Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun omaa aviomiestä panee joku muu

Vierailija
16.02.2025 |

Miltä se tuntuu? En ole kokenut käytännössä mutta mietin mitä ajatuksia ja tunteita se herättää kun noin käy.

Kun ajattelen asiaa niin ahdistaa, mutta pillu märkänä

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ajatellut asiaa noin.

Kiihottaisi kyllä nähdä, kun oma iso körilääni panisi nuorta hoikkaa pojua (täysi-ikäistä).

Tietääkseni miehelläni ei kuitenkaan ole bi-seksuaalisia taipumuksia.

N46

Vierailija
42/58 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn vaimoni luvalla vieraissa. Panen aina paljaalla. Kerran tulin kotiin ja hän halusi ehdottomasti imeä pesemättömän kaluni. Vaimo oli aivan kiimassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahalta tuntuu. Yllätin mieheni kun lähdin hakemaan häntä kotiin naapurista kaljaa kittaamasta. Siellä naapurin sähkömies tuuppas armastani takaapäin perseeseen Hiacen takaluukulla. Huomiovaatteet ja rasvattu paljas kalu vaan kiilsi. Oli just tullu mieheni suoleen..yök. En unohda ikinä. Mieheni sanoi et ei kerta homoksi tee..

Miten ihmeessä Hiacen takaluukku ees mahtu sinne?

Vierailija
44/58 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihottaa ihan älyttömästi nähdä kun mies laukeaa nuoren naisen pilluun paljaalla. Salaa jopa toivon että tulisi raskaaksi.

Minua taas kiihottaa nähdä kun toinen mies laukeaa vaimoni pilluun paljaalla, vaimo raskaaksi ja minä sitten isäksi. Aviomies 36v

Vierailija
45/58 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus panin silloisen naisystävän kaveria. Vietettiin iltaa ja kävimme ulkona. Tultiin kotiin ja lämmitettiin sauna. Siellä oltiin kaikki kolme ja mulla oli kulli pystyssä. Kaveriki  sai koskettaa sitä ja minä käverinsa tissejä. Itse asiassa naisystäväni kehotti antamaan kyytiä kaverillenki. Hän katsoi kun panin takaa päin ja samalla sormetti itseään. Välillä koetteli kaverinsa häpyhuulia ja kulliani kun upposi sisään ja laukesin. Laukesin molempiin pari kertaa sinä yönä.

Vierailija
46/58 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiihottaa ihan älyttömästi nähdä kun mies laukeaa nuoren naisen pilluun paljaalla. Salaa jopa toivon että tulisi raskaaksi.

Minua taas kiihottaa nähdä kun toinen mies laukeaa vaimoni pilluun paljaalla, vaimo raskaaksi ja minä sitten isäksi. Aviomies 36v

Sulla mahtaa olla testot aika tapissa🤣

Vierailija
47/58 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se mahtavaa, jos toinen nainen saisi hänen lerppakullinsa panokuntoon ja laukeamaan. Pääsisi kulta vielä pillun makuun. 

Vierailija
48/58 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijät kirjoittelee omiaan ja toiset höperöt kommentoi!

Vierailija
49/58 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme mieheni kanssa pienessä taloyhtiössä ja naapurissamme asuu opettaja nainen. Muutama vuosi sitten istuimme iltaa, pikku humalassa totesin että, tämä maisteri on puheissaan rivo. Me olemme taas vapaamielisiä ja kuuntelimme hänen vuodatusta kun elää puutteessa. Heitin huumorilla että, tehdäänkö diili et saat lainata miestäni joskus. Tehdään vaan jos teille sopii hän sanoi. Mieheni sanoi naama punaisena lopettakaa jauhaminen. Ajatus kuitenkin kiehtoi minua, mieheni naimassa naapurin maisteria. Niinhän siinä kävi illanlopuksi että mieheni läksi maisterin matkaan. Istuin yksin ja mietin kun naapuri saa mieheni isoa suokikasta kullia ja kiihotuin äärimilleni. Makuuhuoneemme ovat vastakkain ja painoin korvani seinään ja kuuntelin. Maisteri uikutti ja naimisen äänet kuuluivat seinänläpi. Menin nukkumaan ja aamulla herätessäni mieheni oli vieressäni. Nauraa kikattelimme herättyämme että, maisteri sai tarpeeseen ja sovimme että mieheni saa käydä maisteria kylässä. Hän kuitenkin aina laittaa minulle viestin voisiko mieheni tulla. Järjestely sopii hienosti kaikille kolmelle, mieheni saa vaihtelua ja maisteri tarpeeseen. Kata.

timran69
50/58 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tullut koettua täällä noin että mies meni ja petti mutta suutuspäissäni huomasin että se kiihotti enemmän kuin suututti. 

Vaimoni petti minua usein. Aluksi vähän vitutti, mutta loppupeleissä se kiihotti kun hän kertoi mitä hän oli tehnyt.

Vierailija
51/58 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asumme mieheni kanssa pienessä taloyhtiössä ja naapurissamme asuu opettaja nainen. Muutama vuosi sitten istuimme iltaa, pikku humalassa totesin että, tämä maisteri on puheissaan rivo. Me olemme taas vapaamielisiä ja kuuntelimme hänen vuodatusta kun elää puutteessa. Heitin huumorilla että, tehdäänkö diili et saat lainata miestäni joskus. Tehdään vaan jos teille sopii hän sanoi. Mieheni sanoi naama punaisena lopettakaa jauhaminen. Ajatus kuitenkin kiehtoi minua, mieheni naimassa naapurin maisteria. Niinhän siinä kävi illanlopuksi että mieheni läksi maisterin matkaan. Istuin yksin ja mietin kun naapuri saa mieheni isoa suokikasta kullia ja kiihotuin äärimilleni. Makuuhuoneemme ovat vastakkain ja painoin korvani seinään ja kuuntelin. Maisteri uikutti ja naimisen äänet kuuluivat seinänläpi. Menin nukkumaan ja aamulla herätessäni mieheni oli vieressäni. Nauraa kikattelimme herättyämme että, maisteri sai tarpeeseen ja sovimme että mieheni saa käydä m

Aivan loistava järjestely tuollaisen voisin suoda miehelleni. Tälläinen vanhapiika opettaja ihminen ei varmasti huutele kellekään ja saa tarpeeseen. Lisäksi kun asuvat naapureina voi pitää pikku kontrollia.

Vierailija
52/58 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi homo kerätä kamppeensa ja lähteä.

Vierailija
53/58 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ei panna. Miehet panee.

Vierailija
54/58 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä ei panna. Miehet panee.

Panna on synonyymi verbille nussia, rakastella, naida. Panna tarkoittaa myös pistää, se on eri asia. 

Vierailija
55/58 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain mies voi panna eli otsikossa on kyse homoseksistä. 

Vierailija
56/58 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon ystävä erin jälkeen kyllästyi tindersotkuihin ja lopetti miehen etsinnän. Ratkaisivat ystävän panoasiat minusta erinomaisella tavalla, vaimo kertoo ystävän tarvitsevan miesapua ja minä menen kun käsketään. Nainen on odottamassa kylpytakkiin pukeutuneena ja aloitemme heti lämmittelyn. Nuolen ja nain hänelle orgasmit. Heidän sopimukseen ei kuulu suihin ottoa, eikä muutakaan minun hiplaamista, vain hänen himojaan hoidetaan, sehän sopii minulle, pillua on aina kiva nuolla ja naista naida. M47

Vierailija
57/58 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihelu virkistää.

Vierailija
58/58 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halusin antaa miehelleni homoseksuaalisen kokemuksen ja ostin sille miesprostituoidun. 

Oli kyllä silmiäavaava kokemus katsoa kuinka mieheni joutui ensimmäistä kertaa eläessään ottamaan tuhkaluukkuun. Raukka yritti olla urhea, mutta kyllähän sillä taisi silmät kostua. Lopuksi vielä sai mällit naamalle. 

Annoin sitten hänen spermaiselle naamalleen suudelman ja kehuin kuinka hän oli ollut rohkea poika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän