Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

39v. työkaverilla 19-vuotias poika

Vierailija
16.02.2025 |

Todella kummallisen näköistä kun joku on saanut lapsen tosi nuorena ja on itsekin vielä nuorekas olemukseltaan. Poikansa on armeijassa ja olin ihan ihmeissäni tästä, kun nainen kertoi asiaa kahvitauolla. 

Monilla on tuossa iässä ihan pieniäkin lapsia, kuten itselläni ja näytän ihan raadolta. 

Kommentit (245)

Vierailija
141/245 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei 20-vuotias ole "tosi nuori" äidiksi. Joku 15-vuotias on, mutta parikymppisellä voi hyvin olla täyspäiväinen työ. 

Nykypäivänä on. AINA joku taivastelee, miten sinä niin nuorena olet lapset tehnyt, kun kerron perhetilanteestani

t. äidiksi 19v, 21v, 23v ja 26v

Vierailija
142/245 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin naisen elämä on näin helppoa että parisuhde ja seksi saadaan heti ja sitten voidaankin vihellen työskennellä eläkeikään saakka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/245 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten taannoin teiniäiti ohjelmassa. 15 v tuli äidiksi ja 17 v oli jo kahden lapsen äiti. Siinä saattoi puhua teiniäidistä

Kun nykyään täysikäsyys on 18 v joten hiton hyvä kun jotku edes tekee muksunsa nuorena. Sitte joku uranainen tekee 44 v vanhana lapsen ja äitee sitten lähes eläkeiässä  kun mukula täysikäinen. Siinä äitee saattaa kupsahtaa ennenkuin syntyy lapsenlapsia, joten mummouskin jää kokematta. Kyllä on aika typerää kun lapsen teko siirtyy aina vaan vanhemmille naisille ja sitte itketään kun ei oiken jaksa ja on niin rankkaa. Riski erilaisiin sairauksiin lapselle kasvaa mitä vanhempi synnyttäjä on.

Minusta on hyvä, että lapsentekoa ei aloiteta, kun ollaan itsekin vielä ihan lapsia. Nykyisin nuoret ovat paljon pidempään lapsia kuin vaikkapa 50v sitten. Nykyisistä 20-vuotiaista aniharva on riittä

Onko sinusta aikuisuuden määrtelmä se, että kessuttelee ja ampuu toisia? Omasta mielestäni tuollainen toiminta ennemminkin korostaa sitä, miten kakaroita he vielä ovat. Aikuinen ei edes harkitse tuollaisia tekoja ellei ole pahasti päästään vialla. 

Vierailija
144/245 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin nuoret ovat paljon pidempään lapsia, hah salli mun nauraa. 9 v pennut kessuttelee ja vetää nurkan takana huumeita, likat vehtaa jätkien kanssa ja moni 13 v on ekaa kertaa jo katkolla.  15 v tappavat toisiaan ja muitakin ohikulkijoita. Haloo, missä hemmetin kellarissa sä oot elänyt. Lue vähän lehtiä ja tiedät mitä naa pikku kullanmurut tekee. Ei todellakaan koske kaikkia nuoria  on ihania hyvin kasvatettuja teinejä pilvin pimein, mutta on myös se  toinen puoli joka tekee mitä haluaa. Mä oon syntnyt yli 50 v sitten ja voin kertoa olleeni lapsi paljon todella paljon,kauemmin kun tämän päivän lapset. Niin oli kaikki muutkin mun ikäluokassa ja vielä lukuisia vuosia siitä eteenpäin.

---

Haloo!!! Se, että käyttää huumeita tai ampuu toisia, ei tee kenestäkään aikuista. VALOJA PÄÄLLE!!! 

Vierailija
145/245 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten taannoin teiniäiti ohjelmassa. 15 v tuli äidiksi ja 17 v oli jo kahden lapsen äiti. Siinä saattoi puhua teiniäidistä

Kun nykyään täysikäsyys on 18 v joten hiton hyvä kun jotku edes tekee muksunsa nuorena. Sitte joku uranainen tekee 44 v vanhana lapsen ja äitee sitten lähes eläkeiässä  kun mukula täysikäinen. Siinä äitee saattaa kupsahtaa ennenkuin syntyy lapsenlapsia, joten mummouskin jää kokematta. Kyllä on aika typerää kun lapsen teko siirtyy aina vaan vanhemmille naisille ja sitte itketään kun ei oiken jaksa ja on niin rankkaa. Riski erilaisiin sairauksiin lapselle kasvaa mitä vanhempi synnyttäjä on.

Minusta on hyvä, että lapsentekoa ei aloiteta, kun ollaan itsekin vielä ihan lapsia. Nykyisin nuoret ovat paljon pidempään lapsia kuin vaikkapa 50v sitten. Nykyisistä 20-vuotiaista aniharva on riittä

Pappani on 96-vuotias ja aloitti röökinpolton 8-9v iässä. Siihen aikaan se oli ihan tavallista. Mutta ei se hänestä siinä iässä aikuista tehnyt. Ei, vaikka meni töihin jo vuotta myöhemmin. 

Vierailija
146/245 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin naisen elämä on näin helppoa että parisuhde ja seksi saadaan heti ja sitten voidaankin vihellen työskennellä eläkeikään saakka

Niin, naisethan tyypillisesti ovat yksineuvoisia eli ovat parisuhteessa ja saavat lapsia ihan yksin :D

Vierailija
147/245 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli naiset ovat sinun mielestäsi aina vain lesbosuhteissa eivätkä ikinä harrasta seksiä saati ole parisuhteessa miehen kanssa. Tämä selvä. 

Vierailija
148/245 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toi on nykyään ja jo useamman vuosikymmenen ajan ollut epänormaalin nuori saamaan lapsen.

Mutta se on kyllä totta, että nuorena vanhemmaksi tulleet on usein aika nuorekkaita. Tai en nyt lähde väittämään tuosta mitään, mutta ne nuorena äidiksi tulleet vähän vanhemmat naiset joita itse olen tavannut/tiedän, ovat tosi simpsakoita, energisiä ja hyvännäköisiä. 

Sitten toinen ääripää on joku sellainen palstalla puhuttu Bachelor-Vivianna, joka on vasta 28v, mutta näyttää elähtäneeltä, vaikka hän ei ole elämässään muuta tehnyt kuin itseensä keskittynyt. Vai juuri siksi? Sen tyyppisiä nuorehkoja naisia on nykyään. 

Vierailija
149/245 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä toi on nykyään ja jo useamman vuosikymmenen ajan ollut epänormaalin nuori saamaan lapsen.

Mutta se on kyllä totta, että nuorena vanhemmaksi tulleet on usein aika nuorekkaita. Tai en nyt lähde väittämään tuosta mitään, mutta ne nuorena äidiksi tulleet vähän vanhemmat naiset joita itse olen tavannut/tiedän, ovat tosi simpsakoita, energisiä ja hyvännäköisiä. 

Sitten toinen ääripää on joku sellainen palstalla puhuttu Bachelor-Vivianna, joka on vasta 28v, mutta näyttää elähtäneeltä, vaikka hän ei ole elämässään muuta tehnyt kuin itseensä keskittynyt. Vai juuri siksi? Sen tyyppisiä nuorehkoja naisia on nykyään. 

Nuorena äidiksi tulleet ei juokse ryyppäämässä ja bilettämässä jatkuvalla syötöllä. Se, jos mikä vanhentaa, että jatkuvasti bilettää paksut pakkelit naamalla. 

Vierailija
150/245 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän naisen joka on 36 vuotiaana mummo! Se jos mikä on outoa 😅

Suvun naiset ovat kirjaimellisesti noudattaneet sanontaa nuorena on v---u väännettävä!

Vierailija
151/245 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena palautuu helpommin ja nopeammin raskaudesta, synnytyksistä ja vauvan kanssa valvomisista. Vivannan tyyppisiä ihmisiä vanhentaa ihon alle tuupatut täyteaineet, paksu meikkikerros ja liiallinen ryyppääminen roskaruokineen. 

Vierailija
152/245 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suvun naiset ovat kirjaimellisesti noudattaneet sanontaa nuorena on v---u väännettävä!

Ei vauva-sanan viimeinen kirjain ole u. 

Vierailija
153/245 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua luultiin 34v:nä 14v, 12v ja 4v lasteni siskoksi, olin pienempi kuin 14v poikani (164cm/52kg) ja lapsenkasvoinen.

Vierailija
154/245 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei 20-vuotias ole "tosi nuori" äidiksi. Joku 15-vuotias on, mutta parikymppisellä voi hyvin olla täyspäiväinen työ. 

Nykypäivänä on. AINA joku taivastelee, miten sinä niin nuorena olet lapset tehnyt, kun kerron perhetilanteestani

t. äidiksi 19v, 21v, 23v ja 26v

25-vuotiaana lapsen saaneena saan jatkuvasti kuulla, miten olemme olleet kamalan nuoria lapsen syntyessä. Minusta se on jo vähän loukkaavaa jatkuvasti taivastella kuin olisimme olleet lapsia itsekin lapsen syntyessä. 

Vierailija
155/245 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kerron totuuden:

Minä olen itse tuo 39-vuotias ÄITI ja poikani on juuri armeijassa. :'D

On virkistävää lukea ketjua, jossa saa hirveästi vertaistukea ja kehuja. Kiitos! 

Ap

Vierailija
156/245 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä ei olekaan sana vauva, vaan naisen sukupuolielimestä käyttettävä ilmaisu. Luultavasti tiesitkin sen, mutta päätit näytellä välkympää kuin olet!

Vierailija
157/245 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun aikaan oli melkein kaikilla 20 vuotiaana lapsi tai lapsia.

Mummoksi tultiin silloin noin 44 vuotiaana jo eikä alettu ensimmäistä lasta tekemään suunnitellusti.

1963 vuonna syntynyt 

Vierailija
158/245 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä ei olekaan sana vauva, vaan naisen sukupuolielimestä käyttettävä ilmaisu. Luultavasti tiesitkin sen, mutta päätit näytellä välkympää kuin olet!

Äidiksi tullessa väännetään nimenomaan vauva, ei vttua. Astuit nyt itse miinaan yrittäessäsi olla nokkelampi kuin oletkaan :D

Vierailija
159/245 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äidiksi tullessa väännetään nimenomaan vauva, ei vttua. Astuit nyt itse miinaan yrittäessäsi olla nokkelampi kuin oletkaan :D

Älä höpötä. Tuo on tuhat vuotta käytössä ollut ilmaisu, eikä koske mitään vauvan synnyttämistä, vaan sitä, että on ryhdytty mahdollisimman nuorena panohommiin!

Vierailija
160/245 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen lapsille kuului myös vastuuta, kuten nuorempien lasten hoitamista, piikomista ja muita töitä. Nykyään lapsuutena pidetään sitä aikaa kun ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin hengittää, eikä tarvitse olla vastuussa edes itsestään saati muista. Tämä lapsuus kestää nykyään pitempään mitä ennen, on olemassa jopa kolmekymppisiä lapsia, mikä ei ennen tullut kuuloonkaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä