämässä."

joo, mutta ei se silti ole äidin uuden miehen tehtävä elättää toisten ihmisten lapsia. 

Ihan sama, jos minä muuttaisin yhteen miehen kanssa, joka on lapsensa ainut huoltaja/elättäjä, niin en minä alkaisi hänen lastaan elättää. Se on omien vanhempien tehtävä elättää lapsensa. Oletan, että Aada saa lapsen isältä elarit tai jos ei saa niin Kelasta ainakin.

Taitaa siinä Pertun talossa vielä asua myös Pertun vanhemmat.

Ei ois äitee varmaan tykännyt jos uusi miniä tulee taloonsa sisustelemaan

Vierailija
4752/6488 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seliseli, höpöhöpö, in your dreams. 

Vierailija
4753/6488 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitteko te muut, miten Pertun morsianehdokkaat katsoivat Pertun - Perttua selvästi komeampaa - veljeä Tuurea? Kaikilla silmät kirkastuivat, ja ilmassa oli jonkinlaista kiherrystä. Varsinkin Anniina ja se Porin tyttö olivat innostuneen oloisia. Ehkä Adakin, vaikka hänelle se ei ehkä ole enää soveliasta. Tai mistä sitä tietää? Jos Tuure olisi sinkku, niin olisipa tragikoominen lopputulema, jos Adasta ja Tuuresta tulisi pari!

Vierailija
4754/6488 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohjelman voi lopettaa. Aikansa elänyt.

Pimiälle lopputili! 👏

Ville tilalle! 👍

Ville nyt sä menet jo liian pitkälle tuon opportunismisi kanssa! Kuulut laulajaksi, peräkylien lavoille, siten saat talouttasi kuitenkin kuntoon.👍

Vierailija
4755/6488 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai. Tämä

Vierailija
4756/6488 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

juuri näin. Ja kyllä tunnen sellaisiakin jotka ovat ihan sydämeensä ottaneet partnerin mukana tulleet lapset. Voivat olla yhtä tärkeitä kuin omat lapset.

Olen nähnyt uusioperheitä missä nämä bonuslapset ovat syvästi kiintyneet isä- tai äitipuoleensa. Pitävät heitä jopa "oikeana" vanhempanaan, mikäli on ollut menneisyydessä ongelmia biologisen vanhemman takia. Eikä se bonuslapsi ole pelkkä kuluerä, vaan kyllä he sitten vastaavasti osaavat näyttää kiitollisuutensa hyvistä väleistä.

Vierailija
4757/6488 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt uusioperheitä missä nämä bonuslapset ovat syvästi kiintyneet isä- tai äitipuoleensa. Pitävät heitä jopa "oikeana" vanhempanaan, mikäli on ollut menneisyydessä ongelmia biologisen vanhemman takia. Eikä se bonuslapsi ole pelkkä kuluerä, vaan kyllä he sitten vastaavasti osaavat näyttää kiitollisuutensa hyvistä väleistä.

Tietenkin tällaisia perheitä on. Mutta nyt keskustellaan tästä ohjelmasta, eikä Perttu halunnut lähteä elättämään lasta, eikä ryhtyä isäpuoleksi. 

Vierailija
4758/6488 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aadalle riittäisi varmasti töitä valokuvamallina. Tienaisi varmasti hyvin. 

Vierailija
4759/6488 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antti kehuu miten kemia ja fysiikka osuu kohdilleen Matildan kanssa. Heillä on suuri kokoero ja voi senkin ansiosta olla makkarissa kuumaa menoa. Matilda tuntuu tykkäävän myös maatilan töistä. Toivotaan heille pitkää rakkautta!

Eihän siellä kenelläkään hyvin päättynyt🙁

Vierailija
4760/6488 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin tällaisia perheitä on. Mutta nyt keskustellaan tästä ohjelmasta, eikä Perttu halunn

Ei hänen tarvinnutkaan, kukaan ei vaatinut niin mutta miksi hän valitsi Aadan jos lapsi oli ongelma? Lapsen ei koskaan kuuluisi joutua tällaisen ryöpytyksen kohteeksi, olisi ollut fiksumpaa Pertulta valita heti joku toinen tai Aadan vastaavasti suojelevan lastaan tällaiselta ohjelmalta, aivan yhtä tyhmää kuin mitä osa vanhemmista kertoo somessa lastensa terveystiedot tai kuvaa heitä vähäpukeisina tai nakuina, lapsen oikeuksista huolimatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi