Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies yrittää laihduttaa, pitäiskö mun piilottaa irtokarkit häneltä?

Vierailija
16.02.2025 |

Hän ostaa välillä karkkia normipusseja. Syö sellaisen hetkessä.

Nyt mies oli pois pari päivää ja ostin itselleni isomman irtokarkkipussin. Syön siitä joka päivä muutamia karkkeja, mutta pussi kestää siis kauan.

Tai kestäisi, jos ei mies söisi niitä. Mies jos saa irtokarkkipussin käteensä niin istuu sohvalla, pussi toisessa kädessään ja siitä toisella lappaa karkkia suuhun, siis koko ajan ja vauhdilla. Suu ei ehdi tyhjentyä kun jo laittaa uuden karkin suuhunsa, en ole koskaan nähnyt kenenkään vetävän karkkia tuolla tavalla.

Jos herkkuja on, hänellä ei ole mitään itsekuria niiden suhteen. Esim.ostin ystävänpäivänä 5 korvapuustia, minä söin yhden ja päivän aikana hän oli syönyt loput. Ja sitten kiukuttelee kun paino ei laske. 

Mitä mieltä olette, pitäisikö mun piilottaa häneltä nuo karkit? Ja ei en voi kysyä häneltä, koska hän loukkaantuu että kyllähän hänellä nyt itsekuria on! Ja illalla syö ne kaikki ihan "ohimennen".

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos herkkuja on, hänellä ei ole mitään itsekuria niiden suhteen.

--> tottakai piilotat. 

Vierailija
2/16 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö aikuinen päätä itse mitä syö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko aikuisia?

Vierailija
4/16 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilottaisin jo siksi että ne on minun karkkini.

Vierailija
5/16 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta voisit määrätä hänet nurkkaan häpeämään!

Vierailija
6/16 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ostat talouteen herkkuja, jos tiedät, ettei toisella ole kykyä niitä vastustaa vielä tässä vaiheessa? Jos toinen haluaa laihduttaa ja pyrkii tekemään parempia ratkaisuja sitä silmälläpitäen, on aika ikävää hiekottaa toisen pyrkimyksiä noin. Kannat kotiin pullaa ja karkkia. Jos sinun on pakko saada herkkuja, osta niitä silloin, kun toinen ei ole paikalla.

Vierailija
7/16 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi haluaa laihduttaa niin miksi et tukisi häntä ja jättäisi ostamatta kotiin kaikkia herkkuja. Jos haluat sydä karkkeja ja herkkuja niin syö ne kodin ulkopuolella.

Vierailija
8/16 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ostat talouteen herkkuja, jos tiedät, ettei toisella ole kykyä niitä vastustaa vielä tässä vaiheessa? Jos toinen haluaa laihduttaa ja pyrkii tekemään parempia ratkaisuja sitä silmälläpitäen, on aika ikävää hiekottaa toisen pyrkimyksiä noin. Kannat kotiin pullaa ja karkkia. Jos sinun on pakko saada herkkuja, osta niitä silloin, kun toinen ei ole paikalla.

Osaatko vastata kysymykseen?

Vierailija
9/16 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kannattas mittauttaa ferritiini ja nälkähormoonit.

Tai voi se olla säästöliekillä ja lihoo siksi . 

Vierailija
10/16 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehesi haluaa laihduttaa niin miksi et tukisi häntä ja jättäisi ostamatta kotiin kaikkia herkkuja. Jos haluat sydä karkkeja ja herkkuja niin syö ne kodin ulkopuolella.

Saahan niitä nyt kotonaan syödä. Mutta piilottaisin mieheltä.

Vierailija
11/16 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pullat ostin kun mies pyysi. Ja ostin pienimmän pussillisen mitä oli. Ja juurihan sanoin ostaneeni karkkia kun mies oli pois, ja nyt kysyn, piilotanko loput mieheltä. Minä en nyt kuitenkaan ole vastuussa miehen laihdutuksesta, mutta mietin piilotanko nuo. Ap

Vierailija
12/16 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi opetella aikuisten ihmisten säännöllinen ja terveellinen ruokarytmi, johon kuuluu paljon kasviksia ja kuituja ja proteiineja, jotka luovat pitkäaikaista kylläisyyttä. Karkit ja pullat kuuluvat ainoastaan juhlapäiviin.

Meillä on saatu vähitellen karsittua turhat sokerit ja vehnä ruokavaliosta. Tumma suklaa on ainoa herkku, mitä on kauppalistalla.

Syödään ainoastaan pöydän ääressä, ei sohvalla. Se jo vähentää mässäilyä.

Se, joka käy kaupassa tekee valinnat.

Vierailija
13/16 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilotat omat karkkisi ja toki voit tarjota pari halutessasi. Ihmettelen kyllä miksi kotiin pitää ostaa 5 korvapuustia kahdelle. Ostat silloin kaupasta sen herkun kun tekee mieli eikä mitään keksejä, suklaata, karkkivarastoja ja pullapusseja kaappiin. Ehkä helppo sanoa kun asun keskustassa, kaupat ja kahvilat vieressä eikä meillä ole ongelmia syömisten tai ylipainon kanssa.

Itse kyllä kannustaisin kumppania laihtumisessa enkä ostaisi herkkuja nenän eteen koko ajan. 

Vierailija
14/16 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piilotat omat karkkisi ja toki voit tarjota pari halutessasi. Ihmettelen kyllä miksi kotiin pitää ostaa 5 korvapuustia kahdelle. Ostat silloin kaupasta sen herkun kun tekee mieli eikä mitään keksejä, suklaata, karkkivarastoja ja pullapusseja kaappiin. Ehkä helppo sanoa kun asun keskustassa, kaupat ja kahvilat vieressä eikä meillä ole ongelmia syömisten tai ylipainon kanssa.

Itse kyllä kannustaisin kumppania laihtumisessa enkä ostaisi herkkuja nenän eteen koko ajan. 

Kylläpä nyt taas on mustavalkoista kommenttia 😂 en kanna herkkuja nenän eteen koko ajan. Ostin pullat kun mies pyysi ja tuo oli pienin pakkaus kaupassa. Meidän kyläkaupassa ei irtomyyntiä ole. Ja miten ne karkit olisi miehen nenän edessä kun juuri mietin piilottavani ne? Ei, en voi tarjota hänelle muutamaa koska sitten hän haluaa lisää, lisää ja lisää.

Ja kuten sanoin, hän itsekin ostaa herkkuja. Joten miten ihmeessä saat tästä minun vikani? 😂 Sitä se ei ole. Ap

Vierailija
15/16 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun vaimo ei olisi laihtunut jos hän olisi saanut itse päättää mitä syö. 

Hänellä ei ole mitään itsekuria. Joskus täytyy vaan ohjata toista. 

Tv. Aviomies

Vierailija
16/16 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun vaimo ei olisi laihtunut jos hän olisi saanut itse päättää mitä syö. 

Hänellä ei ole mitään itsekuria. Joskus täytyy vaan ohjata toista. 

Tv. Aviomies

Hyvä! 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme