Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian Official 2025

Vierailija
19.02.2025 |

Uudet maajussit esitelty. 

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b699f14b-b298-404e-8f8a-770a972…

Pidetään keskustelu aiheessa ja kohteliaana. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6488)

Vierailija
4721/6488 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia maajusseja haetaan, joten uusi kausi on suunnitteilla. Eri asia sitten, saadaanko riittävästi ja riittävän vetovoimaisia maajussiehdokkaita. Tämän kauden saanti ei ollut rohkaiseva.

Vierailija
4722/6488 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

"Pulleat rintalihakset, karvainen rinta... " Tuosta lähes täydellisestä luettelosta jäi enää puuttumaan vain ylivilkas mielikuvitus. 

Karvainen rinta oksettaa🤢🤮

Ajettellaan että tapaat miehen. Keskustelette, käytte syömässä ym treffailette. Kaikki on mukavaa.. Sitten tulee se hetki että saat häneltä avattua napit ja näät rintakarvat. Juoksetko oksentaen karkuun ja sanot "Anteeksi, mutta tähän mennessä kaikki meni hyvin. " 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4723/6488 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olet naiivi. Ja Perttuhan sen lapsen olisi joutunut elättää.  Aadahan on ainoa  vanhempi lapsen elämässä."

joo, mutta ei se silti ole äidin uuden miehen tehtävä elättää toisten ihmisten lapsia. 

Ihan sama, jos minä muuttaisin yhteen miehen kanssa, joka on lapsensa ainut huoltaja/elättäjä, niin en minä alkaisi hänen lastaan elättää. Se on omien vanhempien tehtävä elättää lapsensa. Oletan, että Aada saa lapsen isältä elarit tai jos ei saa niin Kelasta ainakin.

Hmm, osittain eri mieltä. Kyllä uusi puoliso varmasti jollain tavalla 'elättää' puolison lapset entisestä liitosta? Vai järjestätkö ruoat jääkaappiin niin ettei lapsi saa niitä koska sinä olet ne ostanut? Onpa naiivia ja kylmää ajattelua! Entäpä huone ja sähkö ja muut jutut?

Vierailija
4724/6488 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että Antti jää julkisuuteen.  Ihana, positiivinen, hauska ja kunnollinen.

Varmasti jää. Näitähän on muitakin. Ja jos//kun Antti on tuollainen täysosuma, naisiakin tulee riittämään. Ihme, että tähän asti ei ole onnistunut naisen kanssa kuin lyhyesti, kuten sanoi. 

No tuskin pienellä paikkakunnalla on naisia jonoksi asti.  Kaikki vähintään tietää toisensa. Ja nuorikin vielä on.

Vierailija
4725/6488 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on jännä, kun miehet valittavat: "miksi tavallinen mies ei kelpaa naisille?". Sitten tässä sarjassa kolme miestä neljästä antaa pakit naiselle, joka oli ihastunut.

Olihan siellä kolme jussitartakin, jotka kaikki antoivat pakit ehdokkailleen! Antti ja Tuomas käsittääkseni jatkavat valittujensa kanssa. Ville ei tainnut olla alun perinkään tositarkoituksella liikkeellä. Matin ehdokkaista ei tainnut yksikään olla mieleinen joten meni teatteriksi. Perttu varmaan ihastui Aadaan mutta yhteiselo arvelutti ja jossain vaiheessa tuli ulkopuolinen nainen sotkemaan peliä.

Vierailija
4726/6488 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelman voi lopettaa. Aikansa elänyt.

Vierailija
4727/6488 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Villen flyygelibiisi on suomeksi

Sua lemmin kuin järjetön mä oisin. Esittäjä Olavi Virta.

Olavin mestarillinen tulkinta laulusta on aivan sydämeenkäypä. Ihan alkuperäinen kappale on englanninkielinen "I love you for sentimental reasons", ja sen on levyttänyt muun muassa Nat King Cole:

.

Minä juoksisin karkuun ja lujaa, jos mies laulaisi minulle tämän kappaleen ensitreffeillä. Paha tilannetajun pettäminen!!! Laulu sopii esitettäväksi vain kokeneemmalle ja rakastuneelle parille esim häissä. Alla sanat:

I love you

For sentimental reasons

I hope you do believe me

I'll give you my heart

I love you

And you alon

Olihan tuossa asuneet jo monta päivää samassa talossa tosin porukalla ja lyhyempiä kahdenkeskisiä tapaamisia ollut. Tuon ikäiset naiset eivät enää takerru laulun sanoihin. Nehän ovat vain laulun sanoja 

Vierailija
4728/6488 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on jännä, kun miehet valittavat: "miksi tavallinen mies ei kelpaa naisille?". Sitten tässä sarjassa kolme miestä neljästä antaa pakit naiselle, joka oli ihastunut.

Olihan siellä kolme jussitartakin, jotka kaikki antoivat pakit ehdokkailleen! Antti ja Tuomas käsittääkseni jatkavat valittujensa kanssa. Ville ei tainnut olla alun perinkään tositarkoituksella liikkeellä. Matin ehdokkaista ei tainnut yksikään olla mieleinen joten meni teatteriksi. Perttu varmaan ihastui Aadaan mutta yhteiselo arvelutti ja jossain vaiheessa tuli ulkopuolinen nainen sotkemaan peliä.

Sotkemaan peliä? Pertun mielestä vaimoehdokas eteni liian nopeasti. Haistoi palaneen käryä. Perttulla uusi nainen jo.

Vierailija
4729/6488 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjelman voi lopettaa. Aikansa elänyt.

Pimiälle lopputili! 👏

Vierailija
4730/6488 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska Ville oli sellainen vekkuli, niin naistenkin olisi pitänyt vähän pelailla. Kepeästi. Mitä enemmän sitä arvoituksellisuutta ja lipsuntaa naiseltakin, niin mies hämmentyy. ;)

Ei naiset tienneet, että Ville on peluri. He luuli, että hän on maatilan omistaja espanjasta vaimoa etsimässä.

Nainen huomaa HETI, onko mies sitä mitä on sanonut vai (myös) jotain muuta. Sitäpaitsi miehet ja naiset voivat kaikki olla yhtäaikaa hyvin monia asioita. Villen naisten passiivisuus/pelkkänä objektina oleminen oli jotenkin ärsyttävää.

Villehän on todellinen haaste, jonka kanssa nainen voi kokeilla vaikka mitä tutustumistapoja. Minä olisin testannut tietoja ja älyä, huumoriahan hänellä olikin. Olen varma, että Villen käytöskin olisi haastettuna muuttunut vaikka mihin. Kiva mies, avoin, kohtelias, iloinen jne., mutta ei lähelläkään täydellistä.

Vierailija
4731/6488 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo, mutta ei se silti ole äidin uuden miehen tehtävä elättää toisten ihmisten lapsia. 

Ihan sama, jos minä muuttaisin yhteen miehen kanssa, joka on lapsensa ainut huoltaja/elättäjä, niin en minä alkaisi hänen lastaan elättää. Se on omien vanhempien tehtävä elättää lapsensa. Oletan, että Aada saa lapsen isältä elarit tai jos ei saa niin Kelasta ainakin.

Vierailija kirjoitti:

KELA:sta ei kylläkään saa elareita. Mulla on lapsi Euroopan eri maassa asuvan henkilön kanssa, joka ei maksa mitään, enkä saa KELA:sta mitään. Ehkä saan jotain hieman korotettua lapsilisää, jonka kai saa kaikki yksinhuoltajat. Ihan hyvin silti on mennyt, kun suhteuttaa menonsa tuloihin. Lapsi on nyt jo teini.

Vierailija
4732/6488 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olet naiivi. Ja Perttuhan sen lapsen olisi joutunut elättää.  Aadahan on ainoa  vanhempi lapsen elämässä."

Niin, mutta Aada ei ole töissä. Tai siitä ei mainittu ainakaan halaistua sanaa. Joku vissiin oli huomannut facesta, että opiskelee. Niin meinaatko, että Perttu olisi voinut olla elättämättä, jos äiti opiskelee ja lapsesta saa minimielarit? 

Ehkä Aada on omaishoitaja ja on mahdollista päästä töihin vasta sitten kun lapsi menee kouluun (tai tehdä vain etätöitä kotoa käsin)? Ei se olisi ollut Pertun/uuden miehen tehtävä maksaa esim. lapsen vaatteet, puhelimet, harrastukset, vapaa-ajan jutut jne. 

Vierailija
4733/6488 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, osittain eri mieltä. Kyllä uusi puoliso varmasti jollain tavalla 'elättää' puolison lapset entisestä liitosta? Vai järjestätkö ruoat jääkaappiin niin ettei lapsi saa niitä koska sinä olet ne ostanut? Onpa naiivia ja kylmää ajattelua! Entäpä huone ja sähkö ja muut jutut?

No jos kuvitellaan, että mies, jolla ei ole lapsia, muuttaa yhteen naisen kanssa, jolla on kaksi teini-ikäistä lasta kokoaikaisesti. Kun he muuttavat yhteen, minun mielestäni tuntuisi reilulta, että se nainen maksaa vuokrasta 3/4, koska hän itse sekä hänen kaksi lastaan asuvat siellä, tod. näk. lapsilla omat huoneetkin. Ja nainen laittaa yhteiselle taloustilille tai vastaavalle kuukausittain summan, jolla katetaan hänen ja hänen lasten ruoka-/muut kulut ja maksaa vesi-/sähkölaskusta yli puolet. en minä ainakaan suostuisi muuhun järjestelyyn.

Vierailija
4734/6488 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perttu teki mielestäni ihan oikein Aadan suhteen.

miten niin? miksei Aada olisi ollut just sopiva kumppani Pertulle?

Vierailija
4735/6488 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Ja sitten heräsit ja päästit kissan peräkammarista ulos pissalle?

Vierailija
4736/6488 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta Aada ei ole töissä. Tai siitä ei mainittu ainakaan halaistua sanaa. Joku vissiin oli huomannut facesta, että opiskelee. Niin meinaatko, että Perttu olisi voinut olla elättämättä, jos äiti opiskelee ja lapsesta saa minimielarit? 

Ehkä Aada on omaishoitaja ja on

Edelleenkin todella naiivia. Jos lapsi on 100% toisella vanhemmalla, niin kyllä arjen kulut ovat myös sen 100%. Miten menee asumis-ja ruokakulut? Mietipä sitä. 

Vierailija
4737/6488 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville on hauska ukkeli! Olisi paljon tylsempi ollut koko Maajussi, jos olisi puuttunut tuollainen vekkulihahmo. 

Olen miettinyt millaisten mörköjen kanssa nämä  Villeä kohteliaaksi herrasmies vekkuliksi kutsuvat naiset ovat viettäneetkään aikaa. Heille kun Ville edustaa jotain ennennäkemätöntä? Samanlainen piereskelijä ja hengitys aamulla haiseva hänkin on kuin nuo teidän mörököllit, voi olla vielä pahempaakin. Mielestäni vuorostaan Matti järjesti huomioivat treffit Marikalle, oli taitavia paikallisia laulajia ja muusikkoja esiintyen livenä, sitä vastoin Ville oli päättänyt sitten taas saada huomiota valtakunnallisesti laulaen itse epävireisesti ja täysin tilannetajuttoman väärän kappaleen naiselle jota ei sitten valinnut.

Vierailija
4738/6488 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa siinä Pertun talossa vielä asua myös Pertun vanhemmat.

Vierailija
4739/6488 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perttu teki mielestäni ihan oikein Aadan suhteen.

miten niin? miksei Aada olisi ollut just sopiva kumppani Pertulle?

Jos et vielä huomannut, sinun mieltymyksesi ei kiinnostanutkaan Perttua.  Hänellä on seurustelukumppani.

Vierailija
4740/6488 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuomas ja Jonna tuntuivat rakastuneen syvästi, Tuomas kertoi haastattelussa miten aikoo olla Jonnan kanssa elämänsä loppuun asti. Toki aika näyttää ja kun paremmin tutustuvat, miten käy. Mikäs siinä jos molemmilla on tarve olla yhdessä ja perustaa jopa isompikin perhe. Itse koen silti tuollaisen mutkat suoriksi vauhdilla suhteen hieman pelottavaksi, ei tunneta toista ja tämän menneisyyttä. Olisi hyvä keskustella ja tutustua ensin siten, ettei tule ikäviä yllätyksiä. Enkä väitä ettäkö niitä tulisi tässä tapauksessa, puhun noin yleisesti.

Tuossahan on se kuvio, että kummatkin halusivat todella paljon parisuhdetta ja nyt se löytyi. Tämä koko asia tuntuu nyt niin ihmeelliseltä ja mukavalta. Monethan rakastuvat ja hullaantuvat siihen tunteeseen, että nyt ovat toisen ihmisen kanssa, nyt minulla on kumppani. Silloin helposti tulee tunne, että nyt olen tämän ihmisen kanssa elämänsä loppuun, kun tämmöinen onni potkaisi. Toivon tietenkin, että onnistuisivat. Tuomas on kiltti ja hyvätapainen, vaikea sanoa ei.  Esimerkiksi sanoi, ettei yhteenmuutosta erityisesti päätetty, Jonna alkoi vain tuoda tavaroitaan heille. Jos olisi ollut ei niin kiltti ja naisiin enemmän tottunut mies niin ehkä olisi laittanut hiukan stoppia. Että katsotaan nyt ensin ja tutustutaan. Samoin Jonna, kun on lapsikin kuviossa. Nyt vain sattui monestakin syystä olemaan niin, että kiireellä halusivat saman katon alle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi