Naiset antakaa edes mahdollisuus meille tavismiehille.
Tuntuu, että nykyään moni tavallinen mies jää varjoon, kun deittailussa haetaan jotain erityistä tai poikkeuksellista. Meitä on paljon, jotka emme ole supersankareita, miljonäärejä,lentäjälääkäreitä,rikollisia tai somejulkkiksia.. vaan olemme ihan tavallisia, rehellisiä ja luotettavia miehiä, jotka haluaisivat rakastaa ja tulla rakastetuiksi.
Olisi hienoa, jos naiset antaisivat enemmän mahdollisuuksia meille, jotka emme ehkä erotu heti joukosta, mutta joilla olisi paljon annettavaa oikeassa parisuhteessa. Aidot tunteet, lojaalius ja arjen yhdessä jakaminen ovat loppujen lopuksi paljon arvokkaampia kuin täydelliset kuvat tai pinnallinen kiilto.
Naisten realismi on kadonnut!
Kommentit (243)
Vierailija kirjoitti:
2. Henkinen tuki, kun nainen tekee virheen, eikä pysty myöntämään sitä
LOL
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, joka saa välillä pakkeja tavismiehiltä, joten kyrsii lukea näitä aloituksia. Minun nähdäkseni ne tavismiehet haluavat itselleen kumppaniksi jonkun Sara Sieppi -tyylisen naisen.
Lisään vielä:
Esimerkiksi tälläisia tavismiehiä olen treffaillut:
35v mies, joka ensitreffeillä kertoi, ettei ole pitkään aikaan käynyt treffeillä (mitä se "pitkä aika" sitten tarkoittaakaan?). Ei halunnut tavata toiste.
34v mies , jonka kanssa kävin marraskuussa treffeillä. Hän kertoi käyneensä treffeillä viimeksi kesällä ja edellisestä tapailusuhteesta kulunut vuosi (toki voi olla, että hän ei edes aktiivisesti etsinyt tyttöystävää). Hän ei enää toisten treffien jälkeen halunnut tavata.
37v mies, joka ei ensitreffien halunnut tavata uudelleen, mutta vuoden kuluttua otti uudelleen yhteyttä ja kysyi, että haluanko nyt mennä uudelleen treffe
Tajusitko antaa piparia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin vängätään että naisen pitäisi antaa mahdollisuus kun mies ei mitään itse saa.
Sitten jos antaa, alkaa tulla vaatimuksia: ei saa olla tatuointia, ei saa olla eksiä, ei saa värjätä tukkaa, pitää olla laiha.
Eli tosiasiassa tuo on vaan trolli.
Joo, eikä saa olla lapsia.
Ei miesten kannata sekaantua naiseen jolla on lapsia, ei mielellään edes huvikäyttöön.
Pyhä Sylvi sentään.
Jos molemmat on kerinnyt jo 40 veeksi niin hyvin todennäköstä että molemmilla on jo pitempi suhde takana, mistä syntynyt myös niitä rakkaudenhedelmiä.
Aika pitkää saa etsiä että löytää lapsettoman vapaan ton ikäsistä.
Tietty en ole mukaanlaskenut inceleitä enkä peräkammarinpoikia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin vängätään että naisen pitäisi antaa mahdollisuus kun mies ei mitään itse saa.
Sitten jos antaa, alkaa tulla vaatimuksia: ei saa olla tatuointia, ei saa olla eksiä, ei saa värjätä tukkaa, pitää olla laiha.
Ei miesten kannata sekaantua naiseen jolla on lapsia, ei mielellään edes huvikäyttöön.
Pyhä Sylvi sentään.
Jos molemmat on kerinnyt jo 40 veeksi niin hyvin todennäköstä että molemmilla on jo pitempi suhde takana, mistä syntynyt myös niitä rakkaudenhedelmiä.
Tietty en ole mukaanlaskenut inceleitä enkä peräkammarinpoikia.
Eikö ne lapset mene, niin kovasti aina parsuhteen edelle.
Ilmeisesti ei, jos pllua kutittaa ja tarvitsee rapsuttajan.
Vierailija kirjoitti:
Se on karu totuus että miehen tasoon vaikuttaa nämä asiat:
-pituus
-ulkonäkö
-koulutustaso
-status työelämässä
-palkka ja muu varallisuus
Miehen luonne,arvomaailma ja henkiset asiat vaikuttaa miehen tasoon hyvin vähän jos ollenkaan. Mies voi nostaa omaa viehätysvoimaansa kouluttautumalla lisää tai panostamalla omaa työuraan, toki lotossa jos voittaa miljoonia niin se on myös keino.
Laita ylimmäksi toi varallisuus. Sitä kun on niin ei tartte muuta.
Ja myös että on sitten valmis siintä jakamaan tälle vähempiosaselle partnerille.
Pihi mutta rikas ei saa p illua,
Teille tavismiehille? Oletteko joku ykköshyväntekeväisyyskohde? Legioona ikiluusereita vailla kuvastosta valittuja ilmaiskertapanopatjoja? Herätättekin heti todella paljon sympatiaa ja auttamistilaisuudenantohaluja... EIKU?... EI!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyhä Sylvi sentään.
Tietty en ole mukaanlaske
Meinaatko että eronneen äitin tai isän pitää loppuelämä istua visusti polvet yhdessä, kotona pyhää kirjaa lukien ja pitsiä nypläten?
Mun ukko oli uskoton vaikka oli sekä lapset että akka kotona.
"Huomaan, että moni nainen *yliarvioi oman tasonsa parisuhdemarkkinoilla. He odottavat täydellistä miestä, pitkää, varakasta, komeaa ja itsevarmaa, mutta eivät ole valmiita katsomaan peiliin ja arvioimaan realistisesti, mitä itse tuovat pöytään.
Olen sinkku, koska en ole kiinnostunut leikkimään tätä peliä. En aio juosta perässä enkä todistella arvoani jollekulle, joka asettaa epärealistisia vaatimuksia ilman vastinetta. Mieluummin elän omilla ehdoillani kuin tyydyn epäreiluun asetelmaan.
M32
*Sinä et ole kukaan arvioimaan kenenkään toisen (varsinkaan sinusta kiinnostumattoman = saavuttamattoman) tasoa.
https://www.quora.com/What-do-you-say-when-a-man-asks-you-what-do-you-b…
Tasojankkaajien paluu palstalle. Olette typeriä.
Määrittele tavismies. Jos luulet sen olevan möhömahainen kaljaa kittaava sohvaperuna, niin olet pahasti hakoteillä.
Tavismies ei kelpaa naisille koska naiset yliarvioivat tasonsa.
Rakas tavismies. Kyllä tykätään. Ei tykätä päihdeongelmista, halveksimisesta, väkivallasta ja huonosta hygieniasta. Taviksista tykätään kuin hullu puurosta.
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan toisinpäin. Tavismies ei kelpaa naisille (huom. varsinkaan monikossa), koska tavismies on oikeasti pohjasakkamies, joka yliarvioi oman tasonsa (= todellisuudessa ei yllä edes tavikseksi, mikä näkyy konkreettisestikin siinä, ettei heru värkkiä/mitään yhdeltäkään naiselta. Nämä ulisijapohjasakan mielestä "tasonsa yliarvioivat naiset" taas joko pariutuvat mieleistensä/tasoistensa kanssa tai ovat onnellisia sinkkuja epämieluista pohjasakkaa huolimatta. Totuus tekee kipeää, mutta ei silti muutu ulisemalla/uliprojisoimalla höpöhööluulojaan.
Minulla on tavismies enkä vaihtaisi pois mistään hinnasta
Ootpas lapsellinen, kiusaaja suorastaan.
Vierailija kirjoitti:
Johan sen myöntää kapitalistinen alemman tason nainenkin.
Tavismies!
Antaisitko sinä mahdollisuuden naiselle, jos sinulle tuotaisiin verovaroin heteroseksikumppaneita ympäri maailman. Tämän lisäksi sinulla ei olisi asevelvollisuutta, mutta saisit toki mennä leikkimään sotaa vapaaehtoisesti muutamaksi kuukaudeksi, jos niin haluaisit?
Lisään vielä:
Esimerkiksi tälläisia tavismiehiä olen treffaillut:
35v mies, joka ensitreffeillä kertoi, ettei ole pitkään aikaan käynyt treffeillä (mitä se "pitkä aika" sitten tarkoittaakaan?). Ei halunnut tavata toiste.
34v mies , jonka kanssa kävin marraskuussa treffeillä. Hän kertoi käyneensä treffeillä viimeksi kesällä ja edellisestä tapailusuhteesta kulunut vuosi (toki voi olla, että hän ei edes aktiivisesti etsinyt tyttöystävää). Hän ei enää toisten treffien jälkeen halunnut tavata.
37v mies, joka ei ensitreffien halunnut tavata uudelleen, mutta vuoden kuluttua otti uudelleen yhteyttä ja kysyi, että haluanko nyt mennä uudelleen treffeille, kun hän oli vuoden aikana tavannut kuusi naista eikä ollut löytänyt parempaa niin nyt minä kelpaisin hänelle.