Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset antakaa edes mahdollisuus meille tavismiehille.

Vierailija
16.02.2025 |

Tuntuu, että nykyään moni tavallinen mies jää varjoon, kun deittailussa haetaan jotain erityistä tai poikkeuksellista. Meitä on paljon, jotka emme ole supersankareita, miljonäärejä,lentäjälääkäreitä,rikollisia tai somejulkkiksia.. vaan olemme ihan tavallisia, rehellisiä ja luotettavia miehiä, jotka haluaisivat rakastaa ja tulla rakastetuiksi.

Olisi hienoa, jos naiset antaisivat enemmän mahdollisuuksia meille, jotka emme ehkä erotu heti joukosta, mutta joilla olisi paljon annettavaa oikeassa parisuhteessa. Aidot tunteet, lojaalius ja arjen yhdessä jakaminen ovat loppujen lopuksi paljon arvokkaampia kuin täydelliset kuvat tai pinnallinen kiilto.

Naisten realismi on kadonnut!

Kommentit (243)

Vierailija
241/243 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yleensä katso näitä linkattuja videoita mutta tämä kyllä kannattaa katsoa. Harvoin näkee tämän asian esitettynä niin selväjärkisesti ja fiksusti.

Erityisesti jäi mieleen lause "sinä itse valitset että et mene puhumaan sille tytölle". Muistan niin hyvin kuin aikanani kävin kamppailua pääni sisässä että uskallanko mennä juttelemaan sille kivan näköiselle tytölle siinä vähän matkan päässä. Mietin miten paljon helpompaa olisi vain olla menemättä ja tehdä kuten on aina ennen tehnyt. Ei tarvitsisi ottaa riskiä siitä että ei onnistu eikä että osaako puhua oikein. Mutta silti jotenkin sillä kertaa sain sen rohkeuden mennä. Jotenkin vain päätin että nyt minä menen. Ja siitä seurasi suunnilleen kaikki se hyvä ja kaunis jonka olen elämässäni sen jälkeen saanut. Edelleen puistattaa ajatuskin että jos en olisi silloin uskaltanut niin olisinko jäänyt ikuisesti siihen samaa pisteeseen.

Vierailija
242/243 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tavismies? Onko se joku tietyn ammatin mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/243 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän