Keitä täällä palstailee?
Olisi hauska tietää, montako meitä tällä palstalla pyörii. Voisit kertoa itsestäsi lyhyesti mitä haluat. Palstahulluista olisi myös kiva kuulla, jos voisitte kertoa kuka hulluista olet. Jotta laskurit ei menisi sekaisin, jokainen kertoo vain kerran eikä kommentoida toisten teksteihin, silloin kai onnistuu. Minä aloitan:
N50+ jumahtanut vahingossa tänne. Kommentoin harvakseltaan ja etsin hauskoja ketjuja. Kokemusta n. 2 v. palstailusta. Yritän päästä eroon, mikä ehkä ei nyt onnistu, jos tästä ketjusta tulee se hauska.
Kommentit (54)
Mie, uittuilen kaikille tasapuolisesti.
Nainen 52, vahingossa tänne olen eksynyt. Joskus on hyviä juttuja mutta ne poistetaan. Tämän päivän paras on ollut se ilmavaivat juttu jyrinästä hajuun...
60 v nainen, etsin netistä jotain ohjetta ja päädyin tänne. Yritin pyristellä irti, mutta jäin koukkuun. Palstailen silloin tällöin. En ole vielä keksinyt mikä palstahullu olisin.
Välillä heitän kommentin,en roiku täällä.
Minä ,sinä ja kourallinen muita hulluja.
Nainen 43, lueskelen täällä lähinnä ja ihmettelen tätä avohoitolaa. :o
Nykyisi incelit pyörii täällä spämmäilemäsdä kun niiden foorumi tuli maksulliseksi. Tunnistaa tyhmyydestä.
Itse olen 52v nainen, joka satunnaisesti käyn katsomassa onko täällä mtään järkevää tai hauskaa, harvoin enää on.
Nainen 43, lueskelen täällä lähinnä ja ihmettelen tätä avohoitolaa. :o
Niin ne lääkkeet??
Olen 48-vuotias nainen, mt-syistä eläkkeellä ja kyllä, olen palstahulluksikin kutsuttu, mutta enpä kerro kuka niistä olen. Aikani kuluksi spämmään kaikkea joutavaa, usein kyllä asiaakin.
Olen 44v anushullu mies espoosta.
Tykkään kaikesta anukseen liittyvästä.
Hermannin ala-asteen 4b-luokka. Jutuista päätellen niin
M48. Syrjäytynyt kirjallisuustieteilijä tk-eläkkeellä juomisen ja mt-syiden takia. Erikoisalaani kirjallisuus, politiikan liveseuranta/politiikan analysointi ja musiikki/leffat.
Aina feministinä naisten puolella - joskus tulee toki ammuttua tyhmimpiä miesvihafeminismi-juttuja alas. Yitän olla hauska Vornanen, hallituksen leikkuulauta, musa/leffa-väännösketjuissa.
55 v nainen. Usein lueskelen ja välillä kommentoin
47v mies kouvolasta. Hullu vai ei... Sen saa muut päättää.
Olen mies, 44V. Esiinnyn täällä eri hahmoissa, joilla riittää draamaa elämässään. Mm. Mies teki sitä ja tätä.