Naiset antakaa edes mahdollisuus meille tavismiehille.
Tuntuu, että nykyään moni tavallinen mies jää varjoon, kun deittailussa haetaan jotain erityistä tai poikkeuksellista. Meitä on paljon, jotka emme ole supersankareita, miljonäärejä,lentäjälääkäreitä,rikollisia tai somejulkkiksia.. vaan olemme ihan tavallisia, rehellisiä ja luotettavia miehiä, jotka haluaisivat rakastaa ja tulla rakastetuiksi.
Olisi hienoa, jos naiset antaisivat enemmän mahdollisuuksia meille, jotka emme ehkä erotu heti joukosta, mutta joilla olisi paljon annettavaa oikeassa parisuhteessa. Aidot tunteet, lojaalius ja arjen yhdessä jakaminen ovat loppujen lopuksi paljon arvokkaampia kuin täydelliset kuvat tai pinnallinen kiilto.
Naisten realismi on kadonnut!
Kommentit (243)
1. Tavismies ei tinderöi
2. Tavismies uskaltaa selvänä, kirkkaassa päivänvalossa puhua ja kertoa tunteistaan kasvotusten
3. Tavismies on nöyrä, muttei nöyristele
Vierailija kirjoitti:
1. Tavismies ei tinderöi
2. Tavismies uskaltaa selvänä, kirkkaassa päivänvalossa puhua ja kertoa tunteistaan kasvotusten
3. Tavismies on nöyrä, muttei nöyristele
Tuo ei kyllä ole mikään tavismies vaan kultakimpale, josta pidetään kiinni lujaa.
Kyllä minä antaisin, jos sinkku olisin, jos tavallisella suomalaismiehellä tarkoitetaan ahkeraa ja osaavaa vanhan ajan suomalaismiestä, jonka sana pitää. Hän on käsistään kätevä ja taitava hyvin monissa asioissa ja arvostaa naista.
Suomalaismies on sitä paitsi maailman komeimpien joukossa. Useimmat ovat vähintään pitkähköjä ja raamikkaita.
Ei kiitos tavismiehelle. En ole itse tavis, joten miksi haluaisin taviksen elämääni?
En enää ikinä anna mahdollisuutta yhdellekään ns. tavismiehelle (eli miehelle joka on jopa rumempi kuin keskiverto mies, mutta jonka luonne on todellisuudessa kuin säkillinen paskaa, ja se tavallisuuden korostaminen vain harhautus).
Tarvii olla kielitaitoinen ja kätevä käsistään, taitaapi tavikset pudota kyydistä ihan noilla.
Ai jaa, itse olen 170 cm, normipainoinen, normitalous... ehkä erona massaan on sitten ulospäinsuuntautuneisuus ja uteliaisuus, jonka vuoksi jatkuva muutos parempaan ja monista aiheista keskustelu on olllut mahdollista. Kaikki elämäni naiset joihin on ollut onni läheisemmin tutustua ovat olleet fiksuja, kauniit ja kaikinpuolin miellyttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen huomaa ettei se tavismies ollutkaan "kiltti ja luotettava ja rehellinen", niin hän katkeroituu tavismiehille ja alkaa välttämään niitä.
Kun nainen huomaa saman komeasta miehestä, hän ei koskaan katkeroidu komeille miehelle ja päätä siitä lähtien että seurustelee pelkästään tavismiesten kanssa.
Ja mitä nyt olen huomannut, niin ne komeat miehet ovat ihan 100-0 todennäköisemmin narsistisia kusipäitä.
Eli miksi naiset toimitte näin?
Monenko tavismiehen tai komean miehen kanssa seurustelusta sinulla on kokemusta?
Mun keinu ei keinu miehiin päin.
Äläpä sitten e
Joo, ei ole parisuhteen toisena osapuolena. Kaverina tai tuttuna joo, mutta ei puolisona.
Vierailija kirjoitti:
Huomaan, että moni nainen yliarvioi oman tasonsa parisuhdemarkkinoilla. He odottavat täydellistä miestä, pitkää, varakasta, komeaa ja itsevarmaa, mutta eivät ole valmiita katsomaan peiliin ja arvioimaan realistisesti, mitä itse tuovat pöytään.
Olen sinkku, koska en ole kiinnostunut leikkimään tätä peliä. En aio juosta perässä enkä todistella arvoani jollekulle, joka asettaa epärealistisia vaatimuksia ilman vastinetta. Mieluummin elän omilla ehdoillani kuin tyydyn epäreiluun asetelmaan.
M32
Olet harhaluuloinen. Tästä kärsit vain sinä itse. Lopeta Taten tms seuraaminen ja käy vaikka terapiassa tai juttele normaalien miesten ja naisten kanssa, niin ehkä tajuat millainen maailma oikeasti on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavisten pitäisi pitää itsestään huolta fyysisesti ja henkisesti niin naiset voisivat kiinnostua!
Jaa-a, kerro nyt toki mitä lyhyt, lihava, kalju persu pystyisi tekemään tehdäkseen itsestään haluttavan naisille.
Pahin noista on se persuus. Lue siis enemmän, ajattele, ole empaattisempi. Ehkä tajuat, miten väärässä olitkaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen varattu ja mielestäni mieheni on tavis.
Mullakin on jo yksi tavismies, niin ei ole toiselle tilaa.
Vierailija kirjoitti:
En enää ikinä anna mahdollisuutta yhdellekään ns. tavismiehelle (eli miehelle joka on jopa rumempi kuin keskiverto mies, mutta jonka luonne on todellisuudessa kuin säkillinen paskaa, ja se tavallisuuden korostaminen vain harhautus).
Sä sekoitat nyt oikeat tavismiehet ja tän palstan "tavismiehet" keskenään. Oikeilla luonne on ihan ok, voi olla hyväkin.
Ap tee itsellesi palvelus ja käy vaikka Prismassa. Katsele ympärillesi, kunka paljon ihan tavallisia ja tavallisen näköisiä miehiä siellä on ostoksilla ihan tavallisten tyttöystäviensä ja vaimojensa kanssa.
t. tavallisen kiltin miehen onnellinen vaimo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on karu totuus että miehen tasoon vaikuttaa nämä asiat:
-pituus
-ulkonäkö
-koulutustaso
-status työelämässä
-palkka ja muu varallisuus
Miehen luonne,arvomaailma ja henkiset asiat vaikuttaa miehen tasoon hyvin vähän jos ollenkaan. Mies voi nostaa omaa viehätysvoimaansa kouluttautumalla lisää tai panostamalla omaa työuraan, toki lotossa jos voittaa miljoonia niin se on myös keino.
Sulla on väärät vaatimukset miehistä. En ole samaa mieltä.
Jep, homot on pinnallisia näköjään.
Homot?
Ja taas pitäisi nollapanostuksella omalta puolelta eli vaivatta "saada mahdollisuus" naisilta (sitä) vieläpä monikossa.
Olen nainen, joka saa välillä pakkeja tavismiehiltä, joten kyrsii lukea näitä aloituksia. Minun nähdäkseni ne tavismiehet haluavat itselleen kumppaniksi jonkun Sara Sieppi -tyylisen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Oma sisäinenkin rumuus näkyy/paljastuu näillä "antakaakaikkihaluamaninaiset'tilaisuus'yhyy -kärttäjillä" aina heti kun väittävät, että komeat aina petollisia, jne.
Komeus kun ei poissulje muitakin avuja/hyvyyksiä sekä vastaavasti rumuus ei takaa mitään muutakaan hyvää (= ei edes taviskilttiyttä), itseasiassa päin vastoin.
"Miehen luonne,arvomaailma ja henkiset asiat vaikuttaa miehen tasoon hyvin vähän jos ollenkaan. "
Niin no kivalla luonteella yksistään ei tietenkään yleensä saa jotain maailmanluokan kaunotarta joten sikäli tasoa se ei niin paljon nosta. Mutta jos haluaa saada sen tavallisen mukavan naisen joka on ulkönäöltään samaa tasoa kuin itse niin silloin se mukava hyvä luonne sekä sosiaaliset taidot auttavat kyllä ihan todella paljon.