Naiset antakaa edes mahdollisuus meille tavismiehille.
Tuntuu, että nykyään moni tavallinen mies jää varjoon, kun deittailussa haetaan jotain erityistä tai poikkeuksellista. Meitä on paljon, jotka emme ole supersankareita, miljonäärejä,lentäjälääkäreitä,rikollisia tai somejulkkiksia.. vaan olemme ihan tavallisia, rehellisiä ja luotettavia miehiä, jotka haluaisivat rakastaa ja tulla rakastetuiksi.
Olisi hienoa, jos naiset antaisivat enemmän mahdollisuuksia meille, jotka emme ehkä erotu heti joukosta, mutta joilla olisi paljon annettavaa oikeassa parisuhteessa. Aidot tunteet, lojaalius ja arjen yhdessä jakaminen ovat loppujen lopuksi paljon arvokkaampia kuin täydelliset kuvat tai pinnallinen kiilto.
Naisten realismi on kadonnut!
Kommentit (243)
Olisi vain julmaa ja turhaa tuhlata kummankaan aikaa jos ei ole kahdensuuntaista ja tarkastelun kestävää kipinää.
Vierailija kirjoitti:
Antakaa edes positiivista huomiota taviksille? Hymyilkää taviksille ja flirttailkaa taviksille. Tinderissä antakaa tykkäyksiä myös taviksille?
Aika vastuutonta kehoittaa flirttailemaan ilman mitään oikeaa tarkoitusta. Sitten saadaan taas lukea Alibista miten käy, kun "antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa"
En mä halua tavismiestä, kun en oo tavis itekään. Tai siis mä olen vähän eksentrinen, boheemi taiteilijaluonne, joten mies saisi olla samanlainen.
Mietipä tuntemiasi pariskuntia. Eivätkö ne pariskuntien miehet ole ihan taviksia?
Miehiä ei ole hirveästi näkynyt. Onko kaikki muuttaneet maalle asumaan?
Ihme kitinää taas. Suurin osa ihmisistä on taviksia, niin naiset kuin miehetkin. Ja löytävät kyllä kumppanin.
Oma mieheni on tavis, ei ole miljonääri, ei ole sixcpackia ja ammatti on ihan perusduunariammatti. Kiltti, kultainen ja paljon fiksumpi kuin moni korkeammin koulutettu.
Hei ap, mun miesystävä on tavis. Ei ole somejulkkis (ei edes ole somessa), ei ole uraohjus, supersankari, lentäjälääkäri yms. Ei kiinnosta pinnallinen elämä, rauhallinen, hiljainen, pohdiskeleva ja haaveena olisi muuttaa asumaan lähelle luontoa ja olla jopa omavarainen.
Että kyllä me taviksille annetaan mahdollisuuksia, ero on siinä että millainen ajatusmaailma sillä toisella ihmisellä on ja ap:n kaltainen ajatusmaailma.. ei, ei herätä kiinnostusta minussa.
Kissani voittaa miehen kaikilla tasoilla
Naisten realismi ei ole kadonnut vaikka ap:lla ja kaltaisillaan antakaatilaisuusyhyy -rutisijoilla ei ole sitä ikinä ollutkaan. Naiset elävät realismissaan alati kehittyen ja kehittäen itseään (eri kasvatus) mieleisensä miehen/naisen kanssa tai yksin. Jos sinä et ole realismia kenellekään naiselle niin syy ja vastuu löytyy peiliin katsomalla, ei itkemällä ja muita syyttämällä.
Kun mä katselen ympärilleni, näen pelkästään tavisperheitä ja tavispariskuntia. Missähän Beverly Hillsissä te muut asutte?
Avaa silmäsi ja katso ympärillesi. Ovatko kaikki pariutuneet miehet kovapalkkaisia lentäjä-kirurgi-pankinjohtajia? Vai saattaisiko ehkä 99,9% miehistä kuitenkin olla niitä pienileukaisia möhömahaisia keski-ikäisiä tavismiehiä?
Ehkä vika on sinussa henkilökohtaisesti, ei siinä että olet ns. tavallinen.
AP onkohan kyse nyt vain siitä että sulle itsellesi ei kelpaa se tavisnainen? Ikä suurin piirtein samassa kuin sulla, lyhyenläntä, meikkailee vähän silloin kun on juhlahetki, shoppaa vaatteet supermarketista, käy jumpassa kaksi kertaa viikossa, tykkää olla kotona ja käy ihan perus 8-16 työssä. Ei mitään kovin jännittävää tai seksikästä. Ihan tavallinen nainen. Kelpaako?
En enää anna mahdollisuutta, sori vaan. Tavis paljastui ihan samanlaiseksi vonkaajaksi kuin kaikki muutkin.
Lopeta ruikuttaminen. Jokaiselle miehelle löytyy hyvä nainen, jollei mies ole ruikuttaja. Ruikuttajat runkkaa koko ikänsä!
Annatko itse armoa ja ennen kaikkea ARVOA "Tavisnaiselle"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina saa kuulla samaa mantraa, että "antakaa mahdollisuus". Mä heittäisin tähän pallon nyt takaisin ja kysyisin, että miten? Miten antaa se mahdollisuus? Jos tietynlaiset ihmiset eivät vetoa sinuun, niin miten siinä voi antaa mahdollisuutta? Että ensin pakottaa itsensä suhteeseen ja sitten alkaa maagisesti pitämään sellaisesta mistä ei pidä?
Ei se toimi noin. Tulisesta ruoasta tai koirista voi oppia tykkäämään, tai vähintäänkin sietämään niitä, kun tarpeeksi itsensä niille altistaa. Mutta kumppania ei voi valita, jos fiilis on se että ei toivo toisen edes koskevan.
Antakaa edes positiivista huomiota taviksille? Hymyilkää taviksille ja flirttailkaa taviksille. Tinderissä antakaa tykkäyksiä myös taviksille?
Ei pidä olla liian nirso vaan pitää olla avoin huomioimaan myös tavikset.
Antakaa turhaa toivoa? Kuulostaa järkevältä.
Menkää neuroosinönnöttäjät terapiaan, ottakaa itseänne niskasta kiinni ja työstäkää ontto (neitsyt)yläkupolinne kuntoon. Niin naisetkin tekevät ja vieläpä pakosta, koska yhteiskunta ei samalla tavalla hyysää ja suosi naisia.
Ne naiset, jotka ovat antaakseen tilaisuuden yhdelle tavismiehelle kerrallaan päätynevät (lopulta) sen rakkaimpansa kanssa yhteen. Siihen loppuu lopullisesti se 'tilaisuuksien antaminen' (tavismiehille massana/monikossa). Mieluummin kohdataan karhu, joka on ylivoimainen: komeampi, taitavampi sosiaalisesti, jne., ei ulise, ei petä, eikä jää riippakiveksi.