Kun omaa aviomiestä panee joku muu
Miltä se tuntuu? En ole kokenut käytännössä mutta mietin mitä ajatuksia ja tunteita se herättää kun noin käy.
Kun ajattelen asiaa niin ahdistaa, mutta pillu märkänä
Kommentit (58)
Siis AP:llä on homo miehenä, kun nainen ei voi panna vaan ainoastaan olla pantavana.
Vierailija kirjoitti:
Siis AP:llä on homo miehenä, kun nainen ei voi panna vaan ainoastaan olla pantavana.
Ootko vähä yksinkertanen? Eli nainen ei voi panna naisen kanssa ikinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on miehen panoalusta jota pannaan eli nainen ei voi panna ketään.
Ootko noin helvetin yksinkertainen ettet tätä ymmärrä ??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mua usiampiki nainen pannu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla jotain itsetunto-ongelmia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vaa joku inkkeli
Vierailija kirjoitti:
Naapurin Pekka?
Kaikki pekat jotka tunnen on jonkun naapureita ja lisäksi inkkeleitä.
Nuorempana halusin yhdessä lapsuuden naispuolisen ystäväni kanssa, että hän panisi poikaystävääni, ja saisin katsella. Oletimme silloin molemmat, että tottakai poikaystäväni suostuisi tähän. Olimme aikaisemmin toteuttaneet jutun toisinpäin, missä minä panin hänen poikakaveriaan. Mutta poikakaverini suostui ainoastaan siihen, että ystäväni panisi häntä suullaan. Oli kyllä kiihottavaa katsella. Poikaystäväni katsoi minua silmiin samaan aikaan kun hänen kullinsa katosi ystäväni suuhun pään ylös alas liikkeen tahdissa. Aika nopeasti poikaystäväni laukesikin urahtaen siihen suuhun. Kerroin tästä nykyiselle miehelleni, ja häntä tuo tuntuu kiihottavan vähän liikaakin.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana halusin yhdessä lapsuuden naispuolisen ystäväni kanssa, että hän panisi poikaystävääni, ja saisin katsella. Oletimme silloin molemmat, että tottakai poikaystäväni suostuisi tähän. Olimme aikaisemmin toteuttaneet jutun toisinpäin, missä minä panin hänen poikakaveriaan. Mutta poikakaverini suostui ainoastaan siihen, että ystäväni panisi häntä suullaan. Oli kyllä kiihottavaa katsella. Poikaystäväni katsoi minua silmiin samaan aikaan kun hänen kullinsa katosi ystäväni suuhun pään ylös alas liikkeen tahdissa. Aika nopeasti poikaystäväni laukesikin urahtaen siihen suuhun. Kerroin tästä nykyiselle miehelleni, ja häntä tuo tuntuu kiihottavan vähän liikaakin.
Nykyinen miehesi olisi varmaan halukas ottamaan eksältäsi suihin sinun katsellessasi
Olemme swingereitä, joten tuo on aika tuttua touhua. Viimeksi katselin parinvaihtoristeilyllä, kun miehelläni oli kaksi vierasta naista sängyssä meidän hytissä. Kiihottavan näköistä oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi,,, miksi olisi ?
Maalaisjärkisyys ja rehellisyys eivät ole itsetunto ongelma mutta niiden puute kuten sinulla on sitä.
Kun oma mies panee toista, hyvännköistä naista, se tekee miehestä minun silmissäni haluttavamman. Tieto siitä, että hän kelpaa muillekin, nostaa hänen arvoaan minun silmissäni.
"Miksei mies saanut nähdä kuka oli kyseessä? Tiesikö tuo nainen kuka panee? Oliko se äitisi?"
Minua kiihotti ajatus, että minä sanelen miten asia tapahtuu ja miehen pitää totella. Tottakai minä kerroin ystävälleni asiasta ja kai hän nyt kuulee kuinka puhuin mieheni kanssa. Eikä se tietenkään ollut äitini.
Itseäni kiihottaa myös se ajatus, että kun ystäväni on kylässä ja juttelee mieheni kanssa, niin miehelläni ei ole aavistustakaan, että hän on pannut sitä.
Vierailija kirjoitti:
"Miksei mies saanut nähdä kuka oli kyseessä? Tiesikö tuo nainen kuka panee? Oliko se äitisi?"
Minua kiihotti ajatus, että minä sanelen miten asia tapahtuu ja miehen pitää totella. Tottakai minä kerroin ystävälleni asiasta ja kai hän nyt kuulee kuinka puhuin mieheni kanssa. Eikä se tietenkään ollut äitini.
Itseäni kiihottaa myös se ajatus, että kun ystäväni on kylässä ja juttelee mieheni kanssa, niin miehelläni ei ole aavistustakaan, että hän on pannut sitä.
Mitäpä jos miehesi tunnisti heti kuka on kyseessä eikä kumpikaan vaan sulle ole kertonut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos miehesi tunnisti heti kuka on kyseessä eikä kumpikaan vaan sulle ole kertonut
Eikös olekin jännää, tietääkö vai eikö tiedä? Siinähän sitä onkin ihan uutta jäänitettä.
Vierailija kirjoitti:
Kiihottaa ihan älyttömästi nähdä kun mies laukeaa nuoren naisen pilluun paljaalla. Salaa jopa toivon että tulisi raskaaksi. Hyvä, kerrankin noin päin. Yleensä roolit on toisin päin.
Pahalta tuntuu. Yllätin mieheni kun lähdin hakemaan häntä kotiin naapurista kaljaa kittaamasta. Siellä naapurin sähkömies tuuppas armastani takaapäin perseeseen Hiacen takaluukulla. Huomiovaatteet ja rasvattu paljas kalu vaan kiilsi. Oli just tullu mieheni suoleen..yök. En unohda ikinä. Mieheni sanoi et ei kerta homoksi tee..
Mun mies on bi ja niinä kahtena kertana, kun ollaan saatu toinen mies yhteisiin leikkeihin, ei mikään ole kiihottavampaa katseltavaa. Se kun oma mies saa sträppärin sijasta aitoa munaa ja mä saan katsella on parasta mitä tiedän.