Naiset antakaa edes mahdollisuus meille tavismiehille.
Tuntuu, että nykyään moni tavallinen mies jää varjoon, kun deittailussa haetaan jotain erityistä tai poikkeuksellista. Meitä on paljon, jotka emme ole supersankareita, miljonäärejä,lentäjälääkäreitä,rikollisia tai somejulkkiksia.. vaan olemme ihan tavallisia, rehellisiä ja luotettavia miehiä, jotka haluaisivat rakastaa ja tulla rakastetuiksi.
Olisi hienoa, jos naiset antaisivat enemmän mahdollisuuksia meille, jotka emme ehkä erotu heti joukosta, mutta joilla olisi paljon annettavaa oikeassa parisuhteessa. Aidot tunteet, lojaalius ja arjen yhdessä jakaminen ovat loppujen lopuksi paljon arvokkaampia kuin täydelliset kuvat tai pinnallinen kiilto.
Naisten realismi on kadonnut!
Kommentit (243)
Tavisten pitäisi pitää itsestään huolta fyysisesti ja henkisesti niin naiset voisivat kiinnostua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me olla sulle parisuhdetta velkaa.
Mutta voisitte edes harkita parisuhdetta ja sänkyhommia myös tavallisten miesten kanssa.
Ai sen takia kun sä haluut? Ensin pitää tavata henkilö jonka kanssa haluaa parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Tavisten pitäisi pitää itsestään huolta fyysisesti ja henkisesti niin naiset voisivat kiinnostua!
Jaa-a, kerro nyt toki mitä lyhyt, lihava, kalju persu pystyisi tekemään tehdäkseen itsestään haluttavan naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a, kerro nyt toki mitä lyhyt, lihava, kalju persu pystyisi tekemään tehdäkseen itsestään haluttavan naisille.
Laihduttaa js lopettaa perseilyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta, tee elämäntapamuutoksia ja löydä kateissa ollut itsevarmuus. Naiset haistavat epätoivon jo kauas.
Pituudelle ja kaljuuntumiselle ei voi mitään, mutta lihavuus ja itsevarmuus ovat korjattavissa.
Hei, vinkkinä vaan, että ei kannata luetella mitään noita "rehellinen, luotettava, tavallinen" ja mainostaa jotain "aitoja tunteita". Noi on ihan perusjuttuja eikä niitä tarvitse erikseen mainita. Joskus pidin tuota hyvänä merkkinä ja annoin mahdollisuuden tavikselle, jopa huonommallekin kun tavikselle, koska tota sinkkunaisille jankattiin, että täytyy antaa mahis. Mitä tarkotan "huonommalla" oli esimerkiksi pikavipeillä sössityt luottotiedot ja aivan merkittävä ylipaino huonoilla elämäntavoilla.
Ei ainakaan nää tyypit olleet mitenkään "kiitollisia" mun antamasta mahdollisuudesta. Toinen etsi heti parempaa tinderissä selkäni takana sillä fiiliksellä, että kun sain nyt tuonkin niin täytyy parempikin saada. Toinen oli tosi kriittinen ulkonäköäni kohtaan vaikka olinkin selkeästi parempitasoinen kuin hän.
Yksi vielä, joka myös valitteli huonoa menestystään naisten kanssa, "ujouttaan" ja sitä ettei löydy seuraa, kun ei ole muka tarpeeksi hyvännäköinen, ghostasi mut tosi törkeästi.
Nämä kaikki kanssa mainostivat olevansa aivan älyttömän kilttejä, rehellisiä jne mutkun ei kenellekään olevinaan kelpaa. Mulle kelpasi ja todellakin annoin mahdollisuuden, katselin myös noita törppöilyjä kun ajattelin että ei vielä osaa naisten kanssa olla, opetellaan yhdessä.
Ennemmin mulle ei annettu mahdollisuutta, mun mielestä se mahdollisuus kuuluisi antaa "tavisnaisille". Ja joku tulee nyt kuitenkin vttuilemaan että mun ulkonäössä ois se vika (tai jossain muussa) niin ei. Eikä minulla koskaan ole ollut valita mistään hyvistä miehistä, vaikka nätti olenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun ei riitä nuo asiat vaan miehen pitää olla myös se hyvin tienaava "sugardad" ja miehen pitää olla koulutettu jotta se voi saada sen hienon status työn hyvällä palkalla.
Vierailija kirjoitti:
Hei, vinkkinä vaan, että ei kannata luetella mitään noita "rehellinen, luotettava, tavallinen" ja mainostaa jotain "aitoja tunteita". Noi on ihan perusjuttuja eikä niitä tarvitse erikseen mainita. Joskus pidin tuota hyvänä merkkinä ja annoin mahdollisuuden tavikselle, jopa huonommallekin kun tavikselle, koska tota sinkkunaisille jankattiin, että täytyy antaa mahis. Mitä tarkotan "huonommalla" oli esimerkiksi pikavipeillä sössityt luottotiedot ja aivan merkittävä ylipaino huonoilla elämäntavoilla.
Ei ainakaan nää tyypit olleet mitenkään "kiitollisia" mun antamasta mahdollisuudesta. Toinen etsi heti parempaa tinderissä selkäni takana sillä fiiliksellä, että kun sain nyt tuonkin niin täytyy parempikin saada. Toinen oli tosi kriittinen ulkonäköäni kohtaan vaikka olinkin selkeästi parempitasoinen kuin hän.
Yksi vielä, joka myös valitteli huonoa menestystään naisten kanssa, "ujouttaan" ja sitä ettei löydy seuraa, kun ei ole muka t
Nuo nyt ovat niitä juntteja jotka haluavat aidosti vain 19-vuotiaan isorintaisen missin. Muu ei kelpaa :D
No, voi olla, mutta oon useamman kerran antanut sen kuuluisan mahdollisuuden. Enhän minä tiennyt sitä etukäteen, mitkä ne näiden jätkien agendat oli. Ajattelin vaan sitä, että ei nyt ole niin komea, huono rahatilanne ja on ku jäätynyt pulkannaru pakkasessa, mut kannattaahan se mahdollisuus antaa, kuitenkin sanoi itsekin että on tosi kiltti ja luotettava ja rehellinen sun muuta. No, ei ollut mitään näistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduttaa ja eheytyä persuudesta. Se tekisi haluttavaMMAn.
Vierailija kirjoitti:
Yksi vielä, joka myös valitteli huonoa menestystään naisten kanssa, "ujouttaan" ja sitä ettei löydy seuraa, kun ei ole muka t
Ehkä miehet aistivat että pidit itseäsi parempana?
Olen antanut mahdollisuuden, mutta näin jälkikäteen täytyy todeta, ettei olisi kannattanut. Ukolla taisi neste nousta päähän, kun hänen vaimonsa oli niin hyvännäköinen, että työkaveritkin kadehtivat. Vuosia sinnittelin, mutta sitten en enää kestänyt, vaan lähdin menemään.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olin nuorena liian kiltti miesten kanssa ja suostuin tapailemaan vastaavanlaisia hyypiöitä. Jotenkin ajattelin että ehkä se siitä kunnostautuu kun kerrankin saa huomiota ja halusin nimen omaan antaa mahdollisuuksia ja kuvittelin olevani joku hyväntekijä. Tuhlattua aikaa kaikki tuo.
En oo sulle mitään velkaa. En anna mahdollisuutta sinulle, enkä myöskään laatikkoleuka-avaruuslentäjäkirurgille.
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen huomaa ettei se tavismies ollutkaan "kiltti ja luotettava ja rehellinen", niin hän katkeroituu tavismiehille ja alkaa välttämään niitä.
Kun nainen huomaa saman komeasta miehestä, hän ei koskaan katkeroidu komeille miehelle ja päätä siitä lähtien että seurustelee pelkästään tavismiesten kanssa.
Ja mitä nyt olen huomannut, niin ne komeat miehet ovat ihan 100-0 todennäköisemmin narsistisia kusipäitä.
Eli miksi naiset toimitte näin?
Monenko tavismiehen tai komean miehen kanssa seurustelusta sinulla on kokemusta?
En koe ettenkö olisi tavallisena miehenä saanut mahdollisuuksia. Se, että suurin osa treffikumppaneistani ei ole herättänyt kiinnostusta parisuhteeseen ei ole kummankana osapuolen syy. Viimeisen 3-4 vuotta olen ollut se aktiivisempi osapuoli lopettamaan viestittely tai todennut treffien jälkeen, ettei kiinnosta toiset treffit.
Ensin vängätään että naisen pitäisi antaa mahdollisuus kun mies ei mitään itse saa.
Sitten jos antaa, alkaa tulla vaatimuksia: ei saa olla tatuointia, ei saa olla eksiä, ei saa värjätä tukkaa, pitää olla laiha.
Eli tosiasiassa tuo on vaan trolli.
Joo, ja enemmistö miehen kanssa. Ja normaalijakauman mukaan niitä ääripäitä, tässä tapauksessa niitä top miehiä, on vain vähän. Ja nekin on parisuhteessa top naisen kanssa.
Lika Barnes, leka bäst.